Lieske zei dat ze haar wel kon begrijpen tot op zekere hoogte. Ze zit in ieder geval niet te huichelen zoals een paar anderen, maar het valt mij ook tegen ja. Ik had haar ook een stuk harder verwacht. Ze schijnen toch ook een soort van medelijden te hebben ofzo...omdat ze zwanger is waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
[..]
De enige die er tegen in gingen waren roel en ingrid.
De andere waren wel heel erg slap ook lieske en viel mij heel erg tegen.
Had van haar meer vuurwerk verwacht.
Starmakerquote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef itsme het volgende:
[..]
goede vraag. was noy een oude avatar. starmaker? volgens mijO Ja ene Anna
welke echte bewoners????????????/ zijn echt allemaal camere geilquote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zullen we Tanja gewoon vergeten en genieten van de echte bewoners...
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Schandalig hoe jullie de situatie vanavond hebben opgelost met Tanja.
Ja ik snap de commerciele gedachtes achter het hebben van de eerste BB-baby. Ja ik snap dat jullie er dan zoveel mogelijk aan willen doen om die persoon in BB te houden. Ja ik snap dat zij dan niet op rantsoen hoeft om te zorgen dat ze toch nog iets gezonds aan die bay geeft.
Maar het is godverdomme wel Big Brother. Dus mentaal moet ze ook gewoon getest worden. Ze moet ook gewoon genomineerd kunnen worden. Ze moet niet elke keer bij alles de hand boven de hoofd gehouden worden. Ze kan best een alternatieve niet fysieke weekopdracht doen tijdens de echte weekopdracht. En ze moet ook gewoon meeleven in de groep.
Als ze nu voor de derde of vierde keer weer roept dat ze naar huis wil, laat haar dan in godsnaam gaan. Het was al van de zotte dat ze met dr moeder mocht praten, want dat is echt tegen het Big Brother principe, maar nu weer dit gedoe. Ze worden gepaaid met een zak snoep, een zak extra geld en alles wat ze maar wil. Ronduit schandalig.
Had haar dan lekker in een Center Parcs bungalow gezet met camera die haar volgt en dan geconcurreerd met "De Bevalling" of een achterlijk programma. Maar verneuk Big Brother niet op zo'n manier.
Diep en diep triest is het!
Hier nog een: via digi tv van Casema!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Starmakernu weet ik het weer ja!
Kon je ook live volgen net als BB, goeie oude tijd
![]()
haha in zn dromen danquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Joost lijkt wel een beetje op deze soapie vinden jullie niet?
vergeet zn haar en gebruinde huid..
Dan was vandaag de eerste keer dat muggen een beetje weerstand gaven aan een nuclear kanonquote:
Anna Spellerquote:Op woensdag 28 september 2005 23:27 schreef itsme het volgende:
[..]
goede vraag. was noy een oude avatar. starmaker? volgens mijO Ja ene Anna
dat mocht Joost willenquote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Lijkt me niet. Die vent is wel knap. Dat is Joost alles behalve.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:24 schreef pinkplatinum het volgende:
[afbeelding]
Ik voel je ook Scanman!!quote:Op woensdag 28 september 2005 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap nu dat ik nooit uit mezelf zal stoppen met het volgen van de streams, dus ik hoop nu echt dat de kijkcijfers van deze editie zo enorm in elkaar knallen, dat ze de stekker uit het programma trekken. Het erge is dat is dat nog meen ook
Mr Zappquote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef style het volgende:
[..]
Hier nog een: via digi tv van Casema!
Ik had het via Mr. Zap maargoed even OT: Dat cluppie in het bubbelgedoe is wel behoorlijk boven hun theewaterquote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef style het volgende:
[..]
Hier nog een: via digi tv van Casema!
Hummie huiliequote:Op woensdag 28 september 2005 23:30 schreef teun911 het volgende:
nog 1 uur snoepen. dan alles inleveren.
morgen weer rantsoen.
hahaha toch hebben ze dezelfde trekken vooral in de serie (atwt)quote:Op woensdag 28 september 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Die vent is wel knap. Dat is Joost alles behalve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |