Als Lieske eruit gaat verheug ik mij sowieso op de volgende nominaties, want die zullen zeer verrassend zijn denk ik zo...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nu is te hopen dat ze wel genomineerd gaat worden.
Joost gaat haar op zeker nomineren. Roel en Ralph zie ik het ook wel doen. Dan moet ze haast wel genomineerd worden. Als Lieske eruit gaat, dan stemt Linda ook nog wel op Tanja,
Pfff.. het blijkt moeilijk te zijn. Alleen 20 peuken werden betaald, maar hij mocht wel gewoon door blijven roken. Alleen mocht hij ook ná die 20 peuken niet gezien worden door wie dan ook.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan heeft ie het gewoon gehaald dus. Hij heeft niet over zijn missie gepraat, niemand heeft hem die 20 peuken zien roken en hij is pas na Tanja in het "openbaar" gaan roken. Staat niets over tot donderdag oid.
Dat kan zelfs niet meer omdat de weekopdracht is mislukt dus bestaat er geen Rookpolitiequote:Op donderdag 29 september 2005 00:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee want dan moet de rp naar de dagboek lopen en zeggen dat ze heb betrapt hebben ,en daar denkt niemand aan
Ja kut, sorry.quote:
Dat staat er toch nietquote:Op donderdag 29 september 2005 00:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee want dan moet de rp naar de dagboek lopen en zeggen dat ze heb betrapt hebben ,en daar denkt niemand aan
Net zo duidelijk als bij de vorige nominatie zekerquote:Op donderdag 29 september 2005 00:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Joost, JE BENT MIJN HELD!
Joost vertelt waar het op staat en nu is het helemaal duidelijk dat hij op Tanja gaat stemmen.
Tanja kan alles flikken en het is een groep + Tanja.
Ach ja ... het ene moment gaat het over Tanja, het ander moment over scheten laten. Zelfde niveauquote:
Nee hoor... gewoon 8 stemmen op ralph.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:29 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Als Lieske eruit gaat verheug ik mij sowieso op de volgende nominaties, want die zullen zeer verrassend zijn denk ik zo...
Maar niemand weet iets over zijn geheime missie. En de weekopdracht is mijn inziens al over, aangezien tanja heeft gerookt. Dus geldt de geheime missie van Roel ook niet meer tot donderdag.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet![]()
Ook de anderen mogen hem niet ZIEN roken. Alleen de RP moet het melden. De andere bewoners niet... en die hebben hem ook zien roken.
Ja volgende keer even afwachten he! Zit ik voor Jan l*l te typen.quote:
Hij is weer goedquote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
Joost valt mij werkelijk tegen.
Ik schakel na een uur weer terug naar de jacuzzi, en nog steeds is hij Tan aan het afkraken. Ik hoor nog steeds geen poging zich in haar te verplaatsen.
Jammer, het feit dat hij zijn emoties durfde te tonen, deed hem stijgen in mijn favolijstje. Maar dit doet hem weer dalen.
Dat laatste kunnen ze zo uitleggen inderdaad.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Maar niemand weet iets over zijn geheime missie. En de weekopdracht is mijn inziens al over, aangezien tanja heeft gerookt. Dus geldt de geheime missie van Roel ook niet meer tot donderdag.
lief hequote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Djoj het volgende:
Lieske in de dagboekkamer: "maar Lieske, BB ziet dat jij verdriet hebt" ....zien jullie, BB vind haar ook lief....![]()
![]()
Tnxquote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is weer goed![]()
Waar haal je ze toch vandaan
Tuurlijk joh... Die zijn allemaal zo echt...quote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Nostalgist het volgende:
De echten zitten in het bad : Joost; Linda, Ingrid; Ralph. Nathali twijfelgeval
Laat Joost maar uit dat rijtje, die durft alleen zijn mond open te trekken als Tanja niet in de buurt is.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Nostalgist het volgende:
De echten zitten in het bad : Joost; Linda, Ingrid; Ralph. Nathali twijfelgeval
Ik vermoed van niet, ik denk dat er mensen zitten die wel degelijk een 'echte'tweede keus qua nominatie hebben. En mocht het wel zo zijn, dan is hij zelf waarschijnlijk winnaar. Ik denk nl dat als hij deze ronde doorkomt, hij in het vervolg sowieso zal winnen van de andere mensen op de bank. Roel (of Lieske mocht Roel exit gaan) zal er nl niet gauw meer komen zitten en verder zijn alle andere bewoners minder popualir dan hij heb ik het idee.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... gewoon 8 stemmen op ralph.
waar?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef Djoj het volgende:
Lieske in de dagboekkamer: "maar Lieske, BB ziet dat jij verdriet hebt" ....zien jullie, BB vind haar ook lief....![]()
![]()
Kijk, dat is dan weer een leukequote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske zegt net 'maar de baby heeft in iedergeval 6 dagen feest gevierd'...over Tanja dat ze 6 dagen niet gerookt heeft
Volgens mij ging dat over een tijdje geleden.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
waar?
waarom heeft zij nou weer verdriet?
Leuk cu2 profiel, ben je net zo wanhopig als Tanja ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik schakel na een uur weer terug naar de jacuzzi, en nog steeds is hij Tan aan het afkraken. Ik hoor nog steeds geen poging zich in haar te verplaatsen.
Jammer, het feit dat hij zijn emoties durfde te tonen, deed hem stijgen in mijn favolijstje. Maar dit doet hem weer dalen.
Dan komen er ook een aantal nieuwe nominaties... plus dat ik denk dat lang niet alle dames weer op Lieske gaan stemmen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef Kolomo het volgende:
Maar goed, ik vrees dat Ralph de grootste kans maakt om morgen exit te gaan.
Slaap zachtquote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar bed zo. Welterusten maar weer.
Slaap lekker Rubyquote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef ruby het volgende:
Nou, ik ga maar eens naar bed zo. Welterusten maar weer.
hahahaquote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lieske zegt net 'maar de baby heeft in iedergeval 6 dagen feest gevierd'...over Tanja dat ze 6 dagen niet gerookt heeft
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef versabommie het volgende:
ik wor echt gestoord van dat snavelbekdier nattelie!
als ze lacht, begint m'n hamster gewoon aan de tralies te knagen in de hoop dat hij eruit kan en op het treinspoor kan gaan liggen!
Inleven in Tanja?????? Hoe doe je dat in godnsaam?? Je eerst halfdood snuiven/zuipen en zelfs dan is de gemiddelde mens nog intelligenter, socialer en beter te volgen dan die misselijkmakende trol.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |