Hoezo verwacht je dat dan? Veel spannende tussenstanden, waar iedere genomineerde er nog uit kan vliegen... en op het laatst een groot verschil tussen de eerste twee en de nummer drie.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de drie genomineerden van mij mogen blijven, maar ik denk dat het een geweldige avond gaat worden.![]()
Dat je eenzaam bent begrijp ik, maar doe er is iets aanquote:Op donderdag 29 september 2005 00:49 schreef Peter6000 het volgende:
Rob over zijn huilbui tijdens de toespraken bij het etentje (toch al één van de legendarische momenten van deze BB, net als Ralph met de plantjes onder de douche toen):
Ik vind het niet erg dat het gebeurd is, schaam me niet, maar had het liever niet hier gehad, maar bij mijn familie of vrienden
Dat kan wel weer eens een week gaan duren. Dequote:Op donderdag 29 september 2005 00:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Yep.
Maar aan de andere kant... het levert wel weer leuke streams op.
En ik ben benieuwd wie wie gaat nomineren daarna. Dat dan toch ook meteen he?
Ja hoe dan ook een groepje users die balen. Altijd leuk.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de drie genomineerden van mij mogen blijven, maar ik denk dat het een geweldige avond gaat worden.![]()
AZ en dat kutteam uit Roterdam spelen al om 18uquote:Op donderdag 29 september 2005 00:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Veel te drukVeel te veel zappen met het voetballen
Zelfs als Tanja gaatquote:Op donderdag 29 september 2005 00:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja hoe dan ook een groepje users die balen. Altijd leuk.
Ik ook, ik kan niks bedenken waardoor het nog fout kan gaan. Ja, als 'ie zich verlult maar dat doet 'ie niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
En ik hoop echt dat Roel zijn 10.000e krijgt.
En veel emotie bij veel fokkers.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo verwacht je dat dan? Veel spannende tussenstanden, waar iedere genomineerde er nog uit kan vliegen... en op het laatst een groot verschil tussen de eerste twee en de nummer drie.
Verder nog weer veel aandacht voor Tanja... en een emotionele exit. Het is al bijna uit te tekenen, alleen moeten de poppetjes nog even namen krijgen.
Dat dat niet zo is waren we al over uit, dacht ik zo. Als je Joost vanavond heb gehoord over zijn komende nominatie, kun je niet anders dan concluderen dat er geen verbod is om Tanja te nomineren.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sowieso blijft Lieske of Ralph de Sjaak, als ze beide weg zijn word het een stuk interessanter maar dat Tanja genomineerd word vrees ik van niet omdat er op haar schijnbaar een nominatieverbod rust![]()
Hij heeft vanavond gerookt in het bijzijn van anderen.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan niks bedenken waardoor het nog fout kan gaan. Ja, als 'ie zich verlult maar dat doet 'ie niet.![]()
kan maar zo ineens helemaal leuk zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
En ik moet morgen naar een concert, van een groep die ik niet eens ken. Aanvang 20:30. En daar báál ik van!![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mensen een opvallend detail, opeens zie ik het..... weet je wat ik bedoel?
En hopelijk trekt dat dan een hoop anderen over de streep.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan wel weer eens een week gaan duren. De
kans is wel groot dat de persoon die exit moet wel Tanja als genomineerde noemt!
En over zijn opdracht geluld.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond gerookt in het bijzijn van anderen.
AZ niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
AZ en dat kutteam uit Roterdam spelen al om 18u![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
En ik moet morgen naar een concert, van een groep die ik niet eens ken. Aanvang 20:30. En daar báál ik van!![]()
![]()
Zelfs die kans valt denk ik wel mee. Alleen Roel zie ik dat gaan doen en denk gewoon niet dat die eruit gaat. Die andere 2 misschien ook wel, maar denk eigenlijk van niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan wel weer eens een week gaan duren. De
kans is wel groot dat de persoon die exit moet wel Tanja als genomineerde noemt!
Dat is lief van je.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Wup het volgende:
[..]
kan maar zo ineens helemaal leuk zijn
Zie je het nog een beetje zitten voor Ralph?quote:Op donderdag 29 september 2005 00:57 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is nog het leukste inderdaad![]()
Tanja had al gerookt, dus de weekopdracht was mislukt en was dus over. Mijn inziens geldt de geheime missie van Roel dan niet meer, aangezien daar geen tijd bijstond.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond gerookt in het bijzijn van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |