Vindt het ook vreselijk om te moeten aan horen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske kan er ook uit, god wat kan dat kind slijmen, gaat nu al een uur door![]()
Volgens mij is het ENIGE leuke aan dit programma het je opwinden over hoe de regelkes steeds weer verschoven worden. Als in BB1 alles gewoon volgens plan was gegaan had er niemand hier op Fok zich druk gemaakt om een stel saaie idioten in een huis (behalve Oliebol-geenleven-2000 misschien)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Het is een beetje ONS programma dat hier genadeloos verknald wordt. Schandalig is het.
Ach ja, Tanja mocht niet roken en voor de rest hebben ze er niet over nagedacht. De "sociale groep" heeft er sowieso geen moment meer bij stilgestaan dat zij als enige echt niet rookte plus in de stress raakte omdat ze geen controle had over haar eten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu ook al uren maar blijkbaar is zowel BB als de medebewoners dit vergeten en heeft Chantal *wijselijk* (schijnheilig) haar mond gehouden op de momenten dat Tanja een paar keer aangaf dat ze door de stress de neiging had te gaan roken...
Blijkbaar wist Tanja dit niet en ook de rest van de groep was dit *vergeten?*quote:Op woensdag 28 september 2005 23:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep hadden ze moeten áfspreken dat Chantal het zou overnemen. Niet zomaar gaan roken.
Yep, dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leek net even of Roel het over z'n geheime missie had, hij zei iets in de trant van; "ik heb het perfect gedaan, maar zo krijgt iedereen een opdracht"
Maar ik weet niet of ik het goed verstaan heb...
Lieske meent het echt. Die heeft niet de pest an Tanja. Dat is het grote verschil met de anderen die nu opeens weer met Tanja slijmen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vindt het ook vreselijk om te moeten aan horen.
Maar bij lieske denkt ik nog een beetje aan de haar leeftijjd.
Regie is weer preuts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je volgt de streams waarschijnlijk net als moi vanaf bb1, dan weet je toch dat dit de hummie manier is?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, nog 1 keer dan. Niemand mocht hem zien roken! Alleen de RP had de plicht het te melden, maar ook de andere bewoners mochten hem niet zien roken.
Hopelijk is het nu duidelijk
Sociale Tanja had helaas ook niet door dat Roel's opmerking voortkwam uit nicotinegebrek.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:59 schreef Rica het volgende:
De "sociale groep" heeft er sowieso geen moment meer bij stilgestaan dat zij als enige echt niet rookte plus in de stress raakte omdat ze geen controle had over haar eten.
Een zakbreuk, daar heb je bekijks mee...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef Lkw het volgende:
Toch zijn die vullinkjes voor in de bh puur verraad. Ze gaan eruit en het meisje wordt weer plat. Zijn er over een paar jaar ook van die dingen voor de balzak?
Was ie echt niet deels gemeend ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Sociale Tanja had helaas ook niet door dat Roel's opmerking voortkwam uit nicotinegebrek.![]()
Dat mens is negentien hoor, geen twaalf. Normaal ben je dan aardig op weg volwassen te worden. Echt een strontverwend kind.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:58 schreef regenworm het volgende:
Maar bij lieske denkt ik nog een beetje aan de haar leeftijjd.
Klopt... Ik denk ook dat Roel, in tegenstelling tot Lieske, wel gematst gaat worden en de 10.000 euro gewoon gaat krijgen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
je volgt de streams waarschijnlijk net als moi vanaf bb1, dan weet je toch dat dit de hummie manier is?
Zeker weten van wel. Hij probeert het nu af te doen als een geintje. Misschien wat die opmerking in de dbk dat ook wel, maar de opmerking later in de keuken zeer zeker niet!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef bemeall het volgende:
[..]
Was ie echt niet deels gemeend ?![]()
Lieske verdient het ook niet om beloond te worden, ze is achterbaks, loopt de hele dag te stoken en samen te heulen met tanja, en bovendien heeft ze onderhand elke kerel in het huis wel zitten kluiven!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Ik denk ook dat Roel, in tegenstelling tot Lieske, wel gematst gaat worden en de 10.000 euro gewoon gaat krijgen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske verdient het ook niet om beloond te worden, ze is achterbaks, loopt de hele dag te stoken en samen te heulen met tanja, en bovendien heeft ze onderhand elke kerel in het huis wel zitten kluiven!
Ik heb hetzelfde gehoord / gemeld op het laatste streamverslag van woensdag 28 sep.... hij heeft dit wel degelijk gezegd ja .....quote:Op woensdag 28 september 2005 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, dat hoorde ik ook.![]()
Ik vrees dat hij nu écht naar die 10.000¤ kan fluiten.
Tuurlijk wel, dat krijg je als je opeens niet meer rookt.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef bemeall het volgende:
[..]
Was ie echt niet deels gemeend ?![]()
Vind ik dus helemaal niet, vraag me af waarom mensen altijd zo snel 'volwassen' moeten worden! M.i. is er niets mooier om een stukje kind in jezelf ruimte te geven...Lieske laat zien dat ze mens is, ze toont haar emoties op een eerlijke manier..denk ik hoor...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat mens is negentien hoor, geen twaalf. Normaal ben je dan aardig op weg volwassen te worden. Echt een strontverwend kind.
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef Pinball het volgende:
Nathalie doet even haar tietjes uit.
Jammer dat ie toch weer terugkrabbeld dan, Roel zei dat ie iemand was die zich wel recht voor zijn raap zou zeggen wat ie dacht. Maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten van wel. Hij probeert het nu af te doen als een geintje. Misschien wat die opmerking in de dbk dat ook wel, maar de opmerking later in de keuken zeer zeker niet!
Dat was idd geen geintje. En volgens mij die in de DBK ook al niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten van wel. Hij probeert het nu af te doen als een geintje. Misschien wat die opmerking in de dbk dat ook wel, maar de opmerking later in de keuken zeer zeker niet!
De grens is nog niet bereikt bij lieske.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske meent het echt. Die heeft niet de pest an Tanja. Dat is het grote verschil met de anderen die nu opeens weer met Tanja slijmen.
Neemt niet weg dat het triest is dat ze niet de drang voelt om Tanja over de schutting te torpederen.
Sorry hoor maar hierin herken ik Lieske nietquote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske verdient het ook niet om beloond te worden, ze is achterbaks, loopt de hele dag te stoken en samen te heulen met tanja, en bovendien heeft ze onderhand elke kerel in het huis wel zitten kluiven!
Ze blijft de meest eerlijke in het huis. Ze is de jongste misschien, maar zonder twijfel ook de meest oprechte. Lieske moet blijven om de rest van de dames het bloed onder de nagels vandaan te halen door iedere nominatie te overlevenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vind ik dus helemaal niet, vraag me af waarom mensen altijd zo snel 'volwassen' moeten worden! M.i. is er niets mooier om een stukje kind in jezelf ruimte te geven...Lieske laat zien dat ze mens is, ze toont haar emoties op een eerlijke manier..denk ik hoor...
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
Oprechte manier van huilen Menno, ja hoor Lieske![]()
Naïviteit komt weer naar voren.
Menno is 1 brok nepheid om te winnen![]()
Dit praatje houd je elke dag een paar keer Scan, gaat goed zoquote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze blijft de meest eerlijke in het huis. Ze is de jongste misschien, maar zonder twijfel ook de meest oprechte. Lieske moet blijven om de rest van de dames het bloed onder de nagels vandaan te halen door iedere nominatie te overleven
[..]
De magnetronmaaltijden aan het opeten.quote:
Jawel, daar liggen ze:quote:
kan hij het niet perongeluk over zijn vorige opdracht hebben gehad?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef luciano het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Leek net even of Roel het over z'n geheime missie had, hij zei iets in de trant van; "ik heb het perfect gedaan, maar zo krijgt iedereen een opdracht"
Maar ik weet niet of ik het goed verstaan heb...
[..]
Ik heb hetzelfde gehoord / gemeld op het laatste streamverslag van woensdag 28 sep.... hij heeft dit wel degelijk gezegd ja .....
Hai Rubyquote:Op donderdag 29 september 2005 00:08 schreef ruby het volgende:
Goedenavond. Ben ik weer eens.
Big Brother spreekt maar ik krijg last van buffers.
Kloptquote:Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Het is toch stantepede?
Dat komt omdat ik ook echt denk dat het zo is. Net zoals anderen constant een andere bewoner blijven verdedigen, blijf ik dat doen bij Lieske. Oprechtheid vind ik namelijk belangrijk, vandaar dus.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:08 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dit praatje houd je elke dag een paar keer Scan, gaat goed zo![]()
Je vergeet er éénquote:Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Maurisico het volgende:
Kijk nou dan... Een paar repen chocolade in hun hoofd, een bak koffie erbij...geserveerd door onze zwangere nageboorte....en hup al dat SBS-6 gepeupel is weer overstag.......
conclusie na vanavond:
-Rob: huichelachtige smeerpijp, wil koste wat kost Tanja in huis houden? Wat is je dubbele agenda Rob? Heeft Hummie je andere been gegijzeld??
- Dido: Huichelachtige smeerpijp, praat Tanja naar de mond, terwijl ze zonder Tanja wel andere dingen roept
- Menno: Huichelachtige smeerpijp, basht Tanja gisteren, maar is nu de zwijgzame zwijger in de discussie
-Tanja: huicelachtige smeerpijp, naait de groep driedubbel door te gaan roken [ weekopdracht mislukt en dis nog meer uien en pindakaas], Roel gaat van pure verwarring weer roken [ missie mislukt], weigert hiervoor excuses aan te bieden....
Dan zijn er nog wat twijfelgevalletjes: Chantal, Ingrid....Joost [ grote bek, als Tanja er niet bij is]
En wat helden: Roel [eeerlijk en fair], Linda [eerlijk en fair], Ralph [ omdat Ralph nou eenmaal Ralph is]
nou dit was mijn beschouwing.... brei er langzaam maar zeker een einde aan... enerverend dagje!
[robmode] aha, jongens, vind ik zo mooi he...-snif- om op deze manier met jullie Fokkers door te brengen..-huil- ...bedankt fokkers, [ /einde robmode]![]()
"Het kind in jezelf de ruimte geven" is heel iets ander als onvolwassen zijn in denken en doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vind ik dus helemaal niet, vraag me af waarom mensen altijd zo snel 'volwassen' moeten worden! M.i. is er niets mooier om een stukje kind in jezelf ruimte te geven...Lieske laat zien dat ze mens is, ze toont haar emoties op een eerlijke manier..denk ik hoor...
Dat kon korterquote:Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Maurisico het volgende:
conclusie na vanavond:
-huichelachtige smeerpijp
En wat helden: Roel [eerlijk en fair], Linda [eerlijk en fair], Ralph [ omdat Ralph nou eenmaal Ralph is]
Hi -Delta-,quote:Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hai Ruby![]()
Meegekregen wat er de laatste uren is gebeurd?![]()
Daar twijfel ik ook niet aan hoor, dat je echt denkt dat het ook werkelijk zo is.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ook echt denk dat het zo is. Net zoals anderen constant een andere bewoner blijven verdedigen, blijf ik dat doen bij Lieske. Oprechtheid vind ik namelijk belangrijk, vandaar dus.
Sorry als je je eraan stoort.
ik zat scanman maar wat te jennen ....:)quote:Op donderdag 29 september 2005 00:12 schreef Wup het volgende:
[..]
![]()
ik vond Liesje interessant toen al die vrouwen zo jaloers tegen haar deden
het was leuk om te zien hoe haar hele wereldje op zijn grondvesten stond te schudden
inmiddels is die jaloerzie er wel van af, dus ik weet niet hoe lang ze nog hoeft te blijven.......
Nee, plastic tieten. En niet ingebouwd zoals Ingrid, maar los.quote:
Ik vind het jammer, dat ik niet zo'n apart karakter in m'n vriendenkring heb zittenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Hi -Delta-,
Ja, ik heb de streamverslagen gelezen en ben op de hoogte.
Het is gebleken dat Tanja echt een tof wijf is.![]()
stante pede, staande voet letterlijk dusquote:Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Stantepe??
Het is toch stantepede?
Yep maar in spreektaal i(fonetisch) s het doorgaans stantepé (niet iedereen kent het woord)quote:Op donderdag 29 september 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
Stantepe??
Het is toch stante pede?
Ben het met je eens hoor Scan, ik vind haar ook veel oprechter in haar reactiesquote:Op donderdag 29 september 2005 00:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik ook echt denk dat het zo is. Net zoals anderen constant een andere bewoner blijven verdedigen, blijf ik dat doen bij Lieske. Oprechtheid vind ik namelijk belangrijk, vandaar dus.
Sorry als je je eraan stoort.
Dat gaat ook zeker weer komen als Lieske steeds mag blijvenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:12 schreef Wup het volgende:
[..]
![]()
ik vond Liesje interessant toen al die vrouwen zo jaloers tegen haar deden
haha, foeiquote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
ik zat scanman maar wat te jennen ....:)
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik stoor me niet er aan, alles mag hier geroepen worden, daarom is het altijd zo'n lekker zooitje, gezellig zooitje![]()
Nee, twee zelfs, Nathalie en Lieske; mmmm... ik vond hen niet uitgesproken genoeg richting Tanja, terwijl ze toch echt wel problemen met haar gedrag hebben... maar ze hebben in ieder geval hun mond niet gehouden... bijna helden dus....quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Hi -Delta-,
Ja, ik heb de streamverslagen gelezen en ben op de hoogte.
Het is gebleken dat Tanja echt een tof wijf is.![]()
![]()
The greatest we ever had.....
nee, ik denk dat ze inmiddels wel inzien dat daar helemaal geen reden voor wasquote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat ook zeker weer komen als Lieske steeds mag blijven
Misschien kun je Tanja in je vriendenkring opnemen. Gezellig hoor.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, dat ik niet zo'n apart karakter in m'n vriendenkring heb zitten![]()
Klopt, máár, als een man iemand niet mag, dan blijft dat ook zo, een vrouw kan er na een tijdje anders over denken.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:15 schreef Lkw het volgende:
Okee, even de knuppel in het hoenderhok:
Dit vreselijke onoprechte gevlei en gezeik van Chantal, Lieske en ook Dido op het moment is typisch vrouwelijk. Mannen (+ sommige LEUKE vrouwen) zijn hier te oprecht voor tegen elkaar.
Okee, schieten maar!
Ik noem een Joost.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:15 schreef Lkw het volgende:
Mannen (+ sommige LEUKE vrouwen) zijn hier te oprecht voor tegen elkaar.
misschien is lieske wat jonger en doet ze wat jonger ,maar dan kan men toch wel soms proberen zich in haar te verplaatsen ,en zij weer in hun kwa leeftijd vind het een beetje vreemd iemand af tekeuren omdat ze jonger is en doet,daar hou je toch gewoon rekening mee net als je met andere mensen rekening houdt?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:12 schreef Rica het volgende:
[..]
"Het kind in jezelf de ruimte geven" is heel iets ander als onvolwassen zijn in denken en doen.
Lieske loopt gewoon een paar jaar achter.
*download*quote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef Wup het volgende:
voor de liefhebbers,
filmpje van de opdracht van Roel [ voorafgegaan door Tanja in de babykamer]
http://s52.yousendit.com/d.aspx?id=3ICVIMKPJHHBZ1768KZO1ZMVC3
Maar ??quote:Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
Mannen zijn sowieso eerlijker en recht voor zijn raap tegen elkaar!
note: Menno, Rob, Roel, Joost zijn geen mannen!
Ja dat hoop ik ook, wat zijn we gelijk gezind dit jaar Scan,quote:Op donderdag 29 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik heb nog altijd de hoop dat Tanja wel opdondert en de genomineerden deze keer alle drie mogen blijven
Vandaar dat ik ook maar niets terug schreefquote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zat scanman maar wat te jennen ....:)
haha, ja maar heb nu alles van me af geschreven, kan nu gerust gaan slapenquote:
Eigenlijk moet ze blijven voor de irritaties. Jammer maar helaas.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Maar ik heb nog altijd de hoop dat Tanja wel opdondert en de genomineerden deze keer alle drie mogen blijven
geen maar!quote:
Ja, maar kneusjes zijn van alle leeftijden.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef Coraatje het volgende:
misschien is lieske wat jonger en doet ze wat jonger ,maar dan kan men toch wel soms proberen zich in haar te verplaatsen ,en zij weer in hun kwa leeftijd vind het een beetje vreemd iemand af tekeuren omdat ze jonger is en doet,daar hou je toch gewoon rekening mee net als je met andere mensen rekening houdt?
Waardoor denk je dat Tanja dan ook werkelijk gaat?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Joost was wel de lafste van allemaal............quote:Op donderdag 29 september 2005 00:19 schreef Nostalgist het volgende:
Joost, Roel, Ingrid, Linda en Ralph MIJN winnaars. (Bijna eerlijk) tegen Tanja.
En weer niet met je eens, maar goed...hier kunnen we eindeloos over discusseren.. Ik vind haar doorgaans meer volwassen dan menig andere 19 jarige, lief/kinderlijk op andere momenten, puur op bijna alle momenten, kortom: Lieske rules...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:12 schreef Rica het volgende:
[..]
"Het kind in jezelf de ruimte geven" is heel iets ander als onvolwassen zijn in denken en doen.
Lieske loopt gewoon een paar jaar achter.
Waren we het anders nooit eens dan? Ik weet dat niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, wat zijn we gelijk gezind dit jaar Scan,grappig hoor, wie van ons twee zou er toch zijn verandert in de loop der jaren?
![]()
Is zo waarschijnlijk ja. Behalve als de man een vrouw een lekker ding vindt, dan is het gevlei en de zum kotschen nepheid ook niet van de lucht. Vergat ik nogquote:Op donderdag 29 september 2005 00:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Klopt, máár, als een man iemand niet mag, dan blijft dat ook zo, een vrouw kan er na een tijdje anders over denken.
Vind ik vaak wel een pluspunt, als je niet koppig bij je mening blijft, iemand kan ook anders zijn dan je in eerste instantie dacht.
Ze schijnt kort voordat ze net de dbk in ging om die spullen te halen nog tegen Rob te hebben gezegd dat ze echt wel weg ging.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waardoor denk je dat Tanja dan ook werkelijk gaat?
Ik zie haar niet vertrekken voor de geboorte van dat kindje.
Helaas![]()
Maar dat soort dingen heeft ze hiervoor toch ook al 100000 keer gezegdquote:Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef scanman01 het volgende:
nog tegen Rob te hebben gezegd dat ze echt wel weg ging.
kneusje van 34quote:Op donderdag 29 september 2005 00:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, maar kneusjes zijn van alle leeftijden.
Hoe oud ben jij?![]()
Nou.. niet van allemaal.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:20 schreef Wup het volgende:
Joost was wel de lafste van allemaal............
Maakt niet uit, heb ik ook wel eens last van, krijg je naarmate je ouder wordtquote:Op donderdag 29 september 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren we het anders nooit eens dan? Ik weet dat niet meer.
Idd.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:21 schreef Lkw het volgende:
[..]
Is zo waarschijnlijk ja. Behalve als de man een vrouw een lekker ding vindt, dan is het gevlei en de zum kotschen nepheid ook niet van de lucht. Vergat ik nog![]()
Roel nog het meest denk ik, alhoewel ik 'm af en toe wel irritant vind... Toch is hij het minst een toneelspeler van onechte emoties en dat waardeer ik wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef versabommie het volgende:
Mannen zijn sowieso eerlijker en recht voor zijn raap tegen elkaar!
note: Menno, Rob, Roel, Joost zijn geen mannen!
Klopt, maar ze is best standvastig in dat soort dingen. BB heeft de vorige keer echt ALLES uit de kast moeten halen om haar in het huis te houden.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar dat soort dingen heeft ze hiervoor toch ook al 100000 keer gezegd![]()
Ik mag Roel ook wel.. het enige minpuntje: dat hij menno veroordeelde op zn doordachte stem op lieske terwijl hij hetzelfde deed met linda.. hij wilde linda naast zich op de bank.. en dat wilt hij niet toegeven terwijl menno het wel doetquote:Op donderdag 29 september 2005 00:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Roel nog het meest denk ik, alhoewel ik 'm af en toe wel irritant vind... Toch is hij het minst een toneelspeler van onechte emoties en dat waardeer ik wel.
Of scanman is in de tussentijd net zo verbitterd en mensonvriendelijk geworden als wijquote:Op donderdag 29 september 2005 00:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Maakt niet uit, heb ik ook wel eens last van, krijg je naarmate je ouder wordt, dit jaar kan ik me meer in jou meningen vinden dan andere jaren, misschien ben ik wel milder geworden
![]()
Ach dat had je nu toch wel moeten weten, we volgen de buik nu al wekenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze is best standvastig in dat soort dingen. BB heeft de vorige keer echt ALLES uit de kast moeten halen om haar in het huis te houden.
Ik hoor nu trouwens dat ze toch blijft. Ze heeft het net besloten blijkbaar![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:24 schreef Blik het volgende:
het zijn allemaal zwakkelingen, zitten eerst allemaal te zeiken over Tanja, en vervolgens als het erop aankomt zeggen ze allemaal dat ze haar niet kwijt willen en dat ze haar een topwijf vinden etc...
wanneer gaan ze allemaal treehuggen? Allemaal veel te bang om iets aan kritiek te geven omdat ze bang zijn voor nominaties en meningen van buitenaf
als Joost bij zijn nominatie voor Tanja blijft dan verdient die een pluim, hopen dat die niet de enige is zodat iedereen Tanja weg kan stemmen
Dat had ik begrepen. maar ik zou het wel erg leuk vinden natuurlijk als het niet zo was. als de W>O mislukt zou zijn,snappie?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Iets meer lezen hier Itsme.
Alles is al in kannen en kruiken.![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef Wup het volgende:
voor de liefhebbers,
De opdracht van Roelquote:Op donderdag 29 september 2005 00:13 schreef Wup het volgende:
voor de liefhebbers,
Als ze hard willen heeft hij vannavond alsnog zijn opdracht verknald door in het bijzijn van iedereen te gaan roken.quote:Beste Roel,
Big Brother geeft jou de volgende geheime missie:
Voor iedere sigaret die jij weet op te steken en op te roken, zonder dat je betrapt wordt door een lid van de 'Rookpolitie' of één van de andere bewoners, krijg je 500 euro.
Dat betekent dat je kunt roken en dat de weekopdracht daardoor niet kan mislukken. Niemand van de medebewoners mag dus weten dat Big Brother jou deze gunst toestaat.
Praat je wèl over je geheime missie, dan is de weekopdracht mislukt.
Dit betekent dat als je een pakje van 20 sigaretten rookt, je tienduizend euro verdient. Dat is ook het maximale bedrag wat je kan verdienen.
Er zit één addertje onder het gras, pas als je vijf sigaretten hebt gerookt gaat Big Brother uitbetalen, inclusief die vijf.
Door datgene wat Joost allemaal gezegd heeft over het nomineren van Tanja, kunnen we idd wel concluderen dat ze haar dus gewoon mogen nomineren. Alleen heeft niemand nog het lef gehad... of willen ze (zoals Tanja zelf al door had) alleen maar graag de baby in het huis geboren zien worden en gaat het ze totaal niet om Tanja.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:24 schreef Blik het volgende:
als Joost bij zijn nominatie voor Tanja blijft dan verdient die een pluim, hopen dat die niet de enige is zodat iedereen Tanja weg kan stemmen
Dan heeft ie het gewoon gehaald dus. Hij heeft niet over zijn missie gepraat, niemand heeft hem die 20 peuken zien roken en hij is pas na Tanja in het "openbaar" gaan roken. Staat niets over tot donderdag oid.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dit is de letterlijke tekst in Roels weekopdracht:
Beste Roel,
Big Brother geeft jou de volgende geheime missie.
Voor iedere sigaret die jij weet op te steken en op te roken, zonder dat je gesnapt wordt door de rookpolitie of een van de andere bewoners, krijg je 500 euro.
Dat betekent dat je kunt roken, en dat de weekopdracht daardoor niet kan mislukken.
Niemand van de medebewoners mag dus weten dat Big Brother jou deze gunst toestaat.
Praat je wel over je geheime missie, dan is de weekopdracht mislukt.
Dit betekent als je een pakje, 20 sigaretten, rookt, je 10000 euro verdient. Dat is ook het maximale bedrag dat je kan verdienen. Er zit één addertje onder het gras: pas als je vijf sigaretten hebt gerookt, gaat Big Brother uitbetalen, inclusief die vijf.
Big Brother
p.s. neem deze doos met petten en sigaretten mee het huis in.
Ik noem een Roelquote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Dit is de letterlijke tekst in Roels gehieme missie-envelop:
nee want dan moet de rp naar de dagboek lopen en zeggen dat ze heb betrapt hebben ,en daar denkt niemand aanquote:Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef Rica het volgende:
[..]
De opdracht van Roel
[..]
Als ze hard willen heeft hij vannavond alsnog zijn opdracht verknald door in het bijzijn van iedereen te gaan roken.
Klaar. Klontje.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef Gert het volgende:
Dit is de letterlijke tekst in Roels gehieme missie-envelop: -knip-
Het maakt geen flikker uit hoe je het tegen Tanja zegt, of dat je het zegt of juist niet zegt, het is altijd precies het tegenovergestelde van wat je volgens Tanja had moeten doen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:23 schreef ruby het volgende:
Ingrid vindt dat Roel het niet op een geinige manier moet doen.
Als Lieske eruit gaat verheug ik mij sowieso op de volgende nominaties, want die zullen zeer verrassend zijn denk ik zo...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu is te hopen dat ze wel genomineerd gaat worden.
Joost gaat haar op zeker nomineren. Roel en Ralph zie ik het ook wel doen. Dan moet ze haast wel genomineerd worden. Als Lieske eruit gaat, dan stemt Linda ook nog wel op Tanja,
Pfff.. het blijkt moeilijk te zijn. Alleen 20 peuken werden betaald, maar hij mocht wel gewoon door blijven roken. Alleen mocht hij ook ná die 20 peuken niet gezien worden door wie dan ook.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan heeft ie het gewoon gehaald dus. Hij heeft niet over zijn missie gepraat, niemand heeft hem die 20 peuken zien roken en hij is pas na Tanja in het "openbaar" gaan roken. Staat niets over tot donderdag oid.
Dat kan zelfs niet meer omdat de weekopdracht is mislukt dus bestaat er geen Rookpolitiequote:Op donderdag 29 september 2005 00:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee want dan moet de rp naar de dagboek lopen en zeggen dat ze heb betrapt hebben ,en daar denkt niemand aan
Ja kut, sorry.quote:
Dat staat er toch nietquote:Op donderdag 29 september 2005 00:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee want dan moet de rp naar de dagboek lopen en zeggen dat ze heb betrapt hebben ,en daar denkt niemand aan
Net zo duidelijk als bij de vorige nominatie zekerquote:Op donderdag 29 september 2005 00:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost, JE BENT MIJN HELD!
Joost vertelt waar het op staat en nu is het helemaal duidelijk dat hij op Tanja gaat stemmen.
Tanja kan alles flikken en het is een groep + Tanja.
Ach ja ... het ene moment gaat het over Tanja, het ander moment over scheten laten. Zelfde niveauquote:
Nee hoor... gewoon 8 stemmen op ralph.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:29 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Als Lieske eruit gaat verheug ik mij sowieso op de volgende nominaties, want die zullen zeer verrassend zijn denk ik zo...
Maar niemand weet iets over zijn geheime missie. En de weekopdracht is mijn inziens al over, aangezien tanja heeft gerookt. Dus geldt de geheime missie van Roel ook niet meer tot donderdag.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet![]()
Ook de anderen mogen hem niet ZIEN roken. Alleen de RP moet het melden. De andere bewoners niet... en die hebben hem ook zien roken.
Ja volgende keer even afwachten he! Zit ik voor Jan l*l te typen.quote:
Hij is weer goedquote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
Joost valt mij werkelijk tegen.
Ik schakel na een uur weer terug naar de jacuzzi, en nog steeds is hij Tan aan het afkraken. Ik hoor nog steeds geen poging zich in haar te verplaatsen.
Jammer, het feit dat hij zijn emoties durfde te tonen, deed hem stijgen in mijn favolijstje. Maar dit doet hem weer dalen.
Dat laatste kunnen ze zo uitleggen inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar niemand weet iets over zijn geheime missie. En de weekopdracht is mijn inziens al over, aangezien tanja heeft gerookt. Dus geldt de geheime missie van Roel ook niet meer tot donderdag.
lief hequote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Djoj het volgende:
Lieske in de dagboekkamer: "maar Lieske, BB ziet dat jij verdriet hebt" ....zien jullie, BB vind haar ook lief....![]()
![]()
Tnxquote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is weer goed![]()
Waar haal je ze toch vandaan
Tuurlijk joh... Die zijn allemaal zo echt...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Nostalgist het volgende:
De echten zitten in het bad : Joost; Linda, Ingrid; Ralph. Nathali twijfelgeval
Laat Joost maar uit dat rijtje, die durft alleen zijn mond open te trekken als Tanja niet in de buurt is.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Nostalgist het volgende:
De echten zitten in het bad : Joost; Linda, Ingrid; Ralph. Nathali twijfelgeval
Ik vermoed van niet, ik denk dat er mensen zitten die wel degelijk een 'echte'tweede keus qua nominatie hebben. En mocht het wel zo zijn, dan is hij zelf waarschijnlijk winnaar. Ik denk nl dat als hij deze ronde doorkomt, hij in het vervolg sowieso zal winnen van de andere mensen op de bank. Roel (of Lieske mocht Roel exit gaan) zal er nl niet gauw meer komen zitten en verder zijn alle andere bewoners minder popualir dan hij heb ik het idee.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... gewoon 8 stemmen op ralph.
waar?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Djoj het volgende:
Lieske in de dagboekkamer: "maar Lieske, BB ziet dat jij verdriet hebt" ....zien jullie, BB vind haar ook lief....![]()
![]()
Kijk, dat is dan weer een leukequote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske zegt net 'maar de baby heeft in iedergeval 6 dagen feest gevierd'...over Tanja dat ze 6 dagen niet gerookt heeft
Volgens mij ging dat over een tijdje geleden.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
waar?
waarom heeft zij nou weer verdriet?
Leuk cu2 profiel, ben je net zo wanhopig als Tanja ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel na een uur weer terug naar de jacuzzi, en nog steeds is hij Tan aan het afkraken. Ik hoor nog steeds geen poging zich in haar te verplaatsen.
Jammer, het feit dat hij zijn emoties durfde te tonen, deed hem stijgen in mijn favolijstje. Maar dit doet hem weer dalen.
Dan komen er ook een aantal nieuwe nominaties... plus dat ik denk dat lang niet alle dames weer op Lieske gaan stemmen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef Kolomo het volgende:
Maar goed, ik vrees dat Ralph de grootste kans maakt om morgen exit te gaan.
Slaap zachtquote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar bed zo. Welterusten maar weer.
Slaap lekker Rubyquote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar bed zo. Welterusten maar weer.
hahahaquote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske zegt net 'maar de baby heeft in iedergeval 6 dagen feest gevierd'...over Tanja dat ze 6 dagen niet gerookt heeft
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef versabommie het volgende:
ik wor echt gestoord van dat snavelbekdier nattelie!
als ze lacht, begint m'n hamster gewoon aan de tralies te knagen in de hoop dat hij eruit kan en op het treinspoor kan gaan liggen!
Inleven in Tanja?????? Hoe doe je dat in godnsaam?? Je eerst halfdood snuiven/zuipen en zelfs dan is de gemiddelde mens nog intelligenter, socialer en beter te volgen dan die misselijkmakende trol.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
Dit was eerder gebeurd, zat ze daarstraks te vertellen..quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
waar?
waarom heeft zij nou weer verdriet?
Als je wilt praten over iemands homepage of zieleroerselen dan kun je beter contact via mail opnemen met de desbetreffende persoon.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef newsman het volgende:
[..]
Leuk cu2 profiel, ben je net zo wanhopig als Tanja ?![]()
Heeft iemand wel eens tegen jouw gezegd dat je Professionele hulp nodig hebt ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
ach ..als je afkicken "feestvieren" wilt noemen.quote:
wij konden ook een hele tijd niet op fok, maar dat is alweer een paar uur geleden.....quote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Bocaj het volgende:
Hallo daar ben ik weer.... heb de hele tijd er niet opgekund...(wel 2 uur)
Ik zie ook dat jullie er nog wel opkonden....Hoe kan dat
Vooral omdat hij vlák voor de vorige nominaties ook al van die praat over het nomineren van Tanja had, maar toen met een onthutsende zwakke motivatie op Ralph stemde. Ik vind het een gluiperd.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef Coos het volgende:
Voor Joost had ik wel een zwak. Maar na het aanhoren van de bubbelbad gesprekken is hij ver gezakt!! Joostzit het hardst over Tanja te blazen maar dat had hij een paar uur eerder moeten doen tegen Tanja. Toen kon het!!
Dit is te triest om aan te horen.
Geen IDquote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Bocaj het volgende:
Hallo daar ben ik weer.... heb de hele tijd er niet opgekund...(wel 2 uur)
Ik zie ook dat jullie er nog wel opkonden....Hoe kan dat
Dat heb ik dus ook met Chantal, wil ik iets over haar schrijven, maar kan er geen vinger op leggen, zo ongrijpbaar....quote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij Chantal heb ik altijd het idee dat als ze met iemand praat en de manier waarop ze kijkt dat alleen maar bezig is met haarzelf. beetje geniepige blik gewoon, ik kan het niet uitleggen. Niet oprecht.
Ik walg ook van Tanja, maar je kunt het ook iets anders formuleren tegen hem, dan over professionele hulp te beginnen, beetje erg makkelijk gezocht.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens tegen jouw gezegd dat je Professionele hulp nodig hebt ?
Hoe kan iemand iets anders doen dan Tanja afkraken ?
"Het boeit me niet dat de weekopdracht mislukt is "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helaas is ze daar pas achtergekomen toen ze in het BB huis zatquote:Op donderdag 29 september 2005 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tanja HAAT de vader van de baby![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:44 schreef bemeall het volgende:
* bemeall gaat er ook weer vandoor
Truste all
Nouja hij doet het weer!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen IDmisschien was er iets mis met je verbinding of je hosts-file?
De (SCP) Slow Chat Politie let goed op!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:41 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je wilt praten over iemands homepage of zieleroerselen dan kun je beter contact via mail opnemen met de desbetreffende persoon.
Hier is het niet de plaats om dat te doen.
was leuk he voor psv 3-0 tegen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:43 schreef golfer het volgende:
Nog even meekijkt met streams.
Bedankt voor alle verslagen vanavond tijdens het voetballuh.
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:44 schreef bemeall het volgende:
Truste all
2 weken terug zei ze nog dat ze niet durfte te hopen op het kindje samen op te voeden in 1 huis.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tanja HAAT de vader van de baby![]()
Kap eens met op de persoon spelen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens tegen jouw gezegd dat je Professionele hulp nodig hebt ?
Hoe kan iemand iets anders doen dan Tanja afkraken ?
"Het boeit me niet dat de weekopdracht mislukt is "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, tis niet te omschrijven, ze wil ook graag alle 'rollen' op zich nemen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:44 schreef Djoj het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met Chantal, wil ik iets over haar schrijven, maar kan er geen vinger op leggen, zo ongrijpbaar....
Slaap lekkerquote:Op donderdag 29 september 2005 00:44 schreef bemeall het volgende:
Truste all
Bestaat ie ook al?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
De (SCP) Slow Chat Politie let goed op!![]()
Tis wéér géweldigquote:Op donderdag 29 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn we het eindelijk eens met elkaar eens.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooral omdat hij vlák voor de vorige nominaties ook al van die praat over het nomineren van Tanja had, maar toen met een onthutsende zwakke motivatie op Ralph stemde. Ik vind het een gluiperd.
Ander ga jij lekker je thaise hoertjes neuken.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
BB Thailand.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
Ander ga jij lekker je thaise hoertjes neuken.
Typisch amsterdams en dat is zo irritant.. ze geeft ons een slechte naam.. ze is echt zo een amsterdams viswijfquote:Op donderdag 29 september 2005 00:48 schreef Loedertje het volgende:
Chantal zegt heel vaak * dat had ik ook!* * ik heb hetzelfde* *ik voel hetzelfde* bla bla.
Ze lijkt niet onecht, ze is berekenend en schijheilig onecht
Ik ben het met je eens dat de drie genomineerden van mij mogen blijven, maar ik denk dat het een geweldige avond gaat worden.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Het erge is dat het morgen dus sowieso een klote avond wordt. Wie van de genomineerden er ook uit moet, het is altijd jammer. Alle drie hadden ze wat mij betreft bij de laatste 3 mogen zitten.
Yep.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Het erge is dat het morgen dus sowieso een klote avond wordt. Wie van de genomineerden er ook uit moet, het is altijd jammer. Alle drie hadden ze wat mij betreft bij de laatste 3 mogen zitten.
Veel te drukquote:Op donderdag 29 september 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de drie genomineerden van mij mogen blijven, maar ik denk dat het een geweldige avond gaat worden.![]()
Ja voor het eerst kan ik echt niet met 100% zekerheid zeggen wie er uit gaatquote:Op donderdag 29 september 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de drie genomineerden van mij mogen blijven, maar ik denk dat het een geweldige avond gaat worden.![]()
het zou wel mooi zijn, die week ertussen is maar vervelende vertraging.......quote:Op donderdag 29 september 2005 00:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
Yep.
Maar aan de andere kant... het levert wel weer leuke streams op.
En ik ben benieuwd wie wie gaat nomineren daarna. Dat dan toch ook meteen he?
Sowieso blijft Lieske of Ralph de Sjaak, als ze beide weg zijn word het een stuk interessanter maar dat Tanja genomineerd word vrees ik van niet omdat er op haar schijnbaar een nominatieverbod rustquote:Op donderdag 29 september 2005 00:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Yep.
Hoezo verwacht je dat dan? Veel spannende tussenstanden, waar iedere genomineerde er nog uit kan vliegen... en op het laatst een groot verschil tussen de eerste twee en de nummer drie.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Dat je eenzaam bent begrijp ik, maar doe er is iets aanquote:Op donderdag 29 september 2005 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Rob over zijn huilbui tijdens de toespraken bij het etentje (toch al één van de legendarische momenten van deze BB, net als Ralph met de plantjes onder de douche toen):
Ik vind het niet erg dat het gebeurd is, schaam me niet, maar had het liever niet hier gehad, maar bij mijn familie of vrienden
Dat kan wel weer eens een week gaan duren. Dequote:Op donderdag 29 september 2005 00:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Yep.
Ja hoe dan ook een groepje users die balen. Altijd leuk.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
AZ en dat kutteam uit Roterdam spelen al om 18uquote:Op donderdag 29 september 2005 00:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Veel te drukVeel te veel zappen met het voetballen
Zelfs als Tanja gaatquote:Op donderdag 29 september 2005 00:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja hoe dan ook een groepje users die balen. Altijd leuk.
Ik ook, ik kan niks bedenken waardoor het nog fout kan gaan. Ja, als 'ie zich verlult maar dat doet 'ie niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ik hoop echt dat Roel zijn 10.000e krijgt.
En veel emotie bij veel fokkers.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je dat dan? Veel spannende tussenstanden, waar iedere genomineerde er nog uit kan vliegen... en op het laatst een groot verschil tussen de eerste twee en de nummer drie.
Verder nog weer veel aandacht voor Tanja... en een emotionele exit. Het is al bijna uit te tekenen, alleen moeten de poppetjes nog even namen krijgen.
Dat dat niet zo is waren we al over uit, dacht ik zo. Als je Joost vanavond heb gehoord over zijn komende nominatie, kun je niet anders dan concluderen dat er geen verbod is om Tanja te nomineren.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sowieso blijft Lieske of Ralph de Sjaak, als ze beide weg zijn word het een stuk interessanter maar dat Tanja genomineerd word vrees ik van niet omdat er op haar schijnbaar een nominatieverbod rust![]()
Hij heeft vanavond gerookt in het bijzijn van anderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan niks bedenken waardoor het nog fout kan gaan. Ja, als 'ie zich verlult maar dat doet 'ie niet.![]()
kan maar zo ineens helemaal leuk zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
En ik moet morgen naar een concert, van een groep die ik niet eens ken. Aanvang 20:30. En daar báál ik van!![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mensen een opvallend detail, opeens zie ik het..... weet je wat ik bedoel?
En hopelijk trekt dat dan een hoop anderen over de streep.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan wel weer eens een week gaan duren. De
kans is wel groot dat de persoon die exit moet wel Tanja als genomineerde noemt!
En over zijn opdracht geluld.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond gerookt in het bijzijn van anderen.
AZ niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
AZ en dat kutteam uit Roterdam spelen al om 18u![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
En ik moet morgen naar een concert, van een groep die ik niet eens ken. Aanvang 20:30. En daar báál ik van!![]()
![]()
Zelfs die kans valt denk ik wel mee. Alleen Roel zie ik dat gaan doen en denk gewoon niet dat die eruit gaat. Die andere 2 misschien ook wel, maar denk eigenlijk van niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan wel weer eens een week gaan duren. De
kans is wel groot dat de persoon die exit moet wel Tanja als genomineerde noemt!
Dat is lief van je.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Wup het volgende:
[..]
kan maar zo ineens helemaal leuk zijn
Zie je het nog een beetje zitten voor Ralph?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:57 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is nog het leukste inderdaad![]()
Tanja had al gerookt, dus de weekopdracht was mislukt en was dus over. Mijn inziens geldt de geheime missie van Roel dan niet meer, aangezien daar geen tijd bijstond.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Een van deze twee zal wel weg moeten gok ik. Maar degene die blijft zal ook nog wel een hele tijd blijven wegens populariteit buiten het huis (zie mijn eerdere redentatie).quote:Op donderdag 29 september 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sowieso blijft Lieske of Ralph de Sjaak, als ze beide weg zijn word het een stuk interessanter
Ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk ook niet hier, dus van mij dan niet. Maar er zijn meer Lieske fans, mocht Lieske eruit gaan.quote:
Het zou eerder opmerkelijk zijn als ze dat 5 minuten per dag niet zou doenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chantal heeft het weer over hoe ze overkomt....
De weekopdracht was al mislukt, dus als genomineerde mocht hij toen weer roken.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Milagro wel: die loopt straks weer in Den Haag rond immers!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Zie je het nog een beetje zitten voor Ralph?
Idd, géén heterdaad maar wél versproken .(in de vorm van hints..)quote:
Jij niet? Dat kan ECHT niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk ook niet hier, dus van mij dan niet. Maar er zijn meer Lieske fans, mocht Lieske eruit gaan.
Ah dat vind ik dan weer lief, dat je dat zegt.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk ook niet hier, dus van mij dan niet. Maar er zijn meer Lieske fans, mocht Lieske eruit gaan.
Zijn missie was niet 20 sigaretten. Zijn missie was roken tot volgende week donderdag (morgen dus) en per sigaret zou hij 500 euro krijgen... met een maximum van 20 sigaretten. Hij mocht er dus wel 50 roken, maar krijgt er maar 20 betaald.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De weekopdracht was al mislukt, dus als genomineerde mocht hij toen weer roken.
Zijn persoonlijke missie had ie al volbracht: 20 sigaretten roken zonder op heterdaad betrapt te worden.
Hij mocht zoveel roken als hij wilde, met als restrictie dat niemand hem zou zien en dat niemand mocht weten dat hij "deze gunst van Big Brother" had.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De weekopdracht was al mislukt, dus als genomineerde mocht hij toen weer roken.
Zijn persoonlijke missie had ie al volbracht: 20 sigaretten roken zonder op heterdaad betrapt te worden.
Daar komt het dan inderdaad op neer... plausibel na de posts van jou en Scan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |