oeps veel spelfoutjes,tis al laat en ben blond. mag bedoel ik dus en opbloeidquote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
Ik mad Tanja echt niet maar volgens mij wil ze echt alleen maar bij de groep horen,als ik zie hoe ze nu weer opgroeit als ze het gevoel heeft dat ze er weer bij hoort...
Ze heeft wel een leker pijpbekie vind ikquote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/3560/tanja129yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
DIE KOP!
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is toch hééérlijk man!
Walgelijk, afschuwelijk, braakneigingen opwekkend, maar toch ook: gewéldig!![]()
Ik hoop alleen wél op een happy end: dat die gore varkenshoer alsnog dat huis uitgekotst wordt komende week.
Helaas, de chips heeft ook het bad bereikt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Gert het volgende:
Schisma in de groep? Zij die niet meer aan de schertsvertoning willen meedoen (en nu terug naar het bubblebad zijn), en zij die door willen gaan met het geslijm en het bewaren van de lieve vrede?
Sjongejonge BB2005 "LIEVER dan ooit"quote:Op woensdag 28 september 2005 23:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sjongejonge BB2005 "gemener dan ooit".......nix van gemerkt![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
als ik zie hoe ze nu weer opgroeit als ze het gevoel heeft dat ze er weer bij hoort...
En maar eten en maar eten en maar eten.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/3560/tanja129yk.th.jpg]afbeelding][/URL]
DIE KOP!
"Bij een goed gesprek hoort een kopje koffie."quote:Op woensdag 28 september 2005 23:16 schreef Speedski het volgende:
WAT STOND ER NOU IN DIE BRIEF ???
Dat ze mochten eten en drinken wat er voor handen was ???
De meest oneerlijke iig wel ja, het draait alleen maar om een zwangere crackhoer lijkt welquote:Op woensdag 28 september 2005 23:13 schreef Knurkie het volgende:
dit was de hardste BB ooit toch?
Het erge is een beetje dat het lijkt te lukken.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:12 schreef Falco het volgende:
En probeert Tanja nog een beetje goodwill te kweken door haar overlevingspakket te delen met alle andere bewoners...
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef CartWOman het volgende:
[..]
"Bij een goed gesprek hoort een kopje koffie."
Dat schijnt normaal te zijn als je zwanger bentquote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef bemeall het volgende:
[..]
En maar eten en maar eten en maar eten.
Die mond blijft maar malen
Ja wat een sukkel zeg, maar aan de andere kant. De rookpolitie heeft er nog geen melding van gemaakt als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef Gert het volgende:
Ik vrees trouwens serieus voor die ¤10.000 van Roel.
Niet zo slim van 'm, om te gaan roken vanavond.
Ah vandaar dat zwangere vrouwen zo'n dikke buik krijgenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:18 schreef style het volgende:
[..]
Dat schijnt normaal te zijn als je zwanger bent
Dat is hele punt he, wel graag erbij willen horen, maar eenvoudigweg niet de vaardigheden beheersen dat te kunnen. Omdat je dat nooit geleerd hebt.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
Ik mad Tanja echt niet maar volgens mij wil ze echt alleen maar bij de groep horen,als ik zie hoe ze nu weer opgroeit als ze het gevoel heeft dat ze er weer bij hoort...
Lul nietquote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef Dynabite het volgende:
Hummie is diep gezakt...radeloos moet ze zijn.
Ze zegt idd van niet maar haar gezicht liet een glundering zien toen de anderen net blij reageerden.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:15 schreef mijn23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |