ben ook een man, en ik zal ook op mijn knieenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
mijn man zit zoop de grond naast me dankbaar dat ik normaal ben gebleven(ok 13 kilo zwaarder maar verder wel normaal)
De verhoudingen zullen anders zijn, en dan wordt het nog leuker.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt??
![]()
![]()
![]()
Dan kan eindelijk de echte BB beginnen
Wat een mooie dromen heb jij tochquote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[whishfull thinking]
Morgen na het werk ga ik uit eten, kom ik thuis en zet ik de screens aan is Tanja weg en zijn Ralph, Lieske en Roel alledrie nog gewoon aanwezig...
[/whishfull thinking]
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor. Ze zitten nu allemaal Tanja toe te juichen..
"We hebben een T ... we hebben een A ... we hebben een N ... "
Ik trek dit niet meer. Jullie wel?????
Ik begin een beetje moeite te krijgen ja, wat een softe zooiquote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef -Delta- het volgende:
Hummie heeft Tanja snoep gegeven, zodat Tanja morgen blijft, omdat de groep weer aardig doet.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
NNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
met nog een weekje uien & pindakaas gaat dat enthousiasme er snel genoeg weer vanafquote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef -Delta- het volgende:
Hummie heeft Tanja snoep gegeven, zodat Tanja morgen blijft, omdat de groep weer aardig doet.
j en de aquote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Had je iets anders verwacht van deze groep ikke niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef NG het volgende:
Wat een overdreven kinderen zeg, richt je liever even op het afzeiken van Tanja...
Wat stond dr dan in die brief !!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben nog NOOIT zo dicht bij geweest om gewoon NIET meer te gaan kijken. Ik had nooit verwacht dat het mogelijk zou zijn, maar ze maken het nu toch echt te bont.
* Sprakeloos is *
Daar heb ik wel 100 euro voor overquote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze krijgen extra eten en drinken, en nu zijn ze blij
Maar Tanja moet echt weg morgen anders gaan we massaal met magafoons naar het huis om haar weg te zingen; "Tanja rot op, Tanja rot op"
Alleen Roel bijt lekker van zich af.. Zul je zien dat hij morgen opeens vertrokken is...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van deze groep ikke niet.
Behalve het belangrijkste vlak, die van de weg naar uiteindelijke winnaar dan.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
En als je heel goed kijkt, wint Tanja op alle vlakken, de groep krabbelt terug, Hummie wil haar niet kwijt, ze heeft ze allemaal in d,r zak!
Dit is toch hééérlijk man!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Dat hebben we wel vaker geroepen, Scan.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben nog NOOIT zo dicht bij geweest om gewoon NIET meer te gaan kijken. Ik had nooit verwacht dat het mogelijk zou zijn, maar ze maken het nu toch echt te bont.
* Sprakeloos is *
Ik verbaas me er niet meer over, en volgens kan het nog gekker worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
* Sprakeloos is *
er zijn toch geen nominaties morgen? de week erop pas weer of bedoel je de studio nominatie(als die er wel is)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
De tering, als Tanja niet genomineerd wordt morgen kijk ik echt niet meer. Stupid-ass shitzznit.
Oh ik ook wel, zullen we een pot makenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel 100 euro voor over
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Quembel het volgende:
Ik voel je Scanman
oeps veel spelfoutjes,tis al laat en ben blond. mag bedoel ik dus en opbloeidquote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
Ik mad Tanja echt niet maar volgens mij wil ze echt alleen maar bij de groep horen,als ik zie hoe ze nu weer opgroeit als ze het gevoel heeft dat ze er weer bij hoort...
Ze heeft wel een leker pijpbekie vind ikquote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/3560/tanja129yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
DIE KOP!
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is toch hééérlijk man!
Walgelijk, afschuwelijk, braakneigingen opwekkend, maar toch ook: gewéldig!![]()
Ik hoop alleen wél op een happy end: dat die gore varkenshoer alsnog dat huis uitgekotst wordt komende week.
Helaas, de chips heeft ook het bad bereikt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
Schisma in de groep? Zij die niet meer aan de schertsvertoning willen meedoen (en nu terug naar het bubblebad zijn), en zij die door willen gaan met het geslijm en het bewaren van de lieve vrede?
Sjongejonge BB2005 "LIEVER dan ooit"quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sjongejonge BB2005 "gemener dan ooit".......nix van gemerkt![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
als ik zie hoe ze nu weer opgroeit als ze het gevoel heeft dat ze er weer bij hoort...
En maar eten en maar eten en maar eten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/3560/tanja129yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
DIE KOP!
"Bij een goed gesprek hoort een kopje koffie."quote:Op woensdag 28 september 2005 23:16 schreef Speedski het volgende:
WAT STOND ER NOU IN DIE BRIEF ???
Dat ze mochten eten en drinken wat er voor handen was ???
De meest oneerlijke iig wel ja, het draait alleen maar om een zwangere crackhoer lijkt welquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Knurkie het volgende:
dit was de hardste BB ooit toch?
Het erge is een beetje dat het lijkt te lukken.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
En probeert Tanja nog een beetje goodwill te kweken door haar overlevingspakket te delen met alle andere bewoners...
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"Bij een goed gesprek hoort een kopje koffie."
Dat schijnt normaal te zijn als je zwanger bentquote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef bemeall het volgende:
[..]
En maar eten en maar eten en maar eten.
Die mond blijft maar malen
Ja wat een sukkel zeg, maar aan de andere kant. De rookpolitie heeft er nog geen melding van gemaakt als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef Gert het volgende:
Ik vrees trouwens serieus voor die ¤10.000 van Roel.
Niet zo slim van 'm, om te gaan roken vanavond.
Ah vandaar dat zwangere vrouwen zo'n dikke buik krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef style het volgende:
[..]
Dat schijnt normaal te zijn als je zwanger bent
Dat is hele punt he, wel graag erbij willen horen, maar eenvoudigweg niet de vaardigheden beheersen dat te kunnen. Omdat je dat nooit geleerd hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
Ik mad Tanja echt niet maar volgens mij wil ze echt alleen maar bij de groep horen,als ik zie hoe ze nu weer opgroeit als ze het gevoel heeft dat ze er weer bij hoort...
Lul nietquote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Dynabite het volgende:
Hummie is diep gezakt...radeloos moet ze zijn.
Ze zegt idd van niet maar haar gezicht liet een glundering zien toen de anderen net blij reageerden.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |