Nee, Tanja heeft gerookt. Ze mogen nog wel een uurtje van het snoepgoed genieten en daarna gewoon weer op de uien en pindakaas. Ze kunnen wel een feestje winnen. Dan moeten ze die bio's van diverse artiesten uit hun hoofd weten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Weekopdracht is geslaagd toch? Dus morgenavond weer gewone boodschappen.
Lieske kan er ook uit, god wat kan dat kind slijmen, gaat nu al een uur doorquote:Op woensdag 28 september 2005 23:44 schreef Lkw het volgende:
Pffff, wat een klef gedoe. Lieske zit nu misselijkmakend verzoenend te doen, Chantal doet ook lekker mee, Tanja ook. Iedereen zit zogenaamd op één lijn, iedereen is bekeerd en vindt elkaar lief.
BAH, WAT NEP!!!!
uhhh..where have you been?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
Dan zal BB daar wel zijn best voor moeten doen en bijvoorbeeld een algeheel rookverbod in moeten stellen geldend voor álle bewoners gedurende één week en daarbij ook een stevig noodrantsoen, anders is het haast niet te doen....ja met alcohol mss maar denk dat het effect daarvan te tijdelijk is want zodra iedereen weer nuchter is komt de 'pais en vree' sfeer weer terugquote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Maar deze uitbarsting was al erger dan ooit. Een hoop spanning blijft en groeit alleen maar, de volgende keer ontploft 1 van die watjes wel.
Hoop ik
Wat enig, wat een liefde, wat een vriendschap, wat gezellig toch, dolletjesquote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef bemeall het volgende:
Haha Tanja en Lies met elkaar in discussies over nominaties etc.
Eigenlijk haten ze elkaar helemaal niet
Joost heeft veel aandacht aan Tanja gegeven altijd, en nu ze de opdracht heeft laten mislukken heeft hij het even helemaal gehad. Hij ziet altijd alleen het goede in mensen en dit kan 'ie even niet aan.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Joost is degene die de grootste bek heeft over anderen.. als ze er niet bij zijn. Laf dus.
dank je.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Hij heeft het verkeerd.
Hij heeft wel degelijk Rianne van Popstars the Rivals gezien.
Rachel was de week ervoor.
Geslaagd? Hoezo, het was tot morgenavond.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef Rica het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lul niet![]()
Hummie is goed bezigTanja is de hamer en die groep sukkels is de spijker.
![]()
Iets meer lezen hier Itsme.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef itsme het volgende:
[..]
jezus die jongen is toch niet zo slim.
Dat viel me al op deze week. Hij werd te slordig
O ik zou dat natuurlijk prachtig vinden
beide WO's mislukt![]()
![]()
Tanja & Liesje zijn natuurlijk allebei piespaaltjes daar........quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef bemeall het volgende:
Haha Tanja en Lies met elkaar in discussies over nominaties etc.
Eigenlijk haten ze elkaar helemaal niet
Nou, dan had Chantal hem moeten overnemen. Was er niks aan de hand geweest.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:46 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Tanja heeft um verpest door te gaan roken
Chantal denkt dat lieske morgen vertrekt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef Djoj het volgende:
Baal zo van Chantal, zit Lieske op te hemelen, "je bent echt een zusje voor me geworden"...ik vraag me echt af wat er dan gebeurd is dat ze ineens zo anders over Lieske denkt. Hoor haar nog roddelen over haar...
![]()
![]()
![]()
Over letterlijke text gesproken, Roel zei vanavond dat hij écht niet had gezegd dat Tanja totaal niets toevoegde voor de bewoners...bleef herhalen dat hij dat niet zei eerder die dag...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zich aan de letterlijke tekst houden is Roel
quote:Roel: "Jij komt er ook wel achter. Misschien dat het voor BB wel uitmaakt, maar voor de groep maakt het geen zak uit of je hier bent"
Tanja: "Dan nomineer je me toch gewoon Roel. Ik zal blij zijn als ik hieruit ben
Oepsquote:Op woensdag 28 september 2005 23:48 schreef itsme het volgende:
[..]
dank je.
maar itsme is al jaren een vrouw hahahaha
Ik zit nu te denken dat ik rachel misschien wel gezien heb maar zat niet echt aandachtig te kijken. wel naar de laatste show met dat ene grietje, had rachel niet herkend.
Ja, zo denk ik erook over. Maar we weten alletwee hoe Hummie over regeltjes denkt he?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:45 schreef scanman01 het volgende:
Hij mocht zo veel roken als hij wilde... alleen zou BB niet meer dan 20 betalen. De missie eindigde dus niet bij 20... maar pas morgenavond.
Streep Joost maar van dat lijstje af wmbquote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Nostalgist het volgende:
De mensen die nu nog met Tanja praten zijn niet echt.
De echte mensen zitten ver van de chagerijn-hoer in de Yacuzi
Trustenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oepseuhm ja, ik ga maar naar bed
Iedereen slijmt zo verschrikkelijk met elkaar op dit moment, dat het echt bijna niet meer te bekijken is zonder de drang om de monitor door het raam te flikkeren uit frustratie. Iemand moet die mensen echt verschrikkelijk door elkaar schudden. Dat geldt voor Joost en Linda, maar ook voor Lieske... Voor allemaal. Ze zijn allemaal een stelletje watjes bij elkaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef Djoj het volgende:
Baal zo van Chantal, zit Lieske op te hemelen, "je bent echt een zusje voor me geworden"...ik vraag me echt af wat er dan gebeurd is dat ze ineens zo anders over Lieske denkt. Hoor haar nog roddelen over haar...
![]()
![]()
![]()
Je eigen usericon vind ik mooier, itsme.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:48 schreef itsme het volgende:
[..]
dank je.
maar itsme is al jaren een vrouw hahahaha
Ik zit nu te denken dat ik rachel misschien wel gezien heb maar zat niet echt aandachtig te kijken. wel naar de laatste show met dat ene grietje, had rachel niet herkend.
En die zitten morgen weer bij tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Nostalgist het volgende:
Ja, ze mag eruit. Dit is tenenkrommendquote:Op woensdag 28 september 2005 23:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske kan er ook uit, god wat kan dat kind slijmen, gaat nu al een uur door![]()
Nog vaker dan Tanja zegt weg te gaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef RM-rf het volgende:
zeg nu zelf, al die mensen die 'Tanja zo erg vinden...', die zelfs beweren 'ik sta bijna op het punt om niet meer te gaan kijken' (*) ...
Joost, Linda, Ralph, Roel, Ingridquote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Nostalgist het volgende:
En dat zeg je tegen verstokte BB fansquote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
idd![]()
overigens, het publiek is de grootste zwakke meeloper ...
zeg nu zelf, al die mensen die 'Tanja zo erg vinden...', die zelfs beweren 'ik sta bijna op het punt om niet meer te gaan kijken' (*) ...
Dan kijk je toch niet ...? Dat is heel makkelijk,
Roel is niet op heterdaad betrapt, er is immers niemand naar de dagboekkamer gegaan om het te zeggenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze zich aan de letterlijke tekst houden is Roel zijn geld ook kwijt. Hij mocht tot donderdag alleen roken als NIEMAND hem zag. Dus niet alleen de RP niet, maar ook de andere bewoners niet. Hij rookt nu al zijn zoveelste sigaret en het is nog geen donderdagavond... dus... mislukt.
Het is idd zo dat de weekopdracht ten einde is omdat Tanja heeft gerookt, maar Roel's opdracht zou volgens mij gewoon doorgaan tot morgenavond. Vandaar ook dat hij nog steeds niets gezegd heeft over zijn missie (dat zegt toch al dat hij zelf ook weet dat die missie tot morgenavond duurt). Hij had dus niet moeten gaan roken vandaag!
Dat zeg ik nu ook al uren maar blijkbaar is zowel BB als de medebewoners dit vergeten en heeft Chantal *wijselijk* (schijnheilig) haar mond gehouden op de momenten dat Tanja een paar keer aangaf dat ze door de stress de neiging had te gaan roken...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Nou, dan had Chantal hem moeten overnemen. Was er niks aan de hand geweest.
Dat moet ze zelf doenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef schatje het volgende:
Hebben ze dat bed al naar de babykamer gebracht?
![]()
![]()
Ze klinkt Amsterdamsquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik vraag me af uit welke buurt Sjankwal komt.. weet iemand dit?
Ja vooral Ingrid, holmaatje van het eerste uur samen met Mennoquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Falco het volgende:
[..]
Joost, Linda, Ralph, Roel, Ingrid!!!
Is zo ja, allemáál watjes. Allemaal weer de lieve vrede herstellen en er is niks opgelost. Niemand met ruggengraat.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat geldt voor Joost en Linda, maar ook voor Lieske... Voor allemaal. Ze zijn allemaal een stelletje watjes bij elkaar.
dan is hij nog wel gezien........quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
Roel is niet op heterdaad betrapt, er is immers niemand naar de dagboekkamer gegaan om het te zeggen
Leukquote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef bemeall het volgende:
Naat en Dido weer gezellig in de badkamer![]()
Het verschil is dat Lieske het echt meent, daar ben ik wel van overtuigd. Het is alleen wel jammer dat ze geen haat schijnt te kunnen voelen voor Tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, ze mag eruit. Dit is tenenkrommend![]()
gezien maar niet gemeld..quote:
als ze dat ff morgen ook nie doen, komt het wel goedquote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Roel is niet op heterdaad betrapt, er is immers niemand naar de dagboekkamer gegaan om het te zeggen
even elkaar weer geweldig vinden.......quote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef bemeall het volgende:
Zoals ik het begreep hadden ze moeten áfspreken dat Chantal het zou overnemen. Niet zomaar gaan roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu ook al uren maar blijkbaar is zowel BB als de medebewoners dit vergeten en heeft Chantal *wijselijk* (schijnheilig) haar mond gehouden op de momenten dat Tanja een paar keer aangaf dat ze door de stress de neiging had te gaan roken...
Volgens mij interresanter als het bubbelbadquote:
en ZAP!!! streams weg uit de badkamer.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:54 schreef bemeall het volgende:
Okee, nog 1 keer dan. Niemand mocht hem zien roken! Alleen de RP had de plicht het te melden, maar ook de andere bewoners mochten hem niet zien roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
zo had ik het ook begrepen alleen heeft Chantal het vergeten te vertellen aan de groep en Tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep hadden ze moeten áfspreken dat Chantal het zou overnemen. Niet zomaar gaan roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |