Hoi Sara, vind je het goed als ik het doe als ik me wat beter voel, ben een beetje verkouden momenteel..maar jij bent de eerste die aan de beurt isquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:13 schreef sararaats het volgende:
Naam: Sara
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 26
Plaats: Gooreind-Wuustwezel (België)
ja hoor, no problemoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:05 schreef displission het volgende:
[..]
Hoi Sara, vind je het goed als ik het doe als ik me wat beter voel, ben een beetje verkouden momenteel..maar jij bent de eerste die aan de beurt is
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:24 schreef displission het volgende:
Ik bedoelde eerder dat dat op je reis ligt..misschien sluit je wel in de toekomst weer een ander hoofdstuk af..
Maar volgens de kaart zal dit snel en geweldadig zijn abrubt bijna..Je hebt in psychische kansen weinig kans om tien zwaarden in je rug te overleven..maar daarna komt altijd weer jouw vreugde en positiviteit..dus misschien is het moment wanneer het gebeurt niet met jouw overeenstemming.
Kaartje trekken durf ik wel...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:32 schreef displission het volgende:
tuurlijk morgen waarschijnlijk weer twee hoop wel dat iemand anders het ook eens leuk vind om een legging te doen
In het verleden vertrouwde je op je intuitie, en wachtte je kalm en geduldig af op wat komen ging. Je wist dat je onderdeel was van een groter gebeuren. Op dit moment ben je daarvan afgeweken, en neem je teveel hooi op je vork. Nee zeggen is iets wat je niet kunt, en je voelt je voor alles verantwoordelijk. Jij bent steeds degene die de rotzooi van anderen opruimt. Binnenkort zul je de bodem vinden, en ontdekken dat het tijd wordt om jezelf op de eerste plaats te zetten. Dan is het tijd om de kracht weer te hervinden...quote:Op maandag 30 januari 2006 21:50 schreef elfenvleugels het volgende:
ik voel me vergeten :'( al 3 maanden lang :'(
...nee hoor...
maar bij deze dus wel even een nieuwe aanvraag
Naam Gunther
Leeftijd 30
Plaats Maastricht
Vamp... trek jij eens een kaart voor me dan, als je wilquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:57 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Kaartje trekken durf ik wel...
Voor een legging voel ik me nog niet zeker genoeg
Graag zocht je het onbekende en keek je wat er allemaal was wat je nog niet wist. Als het er op aan kwam nam je je verantwoordelijkheid, en was zodoende een voorbeeld voor anderen. Thans zie je wat je daarmee hebt bereikt, en besef je je jezelf bevrijd hebt. Verrassend. Je bent nu op weg om rust te vinden, en vooral stil te staan bij wie je zelf bent, waarom je bent wie je bent, wat je hebt bereikt, en wat er nog in het verschiet ligt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:24 schreef terror623 het volgende:
zou iemand voor mij een open legging willen doen ? (weet zelf niet zo veel van tarot)
Je was teruggetrokken en rustig. Je doorzag wat er voor je stond, en stond ook open voor de keerzijde van de medaille. Je intuitie was feilloos. Je verkeert nu in een dal. Het lijkt er op dat de goede band die je met het leven had beschadigd is, en je het leven wantrouwt. Maar bestaat het lot wel, en ligt het niet in het eigen hand? Je zult je kracht en invloed leren kennen. Doordat je je gedachten zult laten spreken, heb je de kracht om voorop te lopen, en zullen anderen geneigd zijn jou te volgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zal ik dan ook maar? Als je er aan toekomt, rustig aan
Ik vind het wel leuk en ben reuze benieuwd.
Zijn deze gegevens alles wat je nodig hebt?
Naam: Barbara
Geboren: 15 oktober 1980 te Heerlen
Opmerkelijk, want er is mij weleens via automatisch schrift verteld dat ik een \\\'ziener\\\' ben....bedankt voor deze informatie! De andere dingen kloppen ook...verbazingwekkend hoor.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je was teruggetrokken en rustig. Je doorzag wat er voor je stond, en stond ook open voor de keerzijde van de medaille. Je intuitie was feilloos. Je verkeert nu in een dal. Het lijkt er op dat de goede band die je met het leven had beschadigd is, en je het leven wantrouwt. Maar bestaat het lot wel, en ligt het niet in het eigen hand? Je zult je kracht en invloed leren kennen. Doordat je je gedachten zult laten spreken, heb je de kracht om voorop te lopen, en zullen anderen geneigd zijn jou te volgen.
Verleden : Hoge Priesteres
Heden : Zwaarden 10
Toekomst : Staven 2
Je zou kunnen zeggen dat de Hoge Priesteres staat voor het onderbewuste en het passieve, Zwaarden 10 voor de put, en Staven 2 voor persoonlijke kracht.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Opmerkelijk, want er is mij weleens via automatisch schrift verteld dat ik een \\\\\\\'ziener\\\\\\\' ben....bedankt voor deze informatie! De andere dingen kloppen ook...verbazingwekkend hoor.....
Kun je wat details geven over wat de kaarten betekenen/inhouden? Hoge Priesteres, zwaarden en staven?
Okquote:Op zondag 5 februari 2006 10:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat de Hoge Priesteres staat voor het onderbewuste en het passieve, Zwaarden 10 voor de put, en Staven 2 voor persoonlijke kracht.
Dank je wel...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
In het verleden vertrouwde je op je intuitie, en wachtte je kalm en geduldig af op wat komen ging. Je wist dat je onderdeel was van een groter gebeuren. Op dit moment ben je daarvan afgeweken, en neem je teveel hooi op je vork. Nee zeggen is iets wat je niet kunt, en je voelt je voor alles verantwoordelijk. Jij bent steeds degene die de rotzooi van anderen opruimt. Binnenkort zul je de bodem vinden, en ontdekken dat het tijd wordt om jezelf op de eerste plaats te zetten. Dan is het tijd om de kracht weer te hervinden...
Verleden : Hoge Priesteres
Heden : Staven 10
Toekomst : Zwaarden 10
quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Displission, je bent echt tof dat je steeds maar weer van die uitgebreide leggingen doet. Ik lees met veel intresse elke keer mee.
Misschien dat je ook een keertje tijd hebt voor mij? (uiteraard sluit ik achter aan in de rij)
Mijn gegevens:
Naam; Erik
Geboortedatum; 8 februari 1989 (ja jonkie)
Woon/geboorteplaats; Eindhoven
Tha_erik lijkt me leuk om voor jouw eens een legging te doen. Bij deze..quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn gegevens:
Naam; Erik
Geboortedatum; 8 februari 1989 (ja jonkie)
Woon/geboorteplaats; Eindhoven
Dit lijkt me wel toepasbaar op iets van mij, wat ik niet onder woorden kan (ga) brengen, maar het klopt wel.quote:In het midden, het kruis op haar borst, de hogepriesteres en de munten drie. De hogepriesteres staat voor onze onbewuste krachten, onze fijngevoeligheid, onze intuitie en een vaak onverklaarbare, maar diepgewortelde zekerheid.Zij is een sleutel tot de verborgen waarheid..Zij weet dat de waarheid die we kunnen verwoorden nooit de eeuwige waarheid is.
Dit zou natuurlijk school kunnen zijn, als ik "het werk" letterlijk opvat. Ik heb het echt heel druk met school en schoolwerk. Twee personen, zouden dat ouders kunnen zijn? Die zich zorgen maken (of geïnteresseerd zijn) over mijn vooruitgang.quote:De munten drie zegt ons dat je bezig bent aan een werk. Je onbewuste, je kwalificaties om het werk af te maken zijn van groot belang. Je wordt gadegeslagen door twee personen. Je bent al mediterende bezig met het werk. Je duwt al je kracht erin..pas op dat dit niet leidt tot vernielzucht..maw probeer je werk gefoccused af te maken..ook al heb je die kwalificaties.
Zo enorm waar. Op meerdere gebieden. Onder andere dat ik dus bijna in mijn laatste jaar van middelbare school zit, en dus ook moet gaan kiezen voor een vervolgopleiding.quote:Dan de volgende drie kaarten de standen van de maan>Primair. Winnende kracht en afnemende kracht die op het thema van invloed zijn:De primaire impuls de vertrekkaart de bekers acht. Ze symboliseerd dat we vertrekken uit een omgeving waaraan we gewend waren en ons op weg naar een onzeker toekomst begeven.
Nou, ik ben altijd ook redelijk sceptisch geweest tegen dit soort dingen, maar daar stap ik nu maar vanaf, aangezien het zo klopt enzoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:43 schreef displission het volgende:
Iemand anders ook eens, misschien een skeptici?
nickname Alicey, leeftijd 24, Rotterdam. Alvast bedankt!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:16 schreef displission het volgende:
Alicey ik wil voor jouw en voor Robert best wel een uitgebreide legging doen, maar dan heb ik wat meer informatie nodig..naam/nickname, leeftijd, woonplaats. Ohw wat een heerlijke dag
Hey Alicey..goedemorgen..heb je een bepaalde vraag? Of wil je ook het geheim van de hogepriesteres?quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
nickname Alicey, leeftijd 24, Rotterdam. Alvast bedankt!
Goedemorgen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:57 schreef displission het volgende:
[..]
Hey Alicey..goedemorgen..heb je een bepaalde vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |