abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 februari 2006 @ 09:33:05 #1
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34961706
Hier verder...

Oorspronkelijke OP
Dit topic is bedoelt om eventuele leggingen te doen van minimaal 2 kaarten of meer. Leggingen mogen betrekking hebben op personen, situaties, en algemene vragen.

Wanneer je een legging voor iemand doet dan zeg je welke methode je gebruikt.. Hoe je te werk gaat etc. eventuele extra info is wel handig..

Bij deze doe ik vanavond een legging voor degene die als eerste gelegd wil hebben..

Misschien dat andere tarot en alternatieve deck houders mee willen werken aan dit topic..

Succes me leggen en het begrijpen van leggingen.

Deel 1: Pluk de kaarTEN
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 09:33:56 #2
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_34961713
@ Displission:
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 20:11 schreef displission het volgende:

[..]

Beste Joralf..alles goed met je..? Je vroeg om een legging en die krijg je bij deze..als ik je een tip mag geven om de tarot goed te gebruiken de volgende: gebruik een goed boek voor de vertaling. Kijk eerst zelf wat de kaart je zegt en ga dan pas kijken voor eventuele aanvulling. Een standaard deck(van Raider de Waite)zegt natuurlijk wat minder dan een deck wat geheel bij je aansluit kwa plaatjes..maar zelf vind ik dat dat het deck is wat het dichts bij de oorsprong ligt en kan ik er ongelovelijk veel mee doen..je fantasie mag je ook best gebruiken he..bij het schudden en het trekken..alle regels en precies de vertaling etc. kan je toch niet weten.

De volgende kaarten worden getrokken voor jouw op de vraag wat jij met je ideeen zou moeten doen..ik ben benieuwd wat de kaarten zeggen..ik weet helemaal niks van je ideeen af, maar zal de boel proberen te vertalen. Bij deze schud ik de kaarten goed. Ik concentreer me op leeftijd, naam en woonplaats..deze worden allemaal als persoon zijnde in de legging "gegooid" als het ware.

Het heden: dit is heel duidelijk en geen toeval..deze kaart viel er ook al uit tijdens het schudden..het antwoord op de vraag is de volgende: samenwerken en samen bouwen..ik trok de staven vijf..Je snapt denk ik wel wat ik hiermee bedoel..om een iets te bouwen zijn er stokken nodig..om het een degelijk fundament te geven..op de kaart vijf mensen die de basis leggen. Het is een sportieve krachtmeting die je met zijn allen doet om samen een bepaald punt te bereiken..aan de andere kant kan het ook met concurentie te maken hebben, maar wel in dit geval met vrienden. Weet niet zeker of je er wat mee kan, maar vraag maar eventueel.

Een paar jaar geleden..: het is de gehangene. Maar de kaart op zijn kop. Vastgebonden aan de tak van een boom en een geel licht om zijn hoofd..kan het zo zijn dat je de wereld bekeek zoals die was en je er toch je vreugde uit haalde..en zonder het te weten, misschien wel verlicht was geraakt..ik trek deze kaart echt nooit op zijn kop en vergeef me bij deze ook mijn vage vragen..maar ik vermoed dat alles gewoon zijn gangetje ging en je met beide benen op de grond stond ondanks alles.

de laatste de toekomstkaart..schildknaap van de zwaarden..hij staat vierig op de helling. Met zijn zwaard..zoals een schildknaap hoort te zijn. Zwaarde schildknaap staat voor een kans of ervaring die ons geboden wordt, voor een impuls die van buitenaf komt. Een verhelderende impuls een frisse bries kwa ideeen..analyseren van moeilijke sommen is mogelijk..dat is 2012.
Displission... ik heb treurig nieuws.... het groepje van 5 mensen is nu een groepje van 4 geworden omdat een van de leden te lui was om 1 dag per week aan het practicum te werken. De desbetreffende persoon dacht dat het met 2 uur per week ook wel ging lukken. Wat heeft dit nu voor gevolgen mbt de legging die je gedaan hebt?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 11 februari 2006 @ 11:19:35 #3
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_34962835
Geen het gezelschap gaat verder
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_34967848
Wie wil er nog meer een legging voor me doen? Displission heeft er al 1 gedaan.
  Moderator zaterdag 11 februari 2006 @ 15:43:30 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34968843
Wat vond je van de legging dan?
En waarom wil je er dan meer hebben.

Ik heb mijn dobbelstenen voor je gegooit en die zeiden dat je nog eens naar je vraagstelling moet kijken, achter je vraag schuilt een diepere vraag.

Uitbreiding op werkgebied? Het brengt je niet verder op geestelijk vlak.Ik denk dat iets wat je op werkgebied hebt gekozen prima is als tijdelijke oplossing maar niet om in te blijven hangen, het geeft je geen innerlijke groei.

Ik zou wel wat meer willen weten om een specifieker antwoord te kunnen geven.
Als ik je horoscoop zou maken zou ik ook in je transits kunnen kijken.

[ Bericht 34% gewijzigd door senesta op 11-02-2006 16:01:09 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_34969322
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:43 schreef senesta het volgende:
Wat vond je van de legging dan?
En waarom wil je er dan meer hebben.
Ik vond de legging wel heel erg kloppen, maar ik vond m ook vrij onduidelijk. Ik heb niet echt antwoord gekregen op mn 'vraag'. Ik had geen specifieke vraag gesteld, maar twas n algemene legging en hetgene waar ik graag meer over had willen weten bleef vaag.
quote:
Ik heb mijn dobbelstenen voor je gegooit en die zeiden dat je nog eens naar je vraagstelling moet kijken, achter je vraag schuilt een diepere vraag.
Ik had dus geen specifieke vraag... Kep meerdere issueses waarvan ik nu niet weet wat ik ermee moet...
quote:
Uitbreiding op werkgebied? Het brengt je niet verder op geestelijk vlak.
Mja uitbreiding op werkgebied... Ook weer zoiets. Ik kan meerdere kanten op maar ik weet niet welke

Vandaar dat ik dus een nieuwe legging (of gewoon een hele andere 'techniek') wil door een ander persoon in de hoop dat ik meer duidelijkheid krijg
  Moderator zaterdag 11 februari 2006 @ 16:06:26 #7
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34969542
Aha, mijn dobbelstenen gaven drakenstaart in boogschutter in 6, ik had alleen een vraag gesteld over werk, omdat ik dacht dat daar je vraag over ging.

Mijn uitkomst met de vraagstelling niet klopte zou dan ook meer op mijn vraagstellng dan de jouwe kunnen slaan.

Ik heb nog nooit voor iemand anders gegooid, wist ook niet zeker of dat kon.
Ik wil je horoscoop wel bekijken als je dat wilt, ik ben alleen nog erg beperkt aangezien ik nog in de opleiding zit, ik wil geen uitspraken doen die ik nog niet waar kan maken, mail me dan maar even, heeft namelijk niets met dit topic te maken.

Ik had nog een vraagje aan displission, hoe kan het dat je meerdere kaartendecks hebt met verschillende aantallen kaarten?

Oeps sorry ik ga nu wel erg buiten het topic he?
Sorry TS, mijn excuses.
pi_34969705
Senesta: mail mij anders of voeg me toe op msn. Je hebt je mail-adres niet in je profiel staan
pi_34971141
Ok kep een legging gehad en Senesta maakt een horoscoop voor me.

Iemand anders die me wil gebruiken als proefkonijn voor tarot of iets dergelijks? Ik bied me graag aan
  zondag 12 februari 2006 @ 11:36:34 #10
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34992455
Ik lurk graag even mee, was boeiend om te lezen van de channeling moet ik zeggen!
Wij hebben nu zelf een 3 maanden oud dochtertje, en ik vind het soms zo jammer dat ze nog niet kan praten Vertellen over wie ze is, wat ze wil, wat haar doel is...

Ik weet dat ze ons heeft uitgekozen, en dat ze heeft gewacht op ons.. we vormen een team!
The truth was in here.
pi_35003890
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:06 schreef senesta het volgende:
Aha, mijn dobbelstenen gaven drakenstaart in boogschutter in 6, ik had alleen een vraag gesteld over werk, omdat ik dacht dat daar je vraag over ging.

Mijn uitkomst met de vraagstelling niet klopte zou dan ook meer op mijn vraagstellng dan de jouwe kunnen slaan.

Ik wil je horoscoop wel bekijken als je dat wilt, ik ben alleen nog erg beperkt aangezien ik nog in de opleiding zit, ik wil geen uitspraken doen die ik nog niet waar kan maken, mail me dan maar even, heeft namelijk niets met dit topic te maken.

Ik had nog een vraagje aan displission, hoe kan het dat je meerdere kaartendecks hebt met verschillende aantallen kaarten?

Sorry TS, mijn excuses.
Als je " oefenmateriaal" zoekt......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_35056241
Waar is YourGardian (Robert) eigenlijk? Hij zou er maandag zijn
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35056794
quote:
Op maandag 13 februari 2006 21:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Waar is YourGardian (Robert) eigenlijk? Hij zou er maandag zijn
Misschien is ie aan het bijkomen van zn weekeindje weg.....
pi_35057076
Huh hoe werkt dit? Iemand gaat gewoon kaarten leggen en mijn toekomst voorspellen als ik in dit topic dat vraag? Ok als iemand dat wil doen, lijkt me wel grappig!
pi_35058080
Vamp E, A-Barb,

Zie jullie mailboxjes

Het was trouwens een heerlijk ontspannen weekendje
Veel te kort natuurlijk weer

PS Bastard, wanneer jij mij wat gegevens doorstuurd over jou dochter, zal ik eens proberen met haar hogere aspect te communiceren, eens zien wat daar uit komt.
wil je het mij mailen via Yourguardian@hotmail.com?
pi_35059074
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:29 schreef YourGuardian het volgende:
Vamp E, A-Barb,

Zie jullie mailboxjes

Het was trouwens een heerlijk ontspannen weekendje
Veel te kort natuurlijk weer

PS Bastard, wanneer jij mij wat gegevens doorstuurd over jou dochter, zal ik eens proberen met haar hogere aspect te communiceren, eens zien wat daar uit komt.
wil je het mij mailen via Yourguardian@hotmail.com?
fijn dat je van je weekeindje genoten hebt!
ik wacht geduldig af...
pi_35134109
Hallo kaartenleggers... zit in een moeilijke periode in mij leven momenteel... wie zou voor mij een kaartenlegging willen doen? Misschien helpt het mij. Alvast bedankt!
The sky is unlimited!
pi_35142815
YourGuardian.......
  zondag 19 februari 2006 @ 10:25:57 #19
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_35247708
Dromenvanger, jij bent zo aan de beurt, eerst ga ik een legging voor mezelf doen..tevens een ritueel..ik zou graag voor mezelf eens duidelijkheid willen krijgen hoe het algemeen met mij gesteld is..ik leg bijna nooit voor mezelf, maar bij deze zal ik mezelf eens trakteren.

Ik trok twee kaarten voor het kruis. De ridder van de zwaaarden(aanval) en de zwaarden negen. Niet echt heel positief..het zijn eigenlijk twee best wel negatieve kaarten, maar ik denk zelf dat ik wel weet waar het over gaat....zwaarden negen is de kaart van de slapeloze nachten en geeft bezorgdheid weer. Deze versterkt de aanval op dit gebied..(zwaarden ridder)

De huidige invloed op het thema..ridder van de staven..belichaamd een warme en af en toe verhitte atmosfeer waar er sprake is van enorme levenslust wat dan af en toe dan wel weer kan leiden tot overdrevenheid op bepaalde punten. Hartstocht is ook een kenmerk van deze kaart.

Dan de toenmende invloed van de maan: munten koning. De mannelijke kant van het element aarde..het streven naar bezit, zekerheid en tastbare waardevolle voorwerpen. Hij representeerd onze werkelijkheidszin.

de toren invloed neemt af. De stap is gezet..de toren is afgebroken..de grond onder me was gevallen en nu begeef ik me op nieuw onbekend terein.

gerechtigheid is er altijd alleen zie je het niet altijd..de zwarte zuil naast de hogepriesteres is voor ons de kaart met wat er in het onbekende ligt, niet altijd waargenomen. Maar ik denk wel dat ik me hier bewust van kan worden..mooie kaart..niets word geschonken, maar ook niets wordt onthouden..

De andere kant, waar ik mee door moet gaan en wat er in het licht zit..nog niet beginnen aan nieuwe acties..het rustig aan doen..als je eenmaal de andere kant van het rad opklimt staat deze voor aangename verassingen..je kunt niet veel veranderen aan het weer, een of ander oponthoud e.d. Dat weet ik ik laat het ook allemaal een beetje op me af komen..

aas van de kelken, daar gaat de weg heen..een van de grootste gelukskaarten..een grote potentie heb ik in me. in dit geval kan ze ons tot diepste vervulling brengen..het gaat om een grote kans..het geluk wordt nooit zomaar in de schoot geworpen. Hoe ik het ervanaf breng hangt af hoe ik met die kans omga, maar de potentie is er..

Dan de laatste, ikzelf had al even stiekem gekeken..als geheim trok ik de hogepriesteres..toevallig dat dit "spel" ook het geheim van de hogepriesteres heet..dit is de kaart van de verborgen waarheid..de sleutel..de kaart staat voor onbewuste krachten, onze fijngevoeligheid, onze intuitie en een vaak onverklaarbare, maar diepgewortelde zekerheid.

dit was een legging waar ik zelf toch wel het een en ander aan had..wel leuk om eens voor mezelf te leggen..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zondag 19 februari 2006 @ 11:03:42 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35248207

Hoe je kansen benut daar gaat het altijd om. Kansen benutten en bedreigingen voorkomen. Het marketing-principe.

Weet je alle kansen te benutten, en weet je alle bedreigingen te voorkomen. Dan vaart je schip altijd de juiste weg. En ligt het pad ook altijd open. En zul je vanzelf gelukkig worden

Ik begin dat zelf ook onder de knie te krijgen nu, ik weet waar mijn kansen liggen.

Veel geluk

En zie je kansen in Vaar de koers richting geluk

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35249565
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:06 schreef senesta het volgende:

Sorry TS, mijn excuses.
Misschien een tip om Hs 6 niet alleen als "het werk" te zien, maar als "dagelijkese routine" (dit kan dan varieren van bijv. tandenpoetsen tot koffie drinken op vastgestelde tijden, routine dus).
Hs 6 verteld natuurlijk ook hoe je omgaat met gezondheid.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator donderdag 23 februari 2006 @ 08:57:00 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_35396226
Klopt, maar omdat ik dacht dat zij vragen had over haar werk (waar ik die conclusie nou weer vandaan heb?) gooide ik de dobbelstenen met die vraag, een vraag over het werkgebied dus, toen daar ook huis 6 uit kwam (het gebeurd vaak dat ik ook het huisgebied gooi waar de vraag over draait) concludeerde ik dus dat mijn vraag in ieder geval goed was gesteld.

Tevens las ik later in mijn boekje dat je alleen voor iemand anders kunt gooien als je een bepaalde betrokkenheid hebt bij die persoon, maar hoe groot die betrokkenheid dus moet zijn dat weet ik niet.
Ik zal het vanavond op cursus eens vragen.
Het is namelijk wel erg leuk.

Verder ben ik het met je eens hoor, huis 6 is heel veel meer.
  donderdag 23 februari 2006 @ 13:03:52 #23
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_35403084
Zou je ook voor mij willen leggen? Thx
Joost
Man
Enschede
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: