overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:57 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Kirsten en Orlando, ze zien er allebei niet uit![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:05 schreef rena het volgende:
Volgens mij heeft dat kind hierboven gewoon zelf mogen kiezen wat ze aantrok, meisjes van die leeftijd kennendeZe heeft waarschijnlijk zo'n hippiemoeder met het motto "Stimuleer het kind dr creativiteit"
![]()
Echt een perfect match die 2quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:39 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Met zulke luchtballonnen stijg je zometeen op, Jordan![]()
Precies daarom passen ze ook zo goed bij elkaar. Omdat ze allebei oppervlakkige idioten zijn die alleen maar in uiterlijkheden denken.quote:
Ik ben blij dat ze niets wonnen die avond.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:39 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Met zulke luchtballonnen stijg je zometeen op, Jordan![]()
Dat is Ashley heur, die heeft geen anorexia, lees je inquote:
Ja, maar zij had/heeft toch ook anorexia? Maarja, zo'n zwerver look is natuurlijk nooit goed te pratenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Dat is Ashley heur, die heeft geen anorexia, lees je in![]()
Kon ze d'r broek niet meteen optrekken tot onder d'r oksels? En doe op z'n minst een zwarte bh aan!quote:
Ik vind dat haar wel cool!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:27 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Vooral het haar, zou het gekke mens nou echt niet zien dat het niet staat?
Die met dat rode haar is net een ventquote:Op donderdag 3 november 2005 21:06 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Pussycat Dolls flikken het om allemaal gruwelijke kleding aan te trekken![]()
En ze flikken het niet 1keer, maar ze doen het gewoon even dunnetjes overquote:Op donderdag 3 november 2005 21:06 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Pussycat Dolls flikken het om allemaal gruwelijke kleding aan te trekken![]()
quote:
O ja? Waarom dan?quote:Op zondag 6 november 2005 14:29 schreef Rhanna het volgende:
Fantastisch man.. Madonna is de enige die het kan en mag
Maakt geen kut uitquote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef Borin het volgende:
Maar jij bent Madonna niet.
. Dat ze veel bereikt heeft wil zeker zeggen dat ze er niet meer debiel uit kan zien in jullie ogen| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |