ben ook een man, en ik zal ook op mijn knieenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
mijn man zit zoop de grond naast me dankbaar dat ik normaal ben gebleven(ok 13 kilo zwaarder maar verder wel normaal)
De verhoudingen zullen anders zijn, en dan wordt het nog leuker.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt??
![]()
![]()
![]()
Dan kan eindelijk de echte BB beginnen
Wat een mooie dromen heb jij tochquote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[whishfull thinking]
Morgen na het werk ga ik uit eten, kom ik thuis en zet ik de screens aan is Tanja weg en zijn Ralph, Lieske en Roel alledrie nog gewoon aanwezig...
[/whishfull thinking]
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor. Ze zitten nu allemaal Tanja toe te juichen..
"We hebben een T ... we hebben een A ... we hebben een N ... "
Ik trek dit niet meer. Jullie wel?????
Ik begin een beetje moeite te krijgen ja, wat een softe zooiquote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef -Delta- het volgende:
Hummie heeft Tanja snoep gegeven, zodat Tanja morgen blijft, omdat de groep weer aardig doet.
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
NNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
met nog een weekje uien & pindakaas gaat dat enthousiasme er snel genoeg weer vanafquote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef -Delta- het volgende:
Hummie heeft Tanja snoep gegeven, zodat Tanja morgen blijft, omdat de groep weer aardig doet.
j en de aquote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Had je iets anders verwacht van deze groep ikke niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef NG het volgende:
Wat een overdreven kinderen zeg, richt je liever even op het afzeiken van Tanja...
Wat stond dr dan in die brief !!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben nog NOOIT zo dicht bij geweest om gewoon NIET meer te gaan kijken. Ik had nooit verwacht dat het mogelijk zou zijn, maar ze maken het nu toch echt te bont.
* Sprakeloos is *
Daar heb ik wel 100 euro voor overquote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ze krijgen extra eten en drinken, en nu zijn ze blij
Maar Tanja moet echt weg morgen anders gaan we massaal met magafoons naar het huis om haar weg te zingen; "Tanja rot op, Tanja rot op"
Alleen Roel bijt lekker van zich af.. Zul je zien dat hij morgen opeens vertrokken is...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht van deze groep ikke niet.
Behalve het belangrijkste vlak, die van de weg naar uiteindelijke winnaar dan.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef yvonne het volgende:
En als je heel goed kijkt, wint Tanja op alle vlakken, de groep krabbelt terug, Hummie wil haar niet kwijt, ze heeft ze allemaal in d,r zak!
Dit is toch hééérlijk man!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Dat hebben we wel vaker geroepen, Scan.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben nog NOOIT zo dicht bij geweest om gewoon NIET meer te gaan kijken. Ik had nooit verwacht dat het mogelijk zou zijn, maar ze maken het nu toch echt te bont.
* Sprakeloos is *
Ik verbaas me er niet meer over, en volgens kan het nog gekker worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef scanman01 het volgende:
* Sprakeloos is *
er zijn toch geen nominaties morgen? de week erop pas weer of bedoel je de studio nominatie(als die er wel is)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Cracka-ass het volgende:
De tering, als Tanja niet genomineerd wordt morgen kijk ik echt niet meer. Stupid-ass shitzznit.
Oh ik ook wel, zullen we een pot makenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel 100 euro voor over
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Quembel het volgende:
Ik voel je Scanman
oeps veel spelfoutjes,tis al laat en ben blond. mag bedoel ik dus en opbloeidquote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
Ik mad Tanja echt niet maar volgens mij wil ze echt alleen maar bij de groep horen,als ik zie hoe ze nu weer opgroeit als ze het gevoel heeft dat ze er weer bij hoort...
Ze heeft wel een leker pijpbekie vind ikquote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/3560/tanja129yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
DIE KOP!
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is toch hééérlijk man!
Walgelijk, afschuwelijk, braakneigingen opwekkend, maar toch ook: gewéldig!![]()
Ik hoop alleen wél op een happy end: dat die gore varkenshoer alsnog dat huis uitgekotst wordt komende week.
Helaas, de chips heeft ook het bad bereikt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
Schisma in de groep? Zij die niet meer aan de schertsvertoning willen meedoen (en nu terug naar het bubblebad zijn), en zij die door willen gaan met het geslijm en het bewaren van de lieve vrede?
Sjongejonge BB2005 "LIEVER dan ooit"quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sjongejonge BB2005 "gemener dan ooit".......nix van gemerkt![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
als ik zie hoe ze nu weer opgroeit als ze het gevoel heeft dat ze er weer bij hoort...
En maar eten en maar eten en maar eten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/3560/tanja129yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
DIE KOP!
"Bij een goed gesprek hoort een kopje koffie."quote:Op woensdag 28 september 2005 23:16 schreef Speedski het volgende:
WAT STOND ER NOU IN DIE BRIEF ???
Dat ze mochten eten en drinken wat er voor handen was ???
De meest oneerlijke iig wel ja, het draait alleen maar om een zwangere crackhoer lijkt welquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Knurkie het volgende:
dit was de hardste BB ooit toch?
Het erge is een beetje dat het lijkt te lukken.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
En probeert Tanja nog een beetje goodwill te kweken door haar overlevingspakket te delen met alle andere bewoners...
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"Bij een goed gesprek hoort een kopje koffie."
Dat schijnt normaal te zijn als je zwanger bentquote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef bemeall het volgende:
[..]
En maar eten en maar eten en maar eten.
Die mond blijft maar malen
Ja wat een sukkel zeg, maar aan de andere kant. De rookpolitie heeft er nog geen melding van gemaakt als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef Gert het volgende:
Ik vrees trouwens serieus voor die ¤10.000 van Roel.
Niet zo slim van 'm, om te gaan roken vanavond.
Ah vandaar dat zwangere vrouwen zo'n dikke buik krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef style het volgende:
[..]
Dat schijnt normaal te zijn als je zwanger bent
Dat is hele punt he, wel graag erbij willen horen, maar eenvoudigweg niet de vaardigheden beheersen dat te kunnen. Omdat je dat nooit geleerd hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
Ik mad Tanja echt niet maar volgens mij wil ze echt alleen maar bij de groep horen,als ik zie hoe ze nu weer opgroeit als ze het gevoel heeft dat ze er weer bij hoort...
Lul nietquote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Dynabite het volgende:
Hummie is diep gezakt...radeloos moet ze zijn.
Ze zegt idd van niet maar haar gezicht liet een glundering zien toen de anderen net blij reageerden.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
zeikerdquote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
Hoi Allemaal,
Ik ben nu pas weer in staat te posten. Ik heb met afgrijzen, met opgerezen haren, met opkomende puistjes van irritatie zitten kijken naar de streams vanavond. Ik kon mijn ogen er niet vanaf houden.......NIET TE GELOVEN!!!
Wat een ongelooflijke arrogante egoistische pestpleurisbitch is die tanja, en wat een ongelooflijk gezapig stel mietjes, jaknikkers en zielepoten zitten er rond die tafel......JA OOK ROEL!
Niemand maar ook niemand die gewoon tegen TeringTanja ( voortaan TT) durft te zeggen: Hey vuil egoistisch vies grof sufgeneukt varken, je past je aan of je rot lekker op.
Ik durf te wedden dat elk van hun in zichzelf zat te juigen bij de gedachte aan een vertrek van dat loeder.
Overigens frapant dat degene die morgen weg moet en erin kan blijven als dat zeug oprot, Ralph, nog oprecht leek in zijn poging om TT in het huis te houden ...
WALGELIJK STEL SENIELTJES!
Je haalt de woorden uit me mond.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
Hoi Allemaal,
Ik ben nu pas weer in staat te posten. Ik heb met afgrijzen, met opgerezen haren, met opkomende puistjes van irritatie zitten kijken naar de streams vanavond. Ik kon mijn ogen er niet vanaf houden.......NIET TE GELOVEN!!!
Wat een ongelooflijke arrogante egoistische pestpleurisbitch is die tanja, en wat een ongelooflijk gezapig stel mietjes, jaknikkers en zielepoten zitten er rond die tafel......JA OOK ROEL!
Niemand maar ook niemand die gewoon tegen TeringTanja ( voortaan TT) durft te zeggen: Hey vuil egoistisch vies grof sufgeneukt varken, je past je aan of je rot lekker op.
Ik durf te wedden dat elk van hun in zichzelf zat te juigen bij de gedachte aan een vertrek van dat loeder.
Overigens frapant dat degene die morgen weg moet en erin kan blijven als dat zeug oprot, Ralph, nog oprecht leek in zijn poging om TT in het huis te houden ...
WALGELIJK STEL SENIELTJES!
Zeg nou zeg.. jij kijkt ook tochquote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef Yez het volgende:
Sjongejonge, BB doet er ook alles aan om Tanja in het huis te houden lijkt het wel?![]()
Alles voor de kijkcijfers..![]()
Nou knul, goed opletten, misschien kun je wat lerenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is hele punt he, wel graag erbij willen horen, maar eenvoudigweg niet de vaardigheden beheersen
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
Als ze zelf dat huis verlaat, krijgt ze geen cent en gaat ze binnen de kortste keren opnieuw een soort "Big Brother"-huis in.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
Eén geruststelling. Tanja kan ná BB niet meer over straat zonder enorm afgezeken te worden. Daar heeft BB niet aan gedacht denk ik, getuige ook de manier waarop ze in de tv uitzendingen wordt afgemaakt. Die heeft straks echt geen leven meer buiten het huis.
Ga maar met een lach slapen, het is maar een spelletje.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje geeft het op voor vandaag en gaat hevig teleurgesteld slapen....
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Speedski het volgende:
Ik sta nu echt bijna op het punt om een brief / email naar RTL Boulevard / Edwin Evers etc om es in de media te krijgen van deze: Tanja-moet-en-zal- vertrekken -actie
Sorry maar zoals TT aangaf totaal niet te zitten met het feit dat de groep nog een week op rantsoen kan, en dat met de drogreden "roddelen", terwijl ze zelf de halve zondag met chantal niets anders heeft zitten doen op de grof mogelijkste manier......ze is een dom egoistisch wezen en ze verdient dat kind niet, en dat kind verdient niet zo'n kutwijf als moeder!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zegt idd van niet maar haar gezicht liet een glundering zien toen de anderen blij waren.
Tanja heeft in het begin van deze week deze snacks/snoep gekregen na haar vraag aan BB om verse groenten. Ze kreeg toen allerlei dingen waar haar medebewoners naar snakten en ging met de kist naar de slaapkamer, haalde alles eruit waarvan ze wist dat de anderen het lekker vonden en zei tegen iemand die binnenkwam *dat is voor donderdag als ze allemaal weer wat mogen*
Vanmiddag gaf ze overigens ook tweemaal aan dat ze zelf niet zat te wachten op die snoep/snacks en ze daardoor nog meer het gevoel had dat de rest van de groep boos was op haar omdat zij júist de dingen had gekregen waar zij om vroegen.
Haar houding vanavond was verre van *open* aan die keukentafel maar je moet je ogen niet sluiten voor de *sociale* dingen die Tanja doet.
precies al dat geslijm van tanja we mogen je graagquote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik durf te wedden, dat als Tanja in de dbk gaat en zegt "jullie maken nú een ton op mijn bankrekening over of ik ga eruit" dat ze het nog krijgt ook. Staat morgen al op de rekening.
Maar het is op dot moment niet eens Tanja die me zozeer stoort. Tanja is toch al hopeloos verloren. Het is de rest van de bewoners. Ik kan er geen woorden meer voor vinden
Ohjah..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeg nou zeg.. jij kijkt ook toch![]()
haar vriendinnen van de sexboerderij zullen haar een warm welkom hetenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze zelf dat huis verlaat, krijgt ze geen cent en gaat ze binnen de kortste keren opnieuw een soort "Big Brother"-huis in.
RP is gestopt omdat de weekopdracht is gecanceld dus het 'rookverbod' is niet meer van kracht en denk ik dus dat BB de opdracht voor Roel laat slagen. Wat de groepsopdracht betreft weet ik het niet zeker maar aangezien deze BB zo soft is sta ik nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ja wat een sukkel zeg, maar aan de andere kant. De rookpolitie heeft er nog geen melding van gemaakt als ik me niet vergis.
En wordt haar negatieve houding wederom bevestigd. "Zie je wel dat ik het slecht heb..boehoe.."quote:Op woensdag 28 september 2005 23:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Misschien wel ..... ehm... nee toch niet
Eén geruststelling. Tanja kan ná BB niet meer over straat zonder enorm afgezeken te worden. Daar heeft BB niet aan gedacht denk ik, getuige ook de manier waarop ze in de tv uitzendingen wordt afgemaakt. Die heeft straks echt geen leven meer buiten het huis.
Big Brother zal voor mij nooit meer dezelfde betekenis hebben.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Als ze zelf dat huis verlaat, krijgt ze geen cent en gaat ze binnen de kortste keren opnieuw een soort "Big Brother"-huis in.
Copy - Paste plzquote:Op woensdag 28 september 2005 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb mijn frustraties even van me afgeschreven in het Talpa-topic.
Bij een vrijwillige exit van Tan, komt er normaal gesproken een nieuwe bewoner.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
Edwin Evers heeft geen zin, dat is 538 = John de Molquote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Speedski het volgende:
Ik sta nu echt bijna op het punt om een brief / email naar RTL Boulevard / Edwin Evers etc om es in de media te krijgen van deze: Tanja-moet-en-zal-in-het-huis-blijven-actie
En jij valt erover dat ik Lieske zozeer verdedig altijdquote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zegt idd van niet maar haar gezicht liet een glundering zien toen de anderen net blij reageerden.
Tanja heeft in het begin van deze week deze snacks/snoep gekregen na haar vraag aan BB om verse groenten. Ze kreeg toen allerlei dingen waar haar medebewoners naar snakten en ging met de kist naar de slaapkamer, haalde alles eruit waarvan ze wist dat de anderen het lekker vonden en zei tegen iemand die binnenkwam *dat is voor donderdag als ze allemaal weer wat mogen*
Vanmiddag gaf ze overigens ook tweemaal aan dat ze zelf niet zat te wachten op die snoep/snacks en ze daardoor nog meer het gevoel had dat de rest van de groep boos was op haar omdat zij júist de dingen had gekregen waar zij om vroegen.
Haar houding vanavond was verre van *open* aan die keukentafel maar je moet je ogen niet sluiten voor de *sociale* dingen die Tanja doet.
Jensen danquote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Edwin Evers heeft geen zin, dat is 538 = John de Mol
nee joh ze werkt in een wietshop the gloryquote:Op woensdag 28 september 2005 23:23 schreef elskreeft het volgende:
[..]
haar vriendinnen van de sexboerderij zullen haar een warm welkom heten
Toch leukquote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Maar het is op dot moment niet eens Tanja die me zozeer stoort. Tanja is toch al hopeloos verloren. Het is de rest van de bewoners. Ik kan er geen woorden meer voor vinden
kep bij die beelden van de stress bijna een heel pakkie shag weg zitten dampen hahahahaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef Yez het volgende:
[..]
Het lucht mj gewoon op wat jij hier nu zegt,.. heerlijke verwoording van
vele kijkers volgens mij!![]()
Wil je nu een peuk?![]()
Schandalig hoe jullie de situatie vanavond hebben opgelost met Tanja.quote:
dat is nou juist haar probleem.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:20 schreef Loedertje het volgende:
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schandalig hoe jullie de situatie vanavond hebben opgelost met Tanja.
Ja ik snap de commerciele gedachtes achter het hebben van de eerste BB-baby. Ja ik snap dat jullie er dan zoveel mogelijk aan willen doen om die persoon in BB te houden. Ja ik snap dat zij dan niet op rantsoen hoeft om te zorgen dat ze toch nog iets gezonds aan die bay geeft.
Maar het is godverdomme wel Big Brother. Dus mentaal moet ze ook gewoon getest worden. Ze moet ook gewoon genomineerd kunnen worden. Ze moet niet elke keer bij alles de hand boven de hoofd gehouden worden. Ze kan best een alternatieve niet fysieke weekopdracht doen tijdens de echte weekopdracht. En ze moet ook gewoon meeleven in de groep.
Als ze nu voor de derde of vierde keer weer roept dat ze naar huis wil, laat haar dan in godsnaam gaan. Het was al van de zotte dat ze met dr moeder mocht praten, want dat is echt tegen het Big Brother principe, maar nu weer dit gedoe. Ze worden gepaaid met een zak snoep, een zak extra geld en alles wat ze maar wil. Ronduit schandalig.
Had haar dan lekker in een Center Parcs bungalow gezet met camera die haar volgt en dan geconcurreerd met "De Bevalling" of een achterlijk programma. Maar verneuk Big Brother niet op zo'n manier.
Diep en diep triest is het!
Da's beter.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:19 schreef Pinball het volgende:
Lul niet![]()
Hummie is goed bezigTanja is de hamerNucleair kanon en die groep sukkels is de spijker muggen.
![]()
Offtopic: Wie is dat op je avatar?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef itsme het volgende:
LOl Ik vind Tanja juist een van de interesantste nu
Prima hoe ze die klojo's op heeft kunnen fucken.
whoehahahaha dat ze het lef had om een shaggie op te steken. heerlijk.Prachtig nu maar hopen dat ze nog een week op pindakaas moeten leven maar nee zal wel niet
![]()
GO Tanja!!!
ja daarvoor hebben we de kinderbescherming en talpa nogquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef MissHobje het volgende:
wat wel is... ik vind het zo zielig voor die baby.. watvoor leven zal dat meisje gaan krijgen?
Hoop dat ze wel alles krijgt wat ze verdiend en goed wordt opgevoed..
En niet veel op Tanja zal lijken kwa karakter.
De enige die er tegen in gingen waren roel en ingrid.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik durf te wedden, dat als Tanja in de dbk gaat en zegt "jullie maken nú een ton op mijn bankrekening over of ik ga eruit" dat ze het nog krijgt ook. Staat morgen al op de rekening.
de naam die het kindje gaat krijgen (en de vernoeming naar een ander dieptriest geval van kindermishandeling) is voor mij al veelzeggend. over enkele jaren leze we...gezinsdrama in groningen..Rowena IIquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef MissHobje het volgende:
wat wel is... ik vind het zo zielig voor die baby.. watvoor leven zal dat meisje gaan krijgen?
Hoop dat ze wel alles krijgt wat ze verdiend en goed wordt opgevoed..
En niet veel op Tanja zal lijken kwa karakter.
goede vraag. was noy een oude avatar. starmaker? volgens mijquote:Op woensdag 28 september 2005 23:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Offtopic: Wie is dat op je avatar?
Je vergeet Lindaquote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
De enige die er tegen in gingen waren roel en ingrid.
De andere waren wel heel erg slap ook lieske en viel mij heel erg tegen.
Had van haar meer vuurwerk verwacht.
We zullen dat lichaam dan ook maar vergetenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Joost lijkt wel een beetje op deze soapie vinden jullie niet?
vergeet zn haar en gebruinde huid..
Nou .. dr is zoooveel geld in dit programma gestoken dat dat niet zal gaan gebeuren hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nu dat ik nooit uit mezelf zal stoppen met het volgen van de streams, dus ik hoop nu echt dat de kijkcijfers van deze editie zo enorm in elkaar knallen, dat ze de stekker uit het programma trekken. Het erge is dat is dat nog meen ook
Lieske zei dat ze haar wel kon begrijpen tot op zekere hoogte. Ze zit in ieder geval niet te huichelen zoals een paar anderen, maar het valt mij ook tegen ja. Ik had haar ook een stuk harder verwacht. Ze schijnen toch ook een soort van medelijden te hebben ofzo...omdat ze zwanger is waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
De enige die er tegen in gingen waren roel en ingrid.
De andere waren wel heel erg slap ook lieske en viel mij heel erg tegen.
Had van haar meer vuurwerk verwacht.
Starmakerquote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef itsme het volgende:
[..]
goede vraag. was noy een oude avatar. starmaker? volgens mijO Ja ene Anna
welke echte bewoners????????????/ zijn echt allemaal camere geilquote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zullen we Tanja gewoon vergeten en genieten van de echte bewoners...
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schandalig hoe jullie de situatie vanavond hebben opgelost met Tanja.
Ja ik snap de commerciele gedachtes achter het hebben van de eerste BB-baby. Ja ik snap dat jullie er dan zoveel mogelijk aan willen doen om die persoon in BB te houden. Ja ik snap dat zij dan niet op rantsoen hoeft om te zorgen dat ze toch nog iets gezonds aan die bay geeft.
Maar het is godverdomme wel Big Brother. Dus mentaal moet ze ook gewoon getest worden. Ze moet ook gewoon genomineerd kunnen worden. Ze moet niet elke keer bij alles de hand boven de hoofd gehouden worden. Ze kan best een alternatieve niet fysieke weekopdracht doen tijdens de echte weekopdracht. En ze moet ook gewoon meeleven in de groep.
Als ze nu voor de derde of vierde keer weer roept dat ze naar huis wil, laat haar dan in godsnaam gaan. Het was al van de zotte dat ze met dr moeder mocht praten, want dat is echt tegen het Big Brother principe, maar nu weer dit gedoe. Ze worden gepaaid met een zak snoep, een zak extra geld en alles wat ze maar wil. Ronduit schandalig.
Had haar dan lekker in een Center Parcs bungalow gezet met camera die haar volgt en dan geconcurreerd met "De Bevalling" of een achterlijk programma. Maar verneuk Big Brother niet op zo'n manier.
Diep en diep triest is het!
Hier nog een: via digi tv van Casema!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Starmakernu weet ik het weer ja!
Kon je ook live volgen net als BB, goeie oude tijd
![]()
haha in zn dromen danquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Dan was vandaag de eerste keer dat muggen een beetje weerstand gaven aan een nuclear kanonquote:
Anna Spellerquote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef itsme het volgende:
[..]
goede vraag. was noy een oude avatar. starmaker? volgens mijO Ja ene Anna
dat mocht Joost willenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me niet. Die vent is wel knap. Dat is Joost alles behalve.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Ik voel je ook Scanman!!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nu dat ik nooit uit mezelf zal stoppen met het volgen van de streams, dus ik hoop nu echt dat de kijkcijfers van deze editie zo enorm in elkaar knallen, dat ze de stekker uit het programma trekken. Het erge is dat is dat nog meen ook
Mr Zappquote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef style het volgende:
[..]
Hier nog een: via digi tv van Casema!
Ik had het via Mr. Zap maargoed even OT: Dat cluppie in het bubbelgedoe is wel behoorlijk boven hun theewaterquote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef style het volgende:
[..]
Hier nog een: via digi tv van Casema!
Hummie huiliequote:Op woensdag 28 september 2005 23:30 schreef teun911 het volgende:
nog 1 uur snoepen. dan alles inleveren.
morgen weer rantsoen.
hahaha toch hebben ze dezelfde trekken vooral in de serie (atwt)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Die vent is wel knap. Dat is Joost alles behalve.
Ik ook niet, maar ik vrees het ergstequote:Op woensdag 28 september 2005 23:30 schreef mijn23 het volgende:
IK WIL NIET DAT RALPH GAAT! hij wordt steeds leuker!
Misschien het vrouwen onder elkaar gevoelquote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske zei dat ze haar wel kon begrijpen tot op zekere hoogte. Ze zit in ieder geval niet te huichelen zoals een paar anderen, maar het valt mij ook tegen ja. Ik had haar ook een stuk harder verwacht. Ze schijnen toch ook een soort van medelijden te hebben ofzo...omdat ze zwanger is waarschijnlijk
hahaha ik ga ook al blozenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Starmakernu weet ik het weer ja!
Kon je ook live volgen net als BB, goeie oude tijd
![]()
wel zo handig, kunnen ze met elkaar meerijden (scheelt weer taxikosten voor Talpa)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als Lieske morgen moet vertrekken dan is de kans groot dat Tanja met haar meegaat bedenk ik me ineens, maar dan zal ze wel naar de DB moeten kamer moeten komen waar een aantrekkelijk envelopje voor haar klaar ligt
Maar wat hoop ik dat ze echt vertrekt morgen, maar daar zal Hummie wel weer een stokje voor steken...
Ik ben al bijna zover dat me dat geen reet meer kan schelen. Het zijn allemaal watjes daar, stuk voor stuk. Joost voorop, met zijn grote bek over Tanja.... toen ze weg was.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik voel je ook Scanman!!![]()
Morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.
Lieske blijft m.i. nog wel een tijdje.
Niet allemaal roel, lieske en ralph zijn dat zeker niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Inca het volgende:
[..]
welke echte bewoners????????????/ zijn echt allemaal camere geil![]()
Bijkomende eis was dat hij tot donderdag niet gezien mocht worden met roken.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:30 schreef itsme het volgende:
helaas is de weekopdracht niet mislukt daar Roel zijn 20 sigaretten heeft gerookt
jammer![]()
ja dat ging bijna verloren in de Tanja show...... wat was dat maf zegquote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mooiste moment van afgelopen uren:
Hoe Rob zo on-tie-ge-lijk in elkaar stortte
Dido dacht dat het nep was, had ie eigenlijk wel tranen?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Mooiste moment van afgelopen uren:
Hoe Rob zo on-tie-ge-lijk in elkaar stortte
Tussen de dingen die ze zegt en de dingen die ze doet zit een groot verschilquote:Op woensdag 28 september 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar zoals TT aangaf totaal niet te zitten met het feit dat de groep nog een week op rantsoen kan....
hij heeft zijn 20 peuken op dus hij is binnen ben wel benieuwd wat de rest van de groep daar op reageerdquote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef Yez het volgende:
Maarre.. oe zit dat nu met Roel's geld?![]()
Hij zat net toch gewoon te roken, in het bijzijn van medebewoners?![]()
LOL yes me toquote:
Staat niks op Talpa's site. Ik redeneer zo:quote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef Yez het volgende:
Maarre.. oe zit dat nu met Roel's geld?![]()
Hij zat net toch gewoon te roken, in het bijzijn van medebewoners?![]()
Er zit dus toch een kern van waarheid in de dingen die Tanja zei? Dat men direct gaat roddelen zodra ze *weg* isquote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Het zijn allemaal watjes daar, stuk voor stuk. Joost voorop, met zijn grote bek over Tanja.... toen ze weg was.
Dus effe snel Tanja, Rob en Chantal eruit, daan kan BB beginnen.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben al bijna zover dat me dat geen reet meer kan schelen. Het zijn allemaal watjes daar, stuk voor stuk. Joost voorop, met zijn grote bek over Tanja.... toen ze weg was.
Ik had een gebroken been, was troost van opa en oma; Mr Zap.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:34 schreef itsme het volgende:
[..]
LOL yes me to
Kut mr zap betaal er nog voor![]()
Ik kan me Anna niet als actrice voorstellen. Glazen huis? wat is dat?
Maar hij mocht toch sowieso niet roken tot donderdag? Anders hadquote:Op woensdag 28 september 2005 23:33 schreef Inca het volgende:
[..]
hij heeft zijn 20 peuken op dus hij is binnen ben wel benieuwd wat de rest van de groep daar op reageerd
weekopdracht en missie van Roel staan los van elkaarquote:Op woensdag 28 september 2005 23:30 schreef itsme het volgende:
Ik vind het juist prachtig dit.![]()
Lach me rot. Ze heeft ze allemaal onder de duim. stelletje schijterige schijnheilen.
Prachtig ook wat ze tegen die Didol zei
Tanja![]()
Ik hoop dat ze hun volgende week opdracht (ook) laat mislukken
helaas is de weekopdracht niet mislukt daar Roel zijn 20 sigaretten heeft gerookt
jammer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |