Joost, Linda, Ralph, Roel, Ingridquote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Nostalgist het volgende:
De mensen die nu nog met Tanja praten zijn niet echt.
De echte mensen zitten ver van de chagerijn-hoer in de Yacuzi
En dat zeg je tegen verstokte BB fansquote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
idd![]()
overigens, het publiek is de grootste zwakke meeloper ...
zeg nu zelf, al die mensen die 'Tanja zo erg vinden...', die zelfs beweren 'ik sta bijna op het punt om niet meer te gaan kijken' (*) ...
Dan kijk je toch niet ...? Dat is heel makkelijk,
Roel is niet op heterdaad betrapt, er is immers niemand naar de dagboekkamer gegaan om het te zeggenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zich aan de letterlijke tekst houden is Roel zijn geld ook kwijt. Hij mocht tot donderdag alleen roken als NIEMAND hem zag. Dus niet alleen de RP niet, maar ook de andere bewoners niet. Hij rookt nu al zijn zoveelste sigaret en het is nog geen donderdagavond... dus... mislukt.
Het is idd zo dat de weekopdracht ten einde is omdat Tanja heeft gerookt, maar Roel's opdracht zou volgens mij gewoon doorgaan tot morgenavond. Vandaar ook dat hij nog steeds niets gezegd heeft over zijn missie (dat zegt toch al dat hij zelf ook weet dat die missie tot morgenavond duurt). Hij had dus niet moeten gaan roken vandaag!
Dat zeg ik nu ook al uren maar blijkbaar is zowel BB als de medebewoners dit vergeten en heeft Chantal *wijselijk* (schijnheilig) haar mond gehouden op de momenten dat Tanja een paar keer aangaf dat ze door de stress de neiging had te gaan roken...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou, dan had Chantal hem moeten overnemen. Was er niks aan de hand geweest.
Dat moet ze zelf doenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef schatje het volgende:
Hebben ze dat bed al naar de babykamer gebracht?
![]()
![]()
Ze klinkt Amsterdamsquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik vraag me af uit welke buurt Sjankwal komt.. weet iemand dit?
Ja vooral Ingrid, holmaatje van het eerste uur samen met Mennoquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Joost, Linda, Ralph, Roel, Ingrid!!!
Is zo ja, allemáál watjes. Allemaal weer de lieve vrede herstellen en er is niks opgelost. Niemand met ruggengraat.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat geldt voor Joost en Linda, maar ook voor Lieske... Voor allemaal. Ze zijn allemaal een stelletje watjes bij elkaar.
dan is hij nog wel gezien........quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
Roel is niet op heterdaad betrapt, er is immers niemand naar de dagboekkamer gegaan om het te zeggen
Leukquote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef bemeall het volgende:
Naat en Dido weer gezellig in de badkamer![]()
Het verschil is dat Lieske het echt meent, daar ben ik wel van overtuigd. Het is alleen wel jammer dat ze geen haat schijnt te kunnen voelen voor Tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, ze mag eruit. Dit is tenenkrommend![]()
gezien maar niet gemeld..quote:
als ze dat ff morgen ook nie doen, komt het wel goedquote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel is niet op heterdaad betrapt, er is immers niemand naar de dagboekkamer gegaan om het te zeggen
even elkaar weer geweldig vinden.......quote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef bemeall het volgende:
Zoals ik het begreep hadden ze moeten áfspreken dat Chantal het zou overnemen. Niet zomaar gaan roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu ook al uren maar blijkbaar is zowel BB als de medebewoners dit vergeten en heeft Chantal *wijselijk* (schijnheilig) haar mond gehouden op de momenten dat Tanja een paar keer aangaf dat ze door de stress de neiging had te gaan roken...
Volgens mij interresanter als het bubbelbadquote:
en ZAP!!! streams weg uit de badkamer.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef bemeall het volgende:
Okee, nog 1 keer dan. Niemand mocht hem zien roken! Alleen de RP had de plicht het te melden, maar ook de andere bewoners mochten hem niet zien roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo had ik het ook begrepen alleen heeft Chantal het vergeten te vertellen aan de groep en Tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep hadden ze moeten áfspreken dat Chantal het zou overnemen. Niet zomaar gaan roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |