Lieske verdient het ook niet om beloond te worden, ze is achterbaks, loopt de hele dag te stoken en samen te heulen met tanja, en bovendien heeft ze onderhand elke kerel in het huis wel zitten kluiven!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... Ik denk ook dat Roel, in tegenstelling tot Lieske, wel gematst gaat worden en de 10.000 euro gewoon gaat krijgen.
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske verdient het ook niet om beloond te worden, ze is achterbaks, loopt de hele dag te stoken en samen te heulen met tanja, en bovendien heeft ze onderhand elke kerel in het huis wel zitten kluiven!
Ik heb hetzelfde gehoord / gemeld op het laatste streamverslag van woensdag 28 sep.... hij heeft dit wel degelijk gezegd ja .....quote:Op woensdag 28 september 2005 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Yep, dat hoorde ik ook.![]()
Ik vrees dat hij nu écht naar die 10.000¤ kan fluiten.
Tuurlijk wel, dat krijg je als je opeens niet meer rookt.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef bemeall het volgende:
[..]
Was ie echt niet deels gemeend ?![]()
Vind ik dus helemaal niet, vraag me af waarom mensen altijd zo snel 'volwassen' moeten worden! M.i. is er niets mooier om een stukje kind in jezelf ruimte te geven...Lieske laat zien dat ze mens is, ze toont haar emoties op een eerlijke manier..denk ik hoor...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:02 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat mens is negentien hoor, geen twaalf. Normaal ben je dan aardig op weg volwassen te worden. Echt een strontverwend kind.
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef Pinball het volgende:
Nathalie doet even haar tietjes uit.
Jammer dat ie toch weer terugkrabbeld dan, Roel zei dat ie iemand was die zich wel recht voor zijn raap zou zeggen wat ie dacht. Maar dat is dus niet zoquote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten van wel. Hij probeert het nu af te doen als een geintje. Misschien wat die opmerking in de dbk dat ook wel, maar de opmerking later in de keuken zeer zeker niet!
Dat was idd geen geintje. En volgens mij die in de DBK ook al niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Zeker weten van wel. Hij probeert het nu af te doen als een geintje. Misschien wat die opmerking in de dbk dat ook wel, maar de opmerking later in de keuken zeer zeker niet!
De grens is nog niet bereikt bij lieske.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske meent het echt. Die heeft niet de pest an Tanja. Dat is het grote verschil met de anderen die nu opeens weer met Tanja slijmen.
Neemt niet weg dat het triest is dat ze niet de drang voelt om Tanja over de schutting te torpederen.
Sorry hoor maar hierin herken ik Lieske nietquote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lieske verdient het ook niet om beloond te worden, ze is achterbaks, loopt de hele dag te stoken en samen te heulen met tanja, en bovendien heeft ze onderhand elke kerel in het huis wel zitten kluiven!
Ze blijft de meest eerlijke in het huis. Ze is de jongste misschien, maar zonder twijfel ook de meest oprechte. Lieske moet blijven om de rest van de dames het bloed onder de nagels vandaan te halen door iedere nominatie te overlevenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:05 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vind ik dus helemaal niet, vraag me af waarom mensen altijd zo snel 'volwassen' moeten worden! M.i. is er niets mooier om een stukje kind in jezelf ruimte te geven...Lieske laat zien dat ze mens is, ze toont haar emoties op een eerlijke manier..denk ik hoor...
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:03 schreef -Delta- het volgende:
Oprechte manier van huilen Menno, ja hoor Lieske![]()
Naïviteit komt weer naar voren.
Menno is 1 brok nepheid om te winnen![]()
Dit praatje houd je elke dag een paar keer Scan, gaat goed zoquote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze blijft de meest eerlijke in het huis. Ze is de jongste misschien, maar zonder twijfel ook de meest oprechte. Lieske moet blijven om de rest van de dames het bloed onder de nagels vandaan te halen door iedere nominatie te overleven
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |