Dit was eerder gebeurd, zat ze daarstraks te vertellen..quote:Op donderdag 29 september 2005 00:38 schreef Wup het volgende:
[..]
waar?
waarom heeft zij nou weer verdriet?
Als je wilt praten over iemands homepage of zieleroerselen dan kun je beter contact via mail opnemen met de desbetreffende persoon.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef newsman het volgende:
[..]
Leuk cu2 profiel, ben je net zo wanhopig als Tanja ?![]()
Heeft iemand wel eens tegen jouw gezegd dat je Professionele hulp nodig hebt ?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
Joost valt mij werkelijk tegen.
Ik schakel na een uur weer terug naar de jacuzzi, en nog steeds is hij Tan aan het afkraken. Ik hoor nog steeds geen poging zich in haar te verplaatsen.
Jammer, het feit dat hij zijn emoties durfde te tonen, deed hem stijgen in mijn favolijstje. Maar dit doet hem weer dalen.
ach ..als je afkicken "feestvieren" wilt noemen.quote:
wij konden ook een hele tijd niet op fok, maar dat is alweer een paar uur geleden.....quote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Bocaj het volgende:
Hallo daar ben ik weer.... heb de hele tijd er niet opgekund...(wel 2 uur)
Ik zie ook dat jullie er nog wel opkonden....Hoe kan dat
Vooral omdat hij vlįk voor de vorige nominaties ook al van die praat over het nomineren van Tanja had, maar toen met een onthutsende zwakke motivatie op Ralph stemde. Ik vind het een gluiperd.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:39 schreef Coos het volgende:
Voor Joost had ik wel een zwak. Maar na het aanhoren van de bubbelbad gesprekken is hij ver gezakt!! Joostzit het hardst over Tanja te blazen maar dat had hij een paar uur eerder moeten doen tegen Tanja. Toen kon het!!
Dit is te triest om aan te horen.
Geen IDquote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Bocaj het volgende:
Hallo daar ben ik weer.... heb de hele tijd er niet opgekund...(wel 2 uur)
Ik zie ook dat jullie er nog wel opkonden....Hoe kan dat
Dat heb ik dus ook met Chantal, wil ik iets over haar schrijven, maar kan er geen vinger op leggen, zo ongrijpbaar....quote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bij Chantal heb ik altijd het idee dat als ze met iemand praat en de manier waarop ze kijkt dat alleen maar bezig is met haarzelf. beetje geniepige blik gewoon, ik kan het niet uitleggen. Niet oprecht.
Ik walg ook van Tanja, maar je kunt het ook iets anders formuleren tegen hem, dan over professionele hulp te beginnen, beetje erg makkelijk gezocht.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:42 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heeft iemand wel eens tegen jouw gezegd dat je Professionele hulp nodig hebt ?
Hoe kan iemand iets anders doen dan Tanja afkraken ?
"Het boeit me niet dat de weekopdracht mislukt is "
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helaas is ze daar pas achtergekomen toen ze in het BB huis zatquote:Op donderdag 29 september 2005 00:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
Tanja HAAT de vader van de baby![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |