Maakt geen kut uitquote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef Borin het volgende:
Maar jij bent Madonna niet.
. Dat ze veel bereikt heeft wil zeker zeggen dat ze er niet meer debiel uit kan zien in jullie ogen

Helemaal mee eensquote:Op zondag 6 november 2005 18:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Maakt geen kut uit
Iedere oma van in de 50 ziet er debiel uit in zo'n pak, dus zij ook [afbeelding]. Dat ze veel bereikt heeft wil zeker zeggen dat ze er niet meer debiel uit kan zien in jullie ogen
Als ze op was komen dagen in een vuilniszak zaten jullie vast "ooohhh prachtig"

Haar dochter is beter gekleed dan Maddie zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Nuna het volgende:
Mensen zullen het hier wel weer niet mee eens zijn, maar dit kan toch ook echt niet
[afbeelding]

Ik ben het er in ieder geval helemaal mee eensquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Nuna het volgende:
Mensen zullen het hier wel weer niet mee eens zijn, maar dit kan toch ook echt niet

Ik vind ze juist allebei heel erg leuk...quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]

quote:Op donderdag 10 november 2005 13:14 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Je moet het Chloe Sevigny wél nageven... Denk je elke keer: 'Nu kan het echt niet erger!' bewijst ze keer op keer het tegendeel.
Het lijkt wel zo'n 70ies toiletrolhouder voor op de hoedenplank wat ze op haar hoofd heeft.

ik vind dat er een grens isquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:32 schreef rena het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat het mooi is![]()
![]()

Ik heb maar 2 foto's van dat kind gezien, en op beide kijkt ze walgelijk arrogant. Maar ja, dat zal wel weer logisch zijn als je moeder de meest overrated vrouw op de aardkloot isquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Nuna het volgende:
[afbeelding]

Nou Lourdes vind ik er wel leuk uitzien. Het gaat mij om Madonna, maar ik vind niet dat je nu al kunt zeggen dat Lourdes arrogant is aan de hand van 2 foto'squote:Op vrijdag 11 november 2005 02:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 foto's van dat kind gezien, en op beide kijkt ze walgelijk arrogant. Maar ja, dat zal wel weer logisch zijn als je moeder de meest overrated vrouw op de aardkloot is.

Ik vind het best arrogant om jezelf naar een bedevaartsoord te vernoemen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou Lourdes vind ik er wel leuk uitzien. Het gaat mij om Madonna, maar ik vind niet dat je nu al kunt zeggen dat Lourdes arrogant is aan de hand van 2 foto's![]()

Ja... dat heeft dat kind ook echt zelf beslotenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik vind het best arrogant om jezelf naar een bedevaartsoord te vernoemen.

quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja... dat heeft dat kind ook echt zelf besloten.

quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:06 schreef Copycat het volgende:
Wie is dat, rena?

Nou ja, die blik in d'r ogen doet me dat denken. En ja, ik schrijf mensen, ook kinderen, af op de manier waarop ze kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2005 12:16 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nou Lourdes vind ik er wel leuk uitzien. Het gaat mij om Madonna, maar ik vind niet dat je nu al kunt zeggen dat Lourdes arrogant is aan de hand van 2 foto's![]()

Ah zo. Nou het recht heb je.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, die blik in d'r ogen doet me dat denken. En ja, ik schrijf mensen, ook kinderen, af op de manier waarop ze kijken.

Dat had ik dus ook toen ik die foto zagquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:58 schreef PeRi het volgende:
Ik heb de slappe lach door Victoria's jasje.

Ja, daar dacht ik ook aan toen ik dat zag.. maar er staat ook een mooie foto van haar in de mooie outfitjes.quote:

Mukluks maar dan in jasvormquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:25 schreef Syytön het volgende:
He dat jasje van Victoria, had Britney ook niet zo eentje ooit aan?

Het lijkt wel een vestje vol gezwellen.quote:

Iig heeft jongste telg Cruz er overheen gekotst.quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:08 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij hebben de Beckham kids, Brooklyn en Romeo, gewoon zitten knutselen...
[afbeelding]
Hebben ze ook de jurk van Naomi Campbell op gefröbeld?
[afbeelding]

Helaas heb ik er geen bijpassende foto met kort rokje + cellulitis bij.quote:AMSTERDAM - Emma Bunton (29) vindt dat ze te oud is geworden voor korte rokjes. Bovendien is de voormalig Spice Girl bang dat de paparazzi haar cellulitis op de foto vastleggen. "Ik draag nooit meer korte rokjes.
Ik haat het als je in de bladen een foto ziet van iemand die uit de auto stapt, waarbij de cellulitis omcirkeld is. Het lijkt me verschrikkelijk als ik ooit zo op de foto kom. Ik doe daarom vanaf nu alleen nog maar jeans aan. Ik word te oud om al die kleine outfits te dragen. Ik voel me er niet meer prettig in."

Kan er wel 1 vinden met een kort jurkje, maar zie niet echt cellulitis hoor? (het is wel van vorig jaar)quote:Helaas heb ik er geen bijpassende foto met kort rokje + cellulitis bij.

Sorry als ik buiten mijn boekje ga. Het lijkt een beetje op een menselijke hondendrol.quote:

Mogen die ook een keer hun dag niet hebben .quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:20 schreef apestaartje het volgende:
En die vrouw is nog een wereldberoemd modeontwerpster ook.![]()

Nee, dat mogen ze nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Mogen die ook een keer hun dag niet hebben .![]()

Country Awards ofzo daar liepen meerdere fashion victims rond..quote:

omfgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |