abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 8 februari 2006 @ 19:28:23 #251
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34874496
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 08:36 schreef displission het volgende:
De gegevens die ik krijg zoals leeftijd en naam, woonplaats die gebruik ik in de kaarten. Ik wil me als het ware een beetje kunnen focussen op die persoon en dat kan simpelweg niet met Pietje of Jan. Nee, ik wil weten hoe oud ze zijn zodat ik me een beetje kan voorstellen hoe oud degene is die de kaarten gelegd wilt hebben..af en toe schud ik ook naar leeftijd, maar meestal luister ik naar een stemmetje in mijn hoofd die ik dan zelf creeer en die dan stop zegt..of zo is er genoeg geschud.

Mijn interesses gaan ver. Zo ben ik geinteresseerd geraakt in dit soort dingen toen ik "ontwaakte" om het zo maar te zeggen daarvoor was ik veel meer bezig met alles wat met kunst en tekst te maken had, maar toen ik mijn onbewuste tekeningen en teksten verklaarde in het nu zag ik dat alles wat ik had gemaakt eigenlijk met de toekomst, toendertijd het nu te maken had. Ik zag alles nog een keer en daar heb ik nu ook nog wel eens last van maar toen was het echt een constante "deja vu" verspreid over een half jaar. De kaarten ja..ik had nooit mogen dromen dat ik er echt mee overweg kon gaan, maar al spelende leert men..denk ik maar zo..

Mijn kennis komt voort van handboeken, maar die moet ik er altijd wel even bijpakken..af en toe combineer ik de twee handboeken ook. Verder heeft een goede vriendin en tevens een tarotlegster me eens verteld dat ik eerst eens moet kijken wat er zich op de kaart afspeelt. Hoe vaker je dit doet en hoe meer geloof (want daar heeft het ook zeker mee te maken) je erin duwt of hoe meer zin je erin hebt des te pakkender komen de kaarten tevoorschijn.

Ik doe dit nu best wel regelmatig..en dat is sinds een jaar..eigenlijk een korte tijd voordat ik dit topic begon.

Ik gebruik het zelf nergens voor, wel vind ik het leuk om eens terug te kijken wat ik heb geschreven of hoe mensen reageren. Over het algemeen doe ik dit en gebruik ik dit voor vermaak. Want ik vind het erg leuk om te doen als ik er tijd voor heb..

Senesta..hopende zo een beetje antwoord op je vragen gegeven te hebben..als ik dit ooit voor jouw mag doen..prima..zeg het dan ff..enne nog iets..heel veel dingen vergeet ik gewoon..meestal blijven ze wel bij de persoon hangen, maar wat heb ik eraan om alles te onthouden..toch??
Oh maar ik bedoelde het absoluut niet vervelend hoor.
Ik doe aan astrologie, en daar heb ik nog meer gegevens voor nodig dan die jij gebruikt
Hoewel niet heel veel meer.

Degene waar ik les van krijg (karen Hamaker) heeft ook een boek geschreven over tarot, misschien toch maar een kijken of ik die te pakken kan krijgen.

Nu is er ook een set kaarten die er twee extra bevat, gebruik jij die ook?

Ik zou het leuk vinden als je een legging wilt doen maar absoluut alleen als jij er zin in hebt.
Mijn gegevens zijn:

Naam: Simone
Geb. datum: 08-08-1976.

Ik hoop dat je er genoeg aan hebt.
Btw, kaneel goud en amber goud wierrook is ook echt heerlijk.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:43:25 #252
47102 Elvi
miemkwien
pi_34877583
Kan iemand voor mij ook een legging doen? Maar dan liever via msn, want niet iedereen hoeft mee te genieten
  woensdag 8 februari 2006 @ 20:52:25 #253
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34878005
Uitgebreide legging voor displission.

Het gevoel dat het er toch niet toe doet heeft iedereen wel eens. Nergens zin in hebben, maar toch in de verte dromen. Pas op dat je niet je dromen gaat geloven en achterover gaat hangen. Sommige dingen moet je voor vechten. Loop hand in hand met eerlijkheid, en zoek gelijkheid. Wees betrouwbaar, en kies met je volle verstand.

Je draagt warmte uit, en verlicht anderen met je openheid en vriendelijkheid. Je kracht en enthausiasme zijn aanstekelijk. Jouw soulmate deelt in je vreugde, en geeft je liefde en harmonie. Ze zal rust vinden bij jou.

Zichtbaar is de helpende hand die je aan anderen biedt, het vertrouwen dat je deelt, en je generositeit. Onder de oppervlakte vindt men goed advies, en een open geest die de beperkingen van zijn omgeving kent, erkent en accepteert.

Je hebt het dal van dichtbij gezien. Het leven herbergt alles in zich, maar soms lijkt het alsof het leven alleen het slechte biedt. Het verleden is echter het verleden. In het verschiet ligt kracht, autoriteit en "zelf zijn". Misschien zal de liefde komen op een onnavolgbare manier.

Op het gebied van liefde zul je rust vinden, en intuitief het verborgene zien.

Kaarten:

Kern : Bekers 4
Valkuil / Gids : Ster / Gerechtigheid
Jij / Zij : Staven Koningin / Bekers 10
Bewust / Onbewust : Bekers 3 / Beker Koning
Verleden / Toekomst : Zwaarden 10 / Staven 2
Uitkomst : Hoge Priesteres
pi_34878405
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Displission, je bent echt tof dat je steeds maar weer van die uitgebreide leggingen doet. Ik lees met veel intresse elke keer mee.

Misschien dat je ook een keertje tijd hebt voor mij? (uiteraard sluit ik achter aan in de rij)

Mijn gegevens:
Naam; Erik
Geboortedatum; 8 februari 1989 (ja jonkie )
Woon/geboorteplaats; Eindhoven
gefeliciteerd met je verjaardag.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 8 februari 2006 @ 21:04:52 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34878520
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef vamperotica het volgende:

[..]

gefeliciteerd met je verjaardag.
Dankjewel!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34878589
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 10:45 schreef YourGuardian het volgende:
Goedmorgen Displission! (voor mij dan, ik zit nu met een snotterkop thuis!)

Het zou idd mooi zijn wanneer je voor mij een uitgebreide sessie zou doen, maar alles op jou tijd, ik ben me ervan bewust dat dit soort dingen veel tijd kosten, hetzelfde heb ik met een channeling, gemiddeld ben ik daar wel een uur mee bezig, soms langer, zeker wanneer de gidsen er zin in hebben, dan blijft mijn pen maar schrijven en schrijven.
Ik heb eens een keer 20 a4 tjes in een keer vol geschreven, ik was helemaal op daarna, het is dan altijd weer een verrassing om te lezen wat je uiteindelijk geschreven hebt.

De mooiste channelings zijn van mensen die zwanger zijn, ik schrijf dan met de energie van het ongeboren kind, het verteld wat hij/zij komt doen en welk ervaringsgebied het aan wil gaan in dat leven. Stukje bij beetje, soms na jaren komen steeds meer en meer, naar mate de ontwikkeling van het kind, de channelings uit.

Displission, ik heb een hoop kennis, alleen soms is het heerlijk om eens een keer het schilderij van een ander oogpunt te bezien, het kan mij een nieuwe ingang bieden voor een inzicht welke ik vanuit mijn eigen gezichtspunt niet kon zien. Ik zit nu in een fase waarin ik wel eens een ander gezichtspunt kan gebruiken.

Displission, hier komt ie nog een keer:
Nickname Yourguardian
Realname: Robert
Geboren 050868 (ja ja, 37 jaar alweer) te Utrecht.
Ik woon nu in Wapserveen een klein dorpje nabij Steenwijk

Heb je hier genoeg aan Displission?

En nogmaals, mocht ik wat voor jou kunnen betekenen, dan hoor ik dat graag

Groet
YG
ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat ... zo'n channeling.....
pi_34880438
quote:
Coole icon
De levensboom he
Uitleg van de icon
Ik heb hier persoonlijk heel erg veel mee. het is een beetje als een weerspiegeling van mijn leven...

http://www.mooncraft.nl/mayakalender/hunabku.html
pi_34880511
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef YourGuardian het volgende:

[..]

Uitleg van de icon
Ik heb hier persoonlijk heel erg veel mee. het is een beetje als een weerspiegeling van mijn leven...

http://www.mooncraft.nl/mayakalender/hunabku.html
Hallo beschermengel
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_34885204
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:47 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Hallo beschermengel

Hallo trotse moeder
  donderdag 9 februari 2006 @ 06:59:26 #260
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34890409
Echt bedankt Alicey, als je zo de kaarten leest lijkt het net of je een stukje van mijn leven voorleest ik vond de hele legging goed kloppen. Natuurlijk kan ik niet in de toekomst kijken, maar het lijkt me een heel leuk en goed vooruitzicht..wat je zo vertelde over mijn soulmate..we zullen daarom ook zien

Nogmaals Alicey je kunt er wat van meid, ga zo door!

ps. Welke legging doe jij precies?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  donderdag 9 februari 2006 @ 07:50:24 #261
91333 displission
pi_34890560
quote:
Nickname Yourguardian
Realname: Robert
Geboren 050868 (ja ja, 37 jaar alweer) te Utrecht.
Ik woon nu in Wapserveen een klein dorpje nabij Steenwijk

Heb je hier genoeg aan Displission?
Ja ik heb hier wel genoeg aan Robert ben benieuwd of het ook zo vroeg lukt
Voor jouw doe ik ook het geheim van de hogepreisteres, moet je zelf maar even kijken wat je ermee kan..ok..

ik schud de kaarten, wierrook aan, colaatje erbij energie is op

Het kruis onderop munten vier en erboven ridder van de staven. Dit is het thema waar het om gaat de kaarten kunnen elkaar versterken of juist hinderen.

Munten vier: deze kaart symboliseerd een overdreven drang naar zekerheid en de uiting daarvan in de vorm van hebzucht, gierigheid en diepgewortelde angst voor veranderingen. Je moet de kaart zien als een bezit(iets wat je lief is) wat je bij je houdt maar niet los wilt laten. Op de kaart zien we een man die heel dicht bij zijn buik tussen zijn armen geklemd een munt vasthoudt.

Staven ridder: Er is niet alleen sprake van levenslust, hartstocht en fanatiek enthousiasme, maar ook wel aan de andere kant, misschien wat onbewuster van ongeduld, driftigheid, impulsiviteit en onstuimige overdrijving.

De een versterkt de ander en zodoende verhindert de ander weer de ander

dan de standen van de maan: primiaire kracht op het thema..hmm interessante kaarten..je hebt iig als primaire kaart 1 van de goortste gelukskaarten: de aas van de kelken. Je hebt een grote potentie in je. In dit geval kan ze ons tot diepste vervulling brengen. Het spectrum van de kaart is wel interessant voor jouw: vreugde, dankbaarheid en tevredenheid over slagen in de buitenwereld, tot het diepste geluk van het 1zijn. Dit is een kans die je zelf hebt ontdekt.

De invloed winnende kracht/maan: de gehangene..je gaat de wereld vanuit een ander perspectief bekijken. Alles op zijn kop. Op het eerste gezicht betekend het dat je bent vastgelopen en klem zit. Maar juist alles op zo'n punt anders gaan bekijken dat kan de gehangene.

De aan invloed verliezende kracht/maan. Het rad van fortuin. OP het vlak van gebeurtenissen betekend ze vaak situaties tegenkomen en waar we nauwelijks invloed op hebben. Vaak een "overmacht" op ons pad..in het dagelijkse leven..Hoe je op de andere opklimmende kant van het rad kunt komen laten ook vaak de andere kaarten zien..persoonlijk denk ik dat er een moment komt dat je weer vast zit in de "overmacht" door dan eens alles vanuit een ander perspectief te bekijken komt men een heel eind..denk ik..

Dan wat in het duister ligt..wat er wel is maar niet waargenomen wordt..misschien nu wel:
de geliefden: verbind twee thema's, de ene is een grote liefdeservaring en de andere het vaarwel zeggen tegen een bepaalde tijd..het ouderlijk huis, de vrijgezellentijd, de vele flirts..

Wat in het licht ligt, waar je zeker mee door moet gaan: zwaarden negen, de kaart zelf staat voor het wakker worden uit een nachtmerrie..het plotseling ontwaken. Wat op prijs gesteld wordt kan ook juist zijn die rust vinden je er niet tegen verzetten.

Waar gaat het pad heen: koning van de zwaarden, wat hierna komt: de kracht van het slimme, snelle, gewiekste verstand, dat hier enerzijds in zijn vol ideeen zittende, intelligente, veelzijdige, tegenstrijdige bevattende, anderzijds in zijn listige, ironische en doortrapte aspect is weergegeven. Met behulp van dit talent kunnen we dingen inzien, berekenen, analyseren, beter bekijken en doorgronden. Pas op voor de schaduwzijde hiervan, koppigheid, gevoelsarmoede, bijtende en cynische kritiek en ondoorzichtigheid..

Het geheim: de zegewagen..diepere motieven het hoe en waarom..je wilt een grote sprong voorwaarts maken..een vertrouwde omgeving opgeven en een eigen weg inslaan, op zoek naar wat nieuws..betekend zowel vaardigheid en onervarenheid(het ontdekken van de nieuwe wereld)

Zo dit was ie..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:26:01 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34890796
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:46 schreef YourGuardian het volgende:

[..]

het is een beetje als een weerspiegeling van mijn leven...
Dat vraagt eigenlijk om meer uitleg.
The truth was in here.
  donderdag 9 februari 2006 @ 08:26:41 #263
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34890803
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 11:13 schreef Bastard het volgende:
Zeg... zou iemand voor mij een kaartje willen trekken.. ik kom op een punt waarbij een wijziging van werk er dik in zit... hoe gaat dat verlopen voor me? Info nodig van me eerst?
Nee?
The truth was in here.
pi_34891063
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:20 schreef YourGuardian het volgende:

[..]

Hallo trotse moeder
pi_34891089
quote:

De mooiste channelings zijn van mensen die zwanger zijn, ik schrijf dan met de energie van het ongeboren kind, het verteld wat hij/zij komt doen en welk ervaringsgebied het aan wil gaan in dat leven. Stukje bij beetje, soms na jaren komen steeds meer en meer, naar mate de ontwikkeling van het kind, de channelings uit.
Als dat waar is, hopelijk kan iemand een legging mbt tot mijn ongeboren baby voor mij doen? Welke gegevens zijn daarbij nodig, de uitgerekende datum of zo bijvoorbeeld?
pi_34892668
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:20 schreef Ripley het volgende:
Zou je voor mij ook een uitgebreide legging willen doen misschien? Of misschien op de langere termijn?

Naam: Tatiana
geboortedatum/plaats: 23-01-1977 amsterdam
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_34893359
Displission, reuze bedank voor deze legging, Hij klopt zeker wel,

Ik ben onlangs, helaas door een zeer vreemde samenloop van omstandigheden in aanraking geweest met justitie, rechters en alle aanverwante artiekelen, ik dacht goed te doen voor mezelf en mijn omgeving, alleen justitie dacht daar anders over. Hier gaat dat stukje van het rad van fortuin over denk ik.

Ik had namelijk geen advocaat in de handen genomen, het was eigenlijk zo'n belachelijke zaak, dat ik dacht dat zelf heel goed uit te kunnen leggen aan de rechter, maar hoe goed ik het ook bedoelde, de man had geen oren naar mijn kant van het verhaal en zag slechts het zijne. Achteraf had ik gewoon een advocaat in de armen moeten nemen, maar ik denk het met een beetje speurwerk op internet het zelf allemaal wel te kunnen. Dit is me zwaar tegengevallen.

Maar goed, een stuk duister in mijn leven, heeft ook wel weer een hoop opgeleverd, want ik ben ook wel weer heel goed in staat de positieve dingen ervan in te zien. Zo ben ik in gaan zien dat ik niet moet proberen in een uur tijd een internet snelcursus advocatuur te volgen, of een internetdiploma juridich adviseur te behalen.
Ieder zijn vak, ik moet leren meer dingen aan anderen over te laten en dat is voor mijn toekomst zeer essentieel

Zo sta ik op het punt (april) voor mezelf te beginnen, (tekenbureau en atelier/meubelmakerij)maar ik ben door het akkefietje met justitie als het ware paranoide geworden voor alles wat met rechtsgang te maken heeft en probeer mezelf nu idd, zoals jij schrijft, op een overdreven manier in te dekken, dus op zeker spelen, zodat alles juridisch goed in elkaar steekt. Ik voel wel dat dit een goede weg is, alleen moet ik leren, dingen waar ik geen vat op heb, over te laten aan mensen die echt verstand van zaken hebben, zodat ik ook niet ''verrast' kan worden door overmacht/onmacht.
deze twee zijn nog altijd het gevolg van een gebrek aan kennis.

Displission, de rest ik ook van toepassing, zoals voor mezelf beginnen, verhuizen zal dit jaar naar allle waarschijnlijkheid ook een feit worden. kortom, grote omwentelingen.
Ik vond het een prettige legging, leuk het van jou kant bekeken te hebben.

Dank je

Groet,
YG

[ Bericht 2% gewijzigd door YourGuardian op 09-02-2006 11:12:44 ]
pi_34893633
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Als dat waar is, hopelijk kan iemand een legging mbt tot mijn ongeboren baby voor mij doen? Welke gegevens zijn daarbij nodig, de uitgerekende datum of zo bijvoorbeeld?
Ik kan wel eens een karakteranalyse doen van jou dochter isabella, volgens de Maya's, dat is doorgaans een hele interressante analyse welke uit ervaring een zeer naukerige omschrijving geeft van haar levenspad.

Ook wil ik bij uitzondering wel eens proberen contact te krijgen met jou toekomstige dochter/zoon in de vorm van een channeling.

Maar dan kijk ik wel met een schuin oogje naar Displission,

Displission of ???

Groetjes
YG
  donderdag 9 februari 2006 @ 13:46:23 #269
91333 displission
pi_34898652
JAAAHHH! graag al weet ik niet precies wat het inhoudt dat channeling..lijkt me zeer interressant om mee te maken.

[ Bericht 21% gewijzigd door displission op 09-02-2006 13:52:05 ]
  Moderator donderdag 9 februari 2006 @ 13:49:34 #270
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34898773
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:52 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik zag in je profiel de geboortedatum en tijd van je dochtertje, vind je het erg als ik haar horoscoop als studiemateriaal gebruik?
UIteraard hou ik je op de hoogte van mijn bevindingen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_34898796
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:43 schreef Elvi het volgende:
Kan iemand voor mij ook een legging doen? Maar dan liever via msn, want niet iedereen hoeft mee te genieten
pi_34911602
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nog maar een keertje....
ben benieuwd hoe dat in zn werk gaat ... zo'n channeling.....
pi_34912960
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 19:52 schreef vamperotica het volgende:

[..]
Channelen is eigenlijk een soort verzamelnaam voor vele manieren die er bestaan energie te 'kanaliseren' De één doet dat middels tekenen of schilderen, de ander dmv healing, of het leggen van kaarten, zoals Displission, weer een ander channeld door haar energie te kanaliseren zoals Robbert vd broekken doet bijvoorbeeld, of door muziek te maken, iedereen bezit een eigen unieke manier voor het kanaliseren van energie.
Vele 'channelen' onbewust, anderen doen dit bewust, Ik zelf ben een heel erg kunstzinnig typje, die heel dicht bij zichzelf staat, Ik heb mij verder in de afgelopen 10 jaar het channelen in de vorm van automatisch schrift eigen gemaakt, dit is bewust contact maken met de gids/hoger zelf van een ander of van jezelf.

Een stukje geschreven door een gids/hoger zelf noem je een channeling, eigenlijk niet zo een goed woord, omdat het in principe een verzamelnaam is voor de vele vormen van channelen.

De channeling die ik voor A-Barb zou willen doen is in feite mezelf af stemmen op de energie/gids(en)/hoger zelf van haar ongeboren kind, ik zet mijn pen op een stuk papier een laat mezelf verrassen met hetgeen er geschreven wordt. Dat is in feite een channeling.

Mocht je er meer over willen weten, ik heb er eens een topic over gehad, on-line cursus automatsich schrift. Leuk om te lezen.

Groet YG
pi_34913095
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef YourGuardian het volgende:

[..]

Channelen is eigenlijk een soort verzamelnaam voor vele manieren die er bestaan energie te 'kanaliseren' De één doet dat middels tekenen of schilderen, de ander dmv healing, of het leggen van kaarten, zoals Displission, weer een ander channeld door haar energie te kanaliseren zoals Robbert vd broekken doet bijvoorbeeld, of door muziek te maken, iedereen bezit een eigen unieke manier voor het kanaliseren van energie.
Vele 'channelen' onbewust, anderen doen dit bewust, Ik zelf ben een heel erg kunstzinnig typje, die heel dicht bij zichzelf staat, Ik heb mij verder in de afgelopen 10 jaar het channelen in de vorm van automatisch schrift eigen gemaakt, dit is bewust contact maken met de gids/hoger zelf van een ander of van jezelf.

Een stukje geschreven door een gids/hoger zelf noem je een channeling, eigenlijk niet zo een goed woord, omdat het in principe een verzamelnaam is voor de vele vormen van channelen.

De channeling die ik voor A-Barb zou willen doen is in feite mezelf af stemmen op de energie/gids(en)/hoger zelf van haar ongeboren kind, ik zet mijn pen op een stuk papier een laat mezelf verrassen met hetgeen er geschreven wordt. Dat is in feite een channeling.

Mocht je er meer over willen weten, ik heb er eens een topic over gehad, on-line cursus automatsich schrift. Leuk om te lezen.

Groet YG
bedanktvoor je uitleg!
ga je andere topic zeker even doorlezen!
  vrijdag 10 februari 2006 @ 06:13:32 #275
91333 displission
pi_34927134
YG moet dat via msn? of kan het ook gewoon in dit topic?
pi_34927658
Ja wat leuk dat jullie dat willen doen. Hoe?

pi_34928250
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 06:13 schreef displission het volgende:
YG moet dat via msn? of kan het ook gewoon in dit topic?
Het kan in dit topic, maar het hangt een beetje van A-barb af of ik het verhaaltje welke ik ontvang op het forum mag plaatsen, er kunnen namelijk nog wel eens gevoelige of persoonlijke dingen geschreven worden.
Nu zal dat in dit in deze situatie niet zo persoonlijk worden, omdat ik channel met de energie van haar ongeboren kindje, meestal beginnen ze over vorige levens e.d. of op de manier waarop ze in een vorig leven zijn overleden, ook ervaringsgebieden en levenslessen zal in de regel aan de orde komen.
Anders kan zijn wanneer ik channel met de gids(en)/hoger zelf van A-barb zelf, die weten soms hele gevoelige, en persoonlijke informatie vrij te geven.
pi_34928385
Wil je ook weten wie mijn gidsen zijn? Althans dat heeft iemand via automatisch schrift voor mij ontdekt of wil je daar zelf achter komen
Wat wil je verder allemaal weten?
Als het verhaaltje wat je door krijgt te heftig is, stuur het dan maar naar barbara.michael.isabella.@gmail.com

pi_34928711
barbara, wanneer het te persoonlijk wordt stuur ik het wel naar jou gmail.com adres.

Ik wil nog wel wat dinegtejs weten van jou, hoe lang ben je al zwanger en wanneer de uitgerekende datum is, niet dat die van belang is, maar dan kan ik inschatten hoe makkelijk of moeilijk ik nog contact kan krijgen met het kind, naarmate het kindje ouder wordt en zich meer en meer naar de geboorte toe werkt, wordt het steeds moeilijker contact te leggen. vandaar.

Wie jou gidsen zijn hoef ik niet te weten, voor mij gaat het erom wat er geschreven wordt niet door wie het geschreven wordt. De inhoud in voor mij belangrijk. Je kunt namelijk vele gidsen hebben, welke bij een bepaalde vraagstelling naar voren kunnen treden.
pi_34929010
Ok.....ik ben bijna 2 maanden zwanger, uitgerekend op 16 september dit jaar. Maar ik heb het gevoel dat ik iets langer zwanger ben, omdat ik namelijk al een vleugje misselijkheid had op de woensdag na kerst

Verder:

geb dat 15-10-1980 te Heerlen
Woonplaats Rotterdam

als je nog meer dingen wilt weten, geen probleem. misschien de gegevens van mijn dochtertje en vriend of wordt dat je dan te veel? Nou ja, ik hoor het wel, thanx iig!
pi_34929832
Ik heb reeds contact gemaakt en 3 a4tjes geschreven, het gaat om een belangrijk thema.
Heb je iets gevoeld? moeheid oid.?

Zal proberen het nog voor 12 uur te digitaliseren, het weekend ben ik namelijk weg, anders wordt het maandag.

pi_34930975
Er kwam wel een hele golf emoties los net! En liet vanalles vallen. Een glas water en een doosje cd's.
En moe ben ik vaak, maar was net ineens heel moe ja..... ik ben heel erg benieuwd!

Bedankt
pi_34932040
channeling vrijdag 10februari 2006 in de morgen

Ik stem me af op de energie van het ongeboren kindje in wording van Barbara.
Ik vraag in gedachte of zij contact met mij wil, Het is een vrouwelijke energie (dit hoeft niets te zeggen over wat uiteindelijk het geslacht wordt bij de geboorte)
Ik zet mijn pen losjes op een velletje papier en wacht af tot mijn pen begint te bewegen….na enige tijd begint de pen te bewegen en er wordt een hartje met een krulletje eraan getekend, dan volgen heel langzaam de eerste woorden, het begint ietwat flauwtjes, dit duidt op een wat beginnend contact, hopelijk dat het straks wat beter gaat…

Lange tijd heb ik hier op gewacht om geboren te kunnen worden bij hele lieve mensen welke mij een kans geven mezelf te zijn en te mogen zijn.
Het gegeven dat mijn mama zichzelf aan het ontdekken is, betekend veel voor haar omgeving, het liefste aan haar is dat ik straks volledig mezelf kan zijn, ik zal mezelf niet meer als iemand anders hoeven te gedragen.
Vele malen achtereen wilden ze van mij iemand anders maken, vaak met veel geweld, ik zal straks veel moeite krijgen deze gevoelens op te ruimen, gelukkig zullen deze papa en mama mij niet slaan en zullen mij nemen zoals ik ben. Voor mij zal deze ontwikkeling heel erg belangrijk worden, omdat dat mij leert van mezelf te houden om wie ik ben, niet om wie ik moet worden van anderen.

Heb je eerder een relatie gehad met jou toekomstige ouders?

Zijdelings hebben we kennis gemaakt, niet eerder zijn wij fysiek samen geweest, het contact dat er geweest is, is vanuit onze dromen geweest, het contact dat wij hebben gehad beperkt zich tot de hele fijne wereld. Het mooie van ons contact is dat het zich uitstrekt tot boven de dichte wereld, het contact zal meer gevoelsmatig zijn.

Het loont de moeite haar te vragen naar haar levenslessen rob. (interruptie van mijn eigen gidsen) soms komen mijn eigen gidsen tussenbeide om mij te wijzen op een vraag die van belang zou kunnen zijn.

Oké, lief kindje, kun je mij iets vertellen over jou levenslessen bij jou ouders?

Het heeft veel van doen met waar ik het eerder over had, leren mezelf te zijn, niet door te willen doen wat een ander wil.
Ik zal hier veel moeite mee krijgen, omdat ik snel geneigd zal zijn een slachtofferrol in te nemen, papa en mama kunnen inzien dat deze rol een onderdanige is en zullen mij hierop blijven wijzen, dat ik mag zijn wie ik in essentie ben. Het gegeven dat ik zal moeten leren mezelf te worden, zal velen tot wanhoop kunnen brengen, het geleerde is moeilijk weer af te leren, voor zo een levensthema zijn stabiele ouders nodig die doorzien welke rol ik speel, zodat zij tijdig kunne erkennen welke actie nodig is het eerder geleerde weer af te leren.

Kun je mij verder iets vertellen over jou karakter?

Ja hoor, graag, veel van mijn karakter zal vorm gegeven worden door mijn mama……(hier krijg ik ineens een heel ander handschrift, heb het gevoel nu echt verbonden te zijn)het hele leuke kamertje heeft hele leuke kleurtjes. Het heeft heel lang geduurd, voordat ik bij zo’n papa en mama geboren kan worden, heel héél blij ben ik hier mee, heel héél lief zijn zij, het heeft heel lang geduurd, heel veel dingetjes zijn in het leven gebeurt, hier kom ik op school, het leventje zal heel erg mooi, maar ook niet mooi, maar mijn papa en mama zullen van mij houden, dat is héééél belangrijk, daarom ben ik zo blij dat ik bij deze papa en mama geboren ga worden. Ik mag leren het leven te leven zoals ik dat wil, niet zoals anderen willen. Het zal niet makkelijk worden, want ik heb heel veel geleerd hoe anderen willen dat ik leef, maar weinig over hoe ik zelf mag bepalen hoe ik leef, papa en mama hebben heel veel geduld, het is voor hun erg belangrijk dat ik zelf mag weten wat ik doe, zij vinden heel belangrijk dat ik een eigen willetje heb. Heel goed voor mij zou zijn te leren omgaan met zelfstimulans, ik zal hier moeite mee krijgen om af te leren hoe andere mensen willen dat ik mezelf ontwikkel.

Dat is duidelijk lieverd, is er misschien nog iets dat je kwijt wil?

Ja, zoveel, maar ik begin moe te worden, mama voelt dit, hou maar op, het meest belangrijke heb ik gezegd, dank je wel dat je met mij wou praten.

Graag gedaan.

(Dan wordt er nog iets geschreven)

Het leven is veel langer aanwezig dan dat het doet aandenken.
Leer leven te leiden zonder de bemoeienissen van anderen, leer leven te leiden zonder de inmenging van opgedrongen meningen, leer eigen mening ontwikkelen…moet gestimuleerd worden…heb veel af te leren….je kunt maar beter stoppen, het heeft veel energie nodig jou te kunnen beantwoorden…het komt goed allemaal…het leert over mezelf te zijn wie ik mag zijn…heb er zin in….het komt goed allemaal.

(dan wordt er nog een hartje getekend met een krulletje eraan, daar begon de channeling ook mee.)

De channeling voelde goed aan, veel enthousiaste energie, die steeds krachtiger werd, maar naarmate de channeling steeds zwakker werd,
Wanneer in een verhaal veel herhaling zit, duidt dit op een belangrijk thema, de rode draad van het verhaal is belangrijk bij een channeling.

Na ongeveer 10 jaar ervaring blijken eigenlijk alle channelings te kloppen, hoe scheef sommige zinnen ook lijken te zijn. Bewaar dit stukje in de bewaardoos en lees het zo af en toe nog eens door.

Groetjes
Robert
(YG)
pi_34932426
Jeetje.....ik weet niet goed wat ik moet denken....hoe krijg je dit voor elkaar? Erg boeiend.......ik zal het bewaren en koesteren.
Als je nog eens tijd zou hebben kan ik je dan nog eens wat vragen die in mij opkomen laten stellen aan mijn gidsen/beschermengelen?

Liefs, Barbara
pi_34932451
oh wat mooi.....

Als je zin, tijd en energie hebt... Zou je er dan ook 1 willen doen voor mijn ( 4e) monster in wording?
pi_34933430
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:19 schreef vamperotica het volgende:
oh wat mooi.....

Als je zin, tijd en energie hebt... Zou je er dan ook 1 willen doen voor mijn ( 4e) monster in wording?
Ben jij ook zwanger? Is dit weer eens langs mij heen gegaan
pi_34933675
VampE, A-barb, jullie kunnen altijd een beroep op mij doen, maar wellicht beter wanneer het buitenom het topic van Displission gaat.
Vamp, voor jou zal ik ook een channeling schrijven, dan wil ik alleen weten wanneer je ongeveer uitgerekend bent.

Ik ben vanaf nu even lekker een weekendje weg, je kunt mij mailen onder Yourguardian@hotmail.com
maandag ben ik er weer

liefs!
YG
pi_34933684
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:50 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ben jij ook zwanger? Is dit weer eens langs mij heen gegaan
Lang leve de zwangerschapsdementie!
Ik"geloof dat we t daar al even over gehad hebben in "ouwehoer" ..... Maar ik begin nu ook te twijfelen!
Maar ja... Ik ben ook zwanger!
pi_34933761
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Lang leve de zwangerschapsdementie!
Ik"geloof dat we t daar al even over gehad hebben in "ouwehoer" ..... Maar ik begin nu ook te twijfelen!
Maar ja... Ik ben ook zwanger!
pi_34933858
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 12:58 schreef YourGuardian het volgende:
VampE, A-barb, jullie kunnen altijd een beroep op mij doen, maar wellicht beter wanneer het buitenom het topic van Displission gaat.
Vamp, voor jou zal ik ook een channeling schrijven, dan wil ik alleen weten wanneer je ongeveer uitgerekend bent.

Ik ben vanaf nu even lekker een weekendje weg, je kunt mij mailen onder Yourguardian@hotmail.com
maandag ben ik er weer

liefs!
YG
  vrijdag 10 februari 2006 @ 16:19:36 #291
47102 Elvi
miemkwien
pi_34939847
Is er nog iemand anders die voor mij een legging wil doen?
pi_34961609
Hey Robert (YG),

wellicht heb je een keer tijd om contact te kunnen maken met mijn kat Pie? Zoals je misschien niet is ontgaan heb ik 2 topics over hem: Mijn kat ziet mogelijk entiteiten deel 1 & 2.
Misschien kun je te weten komen of hij daadwerkelijk geesten ziet, of gidsen/engelen of misschien toch gewoon een muis oid (wat ik sterk betwijfel gezien de gedragingen).
Het zou uiteraard geen bewijs vormen voor sommigen hier, maar dat interesseert me niet zo veel.
Ik weet niet of jij met dieren kunt praten (via telepathie dan) maar ik ga iig binnenkort een workshop doen, want ik zou het graag willen leren
Ik hoor het wel!

O ja, hij is van 1998

xxx Barb

[ Bericht 4% gewijzigd door Analyzing_Barb op 11-02-2006 09:27:51 ]
  zaterdag 11 februari 2006 @ 09:16:50 #293
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34961631
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef displission het volgende:

[..]

Beste Joralf..alles goed met je..? Je vroeg om een legging en die krijg je bij deze..als ik je een tip mag geven om de tarot goed te gebruiken de volgende: gebruik een goed boek voor de vertaling. Kijk eerst zelf wat de kaart je zegt en ga dan pas kijken voor eventuele aanvulling. Een standaard deck(van Raider de Waite)zegt natuurlijk wat minder dan een deck wat geheel bij je aansluit kwa plaatjes..maar zelf vind ik dat dat het deck is wat het dichts bij de oorsprong ligt en kan ik er ongelovelijk veel mee doen..je fantasie mag je ook best gebruiken he..bij het schudden en het trekken..alle regels en precies de vertaling etc. kan je toch niet weten.

De volgende kaarten worden getrokken voor jouw op de vraag wat jij met je ideeen zou moeten doen..ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen..ik weet helemaal niks van je ideeen af, maar zal de boel proberen te vertalen. Bij deze schud ik de kaarten goed. Ik concentreer me op leeftijd, naam en woonplaats..deze worden allemaal als persoon zijnde in de legging "gegooid" als het ware.

Het heden: dit is heel duidelijk en geen toeval..deze kaart viel er ook al uit tijdens het schudden..het antwoord op de vraag is de volgende: samenwerken en samen bouwen..ik trok de staven vijf..Je snapt denk ik wel wat ik hiermee bedoel..om een iets te bouwen zijn er stokken nodig..om het een degelijk fundament te geven..op de kaart vijf mensen die de basis leggen. Het is een sportieve krachtmeting die je met zijn allen doet om samen een bepaald punt te bereiken..aan de andere kant kan het ook met concurentie te maken hebben, maar wel in dit geval met vrienden. Weet niet zeker of je er wat mee kan, maar vraag maar eventueel.

Een paar jaar geleden..: het is de gehangene. Maar de kaart op zijn kop. Vastgebonden aan de tak van een boom en een geel licht om zijn hoofd..kan het zo zijn dat je de wereld bekeek zoals die was en je er toch je vreugde uit haalde..en zonder het te weten, misschien wel verlicht was geraakt..ik trek deze kaart echt nooit op zijn kop en vergeef me bij deze ook mijn vage vragen..maar ik vermoed dat alles gewoon zijn gangetje ging en je met beide benen op de grond stond ondanks alles.

de laatste de toekomstkaart..schildknaap van de zwaarden..hij staat vierig op de helling. Met zijn zwaard..zoals een schildknaap hoort te zijn. Zwaarde schildknaap staat voor een kans of ervaring die ons geboden wordt, voor een impuls die van buitenaf komt. Een verhelderende impuls een frisse bries kwa ideeen..analyseren van moeilijke sommen is mogelijk..dat is 2012.
Displission... ik heb treurig nieuws.... het groepje van 5 mensen is nu een groepje van 4 geworden omdat een van de leden te lui was om 1 dag per week aan het practicum te werken. De desbetreffende persoon dacht dat het met 2 uur per week ook wel ging lukken. Wat heeft dit nu voor gevolgen mbt de legging die je gedaan hebt?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 09:18:20 #294
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34961639
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 09:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hey Robert (YG),

wellicht heb je een keer tijd om contact te kunnen maken met mijn kat Pie? Zoals je misschien niet is ontgaan heb ik 2 topics over hem: Mijn kat ziet mogelijk entiteiten deel 1 & 2.
Misschien kun je te weten komen of hij daadwerkelijk geesten ziet, of gidsen/engelen of misschien toch gewoon een muis oid (wat ik sterk betwijfel gezien de gedragingen).
Het zou uiteraard geen bewijs vormen voor sommigen hier, maar dat interesseert me niet zo veel.
Ik weet niet of jij met dieren kunt praten (via telepathie dan) maar ik ga iig binnenkort een workshop doen, want ik zou het graag willen leren
Ik hoor het wel!

[afbeelding]

xxx Barb
misschien kan je de foto iets verkleinen Het duurt zeg maar 5 min voor ie geladen is
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_34961659
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 09:18 schreef maniack28 het volgende:

[..]

misschien kan je de foto iets verkleinen Het duurt zeg maar 5 min voor ie geladen is
ben al bezig.....
pi_34961671
Hij is nu wel erg klein, maar goed. Ik krijg 'm gewoon niet anders :S :S :S
  zaterdag 11 februari 2006 @ 09:27:00 #297
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34961672
Hehe, dat is beter... top

Het was net alsof ik weer met mn 56k modem aan het internetten was

btw-> topic is bijna vol.. zullen we hem maar niet volspammen
pi_34961681
hahaha allrighty
  zaterdag 11 februari 2006 @ 09:32:20 #299
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34961702
Ik maak wel een nieuw topic, want dit schiet natuurlijk niet op Straks mist iemand een legging...

AB-> Zet je vraag ook even in het nieuwe topic Dan lezen ze het zeker weten...
  zaterdag 11 februari 2006 @ 09:32:55 #300
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34961704
Nog 2.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')