Soms het grootste gedeelte van de dag zie je hem niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef style het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik vrees het ergste![]()
HUh? hij is toch niet gezien tijdens het roken?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef Furby het volgende:
[..]
Bijkomende eis was dat hij tot donderdag niet gezien mocht worden met roken.Dus als Hummie meeleest hier heeft ze al enkele malen deze regel kunnen lezen en die tegen 'm gebruiken als ze er al zelf niet aan had gedacht.
Ik heb ze 17 uur per dag gevolgd...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef itsme het volgende:
[..]
hahaha ik ga ook al blozen![]()
maar inderdaad was wel leuk om te zien. had het toen samen met BB2 op digitale tv.
leeft K-otic nog?
van wie dan de rest is allemaal camera geil kijk maar naar DIDO (dirk)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus effe snel Tanja, Rob en Chantal eruit, daan kan BB beginnen.![]()
Aanloopproblemen.![]()
nee joh die heb ik ook gezien maar was van the rivals of wtf pop idols of zoquote:Op woensdag 28 september 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ze 17 uur per dag gevolgd...
K-otic is dood... solocarrieres zijn ook mislukt. .. Die blonde van k-otic zat laatst zelfs in 'in de huid van' (een soort soundmixshow) om weer te proberen onder de aandachtte komen
Rachel was dat geloof ikquote:Op woensdag 28 september 2005 23:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ze 17 uur per dag gevolgd...
Die blonde van k-otic zat laatst zelfs in 'in de huid van' (een soort soundmixshow) om weer te proberen onder de aandachtte komen
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef Quembel het volgende:
Ik haak af voor vanavond, ben benieuwd naar morgen, de dag van de exit.
welterusten
Flikker ze maar allemaal eruit en een nieuwe groep erinquote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Aanloopproblemen.![]()
Toen de algemene missie was mislukt heeft hij fijn met de anderen samen liggen rokenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:36 schreef itsme het volgende:
HUh? hij is toch niet gezien tijdens het roken?
Nog een week rantsoen regelen is inderdaad OOK wat voor de groep doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef Loedertje het volgende:
Tussen de dingen die ze zegt en de dingen die ze doet zit een groot verschil
Voor een verstokte roker tóch besluiten mee te willen doen aan de stoppen met roken opdracht omdat ze OOK wat voor de groep wil doen en dan op dag 6 teleurgesteld zijn omdat *iemand anders* wél stiekem heeft gerookt en de weekopdracht daardoor mogelijk mislukt is...ect ect.
Die was er ook, dat piepjonge meisje van Popstars the Rivals maar Rachel van Starmaker was er een week eerder.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
nee joh die heb ik ook gezien maar was van the rivals of wtf pop idols of zo
heb het nog opgezocht
rianne![]()
Tanja mag gewoon niet weg van Hummie, maakt niet uit hoe ze haar moet overhalen, maar ze doet het iig.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar wat hoop ik dat ze echt vertrekt morgen, maar daar zal Hummie wel weer een stokje voor steken...
Morgen weten we meerquote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef Furby het volgende:
[..]
Toen de missie was mislukt heeft hij fijn met de anderen samen liggen rokenDe vraag is of de missie is gelukt bij 20 OF dat de rege l tot donderdag niet gezien worden" vervalt na die 20.
Twaalf users die te lang naar deze groep hebben gekekenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Flikker ze maar allemaal eruit en een nieuwe groep erin
Dat zou een stunt zijn. Dat Ruud donderdag zegt: "Sorry jongens, de koffers staan klaar. We hebben een nieuw blik open getrokken."quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Flikker ze maar allemaal eruit en een nieuwe groep erin
En dan weer gaan zeiken elke dag dat het zo saai is allemaal.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Aanloopproblemen.![]()
Hadden ze vandaag in het huis ookquote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Luchtbel het volgende:
Ik had een gebroken been
darn had ik wel willen zien.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Die was er ook, dat piepjonge meisje van Popstars the Rivals maar Rachel van Starmaker was er een week eerder.
Digi tv van Casema is inmiddels gratis. We hebben zelfs de ontvanger gratis gekregen van Casema.quote:
Joost is degene die de grootste bek heeft over anderen.. als ze er niet bij zijn. Laf dus.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:39 schreef Speedski het volgende:
Joooooooost hahahahahaha
![]()
We sluiten haar op in de babykamer en gooien dan af en toe wat brood en pindakaas met uien naar binnen
Precies. Tanja moet blijven,quote:Op woensdag 28 september 2005 23:40 schreef Gert het volgende:
En dan weer gaan zeiken elke dag dat het zo saai is allemaal.
Als ze zich aan de letterlijke tekst houden is Roel zijn geld ook kwijt. Hij mocht tot donderdag alleen roken als NIEMAND hem zag. Dus niet alleen de RP niet, maar ook de andere bewoners niet. Hij rookt nu al zijn zoveelste sigaret en het is nog geen donderdagavond... dus... mislukt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
weekopdracht en missie van Roel staan los van elkaar
Het hoertje heeft de weekopdracht verpest door toch te gaan roken
Roel heeft ws gewoon zn 10k te pakken
Precies mijn gedachten!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Joost is degene die de grootste bek heeft over anderen.. als ze er niet bij zijn. Laf dus.
Nu raak ik in de war. dacht dat de WO was mislukt door tanja?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef Furby het volgende:
[..]
Toen de algemene missie was mislukt heeft hij fijn met de anderen samen liggen rokenDe vraag is of de missie is gelukt bij 20 (dat was al voor de Tanja-daad) OF dat de regel tot donderdag niet gezien worden" vervalt na die 20.
jawel maar ze doet zelf ook, dat ziet ze dan weer niet....quote:Op woensdag 28 september 2005 23:35 schreef Loedertje het volgende:
Er zit dus toch een kern van waarheid in de dingen die Tanja zei? Dat men direct gaat roddelen zodra ze *weg* is
Nope.. das was Rachel van K-oticquote:Op woensdag 28 september 2005 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
nee joh die heb ik ook gezien maar was van the rivals of wtf pop idols of zo
heb het nog opgezocht
rianne![]()
Ingrid kan van mij ophoerenquote:
Er stond iedergeval gister op de site dat het gelukt is.. maar of het dan echt geslaagd is ??quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef Furby het volgende:
[..]
Toen de algemene missie was mislukt heeft hij fijn met de anderen samen liggen rokenDe vraag is of de missie is gelukt bij 20 (dat was al voor de Tanja-daad) OF dat de regel tot donderdag niet gezien worden" vervalt na die 20.
quote:Koffie met koekjes!
“Er is nog een rol koekjes!” Deze heeft Rob voor aanvang van de weekopdracht achtergehouden.
"Nu de weekopdracht mislukt is, mogen we ons wel laten verleiden", vindt Rob. “Zouden we dit nu wel doen?” vraagt Dido zich af. Nathalie heeft echter al een stuk koek in haar mond. Net op tijd weet Dido nog het koekje uit haar mond te vissen. “Laten we aan Big Brother vragen of we mogen eten, dan pak ik ook de chocolade uit mijn kistje”, stelt Tanja voor. Ze voegt direct daad bij het woord en drukt op de bel van de dagboekkamer. De deur blijft echter ook na diverse keren bellen gesloten. Linda, Lieske, Menno, Ingrid, Dido en Nathalie kunnen zich echter niet meer inhouden, de rol koekjes wordt binnen enkele minuten verslonden.
Na enige tijd gaat de deur van de Dagboekkamer dan toch nog open. In de Dagboekkamer vindt Tanja een mand met koffie en chocoladerepen. Er zit een briefje bij:
Beste Tanja,
Een goed gesprek voelt goed, en je hebt gelijk, samen delen doet dat ook.
Deze boodschap wordt door iedereen met luid gejuich ontvangen. Nu is het ook tijd Tanja’s eigen kistje tevoorschijn te halen. “Ik wil de paprikachips!” schreeuwt Joost boven iedereen
Lean Rimes of hoe die ook heet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef itsme het volgende:
[..]
darn had ik wel willen zien.
kwam ze bij de eerste 2? wie deed ze na? (rachel)
Ik had toen die club reality go's K-otic samen met marky
was eerst Bb2 club.
\quote:Op woensdag 28 september 2005 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan weer gaan zeiken elke dag dat het zo saai is allemaal.
Hij mocht zo veel roken als hij wilde... alleen zou BB niet meer dan 20 betalen. De missie eindigde dus niet bij 20... maar pas morgenavond.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:38 schreef Furby het volgende:
[..]
was ook gezegd hoor dat ze een normaal rantsoen krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef CartWOman het volgende:
Ik maak me niet meer druk.
Wedden dat alles morgen op de oude voet verdergaat? Bottomline is er eigenlijk niets gebeurt, op een week nieuw rantsoen na. Waarvan ik verwacht dat het geen week met ui en pindakaas gaat worden. Twee weken durft BB niet aan qua voedingsstoffen.
En een feestje zaterdag![]()
Weekopdracht is geslaagd toch? Dus morgenavond weer gewone boodschappen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef CartWOman het volgende:
Wedden dat alles morgen op de oude voet verdergaat? Bottomline is er eigenlijk niets gebeurt, op een week nieuw rantsoen na. Waarvan ik verwacht dat het geen week met ui en pindakaas gaat worden. Twee weken durft BB niet aan qua voedingsstoffen.
jezus die jongen is toch niet zo slim.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zich aan de letterlijke tekst houden is Roel zijn geld ook kwijt. Hij mocht tot donderdag alleen roken als NIEMAND hem zag. Dus niet alleen de RP niet, maar ook de andere bewoners niet. Hij rookt nu al zijn zoveelste sigaret en het is nog geen donderdagavond... dus... mislukt.
Het is idd zo dat de weekopdracht ten einde is omdat Tanja heeft gerookt, maar Roel's opdracht zou volgens mij gewoon doorgaan tot morgenavond. Vandaar ook dat hij nog steeds niets gezegd heeft over zijn missie (dat zegt toch al dat hij zelf ook weet dat die missie tot morgenavond duurt). Hij had dus niet moeten gaan roken vandaag!
Hij heeft het verkeerd.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nope.. das was Rachel van K-otic
Met naam en toenaam genoemd... en ik weet echt wel wie Rachel is
Maar deze uitbarsting was al erger dan ooit. Een hoop spanning blijft en groeit alleen maar, de volgende keer ontploft 1 van die watjes wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:43 schreef CartWOman het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Weekopdracht is geslaagd toch? Dus morgenavond weer gewone boodschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |