Hier worden standaard twee kaarten getrokken of meer..verschillende leggingen mogen hier uitgelegd worden, en er mag om gevraagd worden nog extra kaarten te trekken, maar je mag ook 1 kaart trekken.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:47 schreef Enyalius het volgende:
er wordt standaard 1 dagkaart trekkingen gedaan. maar op verzoek worden er ook andere leggingen gedaan.
quote:Op donderdag 29 september 2005 18:09 schreef displission het volgende:
@ barracupracuda. ok ik had gisteren een legging gedaan voor jouw. In dat topic alleen kon ik niet posten..
Ik trok drie kaarten met een algemene vraag: de eerste kaart trok ik om een goed beeld te vormen van de persoon in kwestie..
de eerste kaart die ik van links naar recht opensloeg was de staven 2..op de kaart een man die een wereld in zijn hand houd. In zijn andere hand houdt hij een staf een andere staf zit vast aan de muur..hij kijkt voor zich uit s aan het afwachten en besluiteloos..de duiding staat voor leef in het heden, niet in de toekomst..je wilt groeien, maar je wacht nog even af..
de tweede kaart ligt daar rechts naast het is de pentakles 9.
een jonge man staat in een mooie tuin met rode bessen. In de ene hand houdt deze man een valk omhoog, de valk belichaamd scherp zicht, wat je zeker gaat gebruiken voor de erboven beschreven groei. Je bezit over wijsheid en bent hoogstwaarschijnlijk alleen. Het staat ook voor innerlijke en uiterlijke rijkdom. het heden.
de derde kaart weer een aas, een beetje een toekomstkaart rechts naast de pentalkes. Een witte hand komt uit een wolk. je groei wordt voltooid. Een staf in de hand staat voor de falus, mannelijke energie. Je zal nieuwe kracht krijgen, groei en ontwikkeling.
Zo dit was de legging ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik werk meestal met drie kaarten als ik nog meer duidelijkheid wil trek ik nog een kaart.
Kijk maar. Spreekt vanzelf. Als je zin en tijd hebt natuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:56 schreef displission het volgende:
Goed bezig..je moet begrijpen dat ik niet teveel leggingen per dag doe, maar als ik zin en tijd hebt zal ik er eentje voor je doen.
Doe maar rustig aan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:09 schreef displission het volgende:
Het is vroeg, maar ik zal toch een poging wagen. Voor jouw weer dezelfde trekking alicey. 3 kaarten, ff wat wierrook erbij pakken. Om te beginnen zorg ik ervoor dat ik goed zit. Dat ik mijn cigaretjes hebt en wat te drinken heb, want zo'n legging kan wel een half uurtje duren!
Hmmm.. De kernwoorden twijfel ik wel een beetje aan. Wat ik heb meegemaakt heb weet ik echter..quote:De eerste kaart is de koningin van zwaarden. Een vrouw zit op een troon en houdt in de ene hand een zwaard rechtomhoog en met de andere lijkt het net of ze zwaait. Volgens mij begroet ze iemand.
kerwoorden: sterke moeder, voorbeeldige opvoedster, verbitterde weduwe, de vitterige echtgenote, de succesvolle zakenvrouw, kortom een vrouw die best wel wat alleen kan. Je hebt van het lijden moeten leren en dat ben je niet vergeten, zoiets geef jij aan een ander door..
Hmmm.. Het gevoel van het oordeel heb ik wel op het moment. Het gevoel dat er iets op komst is..quote:het heden..het oordeel
naakte mensen en een engel die uit de wolken komt met een trompet. Er is iets op komst er wordt iets aangekondigd..de volgende kaart zal dat uitwijzen, waarover het gaat. De mensen verwelkomen het geluid wel en accepteren het als positief nieuws..
Als het vuur regent
moet je als water zijn
als er teveel water is
wees als de wind
als de grote vloed komt
wees als de hemel
en als het de allerlaatste vloed van alle werelden is
geef dan je "IK" op
en wordt god(Allama prabhu)
Of ik gelovig ben weet ik eigenlijk niet.. Ik hang geen religie meer aan, maar ik zou mezelf ook niet ongelovig noemen..quote:Deze kaart heeft ook er veel met relegie te maken, waarschijnlijk ben je gelovig..en trust me dat staat niet bij gebruikersinfo.
Ik denk het wel.quote:De laatste de toekomstkaart..
Een hele relaxte kaarteen jonge knaap zit onder een boom. Er zijn vier kelken om hem heen. Eentje ervan wordt door een klein handje uit de wolk aangeboden. Ik zie meditatie, nou ja het is een trieste meditatie. Ok er wordt je een klek aangeboden, maar het gras groeit vanzelf..je kijkt naar de grond. Ik zou zeggen: kijk gewoon eens wat je wordt aangeboden en probeer de kelk te zien en aan te pakken. Het leven zit vol mooie dingen..
Zo dit waren de kaarten, ik hoop dat je er wat aan hebt.
Voor jou trok ik het volgende:quote:Zou je voor mij ook eens een legging willen doen Alicey..hoeft niet gelijk, maar als je zin hebt.
Verleden : Pentakels 2. Flexibiliteit en plezier. Je had alles in balans, had wat nodig was, en kon gestaag voortgang boeken. Je leefde in geluk, en wist hoe je het leven maximaal kon nemen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zou eigenlijk ook graag een uitgebreidere legging willen krijgen, als iemand daar een keer tijd voor heeft. Graag op gezondheidsgebied....
Verleden: De eenzame (De gehangene). Omkering en overgave. Je hebt de strijd opgegeven, en hebt zaken geaccepteerd zoals ze zijn. Je hebt jezelf en je principes op de achtergrond gezet om het geheel beter te dienen. Je hebt alles eens vanuit een andere hoek bekeken, en bent daardoor tot andere inzichten gekomen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:36 schreef Morwen het volgende:
Leuk topic![]()
Als iemand voor mij een heden/verleden/toekomst legging wil doen, graagLater op de avond heb ik tijd om zelf te leggen dus als iemand dan interesse heeft?
Verleden : Pentakels 7. Beoordeling en beloning. Je hebt stil gestaan bij wat je bezig hield, en hebt de vrijheid genomen om eens stil te staan bij wat je bereikt had. Soms maak je allemaal kleine stapjes, om later te zien dat je een grote stap hebt genomen, en vooruitgang hebt geboekt. Je bent ook voor de keuze gesteld. Je levensweg liet een splitsing zien, zodat je gedwongen werd te kiezen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:42 schreef freija het volgende:
Ah, daar zijn jullie
Alicey, mag ik een verleden, heden, toekomst trekking van je??
Heu, do you know me???quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verleden : Pentakels 7. Beoordeling en beloning. Je hebt stil gestaan bij wat je bezig hield, en hebt de vrijheid genomen om eens stil te staan bij wat je bereikt had. Soms maak je allemaal kleine stapjes, om later te zien dat je een grote stap hebt genomen, en vooruitgang hebt geboekt. Je bent ook voor de keuze gesteld. Je levensweg liet een splitsing zien, zodat je gedwongen werd te kiezen.
Heden : Zwaarden 2. Ontwijkend gedrag en ontkenning van gevoelens. Het lijkt erop dat je je werkelijke gevoelens ontkent, en blind bent voor de werkelijkheid. Misschien wil je de werkelijkheid niet erkennen. Doe je jezelf ook niet stoerder voor dan je bent?
Toekomst : Pentakels Schildknaap. Pragmatisch en de wind in de zeilen. Je zult je plannen waar maken door een realistische blik. Je weet wie je kunt vertrouwen, en zult jezelf ook betrouwbaar tonen. Je zult groeien, en daardoor geluk en stabiliteit vinden.
Alsje.
Verleden : Staven Koningin. Zelfverzekerdheid een aantrekkingskracht. Door de warmte die je uitstraalde was je aantrekkelijk en populair. Je enthausiasme, openheid en vriendelijkheid deden menig mens zich prettig voelen in jouw aanwezigheid. Je leven was druk en actief, maar daardoor ook gezellig. Je zelfverzekerdheid heeft je ver gebracht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:57 schreef miss_sly het volgende:
Goed topic, ik had het nog niet gezien.
Ik zou ook erg graag een heden/verleden/toekomst legging willen, dus als iemand (Morwen, Alicey) nog tijd en zin heeft, graag
Ik kan niet alles even goed plaatsen. Misschien is het echter wel een waarschuwing om niet teveel naar het verleden te kijken, maar me voor te bereiden op de toekomst, die anders zal zijn dan alles wat ik in gedachten kan hebben...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:30 schreef Morwen het volgende:
Al met al een "stevige" kaartencombinatie. Ik hoop dat je er wat aan hebt cq in herkent![]()
Mijn gevoel is dat deze kaarten zeer nauw samenhangen ja (dus de tijd doet er even niet toe qua gebeurtenissen). De Wereld en De Toren zouden omgekeerd kunnen zijn en de zes van Kelken scharrelt daar wat tussendoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan niet alles even goed plaatsen. Misschien is het echter wel een waarschuwing om niet teveel naar het verleden te kijken, maar me voor te bereiden op de toekomst, die anders zal zijn dan alles wat ik in gedachten kan hebben...
Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn gevoel is dat deze kaarten zeer nauw samenhangen ja (dus de tijd doet er even niet toe qua gebeurtenissen). De Wereld en De Toren zouden omgekeerd kunnen zijn en de zes van Kelken scharrelt daar wat tussendoor.
Ik heb zowiezo moeite om in tijden te denken dus zie ik deze kaarten als een opname in deze tijd maar dan gespitst op jouw hele wezen zoals je geworden bent en mede daardoor in de toekomst zal zijn.
Ik hoop dat je me snapt, ik snap qua gevoel wel wat ik bedoel maar heb soms wat moeite om het naar woorden te vertalen.
Bedankt voor je legging Alicey! Hmm...lekkere toekomstquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Verleden : Pentakels 2. Flexibiliteit en plezier. Je had alles in balans, had wat nodig was, en kon gestaag voortgang boeken. Je leefde in geluk, en wist hoe je het leven maximaal kon nemen.
Heden : De Zon. Vitaliteit en verlichting. Je voelt hoe energie tot je komt, en straalt vitaliteit en enthausiasme uit. Door het inzicht dat je opdoet, zul je ervaren dat je je aan de overwinnende zijde bevindt. Je verkeert in goede gezondheid.
Toekomst : Zwaarden 3. Verraad en eenzaamheid. Je zult ervaren dat iemand je het spreekwoordelijke mes in de rug zet. Je zult bemerken dat je iemand hebt vertrouwd die niet te vertrouwen was, en zult je daarom eenzaam en verraden voelen. Onthoud echter dat de pijn die je in deze fase zult ervaren, je uiteindelijk sterker maken.
Op gebied van gezondheid lijkt mij dat er een periode aankomt die iets minder zal zijn.. De toekomst draait echter om verraad, eenzaamheid en pijn in je hart.. Vertrouw je misschen teveel op iets of iemand, of ben je te afhankelijk van iets of iemand?
Echt je raakte me op alle vlakken..dit was echt een mooie legging alicey thxquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:07 schreef Alicey het volgende:
Voor jou trok ik het volgende:
Verleden : Bekers Ridder. De balans tussen fantasie en de werkelijkheid kwijtraken, tussen gevoel en temperament, en romantiek en over-emotionaliteit. Het verleden bestaat uit veel idealen, waarbij je jezelf vaak niet in de hand had, het aanvoelen van sferen en emoties van anderen, maar ook daardoor stemmingswisselingen. Je zocht jezelf vooral van binnen, maar daardoor vergat je soms dat er meer is dan alleen dat.
Heden : De Hogepriesteres. Onderbewustzijn en passiviteit. Op het moment ben je rustig, en ben je meer een toeschouwer dan dat je deel uitmaakt van alles wat er gebeurt. Je leeft intuitief, en je zou kunnen zeggen dat wanneer je kijkt naar “leven en laten leven”, dat “laten leven” op dit moment de boventoon voert. Geduldig wacht je af wat komen gaat, en laat alles gebeuren zonder ingrijpen, als een toeschouwer.
Toekomst : Staven 2. Ultieme kracht. Je zult de kracht en macht hebben om anderen te sturen, je zult staan voor je eigen doelen, en bereid zijn hiervoor risico's te nemen. Ook wanneer dit betekent dat je iets moet doen wat nooit eerder gedaan is, zul je zelf de eerste stappen zetten. De wereld ligt in je handen.
Tr0uwens...n0g een vraagje... in h0everre krijg je d00r verschillende s00rten leggingen verschillende inzichten? Is dit z0 0f verzin ik iets geks?quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bedankt voor je legging Alicey! Hmm...lekkere toekomst...Ben erg benieuwd wat dat in zal houden, want ik ben juist niet iemand die afhankelijk is van iets of iemand. En vertrouwen...tja, ben wel snel goed van vertrouwen, maar echt teveel iemand vertrouwen? Echt vertrouwen heb ik bij sommige mensen met wie ik al jaren omga en ik kan me niet voorstellen dat het met hen te maken heeft... Misschien is het toch het vertrouwen m.b.t. het 'gezondheidsgebied'. Ik ben iets aan het uitpluizen en ik word alleen maar heen en weer getrokken tussen meningen van mensen die het denken te weten en ik weet niet meer wie ik daarin moet vertrouwen en wat mijn mening over het geheel is. Het is allemaal nogal vaag op dit moment en dat is iets waar ik niks mee kan, waar ik niet van hou. Hopelijk komt er snel zekerheid, maar ik verwacht dat dat niet het geval is....
Ik denk niet dat ik er tijd voor heb vanavond, maar mocht ik tijd hebben, en nog iemand verlegen zitten om een legging zal ik een legging doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef displission het volgende:
Nou "crew" wat dachten jullie ervan vanavond leggingen avond? Wie doet wie? Ik wil vamperotica wel doen en viperdesign. Ben benieuwd..We proberen vanavond ok?
In hoeverre ben je zelf in staat om kennis op te doen en gedachten die je hebt definitief te bevestigen of te ontkrachten? Misschien is het wel iets waar je het beste zelf een actieve rol in kunt spelen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 10:31 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Bedankt voor je legging Alicey! Hmm...lekkere toekomst...Ben erg benieuwd wat dat in zal houden, want ik ben juist niet iemand die afhankelijk is van iets of iemand. En vertrouwen...tja, ben wel snel goed van vertrouwen, maar echt teveel iemand vertrouwen? Echt vertrouwen heb ik bij sommige mensen met wie ik al jaren omga en ik kan me niet voorstellen dat het met hen te maken heeft... Misschien is het toch het vertrouwen m.b.t. het 'gezondheidsgebied'. Ik ben iets aan het uitpluizen en ik word alleen maar heen en weer getrokken tussen meningen van mensen die het denken te weten en ik weet niet meer wie ik daarin moet vertrouwen en wat mijn mening over het geheel is. Het is allemaal nogal vaag op dit moment en dat is iets waar ik niks mee kan, waar ik niet van hou. Hopelijk komt er snel zekerheid, maar ik verwacht dat dat niet het geval is....
Ik kan je vraag op verschillende manieren opvatten.. Ik denk echter dat je bedoelt of verschillende leggingen over hetzelfde onderwerp tot verschillende inzichten kunnen leiden..quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Tr0uwens...n0g een vraagje... in h0everre krijg je d00r verschillende s00rten leggingen verschillende inzichten? Is dit z0 0f verzin ik iets geks?
Bij voorbaat dank!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef displission het volgende:
Nou "crew" wat dachten jullie ervan vanavond leggingen avond? Wie doet wie? Ik wil vamperotica wel doen en viperdesign. Ben benieuwd..We proberen vanavond ok?
Mijn dank is groot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef displission het volgende:
viperdesign
Waar heb je het over? Gewoon users die kaarten trekken vor andere users. Kun je idd ook via internet doen ja. Maar ja....degen die trekken worden ervoor gevraagd door de users wiens kaart getrokken wordt, he!! TS is niet eens een mod btw. Kijken dus voor je blaatquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef Auxerre het volgende:
waarom dit topic? de mods trekken gewoon via een site kaarten, kunnen anderen ZELF ook doen.
Maar nee, de mods willen zich bijzonder voelen. Dus ze hanteren de vragen, en trekken de kaarten. Debiel gedoe, hoor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:27 schreef Auxerre het volgende:
waarom dit topic? de mods trekken gewoon via een site kaarten, kunnen anderen ZELF ook doen.
Maar nee, de mods willen zich bijzonder voelen. Dus ze hanteren de vragen, en trekken de kaarten. Debiel gedoe, hoor
0k...dat bed0elde ik inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik kan je vraag op verschillende manieren opvatten.. Ik denk echter dat je bedoelt of verschillende leggingen over hetzelfde onderwerp tot verschillende inzichten kunnen leiden..
Dat kan inderdaad, hoewel dat elkaar niet hoeft tegen te spreken. Door verschillende leggingen zie je vaak hetzelfde onderwerp vanuit verschillende hoeken, en heb je een breder beeld van het onderwerp.
N0u...dat heb ik dus al erg gedaan (verdiept in het 0nderwerp) maar daard00r stuit ik bij de reguliere genezers (huisarts en neur0l00g) juist 0p verzet. Zij zien het anders (lees: gel0ven deze inf0 niet) terwijl hetgeen ik heb gev0nden al wetenschappelijk 0nderb0uwd is...blijkbaar niet gen0eg in hun 0gen. Wat weer t0t gev0lg heeft dat ik de betreffende behandeling niet krijg 0mdat ie v0lgens hun waarschijnlijk te experimenteel is... Daarnaast spreken mijn gev0el en verstand elkaar een beetje tegen 0p verschillende manieren dus weet ik zelf s0ms niet helemaal welke weg ik m0et v0lgen... (iets dat ik tr0uwens wel vaker heb maar dan 0p andere fr0nten).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
In hoeverre ben je zelf in staat om kennis op te doen en gedachten die je hebt definitief te bevestigen of te ontkrachten? Misschien is het wel iets waar je het beste zelf een actieve rol in kunt spelen.
Geeft niets... Wacht geduldig af!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:33 schreef displission het volgende:
Door omstandigeheden moet ik de leggingen verleggen naar een andere dag..
sorry voor het ongemak
Klinkt ernstig. Sterkte.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:21 schreef displission het volgende:
ik hoop dat ik snel weer kan leggen..
Meestal 78 volgens mij en je mag er zoveel trekken als je wilt..een tarotdeck heeft 78 kaarten, 22 van de grote arcana de hoofdkaarten 16 voor de hofkaarten en 40 voor de" gewone" kaarten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef Keromane het volgende:
Hoeveel kaarten doen ermee en hoeveel mag je er trekken?
Bij Tarot doen er 78 kaarten mee (22 in de grote arcana en 56 in de kleine arcana). Er is geen limiet aan hoeveel je er mag trekken. Ik zelf doe doorgaans een verleden/heden/toekomst (3 kaarten) of kern/gids/valkuil/uitkomst (4 kaarten). Bij grotere leggingen zet ik meerdere aspecten tegen elkaar af, maar dat soort leggingen zijn erg vermoeiend, en doe ik dan liever niet even tussendoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef Keromane het volgende:
Hoeveel kaarten doen ermee en hoeveel mag je er trekken?
Verleden : Pentakels 4. Bezit en controle. Pentakels 4 staat voor een soort obsessie voor bezit. Je zorgde dat wat je had, dat je dat hield. Ook verandering stond je niet aan. Legde je misschien teveel beslag op je relatie? Het kan echter ook betekenen dat je de dominantere partij was.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:46 schreef teigan het volgende:
zou iemand voor mij een setje kaarten willen leggen over verleden, heden, toekomst mbt mijn relatie?
Het heeft verder geen haast hoor...
Dus het universum wordt gereduceerd tot een eindige hoeveelheid mogelijkheden? Sterker nog, een zeer beperkte hoeveelheid mogelijkheden? Nog sterker, de schifting wordt al gemaakt voordat je gaat bekijken welke mogelijkheid 'het' gaat worden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:01 schreef displission het volgende:
[..]
Meestal 78 volgens mij en je mag er zoveel trekken als je wilt..een tarotdeck heeft 78 kaarten, 22 van de grote arcana de hoofdkaarten 16 voor de hofkaarten en 40 voor de" gewone" kaarten.
Ik weet niet of je dat zo kan stellen.. Veel is ook afhankelijk van interpretatie van de kaarten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef Keromane het volgende:
[..]
Dus het universum wordt gereduceerd tot een eindige hoeveelheid mogelijkheden? Sterker nog, een zeer beperkte hoeveelheid mogelijkheden? Nog sterker, de schifting wordt al gemaakt voordat je gaat bekijken welke mogelijkheid 'het' gaat worden?
Tarot is geen middel om de toekomst absoluut te voorspellen, het lijkt mij ook gevaarlijk als je het op die manier ziet.quote:Welke relatie zou er nu zitten tussen het trekken van een kaart en het neerstorten van een vliegtuig of het uitgaan van een relatie?
Heb je enig idee wat Tarot is?quote:Kaarten trekken is patronen projecteren. Heel subjectief en onzinnig. Het aantal combinaties van een willekeurige set aan factoren is per definitie groter dan hetgeen je met kaarten zou kunnen leggen. Zelfs al zou het werken dan zou je het kunnen vergelijken met het lezen van een naslagwerk op een monitor met 2X2 pixels die het hele naslagwerk bestrijkt.
Probeer eens kaarten te leggen die voorspellen welke kaarten er gelegd gaan worden? Lijkt me heel eenvoudig, 1 op 1. Bij enige afwijking met het statistische toeval kan de legger een rijk man/vrouw worden. Je duikt gewoon een casino in.
Zoals ik de oracels (kaarten, i-tjing munten/stokjes etc ) zie:quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:11 schreef Keromane het volgende:
[..]
Dus het universum wordt gereduceerd tot een eindige hoeveelheid mogelijkheden? Sterker nog, een zeer beperkte hoeveelheid mogelijkheden? Nog sterker, de schifting wordt al gemaakt voordat je gaat bekijken welke mogelijkheid 'het' gaat worden?
Welke relatie zou er nu zitten tussen het trekken van een kaart en het neerstorten van een vliegtuig of het uitgaan van een relatie?
Kaarten trekken is patronen projecteren. Heel subjectief en onzinnig. Het aantal combinaties van een willekeurige set aan factoren is per definitie groter dan hetgeen je met kaarten zou kunnen leggen. Zelfs al zou het werken dan zou je het kunnen vergelijken met het lezen van een naslagwerk op een monitor met 2X2 pixels die het hele naslagwerk bestrijkt.
Probeer eens kaarten te leggen die voorspellen welke kaarten er gelegd gaan worden? Lijkt me heel eenvoudig, 1 op 1. Bij enige afwijking met het statistische toeval kan de legger een rijk man/vrouw worden. Je duikt gewoon een casino in.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo'n verleden, heden, toekomstlegging vind ik ook wel erg interessant, misschien wil iemand at voor mij doen mbt tot school? Als er verdere info gewenst is dan mag je het vragen.
ik ben geboren in Apeldoorn... Woon al jaren in Tilburg en ben geboren op 22 maart 1974quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:30 schreef displission het volgende:
Vamperotica.+ waar kom je vandaan en wat is je geboortedatum..voor de legging?
Ik ga als volgt te werk..ik ben heel simpel in dit soort dingen. Ik stel een vraag aan de kaarten, alvorens dat doe steek ik meestal een jointje op om in de mood te raken..sorry als je er niet tegen kunt doe je ogen maar dicht want ik neem nu een flinke hijs..ik rook de ene "minst-sterke" hasj op een schaal van 1 op 6 genaamd polm..maar dit is geen drugs-edu, gewoon hoe ik te werk ga..nowadays..quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:59 schreef vamperotica het volgende:
Displission... Voel je je misschien alweer in staat om een legging te doen?
Ik vroeg een tijdje geleden om een legging mbt "mijn gezinnetje".....
Ik weet niet zo erg veel van je. Maar ik moest lachen toen ik het verslag van deze legging las. Had het gevoel dat ie toch wel erg in de goede richting zat, afgaande op het beetje dat ik wel weet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:14 schreef vamperotica het volgende:
Dank je Displission!
Erg treffend... Kom er later uitgebreid op terug.
Kun je nog een gaatje voor me vinden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:09 schreef displission het volgende:
Ik wil vamperotica wel doen en viperdesign.
Beste Viperdesign vandaag ga ik je grappige dingen vertellen..dingen die je misschien in het eerste gezicht niet zult begrijpen maar die wel zo kunnen "vallen".quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:29 schreef Viperdesign het volgende:
Zeist / 20.12.1984
En doe maar qua relaties. Indien mogelijk..
quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:42 schreef displission het volgende:
Ho ho geen ruzie maken he jongens jullie komen allebei aan de beurt
Ik vroeg expliciet om een legging van jou. Je hebt een aparte manier van uitleggen die ik opzich al interessant vind.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:15 schreef displission het volgende:
maar andere mensen mogen dit ook best wel doen..net of ik de enige ben..
Das de keltische kruis legging, die is heel bekend..quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:18 schreef cognito_1987 het volgende:
Even een vraagje aan de kenners van tarot ..
De legging die ik kreeg had de vorm van een keltisch kruis. Als kaart 1 trok ik de wereld, een periode van extase, spirituele volmaaktheid. Opmerkelijk, ik ben erg bezig met het spirituele en zie ook grote sprongen die ik maak in de juiste richting, maar volmaaktheid en extase zijn naar mijn gevoel nog ver weg. Maar in ieder geval, als kaart 6, wat voor me ligt in de toekomst, trok ik de gehangene, de tegenovergestelde van de wereld. ?? Wat ik hier nou mee moet weet ik niet, draait de extase compleet om ??. Veranderingen zijn op komst ?? Wie kan me er wat over uitleggen ?
Dank![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef displission het volgende:
@ Nokwanda het moment van de waarheid..plaats en geboortedatum..waarover wil je wat weten?
Beste vamperotica..ik trek voor jouw de kaarten, maar ik begrijp je niet helelmaal denk ik wil je dat ik via msn voor je leg of hier in dit topic?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:54 schreef vamperotica het volgende:
displission...
ik ben eigenlijk een beetje benieuwd naar wat de kaarten over "mij" te vertellen hebben...
En ik vind ook dat ik je een beetje een uitleg schuldig ben over het waarom ik je trekkingen zo treffend vind!
Ik vind het prima als je de trekking in het topic doet hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:58 schreef displission het volgende:
[..]
Beste vamperotica..ik trek voor jouw de kaarten, maar ik begrijp je niet helelmaal denk ik wil je dat ik via msn voor je leg of hier in dit topic?
Ok legging voor vamperotica op zaterdag 29 oktober. Vamperotica is een vrouw van 31, wil graag wat over haarzelf weten. D.m.v. drie kaarten zal ik dit laten zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:08 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik vind het prima als je de trekking in het topic doet hoor!
Geeft niets hoor... Er is ook nog een leven buiten de kaarten!quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:46 schreef displission het volgende:
Sorry jongens, maar op dit moment staat mijn hoofd helemaal niet naar kaarten trekken..het zal dus even op zich laten wachten..het spijt me weer heel erg.
maakt niet uit, de toekomst laat wel op zich wachtenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:46 schreef displission het volgende:
Sorry jongens, maar op dit moment staat mijn hoofd helemaal niet naar kaarten trekken..het zal dus even op zich laten wachten..het spijt me weer heel erg.
Maakt nie uit..vanavond doe ik leggen voor jouw en misschien iemand anders voor ngine..(HINT)quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:53 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geeft niets hoor... Er is ook nog een leven buiten de kaarten!
En je krijgt ook wel veel verzoekjes!
* vamperotica zich voorneemt niet elke keer Displission als "hulplijn" te gebruiken!
![]()
Bedanktquote:De gehangene lacht aan het kruis. Kijk de wereld kan altijd wel draaien en omgekeerd zijn, maar de gehangene bekijkt de wereld ook juist omgekeerd..zie het als je pad..dat je een richting op kunt kijken en dat is het midden.
Waarom zeg ik het midden? Omdat het daar allemaal te vinden is denk ik. Succes bij het einddoel!
Ik heb een legging voor je gedaan. Hierin heb ik niet de geboortedatum, geboorteplaats en woonplaats meegenomen, daar ik niets met die gegevens kan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:01 schreef NgInE het volgende:
desplission, met veel interesse volg ik dit topic al een tijdje, en ik zou het fantastisch vinden als je ook voor mij wat kaarten zou willen plukken
ik ben vooral benieuwd wat de toekomst mij gaat brengen.
ik ben geboren in delft woon nu in Wateringen en mijn geboortedatum is: 10-06-1984
alvast bedankt!
Uhm... Mr Vamp? nee hoor, Lennard. Of oelewapper, mafkees enz....!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:37 schreef displission het volgende:
Vamperotica..hoe heet je vriendje? Heeft ie een nickname of een andere naam waardoor ik kan proberen connectie te leggen?
edit--ps. Het wordt niet meer vanavond ik ben weer eens supermoe en wazig..wel snel ok?
ik zou hier nog uitgebreid op terug komen..... Bij deze dus!quote:Op maandag 17 oktober 2005 19:29 schreef displission het volgende:
[..]
Ik ga als volgt te werk..ik ben heel simpel in dit soort dingen. Ik stel een vraag aan de kaarten, alvorens dat doe steek ik meestal een jointje op om in de mood te raken..sorry als je er niet tegen kunt doe je ogen maar dicht want ik neem nu een flinke hijs..ik rook de ene "minst-sterke" hasj op een schaal van 1 op 6 genaamd polm..maar dit is geen drugs-edu, gewoon hoe ik te werk ga..nowadays..
Voordat ik dat doe steek ik een wierrookje op om nog meer in de mood te raken..ik ga hem nu pakken..het is een lotus wierrookje..staat ongeveer gelijk aan een legging van een half uur..
by the way the joint is wel goed..ik zie iig nog geen kabouters..
Ik ga me goed concentreren..de wierrook brand nu en ik kna hem nu al ruiken..de geur zit zelfs aan mijn vingers..
Je bent vamperotica geboren in 1974 woont momenteel in Tilburg..ik concreer me dan oa op je leeftijd..je bent 31 jaar en ik concentreer me bij het schudden op het gezin. Ik trek drie kaarten. Eentje voor het verleden..de situatie toen..ik trok: de maan. Op de kaart zie ik een wolf en een hond die naar een zon/maan blaven en wat wolven dan ook doenje ziet twee torens en een kreeft..heb je twee kinderen? Verschillen deze erg van elkaar? Ze hebben wel iets van elkaar? Het zijn broers ofniet? Of zussen. Die kreeft zou op een beest kunnen duiden wat opdook om mee te kijken naar de maan en een zon..in zekere zin is het geheel perfect in balans er is wel een storm op komst aan de wolken te zien.
De tweede kaart..het heden..ik ben benieuwd..ik zie de moeder op de voorgrond..ze houdt een zwaard vast en wil iemand ontvangen..het is de koningin van de zwaarden..wie je wilt ontvangen is mij een raadsel..de persoon in kwestie is alleen in zicht voor jouw..wel zit je er relaxt bij het lijkt net of de kaart wilt zeggen dat je gesetteld bent.ik zie vlinders en een engel op je troon ik zie drie vlinders..heb je er nog een kind bij gekregen? Waar is de vader in dit geheel? Dat zijn vragen die voor mij spelen..jij bent iig gepromoveerd tot engel volgens de kaart. Over je kinderen..want jij staat boven hun..
De derde en laatste kaart, een toekomstkaart..de pentakles 9..;hier draait het om zicht en wijsheid..de valk..op je hand..de valk is jouw paar ogen..het kan verte prooi zien en is ontzettend snel..maar in de toekomst zul jij op de wijsheid van het zicht vertrouwen. Je staat daarbij in een tuin..vol met rozen..je draagt een mantel met rozen erop..het is een wijnrek..waar de negen pentakles in liggen..houdt je van een wijntje?
Besef je met deze kaart dat je een keuze gaat maken..wat jouw keuze is..het is het makkelijkst als ik zeg een deur waar alleen op staat en een andere deur met je partner erop..je gaat je beseffen dat het een het andere uitsluit en dat samenzijn met je partner misschien wel alles is wat je ooit wilde, misschien niet..jouw scherpe denkvermogen zal je helpen in het maken van die keuze..
Waarschijnlijk wordt het een nieuw begin..wakker worden uit een droom
Maar zoals ik al eerder zei in de tarot is niks zeker..de kaarten maken niet de toekomst, die maak jij dus klamp je niet teveel vast aan antwoorden..het zou zo kunnen lopen..meestal vergeet je ze toch wel..dus ik hoop dat je er wat aan hebt vamperotica.
jah hoiquote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef displission het volgende:
Who's next?
Ps thx for the story vamperotica
me, me, me!quote:Op woensdag 9 november 2005 00:14 schreef displission het volgende:
Who's next?
NgInE, Alicey heeft al gelegd voor je en je hebt nog en eens niet gereageerd! Shame on u. Voor Petre86 doe ik de laatste legging van dit seizoen..In de lente ga ik weer verder..ik ga namelijk aan de slag met een project om de wereld te veranderen..in een klap af te zijn van auto's en armoede..een huis voor iedereen en een gigantische party in 2012..(21 december), maar voor de rest verklap ik niks.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:19 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah hoi
ik lurkte af en toe al stiekum om te kijken of er iemand iets deet
27 - 04 - 86
geb plaats wijhe, nu wonend in enschede
iets over studie/werk en anders relatie wellicht?
tnx alvast
alleereerst bedankt voor je legging en succes met je projectenquote:Op maandag 14 november 2005 19:35 schreef displission het volgende:
[..]
NgInE, Alicey heeft al gelegd voor je en je hebt nog en eens niet gereageerd! Shame on u. Voor Petre86 doe ik de laatste legging van dit seizoen..In de lente ga ik weer verder..ik ga namelijk aan de slag met een project om de wereld te veranderen..in een klap af te zijn van auto's en armoede..een huis voor iedereen en een gigantische party in 2012..(21 december), maar voor de rest verklap ik niks.
ik kan er wel wat uithalen jah..quote:Ik ga als volgt te werk Petre86 eerst..ja je weet wel, een spliff en een wierrookje..sandalen wood..de mood is weer gezet..ik schud de kaarten en: concentreer me op je leeftijd 19 jaar..woonachtig in enschede met de naam petre86 mbt relatie.
De eerste gaat over het verleden een aantal jaar terug: de hogepriester; wat ik denk en wat ik als eerste doorkrijg bij deze kaart is dat je als monnik zijnde veel wilde leren van degene met meer kennis dan jouw..hoe dit op het gebied van de liefde eruit zou zien, een wat teruggetrokken houding en het copy pasten van anderen, het willen leren, het nadoen en het overwinnen. Dat was de een aantal jaar geleden, 2002.
waarom SEX met hoofdletters? en ik kijk inderdaat niet naar mooie vrouwen.. ik heb een vriendjequote:De tweede kaart gaat over het hier en nu. Het is de kelken 7. In elke kelk die als zwevend op een wolk staan zit een "soort" geheim..de magier heeft alle geheimen getoverd en kijkt toe..het zijn de 7 geheime wensen, rijkdom, bezit, succes, verlichting, armoede en mislukking het collective onderbewustzijn, en SEX..we beseffen ons nog dit jaar..dat al deze wensen niet vervuld kunnen worden..mijn tip: geloof daar niet in: alles is mogelijk..je kunt over alle angsten bezitten, ook alle positieve dingen..blijf ervoor zorgen dat je je compleet voelt. De kaart zegt dat voor jouw een reis naar het innerlijk belangrijk is..kijk niet naar de mooie vrouw, maar zoek ook de mooie kant van een vrouw met een buddha belly
toekomst is toekomst.. wat zal komen, zal komen..quote:De laatste een toekomstkaart 2012: zwaarden vier..een man ligt met zijn geheven handen in een gebed op een gouden doodskist..er zijn vier zwaarden afgebeeld en er is een prachtig kerkraam..In 2012 zal je een tijd tegemoedgaan van terugtrekking en afzondering je zou het ook wel een vorm van meditatie kunnen noemen, wat er in de tussentijd gebeurt dat zeggen de kaarten niet en dat is iets waar je zelf achter moet komen.
ik geloof niet. ik stel geen vragen omtrend geloof, omdat ik weet dat ik er geen antwoord op zal krijgen.. realistischquote:Wat ik verder nog uit de kaarten kan opmerken is dat jij waarschijnlijk in Jezus geloofd of in ieder geval geloofd.
tnx againquote:That's it my last one..
quote:Op maandag 14 november 2005 19:35 schreef displission het volgende:
[..]
NgInE, Alicey heeft al gelegd voor je en je hebt nog en eens niet gereageerd! Shame on u.
sorry, heb niet al te veel verstand van tarotquote:Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb een legging voor je gedaan. Hierin heb ik niet de geboortedatum, geboorteplaats en woonplaats meegenomen, daar ik niets met die gegevens kan.
true, true...quote:Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
Je tijdslijn laat duidelijk een stijgende lijn zien. Het lijkt er op dat je op geestelijk gebied gaat kiezen voor geluk, en gaat groeien in je zijn.
Het verleden laat iemand zien die zich (te) vaak opoffert voor anderen, maar aan de andere kant ook veel zelfmedelijden ervaart, en zich afvraagt waarom de hele wereld tegen hem is. Dieper dan dat kun je niet zinken.
dat gevoel heb ik inderdaad...ik weet alleen niet wat er aan het einde van beide kruizingen zal liggen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
Het heden laat iemand zien die op een kruising staat, en hier de keuze heeft om een andere richting in te slaan. De weg is al een stuk minder ruw geworden, en de eerste buit van alles anders aanpakken is binnen.
klinkt vrij positiefquote:Op donderdag 3 november 2005 20:29 schreef Alicey het volgende:
De toekomst laat iemand zien die praktisch is, en weet hoe hij zijn plannen in de echte wereld gestalte kan doen geven. Iemand die zelfverzekerd is, anderen voldoende vertrouwt, en trouw aan zijn woord is. Iemand die met verstand handelt.
Verleden : Zwaarden 10 (Slachtoffer)
Heden : Pentakels 7 (Afweging)
Toekomst : Pentakels Schildknaap (Praktisch en betrouwbaar)
Naam: Ralphquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:01 schreef displission het volgende:
Iemand die vanavond een legging wilt hebben? Ik weet niet of ik het nog kan hoor, maar ik zal proberen zo eerlijk mogelijk proberen uit te leggen wat de kaarten zeggen. Als je een legging wilt post dan je naam/vrouw/man/leeftijd/woonachtig hieronder en ik zal kijken wat de kaarten voor je zeggen..we enter one trought this reading
Okquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:14 schreef displission het volgende:
Ik doe voor jouw een algemene legging gewoon over wie je bent dat zul je zelf het beste weten, maar de kaarten laten je wat dieper laten kijken dan alleen dat. Mee eens?
Verbazingwekkend accuraat. Die duivel baart me zorgen en dat gebukt verder gaan helemaal.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:44 schreef displission het volgende:
daar gaan we ik schud de kaarten, waarna ik drie kaarten leg, eentje voor het verleden, een voor het heden en eentje voor de toekomst..terwijl ik dat doe concentreer ik me op de vraag en leg ik jouw als persoon in de kaarten.
Het verleden..staven negen..staven negen kan koppigheid betekenen, op de kaart een man met acht staven achter zich..eentje houdt hij vast..de man heeft een verband om zijn hoofd..koppigeheid en verzet tegenover een situatie of ervaring waardoor we ons bedreigd voelen..er is geen objectieve bedreiging, maar we worden meestal herinnerd aan eerdere, pijnlijke ervaringen die deze angst en afweerreactie oproepen..De band om het hoofd van de man geeft het verzet aan wat hij heeft getoond..hij is gewond geraakt..maar hij staat overeind. Aan de andere kant kan het ook wat anders betekenen, juist het tegenovergestelde..we zijn weggelopen ipv te blijven staan en zijn bang dat het verleden ons achterhaalt. We zijn verder gegaan, hebben de weg achter ons versperd we dachten dat het verleden ons in zou halen.
De middelste, het heden: de duivel..interessante kaart ook gezien dat 666 gebeuren in je naam..op de kaart een groot beest met twee horens en een pentagram boven zijn hoofd..Op dit moment ben je weliswaar in macht maar je hebt altijd de vrijheid om weg te lopen..wat is het wat je lokt aan dit beest..is het een liefde? Er staan een man en een vrouw op de kaart..jullie horen bij het beest als water bij de wijn..wie is zij? Wordt daar nog wat over gezegd in de volgende kaart? De duivel is een kaart die vele tegenpoolkaarten heeft..kijk bijv naar de magier en de zwarte magier..misschien kom je jezelf wel tegen op deze kaart nu.
toekomst 2012:weer de staven, staven tien dit keer..je komt in een nieuw levensgebied terecht..teneergeslagen met alle 10 staven loop je gebukt je weg..het is een zware taak, maar wordt je niet sterker door oefening? De hele ervaring die met de situatie om leren gaat heet is jouw taak.
Zo dit was het..misschien kun je er wat uithalen..ik denk zeker dat je in de toekomst het verleden achter je laat en verder gaat.
Tuurlijk wacht ff okquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:56 schreef Darklight het volgende:
Kun je ook voor anderen leggen?
Een vriendin is niet geregged op FOK!
Alvast bedankt
Emma
Vrouw
23
Enschede
Doe ik wel hoorquote:
Dan moet ik wel weten hoe oud je bent en waar je vandaan komt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:03 schreef yvonne het volgende:
Hoi, kan iemand leggen voor me?
Algemeen.
Wat kun je er zelf over zeggen als je dit zo leest en zoals je haar kent?quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:27 schreef Darklight het volgende:
Hey, dank je wel
Zal het haar laten lezen
Weet wel dat ze sinds kort een relatie heeft met iemand, die ze van vroeger kent.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef displission het volgende:
[..]
Wat kun je er zelf over zeggen als je dit zo leest en zoals je haar kent?
Dordrecht, vrouwquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:29 schreef displission het volgende:
Ik weet niet in hoeverre de kracht afneemt als je meerdere leggingen op een avond doet yvonne..maar zal het proberen..
Beste Joralf..alles goed met je..? Je vroeg om een legging en die krijg je bij deze..als ik je een tip mag geven om de tarot goed te gebruiken de volgende: gebruik een goed boek voor de vertaling. Kijk eerst zelf wat de kaart je zegt en ga dan pas kijken voor eventuele aanvulling. Een standaard deck(van Raider de Waite)zegt natuurlijk wat minder dan een deck wat geheel bij je aansluit kwa plaatjes..maar zelf vind ik dat dat het deck is wat het dichts bij de oorsprong ligt en kan ik er ongelovelijk veel mee doen..je fantasie mag je ook best gebruiken he..bij het schudden en het trekken..alle regels en precies de vertaling etc. kan je toch niet weten.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:03 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een tijdje terug (zie vorige blz topic) ook een legging gevraagd n.a.v. een topic van mij over wat ik met mijn ideeën moet. Het zou heel mooi zijn als je een legging voor me zou kunnen doen (kan ook eind van de week ofzo, dat boeit niet). Heb zelf sinds kort ook tarotkaarten, maar ben nog niet zo into de kaarten enzo... heb het wel al geprobeerd maar ik ben benieuwd wat jouw kaarten zeggen.
Naam: Joralf
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Plaats: Gouda
is niet erg hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:15 schreef displission het volgende:
Dat wordt waarschijnlijk het weekend sararaats, maar ik zie dat ik nu ook over de grens ga
Ik kan je niet vertellen hoeveel kinderen je gaat krijgen dat vertellen de kaarten me toch niet. Wat ik wel kan doen is een legging kwa gezinsleven..misschien dat er dan wat interessante dingen tevoorschijn komen..eventuele valkuilen..ik kan me zelf nauwelijks voorstellen hoe het is om een kind te hebben laat staan dat de kaarten daar wat over zeggen, maar zal eens kijken wat ik voor je kan doen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Daantje77 het volgende:
Vergeet het er bij te zetten . Zou heel graag weten of er kinderen komen zo ja hoeveel en wanneer ongeveer .
Beste Daniele..hoe is ie? Zit je er lekker voor? Lees maar eens met me mee wat de kaarten zeggen over jouw gezinsleven..jouw gezinnetje zoals ik al eerder zei zeggen de kaarten altijd heel weinig specifieks over de toekomst en vooral over aantallen of wanneer er kan immers van alles gebeuren!quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef Daantje77 het volgende:
Naam: Daniëlle
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 28
Plaats: Breda
quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:47 schreef displission het volgende:
[..]
Beste Daniele..hoe is ie? Zit je er lekker voor? Lees maar eens met me mee wat de kaarten zeggen over jouw gezinsleven..jouw gezinnetje zoals ik al eerder zei zeggen de kaarten altijd heel weinig specifieks over de toekomst en vooral over aantallen of wanneer er kan immers van alles gebeuren!
Ik zie staven en zwaarden en twee kaarten die ik tijdens andere leggingen ook getrokken had..in volgorde van links naar rechts..: staven vijf..zwaarden negen, en staven negen. De laatse twee kaarten twee kaarten zijn het belangrijkst in deze legging en ik denk vooral de middelste..de zwaarden negen, waar ik nu mee ga beginnen:
"De slapeloze nacht..wakker worden..zorgen hebben. Ergens mee zitten en ervan niet kunnen slapen. Dat is het nu..krijg je een antwoord..? De volgende kaart zal het zeggen anders leg ik er nog een bovenop.
Staven negen: de toekomst.. doordat je je innerlijk zou kunnen aflsuiten, loop je gevaar verbitterd of door verdriet verteerd te raken of te vereenzamen. De eerste kaart begrijp ik , dit klopt ook.. Op het moment zijn er op verschillende vlakken veel problemen. Rechtzaken en een onvervulde kinderwens (zit in de medische molen ) dus dat piekeren dat kan ik tuisbrengen. Het innerlijke afsluiten dat begrijp ik niet helemaal.
Ik heb besloten nog een kaart bovenop de middelste te leggen..omdat ik het gevoel het dat het heden belangrijker voor je is dan de toekomst..(de Toren)op de kaart de bliksem die inslaat in de toren..de koning en de koningin vallen uit de toren naar beneden..je beland op een punt waar het allemaal begint te wankelen en je de muren voelt vallen..de stenen brokkelen af..wat er gaat gebeuren weet ik niet dat willen de kaarten mij niet zeggen..misschien een relatiebreuk..aangezien ik in het verleden veel gezelschap zag van mensen en juist in het midden een ommekeer en ik denk persoonlijk dat je alleen verder gaat. Welke kaart ook twee keer voorbij kwam was een vrolijk gezin wat uitkijkt op een regenboog en een huisje met de armen wijd omhoog..misschien is dat een droom voor je..maar vergeet nooit Daniele dat dromen ook zo kunnen lopen. Je mag altijd ergens voor vechten..heb ik ook gedaan..
Een relatiebreuk ? Het leven kan raar lopen dat heb ik al vaker ondervonden maar op dit moment is daar zeker geen sprake van. Zou het een andere betekenis kunnen hebben ?
Ik zal je een verhaal vertellen Daniele..een jaar of twee geleden was er in de buurt bij ons een zaaltje waar allemaal leggingen werden gedaan..ik er natuurlijk heen met mijn eerste echte vriendin..er zat daar een man..ik had nog nooit zulke mooie en apparte kaarten gezien..mijn vriendin trok een kaart of wij bij elkaar bleven. Ze trok: JA..ik dacht dat is mooi dus ik ging me er helemaal op instellen op een gegeven moment..je moet ook bepaalde dingen kunnen laten gaan wil ik ermee zeggen..we zijn nu 5 maanden uit elkaar. We zijn nog wel vrienden dus in zekere zin zijn we nog steeds bij elkaar maar dan anders..niet meer als vriend en vriendin..onze relatie was: NEE..terwijl ze JA trok..zo zie je maar het hoeft niet zo te lopen..er zijn altijd ook nog andere factoren die een rol spelen en daarvoor zou je juist wat meer kaarten moeten trekken.. Als je meer kaarten zou willen leggen daar sta ik wel voor open . Niets is zeker hoor en je hebt me niet bang gemaakt integendeel . Vind het juist intressant. In ieder geval bedankt .
Hopelijk heb ik je niet te bang gemaakt met dit verhaal..maar hoop dat je er ook de relaiteit ervan kan inzien..zo dit was het voor vanavond..reacties zijn altijd welkom..
Ik weet het niet Daantje..ik trok de kaarten over 2006/2007..2012 Misschien iets wat nog moet komen..2006 is net begonnen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef Daantje77 het volgende:
De kaart van de toren en de koning en koningin ? Dat kan ik niet echt thuisbrengen heb wel een lange relatie gehad (getrouwd geweest) maar dat is over gegaan . Heeft dat daar niet mee te maken ?
er zijn wel twee wachtenden voor je maar zou het graag doen..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:11 schreef vamperotica het volgende:
displission... Zou je binnenkort weer eens een legging voor mij willen doen?
ik wacht geduldig mn beurt af!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:20 schreef displission het volgende:
[..]
er zijn wel twee wachtenden voor je maar zou het graag doen..
Ik heb idd de Raider Waite Tarot set met boekje. Ik doe altijd een legging na het kijken van de serie Carnivale, omdat ik om de een of andere reden vol met energie zit (en met energie bedoel ik dan een soort van spirituele energie, geen energie om de trap op en af te rennen, maar ik denk dat je het wel herkent). Carnivale is de reden dat ik me ben gaan verdiepen in Tarot. Eerst naar de kaart kijken doe ik altijd, maar na goed gekeken te hebben kijk ik toch nog wel even in het boek.quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef displission het volgende:
[..]
Beste Joralf..alles goed met je..? Je vroeg om een legging en die krijg je bij deze..als ik je een tip mag geven om de tarot goed te gebruiken de volgende: gebruik een goed boek voor de vertaling. Kijk eerst zelf wat de kaart je zegt en ga dan pas kijken voor eventuele aanvulling. Een standaard deck(van Raider de Waite)zegt natuurlijk wat minder dan een deck wat geheel bij je aansluit kwa plaatjes..maar zelf vind ik dat dat het deck is wat het dichts bij de oorsprong ligt en kan ik er ongelovelijk veel mee doen..je fantasie mag je ook best gebruiken he..bij het schudden en het trekken..alle regels en precies de vertaling etc. kan je toch niet weten.
Dit is weer een van de freaky dingen van Tarot. Dat het gewoon zo en dan ook zo ontzettend klopt en dat is niet omdat iedere kaart hetzelfde betekend. Als rationeel mens is het moeilijk te begrijpen dat zoiets kan, maar het voelt bij mij steeds meer alsof Tarot echt gaat werken. De kaart klopt heel goed. Vanaf volgende week gaan we in een groep met 5 mensen een eigen practicum doen. Ik heb zelf het onderzoeksvoorstel gedaan en de mensen uitgezocht (ben dus eigenlijk een soort van projectleiderquote:De volgende kaarten worden getrokken voor jouw op de vraag wat jij met je ideeen zou moeten doen..ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen..ik weet helemaal niks van je ideeen af, maar zal de boel proberen te vertalen. Bij deze schud ik de kaarten goed. Ik concentreer me op leeftijd, naam en woonplaats..deze worden allemaal als persoon zijnde in de legging "gegooid" als het ware.
Het heden: dit is heel duidelijk en geen toeval..deze kaart viel er ook al uit tijdens het schudden..het antwoord op de vraag is de volgende: samenwerken en samen bouwen..ik trok de staven vijf..Je snapt denk ik wel wat ik hiermee bedoel..om een iets te bouwen zijn er stokken nodig..om het een degelijk fundament te geven..op de kaart vijf mensen die de basis leggen. Het is een sportieve krachtmeting die je met zijn allen doet om samen een bepaald punt te bereiken..aan de andere kant kan het ook met concurentie te maken hebben, maar wel in dit geval met vrienden. Weet niet zeker of je er wat mee kan, maar vraag maar eventueel.
Vroeger heb ik idd vrij weinig problemen gehadquote:Een paar jaar geleden..: het is de gehangene. Maar de kaart op zijn kop. Vastgebonden aan de tak van een boom en een geel licht om zijn hoofd..kan het zo zijn dat je de wereld bekeek zoals die was en je er toch je vreugde uit haalde..en zonder het te weten, misschien wel verlicht was geraakt..ik trek deze kaart echt nooit op zijn kop en vergeef me bij deze ook mijn vage vragen..maar ik vermoed dat alles gewoon zijn gangetje ging en je met beide benen op de grond stond ondanks alles.
Een mooi vooruitzicht, niet helemaal wat mijn eigen legging voorspelde.. maar dat kan natuurlijk veranderen. Ik heb zelf "het spel met de tien kaarten" gedaan. Een legging die de totaalsituatie van de vraagsteller weergeeft. Het volgende kwam er bij mij uit:quote:de laatste de toekomstkaart..schildknaap van de zwaarden..hij staat vierig op de helling. Met zijn zwaard..zoals een schildknaap hoort te zijn. Zwaarde schildknaap staat voor een kans of ervaring die ons geboden wordt, voor een impuls die van buitenaf komt. Een verhelderende impuls een frisse bries kwa ideeen..analyseren van moeilijke sommen is mogelijk..dat is 2012.
1 2 3 4 | Gehangene--Pentakels 8----------------------Pentakels 7----Toren---------------Zwaarden Ridder --------------------------Koning Zwaarden--------------------------------------Pentakels 4 -------------------------------------------------------------------------------Pentakels Ridder |
Heb het haar laten lezen, ze begrijpt alleen het eerste gedeelte niet echt, met die tuinen en kleurenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:23 schreef displission het volgende:
Ok eerst eentje voor Emma uit Enschede..
Beste Emma,
jammer dat je niet geregistreerd op fok bent..we zouden je graag erbij willen hebben, maar zo kan het ook..
tijdens het schudden van de kaarten kwam ik twee keer kleuren in tuinen tegen..af en toe valt er wel iets uit het deck of vang je een glims op van een kaart die toevallig iets naar boven wendt. Houd ze erg van de natuur? De lente..??
Anyways..de kaarten zijn geschud..de wierrook brand de eerste kaart..kelken negen..negen kelken staan achter een man met een rode muts op..een wit gewaad heeft hij. Hij zit op een bank met zijn armen over elkaar heen. De kaart staat voor het verleden..het plezier en de vreugd die we hadden..Emma geniet in het verleden ten volle. De man of vrouw op de kaart lacht iig..er is een happy end as well..
De tweede het nu..een verbintenis tussen twee..het is de kelken twee..erboven een rode leeuwenkop met vleugels. Een man en een vrouw..ze raken elkaar aan..twee slangen. Bekers twee staat voor een liefdevolle ontmoeting..
De laatste de koningin van pentakels..(de toekomst)..Misschien een groot kunstenares, een open en ontvankelijk persoon met een goed instinct voor moeder natuur en de vruchtbare bodem. Misschien wel een boerin zoveel instinct..ook hier weer de tuin..ik heb het gevoel dat natuur bij deze persoon een hele belangrijke rol inneemt..
dit was het nu..
Ja tuurlijk, goedemorgen, middag of avond trouwens allen. Vandaag ga ik me neerleggen bij het trekken van kaarten..eerst de kat naar buiten hebben we daar ff geen last meer van. Muziekje aan Anouk..Hail.. Darklight..ik zal zo 1 kaart trekken en daarin vraag ik wat de kaart voor Emma uit Enschede betekend op het gebied van de bloemen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:41 schreef Darklight het volgende:
Heb het haar laten lezen, ze begrijpt alleen het eerste gedeelte niet echt, met die tuinen en kleuren
Zou je dat wat nader kunnen verklaren?
Thx
Hoi Sara, vind je het goed als ik het doe als ik me wat beter voel, ben een beetje verkouden momenteel..maar jij bent de eerste die aan de beurt isquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef sararaats het volgende:
Naam: Sara
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 26
Plaats: Gooreind-Wuustwezel (België)
ja hoor, no problemoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef displission het volgende:
[..]
Hoi Sara, vind je het goed als ik het doe als ik me wat beter voel, ben een beetje verkouden momenteel..maar jij bent de eerste die aan de beurt is
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef displission het volgende:
Ik bedoelde eerder dat dat op je reis ligt..misschien sluit je wel in de toekomst weer een ander hoofdstuk af..
Maar volgens de kaart zal dit snel en geweldadig zijn abrubt bijna..Je hebt in psychische kansen weinig kans om tien zwaarden in je rug te overleven..maar daarna komt altijd weer jouw vreugde en positiviteit..dus misschien is het moment wanneer het gebeurt niet met jouw overeenstemming.
Kaartje trekken durf ik wel...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef displission het volgende:
tuurlijk morgen waarschijnlijk weer twee hoop wel dat iemand anders het ook eens leuk vind om een legging te doen
In het verleden vertrouwde je op je intuitie, en wachtte je kalm en geduldig af op wat komen ging. Je wist dat je onderdeel was van een groter gebeuren. Op dit moment ben je daarvan afgeweken, en neem je teveel hooi op je vork. Nee zeggen is iets wat je niet kunt, en je voelt je voor alles verantwoordelijk. Jij bent steeds degene die de rotzooi van anderen opruimt. Binnenkort zul je de bodem vinden, en ontdekken dat het tijd wordt om jezelf op de eerste plaats te zetten. Dan is het tijd om de kracht weer te hervinden...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef elfenvleugels het volgende:
ik voel me vergeten :'( al 3 maanden lang :'(
...nee hoor...
maar bij deze dus wel even een nieuwe aanvraag
Naam Gunther
Leeftijd 30
Plaats Maastricht
Vamp... trek jij eens een kaart voor me dan, als je wilquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kaartje trekken durf ik wel...
Voor een legging voel ik me nog niet zeker genoeg
Graag zocht je het onbekende en keek je wat er allemaal was wat je nog niet wist. Als het er op aan kwam nam je je verantwoordelijkheid, en was zodoende een voorbeeld voor anderen. Thans zie je wat je daarmee hebt bereikt, en besef je je jezelf bevrijd hebt. Verrassend. Je bent nu op weg om rust te vinden, en vooral stil te staan bij wie je zelf bent, waarom je bent wie je bent, wat je hebt bereikt, en wat er nog in het verschiet ligt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef terror623 het volgende:
zou iemand voor mij een open legging willen doen ? (weet zelf niet zo veel van tarot)
Je was teruggetrokken en rustig. Je doorzag wat er voor je stond, en stond ook open voor de keerzijde van de medaille. Je intuitie was feilloos. Je verkeert nu in een dal. Het lijkt er op dat de goede band die je met het leven had beschadigd is, en je het leven wantrouwt. Maar bestaat het lot wel, en ligt het niet in het eigen hand? Je zult je kracht en invloed leren kennen. Doordat je je gedachten zult laten spreken, heb je de kracht om voorop te lopen, en zullen anderen geneigd zijn jou te volgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zal ik dan ook maar? Als je er aan toekomt, rustig aan
Ik vind het wel leuk en ben reuze benieuwd.
Zijn deze gegevens alles wat je nodig hebt?
Naam: Barbara
Geboren: 15 oktober 1980 te Heerlen
Opmerkelijk, want er is mij weleens via automatisch schrift verteld dat ik een \\\'ziener\\\' ben....bedankt voor deze informatie! De andere dingen kloppen ook...verbazingwekkend hoor.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je was teruggetrokken en rustig. Je doorzag wat er voor je stond, en stond ook open voor de keerzijde van de medaille. Je intuitie was feilloos. Je verkeert nu in een dal. Het lijkt er op dat de goede band die je met het leven had beschadigd is, en je het leven wantrouwt. Maar bestaat het lot wel, en ligt het niet in het eigen hand? Je zult je kracht en invloed leren kennen. Doordat je je gedachten zult laten spreken, heb je de kracht om voorop te lopen, en zullen anderen geneigd zijn jou te volgen.
Verleden : Hoge Priesteres
Heden : Zwaarden 10
Toekomst : Staven 2
Je zou kunnen zeggen dat de Hoge Priesteres staat voor het onderbewuste en het passieve, Zwaarden 10 voor de put, en Staven 2 voor persoonlijke kracht.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Opmerkelijk, want er is mij weleens via automatisch schrift verteld dat ik een \\\\\\\'ziener\\\\\\\' ben....bedankt voor deze informatie! De andere dingen kloppen ook...verbazingwekkend hoor.....
Kun je wat details geven over wat de kaarten betekenen/inhouden? Hoge Priesteres, zwaarden en staven?
Okquote:Op zondag 5 februari 2006 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat de Hoge Priesteres staat voor het onderbewuste en het passieve, Zwaarden 10 voor de put, en Staven 2 voor persoonlijke kracht.
Dank je wel...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het verleden vertrouwde je op je intuitie, en wachtte je kalm en geduldig af op wat komen ging. Je wist dat je onderdeel was van een groter gebeuren. Op dit moment ben je daarvan afgeweken, en neem je teveel hooi op je vork. Nee zeggen is iets wat je niet kunt, en je voelt je voor alles verantwoordelijk. Jij bent steeds degene die de rotzooi van anderen opruimt. Binnenkort zul je de bodem vinden, en ontdekken dat het tijd wordt om jezelf op de eerste plaats te zetten. Dan is het tijd om de kracht weer te hervinden...
Verleden : Hoge Priesteres
Heden : Staven 10
Toekomst : Zwaarden 10
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Displission, je bent echt tof dat je steeds maar weer van die uitgebreide leggingen doet. Ik lees met veel intresse elke keer mee.
Misschien dat je ook een keertje tijd hebt voor mij? (uiteraard sluit ik achter aan in de rij)
Mijn gegevens:
Naam; Erik
Geboortedatum; 8 februari 1989 (ja jonkie)
Woon/geboorteplaats; Eindhoven
Tha_erik lijkt me leuk om voor jouw eens een legging te doen. Bij deze..quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn gegevens:
Naam; Erik
Dit lijkt me wel toepasbaar op iets van mij, wat ik niet onder woorden kan (ga) brengen, maar het klopt wel.quote:In het midden, het kruis op haar borst, de hogepriesteres en de munten drie. De hogepriesteres staat voor onze onbewuste krachten, onze fijngevoeligheid, onze intuitie en een vaak onverklaarbare, maar diepgewortelde zekerheid.Zij is een sleutel tot de verborgen waarheid..Zij weet dat de waarheid die we kunnen verwoorden nooit de eeuwige waarheid is.
Dit zou natuurlijk school kunnen zijn, als ik "het werk" letterlijk opvat. Ik heb het echt heel druk met school en schoolwerk. Twee personen, zouden dat ouders kunnen zijn? Die zich zorgen maken (of geïnteresseerd zijn) over mijn vooruitgang.quote:De munten drie zegt ons dat je bezig bent aan een werk. Je onbewuste, je kwalificaties om het werk af te maken zijn van groot belang. Je wordt gadegeslagen door twee personen. Je bent al mediterende bezig met het werk. Je duwt al je kracht erin..pas op dat dit niet leidt tot vernielzucht..maw probeer je werk gefoccused af te maken..ook al heb je die kwalificaties.
Zo enorm waar. Op meerdere gebieden. Onder andere dat ik dus bijna in mijn laatste jaar van middelbare school zit, en dus ook moet gaan kiezen voor een vervolgopleiding.quote:Dan de volgende drie kaarten de standen van de maan>Primair. Winnende kracht en afnemende kracht die op het thema van invloed zijn:De primaire impuls de vertrekkaart de bekers acht. Ze symboliseerd dat we vertrekken uit een omgeving waaraan we gewend waren en ons op weg naar een onzeker toekomst begeven.
Nou, ik ben altijd ook redelijk sceptisch geweest tegen dit soort dingen, maar daar stap ik nu maar vanaf, aangezien het zo klopt enzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef displission het volgende:
Iemand anders ook eens, misschien een skeptici?
nickname Alicey, leeftijd 24, Rotterdam. Alvast bedankt!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:16 schreef displission het volgende:
Alicey ik wil voor jouw en voor Robert best wel een uitgebreide legging doen, maar dan heb ik wat meer informatie nodig..naam/nickname, leeftijd, woonplaats. Ohw wat een heerlijke dag
Hey Alicey..goedemorgen..heb je een bepaalde vraag? Of wil je ook het geheim van de hogepriesteres?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
nickname Alicey, leeftijd 24, Rotterdam. Alvast bedankt!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:57 schreef displission het volgende:
[..]
Hey Alicey..goedemorgen..heb je een bepaalde vraag?
Oh maar ik bedoelde het absoluut niet vervelend hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:36 schreef displission het volgende:
De gegevens die ik krijg zoals leeftijd en naam, woonplaats die gebruik ik in de kaarten. Ik wil me als het ware een beetje kunnen focussen op die persoon en dat kan simpelweg niet met Pietje of Jan. Nee, ik wil weten hoe oud ze zijn zodat ik me een beetje kan voorstellen hoe oud degene is die de kaarten gelegd wilt hebben..af en toe schud ik ook naar leeftijd, maar meestal luister ik naar een stemmetje in mijn hoofd die ik dan zelf creeer en die dan stop zegt..of zo is er genoeg geschud.
Mijn interesses gaan ver. Zo ben ik geinteresseerd geraakt in dit soort dingen toen ik "ontwaakte" om het zo maar te zeggen daarvoor was ik veel meer bezig met alles wat met kunst en tekst te maken had, maar toen ik mijn onbewuste tekeningen en teksten verklaarde in het nu zag ik dat alles wat ik had gemaakt eigenlijk met de toekomst, toendertijd het nu te maken had. Ik zag alles nog een keer en daar heb ik nu ook nog wel eens last van maar toen was het echt een constante "deja vu" verspreid over een half jaar. De kaarten ja..ik had nooit mogen dromen dat ik er echt mee overweg kon gaan, maar al spelende leert men..denk ik maar zo..
Mijn kennis komt voort van handboeken, maar die moet ik er altijd wel even bijpakken..af en toe combineer ik de twee handboeken ook. Verder heeft een goede vriendin en tevens een tarotlegster me eens verteld dat ik eerst eens moet kijken wat er zich op de kaart afspeelt. Hoe vaker je dit doet en hoe meer geloof (want daar heeft het ook zeker mee te maken) je erin duwt of hoe meer zin je erin hebt des te pakkender komen de kaarten tevoorschijn.
Ik doe dit nu best wel regelmatig..en dat is sinds een jaar..eigenlijk een korte tijd voordat ik dit topic begon.
Ik gebruik het zelf nergens voor, wel vind ik het leuk om eens terug te kijken wat ik heb geschreven of hoe mensen reageren. Over het algemeen doe ik dit en gebruik ik dit voor vermaak. Want ik vind het erg leuk om te doen als ik er tijd voor heb..
Senesta..hopende zo een beetje antwoord op je vragen gegeven te hebben..als ik dit ooit voor jouw mag doen..prima..zeg het dan ff..enne nog iets..heel veel dingen vergeet ik gewoon..meestal blijven ze wel bij de persoon hangen, maar wat heb ik eraan om alles te onthouden..toch??
gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Displission, je bent echt tof dat je steeds maar weer van die uitgebreide leggingen doet. Ik lees met veel intresse elke keer mee.
Misschien dat je ook een keertje tijd hebt voor mij? (uiteraard sluit ik achter aan in de rij)
Mijn gegevens:
Naam; Erik
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardag.
ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat ... zo'n channeling.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef YourGuardian het volgende:
Goedmorgen Displission! (voor mij dan, ik zit nu met een snotterkop thuis!)
Het zou idd mooi zijn wanneer je voor mij een uitgebreide sessie zou doen, maar alles op jou tijd, ik ben me ervan bewust dat dit soort dingen veel tijd kosten, hetzelfde heb ik met een channeling, gemiddeld ben ik daar wel een uur mee bezig, soms langer, zeker wanneer de gidsen er zin in hebben, dan blijft mijn pen maar schrijven en schrijven.
Ik heb eens een keer 20 a4 tjes in een keer vol geschreven, ik was helemaal op daarna, het is dan altijd weer een verrassing om te lezen wat je uiteindelijk geschreven hebt.
De mooiste channelings zijn van mensen die zwanger zijn, ik schrijf dan met de energie van het ongeboren kind, het verteld wat hij/zij komt doen en welk ervaringsgebied het aan wil gaan in dat leven. Stukje bij beetje, soms na jaren komen steeds meer en meer, naar mate de ontwikkeling van het kind, de channelings uit.
Displission, ik heb een hoop kennis, alleen soms is het heerlijk om eens een keer het schilderij van een ander oogpunt te bezien, het kan mij een nieuwe ingang bieden voor een inzicht welke ik vanuit mijn eigen gezichtspunt niet kon zien. Ik zit nu in een fase waarin ik wel eens een ander gezichtspunt kan gebruiken.
Displission, hier komt ie nog een keer:
Nickname Yourguardian
Realname: Robert
Geboren 050868 (ja ja, 37 jaar alweer) te Utrecht.
Ik woon nu in Wapserveen een klein dorpje nabij Steenwijk
Heb je hier genoeg aan Displission?
En nogmaals, mocht ik wat voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag
Groet![]()
YG
Uitleg van de iconquote:Coole icon
De levensboom he
Hallo beschermengelquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Uitleg van de icon
Ik heb hier persoonlijk heel erg veel mee. het is een beetje als een weerspiegeling van mijn leven...
http://www.mooncraft.nl/mayakalender/hunabku.html
Ja ik heb hier wel genoeg aan Robert ben benieuwd of het ook zo vroeg luktquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef YourGuardian het volgende:
Nickname Yourguardian
Realname: Robert
Geboren 050868 (ja ja, 37 jaar alweer) te Utrecht.
Ik woon nu in Wapserveen een klein dorpje nabij Steenwijk
Heb je hier genoeg aan Displission?
Dat vraagt eigenlijk om meer uitleg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
het is een beetje als een weerspiegeling van mijn leven...
Nee?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Bastard het volgende:
Zeg... zou iemand voor mij een kaartje willen trekken.. ik kom op een punt waarbij een wijziging van werk er dik in zit... hoe gaat dat verlopen voor me? Info nodig van me eerst?
quote:
Als dat waar is, hopelijk kan iemand een legging mbt tot mijn ongeboren baby voor mij doen? Welke gegevens zijn daarbij nodig, de uitgerekende datum of zo bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef YourGuardian het volgende:
De mooiste channelings zijn van mensen die zwanger zijn, ik schrijf dan met de energie van het ongeboren kind, het verteld wat hij/zij komt doen en welk ervaringsgebied het aan wil gaan in dat leven. Stukje bij beetje, soms na jaren komen steeds meer en meer, naar mate de ontwikkeling van het kind, de channelings uit.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Ripley het volgende:
Zou je voor mij ook een uitgebreide legging willen doen misschien? Of misschien op de langere termijn?
Naam: Tatiana
geboortedatum/plaats: 23-01-1977 amsterdam
Ik kan wel eens een karakteranalyse doen van jou dochter isabella, volgens de Maya's, dat is doorgaans een hele interressante analyse welke uit ervaring een zeer naukerige omschrijving geeft van haar levenspad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als dat waar is, hopelijk kan iemand een legging mbt tot mijn ongeboren baby voor mij doen? Welke gegevens zijn daarbij nodig, de uitgerekende datum of zo bijvoorbeeld?
Ik zag in je profiel de geboortedatum en tijd van je dochtertje, vind je het erg als ik haar horoscoop als studiemateriaal gebruik?quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als dat waar is, hopelijk kan iemand een legging mbt tot mijn ongeboren baby voor mij doen? Welke gegevens zijn daarbij nodig, de uitgerekende datum of zo bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:43 schreef Elvi het volgende:
Kan iemand voor mij ook een legging doen? Maar dan liever via msn, want niet iedereen hoeft mee te genieten![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nog maar een keertje....![]()
ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat ... zo'n channeling.....
Channelen is eigenlijk een soort verzamelnaam voor vele manieren die er bestaan energie te 'kanaliseren' De één doet dat middels tekenen of schilderen, de ander dmv healing, of het leggen van kaarten, zoals Displission, weer een ander channeld door haar energie te kanaliseren zoals Robbert vd broekken doet bijvoorbeeld, of door muziek te maken, iedereen bezit een eigen unieke manier voor het kanaliseren van energie.quote:
bedanktvoor je uitleg!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Channelen is eigenlijk een soort verzamelnaam voor vele manieren die er bestaan energie te 'kanaliseren' De één doet dat middels tekenen of schilderen, de ander dmv healing, of het leggen van kaarten, zoals Displission, weer een ander channeld door haar energie te kanaliseren zoals Robbert vd broekken doet bijvoorbeeld, of door muziek te maken, iedereen bezit een eigen unieke manier voor het kanaliseren van energie.
Vele 'channelen' onbewust, anderen doen dit bewust, Ik zelf ben een heel erg kunstzinnig typje, die heel dicht bij zichzelf staat, Ik heb mij verder in de afgelopen 10 jaar het channelen in de vorm van automatisch schrift eigen gemaakt, dit is bewust contact maken met de gids/hoger zelf van een ander of van jezelf.
Een stukje geschreven door een gids/hoger zelf noem je een channeling, eigenlijk niet zo een goed woord, omdat het in principe een verzamelnaam is voor de vele vormen van channelen.
De channeling die ik voor A-Barb zou willen doen is in feite mezelf af stemmen op de energie/gids(en)/hoger zelf van haar ongeboren kind, ik zet mijn pen op een stuk papier een laat mezelf verrassen met hetgeen er geschreven wordt. Dat is in feite een channeling.
Mocht je er meer over willen weten, ik heb er eens een topic over gehad, on-line cursus automatsich schrift. Leuk om te lezen.
Groet YG![]()
Het kan in dit topic, maar het hangt een beetje van A-barb af of ik het verhaaltje welke ik ontvang op het forum mag plaatsen, er kunnen namelijk nog wel eens gevoelige of persoonlijke dingen geschreven worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 06:13 schreef displission het volgende:
YG moet dat via msn? of kan het ook gewoon in dit topic?
Ben jij ook zwanger? Is dit weer eens langs mij heen gegaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:19 schreef vamperotica het volgende:
oh wat mooi.....![]()
Als je zin, tijd en energie hebt... Zou je er dan ook 1 willen doen voor mijn ( 4e) monster in wording?
Lang leve de zwangerschapsdementie!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ben jij ook zwanger? Is dit weer eens langs mij heen gegaan![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lang leve de zwangerschapsdementie!![]()
Ik"geloof dat we t daar al even over gehad hebben in "ouwehoer" ..... Maar ik begin nu ook te twijfelen!
Maar ja... Ik ben ook zwanger!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef YourGuardian het volgende:
VampE, A-barb, jullie kunnen altijd een beroep op mij doen, maar wellicht beter wanneer het buitenom het topic van Displission gaat.
Vamp, voor jou zal ik ook een channeling schrijven, dan wil ik alleen weten wanneer je ongeveer uitgerekend bent.
Ik ben vanaf nu even lekker een weekendje weg, je kunt mij mailen onder Yourguardian@hotmail.com
maandag ben ik er weer
liefs!
YG
Displission... ik heb treurig nieuws.... het groepje van 5 mensen is nu een groepje van 4 gewordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef displission het volgende:
[..]
Beste Joralf..alles goed met je..? Je vroeg om een legging en die krijg je bij deze..als ik je een tip mag geven om de tarot goed te gebruiken de volgende: gebruik een goed boek voor de vertaling. Kijk eerst zelf wat de kaart je zegt en ga dan pas kijken voor eventuele aanvulling. Een standaard deck(van Raider de Waite)zegt natuurlijk wat minder dan een deck wat geheel bij je aansluit kwa plaatjes..maar zelf vind ik dat dat het deck is wat het dichts bij de oorsprong ligt en kan ik er ongelovelijk veel mee doen..je fantasie mag je ook best gebruiken he..bij het schudden en het trekken..alle regels en precies de vertaling etc. kan je toch niet weten.
De volgende kaarten worden getrokken voor jouw op de vraag wat jij met je ideeen zou moeten doen..ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen..ik weet helemaal niks van je ideeen af, maar zal de boel proberen te vertalen. Bij deze schud ik de kaarten goed. Ik concentreer me op leeftijd, naam en woonplaats..deze worden allemaal als persoon zijnde in de legging "gegooid" als het ware.
Het heden: dit is heel duidelijk en geen toeval..deze kaart viel er ook al uit tijdens het schudden..het antwoord op de vraag is de volgende: samenwerken en samen bouwen..ik trok de staven vijf..Je snapt denk ik wel wat ik hiermee bedoel..om een iets te bouwen zijn er stokken nodig..om het een degelijk fundament te geven..op de kaart vijf mensen die de basis leggen. Het is een sportieve krachtmeting die je met zijn allen doet om samen een bepaald punt te bereiken..aan de andere kant kan het ook met concurentie te maken hebben, maar wel in dit geval met vrienden. Weet niet zeker of je er wat mee kan, maar vraag maar eventueel.
Een paar jaar geleden..: het is de gehangene. Maar de kaart op zijn kop. Vastgebonden aan de tak van een boom en een geel licht om zijn hoofd..kan het zo zijn dat je de wereld bekeek zoals die was en je er toch je vreugde uit haalde..en zonder het te weten, misschien wel verlicht was geraakt..ik trek deze kaart echt nooit op zijn kop en vergeef me bij deze ook mijn vage vragen..maar ik vermoed dat alles gewoon zijn gangetje ging en je met beide benen op de grond stond ondanks alles.
de laatste de toekomstkaart..schildknaap van de zwaarden..hij staat vierig op de helling. Met zijn zwaard..zoals een schildknaap hoort te zijn. Zwaarde schildknaap staat voor een kans of ervaring die ons geboden wordt, voor een impuls die van buitenaf komt. Een verhelderende impuls een frisse bries kwa ideeen..analyseren van moeilijke sommen is mogelijk..dat is 2012.
misschien kan je de foto iets verkleinenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey Robert (YG),
wellicht heb je een keer tijd om contact te kunnen maken met mijn kat Pie? Zoals je misschien niet is ontgaan heb ik 2 topics over hem: Mijn kat ziet mogelijk entiteiten deel 1 & 2.
Misschien kun je te weten komen of hij daadwerkelijk geesten ziet, of gidsen/engelen of misschien toch gewoon een muis oid (wat ik sterk betwijfel gezien de gedragingen).
Het zou uiteraard geen bewijs vormen voor sommigen hier, maar dat interesseert me niet zo veel.
Ik weet niet of jij met dieren kunt praten (via telepathie dan) maar ik ga iig binnenkort een workshop doen, want ik zou het graag willen leren
Ik hoor het wel!
[afbeelding]
xxx Barb
ben al bezig.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
misschien kan je de foto iets verkleinenHet duurt zeg maar 5 min voor ie geladen is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |