Oh maar ik bedoelde het absoluut niet vervelend hoor.quote:Op woensdag 8 februari 2006 08:36 schreef displission het volgende:
De gegevens die ik krijg zoals leeftijd en naam, woonplaats die gebruik ik in de kaarten. Ik wil me als het ware een beetje kunnen focussen op die persoon en dat kan simpelweg niet met Pietje of Jan. Nee, ik wil weten hoe oud ze zijn zodat ik me een beetje kan voorstellen hoe oud degene is die de kaarten gelegd wilt hebben..af en toe schud ik ook naar leeftijd, maar meestal luister ik naar een stemmetje in mijn hoofd die ik dan zelf creeer en die dan stop zegt..of zo is er genoeg geschud.
Mijn interesses gaan ver. Zo ben ik geinteresseerd geraakt in dit soort dingen toen ik "ontwaakte" om het zo maar te zeggen daarvoor was ik veel meer bezig met alles wat met kunst en tekst te maken had, maar toen ik mijn onbewuste tekeningen en teksten verklaarde in het nu zag ik dat alles wat ik had gemaakt eigenlijk met de toekomst, toendertijd het nu te maken had. Ik zag alles nog een keer en daar heb ik nu ook nog wel eens last van maar toen was het echt een constante "deja vu" verspreid over een half jaar. De kaarten ja..ik had nooit mogen dromen dat ik er echt mee overweg kon gaan, maar al spelende leert men..denk ik maar zo..
Mijn kennis komt voort van handboeken, maar die moet ik er altijd wel even bijpakken..af en toe combineer ik de twee handboeken ook. Verder heeft een goede vriendin en tevens een tarotlegster me eens verteld dat ik eerst eens moet kijken wat er zich op de kaart afspeelt. Hoe vaker je dit doet en hoe meer geloof (want daar heeft het ook zeker mee te maken) je erin duwt of hoe meer zin je erin hebt des te pakkender komen de kaarten tevoorschijn.
Ik doe dit nu best wel regelmatig..en dat is sinds een jaar..eigenlijk een korte tijd voordat ik dit topic begon.
Ik gebruik het zelf nergens voor, wel vind ik het leuk om eens terug te kijken wat ik heb geschreven of hoe mensen reageren. Over het algemeen doe ik dit en gebruik ik dit voor vermaak. Want ik vind het erg leuk om te doen als ik er tijd voor heb..
Senesta..hopende zo een beetje antwoord op je vragen gegeven te hebben..als ik dit ooit voor jouw mag doen..prima..zeg het dan ff..enne nog iets..heel veel dingen vergeet ik gewoon..meestal blijven ze wel bij de persoon hangen, maar wat heb ik eraan om alles te onthouden..toch??
gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Displission, je bent echt tof dat je steeds maar weer van die uitgebreide leggingen doet. Ik lees met veel intresse elke keer mee.
Misschien dat je ook een keertje tijd hebt voor mij? (uiteraard sluit ik achter aan in de rij)
Mijn gegevens:
Naam; Erik
Geboortedatum; 8 februari 1989 (ja jonkie)
Woon/geboorteplaats; Eindhoven
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef vamperotica het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je verjaardag.
ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat ... zo'n channeling.....quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef YourGuardian het volgende:
Goedmorgen Displission! (voor mij dan, ik zit nu met een snotterkop thuis!)
Het zou idd mooi zijn wanneer je voor mij een uitgebreide sessie zou doen, maar alles op jou tijd, ik ben me ervan bewust dat dit soort dingen veel tijd kosten, hetzelfde heb ik met een channeling, gemiddeld ben ik daar wel een uur mee bezig, soms langer, zeker wanneer de gidsen er zin in hebben, dan blijft mijn pen maar schrijven en schrijven.
Ik heb eens een keer 20 a4 tjes in een keer vol geschreven, ik was helemaal op daarna, het is dan altijd weer een verrassing om te lezen wat je uiteindelijk geschreven hebt.
De mooiste channelings zijn van mensen die zwanger zijn, ik schrijf dan met de energie van het ongeboren kind, het verteld wat hij/zij komt doen en welk ervaringsgebied het aan wil gaan in dat leven. Stukje bij beetje, soms na jaren komen steeds meer en meer, naar mate de ontwikkeling van het kind, de channelings uit.
Displission, ik heb een hoop kennis, alleen soms is het heerlijk om eens een keer het schilderij van een ander oogpunt te bezien, het kan mij een nieuwe ingang bieden voor een inzicht welke ik vanuit mijn eigen gezichtspunt niet kon zien. Ik zit nu in een fase waarin ik wel eens een ander gezichtspunt kan gebruiken.
Displission, hier komt ie nog een keer:
Nickname Yourguardian
Realname: Robert
Geboren 050868 (ja ja, 37 jaar alweer) te Utrecht.
Ik woon nu in Wapserveen een klein dorpje nabij Steenwijk
Heb je hier genoeg aan Displission?
En nogmaals, mocht ik wat voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag
Groet![]()
YG
Uitleg van de iconquote:Coole icon
De levensboom he
Hallo beschermengelquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Uitleg van de icon
Ik heb hier persoonlijk heel erg veel mee. het is een beetje als een weerspiegeling van mijn leven...
http://www.mooncraft.nl/mayakalender/hunabku.html
Ja ik heb hier wel genoeg aan Robert ben benieuwd of het ook zo vroeg luktquote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef YourGuardian het volgende:
Nickname Yourguardian
Realname: Robert
Geboren 050868 (ja ja, 37 jaar alweer) te Utrecht.
Ik woon nu in Wapserveen een klein dorpje nabij Steenwijk
Heb je hier genoeg aan Displission?
Dat vraagt eigenlijk om meer uitleg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
het is een beetje als een weerspiegeling van mijn leven...
Nee?quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Bastard het volgende:
Zeg... zou iemand voor mij een kaartje willen trekken.. ik kom op een punt waarbij een wijziging van werk er dik in zit... hoe gaat dat verlopen voor me? Info nodig van me eerst?
quote:
Als dat waar is, hopelijk kan iemand een legging mbt tot mijn ongeboren baby voor mij doen? Welke gegevens zijn daarbij nodig, de uitgerekende datum of zo bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef YourGuardian het volgende:
De mooiste channelings zijn van mensen die zwanger zijn, ik schrijf dan met de energie van het ongeboren kind, het verteld wat hij/zij komt doen en welk ervaringsgebied het aan wil gaan in dat leven. Stukje bij beetje, soms na jaren komen steeds meer en meer, naar mate de ontwikkeling van het kind, de channelings uit.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Ripley het volgende:
Zou je voor mij ook een uitgebreide legging willen doen misschien? Of misschien op de langere termijn?
Naam: Tatiana
geboortedatum/plaats: 23-01-1977 amsterdam
Ik kan wel eens een karakteranalyse doen van jou dochter isabella, volgens de Maya's, dat is doorgaans een hele interressante analyse welke uit ervaring een zeer naukerige omschrijving geeft van haar levenspad.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als dat waar is, hopelijk kan iemand een legging mbt tot mijn ongeboren baby voor mij doen? Welke gegevens zijn daarbij nodig, de uitgerekende datum of zo bijvoorbeeld?
Ik zag in je profiel de geboortedatum en tijd van je dochtertje, vind je het erg als ik haar horoscoop als studiemateriaal gebruik?quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Als dat waar is, hopelijk kan iemand een legging mbt tot mijn ongeboren baby voor mij doen? Welke gegevens zijn daarbij nodig, de uitgerekende datum of zo bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:43 schreef Elvi het volgende:
Kan iemand voor mij ook een legging doen? Maar dan liever via msn, want niet iedereen hoeft mee te genieten![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nog maar een keertje....![]()
ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat ... zo'n channeling.....
Channelen is eigenlijk een soort verzamelnaam voor vele manieren die er bestaan energie te 'kanaliseren' De één doet dat middels tekenen of schilderen, de ander dmv healing, of het leggen van kaarten, zoals Displission, weer een ander channeld door haar energie te kanaliseren zoals Robbert vd broekken doet bijvoorbeeld, of door muziek te maken, iedereen bezit een eigen unieke manier voor het kanaliseren van energie.quote:
bedanktvoor je uitleg!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef YourGuardian het volgende:
[..]
Channelen is eigenlijk een soort verzamelnaam voor vele manieren die er bestaan energie te 'kanaliseren' De één doet dat middels tekenen of schilderen, de ander dmv healing, of het leggen van kaarten, zoals Displission, weer een ander channeld door haar energie te kanaliseren zoals Robbert vd broekken doet bijvoorbeeld, of door muziek te maken, iedereen bezit een eigen unieke manier voor het kanaliseren van energie.
Vele 'channelen' onbewust, anderen doen dit bewust, Ik zelf ben een heel erg kunstzinnig typje, die heel dicht bij zichzelf staat, Ik heb mij verder in de afgelopen 10 jaar het channelen in de vorm van automatisch schrift eigen gemaakt, dit is bewust contact maken met de gids/hoger zelf van een ander of van jezelf.
Een stukje geschreven door een gids/hoger zelf noem je een channeling, eigenlijk niet zo een goed woord, omdat het in principe een verzamelnaam is voor de vele vormen van channelen.
De channeling die ik voor A-Barb zou willen doen is in feite mezelf af stemmen op de energie/gids(en)/hoger zelf van haar ongeboren kind, ik zet mijn pen op een stuk papier een laat mezelf verrassen met hetgeen er geschreven wordt. Dat is in feite een channeling.
Mocht je er meer over willen weten, ik heb er eens een topic over gehad, on-line cursus automatsich schrift. Leuk om te lezen.
Groet YG![]()
Het kan in dit topic, maar het hangt een beetje van A-barb af of ik het verhaaltje welke ik ontvang op het forum mag plaatsen, er kunnen namelijk nog wel eens gevoelige of persoonlijke dingen geschreven worden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 06:13 schreef displission het volgende:
YG moet dat via msn? of kan het ook gewoon in dit topic?
Ben jij ook zwanger? Is dit weer eens langs mij heen gegaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:19 schreef vamperotica het volgende:
oh wat mooi.....![]()
Als je zin, tijd en energie hebt... Zou je er dan ook 1 willen doen voor mijn ( 4e) monster in wording?
Lang leve de zwangerschapsdementie!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ben jij ook zwanger? Is dit weer eens langs mij heen gegaan![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lang leve de zwangerschapsdementie!![]()
Ik"geloof dat we t daar al even over gehad hebben in "ouwehoer" ..... Maar ik begin nu ook te twijfelen!
Maar ja... Ik ben ook zwanger!
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef YourGuardian het volgende:
VampE, A-barb, jullie kunnen altijd een beroep op mij doen, maar wellicht beter wanneer het buitenom het topic van Displission gaat.
Vamp, voor jou zal ik ook een channeling schrijven, dan wil ik alleen weten wanneer je ongeveer uitgerekend bent.
Ik ben vanaf nu even lekker een weekendje weg, je kunt mij mailen onder Yourguardian@hotmail.com
maandag ben ik er weer
liefs!
YG
Displission... ik heb treurig nieuws.... het groepje van 5 mensen is nu een groepje van 4 gewordenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef displission het volgende:
[..]
Beste Joralf..alles goed met je..? Je vroeg om een legging en die krijg je bij deze..als ik je een tip mag geven om de tarot goed te gebruiken de volgende: gebruik een goed boek voor de vertaling. Kijk eerst zelf wat de kaart je zegt en ga dan pas kijken voor eventuele aanvulling. Een standaard deck(van Raider de Waite)zegt natuurlijk wat minder dan een deck wat geheel bij je aansluit kwa plaatjes..maar zelf vind ik dat dat het deck is wat het dichts bij de oorsprong ligt en kan ik er ongelovelijk veel mee doen..je fantasie mag je ook best gebruiken he..bij het schudden en het trekken..alle regels en precies de vertaling etc. kan je toch niet weten.
De volgende kaarten worden getrokken voor jouw op de vraag wat jij met je ideeen zou moeten doen..ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen..ik weet helemaal niks van je ideeen af, maar zal de boel proberen te vertalen. Bij deze schud ik de kaarten goed. Ik concentreer me op leeftijd, naam en woonplaats..deze worden allemaal als persoon zijnde in de legging "gegooid" als het ware.
Het heden: dit is heel duidelijk en geen toeval..deze kaart viel er ook al uit tijdens het schudden..het antwoord op de vraag is de volgende: samenwerken en samen bouwen..ik trok de staven vijf..Je snapt denk ik wel wat ik hiermee bedoel..om een iets te bouwen zijn er stokken nodig..om het een degelijk fundament te geven..op de kaart vijf mensen die de basis leggen. Het is een sportieve krachtmeting die je met zijn allen doet om samen een bepaald punt te bereiken..aan de andere kant kan het ook met concurentie te maken hebben, maar wel in dit geval met vrienden. Weet niet zeker of je er wat mee kan, maar vraag maar eventueel.
Een paar jaar geleden..: het is de gehangene. Maar de kaart op zijn kop. Vastgebonden aan de tak van een boom en een geel licht om zijn hoofd..kan het zo zijn dat je de wereld bekeek zoals die was en je er toch je vreugde uit haalde..en zonder het te weten, misschien wel verlicht was geraakt..ik trek deze kaart echt nooit op zijn kop en vergeef me bij deze ook mijn vage vragen..maar ik vermoed dat alles gewoon zijn gangetje ging en je met beide benen op de grond stond ondanks alles.
de laatste de toekomstkaart..schildknaap van de zwaarden..hij staat vierig op de helling. Met zijn zwaard..zoals een schildknaap hoort te zijn. Zwaarde schildknaap staat voor een kans of ervaring die ons geboden wordt, voor een impuls die van buitenaf komt. Een verhelderende impuls een frisse bries kwa ideeen..analyseren van moeilijke sommen is mogelijk..dat is 2012.
misschien kan je de foto iets verkleinenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey Robert (YG),
wellicht heb je een keer tijd om contact te kunnen maken met mijn kat Pie? Zoals je misschien niet is ontgaan heb ik 2 topics over hem: Mijn kat ziet mogelijk entiteiten deel 1 & 2.
Misschien kun je te weten komen of hij daadwerkelijk geesten ziet, of gidsen/engelen of misschien toch gewoon een muis oid (wat ik sterk betwijfel gezien de gedragingen).
Het zou uiteraard geen bewijs vormen voor sommigen hier, maar dat interesseert me niet zo veel.
Ik weet niet of jij met dieren kunt praten (via telepathie dan) maar ik ga iig binnenkort een workshop doen, want ik zou het graag willen leren
Ik hoor het wel!
[afbeelding]
xxx Barb
ben al bezig.....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 09:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
misschien kan je de foto iets verkleinenHet duurt zeg maar 5 min voor ie geladen is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |