Is je probleem misschien niet dat je erg praktisch bent ingesteld, en daardoor misschien juist je intuitie vaak negeert?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank je Alicey
Ik dacht al dat je daar met de film niet aan toe zou komen, maar dat geeft ook niet hoor!
Inderdaad dezelfde kaart, en dat zal zeker geen toeval zijn. Ik had alleen zo gehoopt op een beetje richting, maar ik word tot tweemaal toe teruggeworpen op mezelf en mijn intuitie. Dan zal ik het daar kennelijk ook wel mee moeten kunnen doen.
Ik denk dat dat wel zo is, hoewel ik juist op relationeel gebied erg probeer niet te praktisch te zijn, maar mijn gevoel te volgen. Ik heb echter een paar jaar mijn gevoel wat ondergestopt, dus ik moet nu in een moeilijke tijd ineens terug naar mijn gevoel dat al een tijdje op hold stond. Ik weet nu niet helemaal zeker of mijn gevoel al wel weer/nog wel helemaal te vertrouwen isquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:48 schreef Alicey het volgende:
Laatste post uit vorige deel:
[..]
Is je probleem misschien niet dat je erg praktisch bent ingesteld, en daardoor misschien juist je intuitie vaak negeert?
Only one way to find out...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel zo is, hoewel ik juist op relationeel gebied erg probeer niet te praktisch te zijn, maar mijn gevoel te volgen. Ik heb echter een paar jaar mijn gevoel wat ondergestopt, dus ik moet nu in een moeilijke tijd ineens terug naar mijn gevoel dat al een tijdje op hold stond. Ik weet nu niet helemaal zeker of mijn gevoel al wel weer/nog wel helemaal te vertrouwen is
Weet je hoe eng dat is?quote:
Ja, ik weet er alles van.. Soms is er echter geen doorslag te vinden met ratio.. Ik denk zelf ook dat ratio overrated is. Het maakt veel dingen ingewikkelder dan ze zijn..quote:
Dat ben ik met je eens. Maar toch vind ik het erg lastig, dit keer lastiger dan ooit tevorenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van.. Soms is er echter geen doorslag te vinden met ratio.. Ik denk zelf ook dat ratio overrated is. Het maakt veel dingen ingewikkelder dan ze zijn..
Ik vervolg even in de LFC, omdat het niet echt meer kaart gerelateerd is wat ik verder ga zeggen.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar toch vind ik het erg lastig, dit keer lastiger dan ooit tevoren
Eigenlijk heb ik helemaal geen puf meer.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:23 schreef nokwanda het volgende:
Heb je nog puf om een kaart voor me te trekken?
Wil wel eens zien wat een kaart over de liefde zegt
Het zal wel komen omdat je slaperig bentquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik helemaal geen puf meer.Ik ga denk ik ook zo naar bed.
De kaart die ik trok was:
[afbeelding]
Bekers 7
In de liefde is je valkuil dat je geneigd bent het contact met de realiteit te verliezen. Je fantasie gaat leven, waardoor je zelf te passief wordt. Aan de andere kant laat deze instelling je wel zien dat de mogelijkheden onbeperkt zijn, en dat de keuze bij jezelf ligt. Een gebrek aan actie ondernemen speelt je echter parten..
Ik vond hem wel apart bij jou ja. Het kan ook aan mijn interpretatie liggen. Misschien is juist fantaseren en passiviteit niet het probleem, maar juist the way to go.. Misschien voor jezelf er over denken of dat een nieuw pad voor je zou zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het zal wel komen omdat je slaperig bent![]()
Ik zie helemaal niets in die kaart dat lijkt op mij.
Ik word er juist eerder van beschuldigd iets te voortvarend te zijn. Ik denk dat iets meer passiviteit wel op prijs gesteld zou worden jaquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vond hem wel apart bij jou ja. Het kan ook aan mijn interpretatie liggen. Misschien is juist fantaseren en passiviteit niet het probleem, maar juist the way to go.. Misschien voor jezelf er over denken of dat een nieuw pad voor je zou zijn.
Mijn fout dus, dat de weg van fantaseren en passiviteit geen juiste kan zijn is dus een inschattingsfout.quote:Op zondag 28 augustus 2005 00:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik word er juist eerder van beschuldigd iets te voortvarend te zijn. Ik denk dat iets meer passiviteit wel op prijs gesteld zou worden ja![]()
Moest er wel heel erg om lachenquote:Op zondag 28 augustus 2005 00:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn fout dus, dat de weg van fantaseren en passiviteit geen juiste kan zijn is dus een inschattingsfout.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |