Dankje voor correctiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef rena het volgende:
Eh, dat is Melanie Griffith hoor?
[afbeelding]
Het lukt Kelly O. maar niet om zich stijlvol te kleden![]()
Inderdaad, leuke stofjes. Hadden ze best wat leuks van kunnen maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:36 schreef Natalie het volgende:
Dat Paris van die flappoten heeft, dat wisten we allemaal, maar valt het jullie ook op dat dat ze er kennelijk ook niet normaal op kan staan? Op bijna alle foto's die ik van haar zie, heeft ze d'r voeten in een of andere vreemde positie staan. Vaak naar binnen toe ook. Verschrikkelijk, net al die kleding van d'r. (ongetwijfeld peperduur, maar 't ziet er niet uit)
Zolang die tatoo's op haar voeten zitten zal dat nooit lukken, verpesten elke outfit en elk paar schoenen, hoe mooi ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Het lukt Kelly O. maar niet om zich stijlvol te kleden![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die jurk/tuniek van Paris vind ik dan wel weer leuk eigenlijk![]()
WTF heeft Max aan?????? Het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:56 schreef rena het volgende:
Ik heb bij Floris en Aimee ook alweer een boel lelijke outfitjes gezien (Maxima, maximaal lelijk)
![]()
overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:57 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Kirsten en Orlando, ze zien er allebei niet uit![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef rena het volgende:
Volgens mij heeft dat kind hierboven gewoon zelf mogen kiezen wat ze aantrok, meisjes van die leeftijd kennendeZe heeft waarschijnlijk zo'n hippiemoeder met het motto "Stimuleer het kind dr creativiteit"
![]()
Echt een perfect match die 2quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:39 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Met zulke luchtballonnen stijg je zometeen op, Jordan![]()
Precies daarom passen ze ook zo goed bij elkaar. Omdat ze allebei oppervlakkige idioten zijn die alleen maar in uiterlijkheden denken.quote:
Ik ben blij dat ze niets wonnen die avond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:39 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Met zulke luchtballonnen stijg je zometeen op, Jordan![]()
Dat is Ashley heur, die heeft geen anorexia, lees je inquote:
Ja, maar zij had/heeft toch ook anorexia? Maarja, zo'n zwerver look is natuurlijk nooit goed te pratenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Dat is Ashley heur, die heeft geen anorexia, lees je in![]()
Kon ze d'r broek niet meteen optrekken tot onder d'r oksels? En doe op z'n minst een zwarte bh aan!quote:
Ik vind dat haar wel cool!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Vooral het haar, zou het gekke mens nou echt niet zien dat het niet staat?
Die met dat rode haar is net een ventquote:Op donderdag 3 november 2005 21:06 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Pussycat Dolls flikken het om allemaal gruwelijke kleding aan te trekken![]()
En ze flikken het niet 1keer, maar ze doen het gewoon even dunnetjes overquote:Op donderdag 3 november 2005 21:06 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Pussycat Dolls flikken het om allemaal gruwelijke kleding aan te trekken![]()
quote:
O ja? Waarom dan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:29 schreef Rhanna het volgende:
Fantastisch man.. Madonna is de enige die het kan en mag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |