Een van deze twee zal wel weg moeten gok ik. Maar degene die blijft zal ook nog wel een hele tijd blijven wegens populariteit buiten het huis (zie mijn eerdere redentatie).quote:Op donderdag 29 september 2005 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Sowieso blijft Lieske of Ralph de Sjaak, als ze beide weg zijn word het een stuk interessanter
Ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk ook niet hier, dus van mij dan niet. Maar er zijn meer Lieske fans, mocht Lieske eruit gaan.quote:
Het zou eerder opmerkelijk zijn als ze dat 5 minuten per dag niet zou doenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chantal heeft het weer over hoe ze overkomt....
De weekopdracht was al mislukt, dus als genomineerde mocht hij toen weer roken.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Rica het volgende:
[..]
Hij heeft vanavond gerookt in het bijzijn van anderen.
Milagro wel: die loopt straks weer in Den Haag rond immers!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef Rica het volgende:
[..]
Zie je het nog een beetje zitten voor Ralph?
Idd, géén heterdaad maar wél versproken .(in de vorm van hints..)quote:
Jij niet? Dat kan ECHT niet.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk ook niet hier, dus van mij dan niet. Maar er zijn meer Lieske fans, mocht Lieske eruit gaan.
Ah dat vind ik dan weer lief, dat je dat zegt.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben morgen hoogstwaarschijnlijk ook niet hier, dus van mij dan niet. Maar er zijn meer Lieske fans, mocht Lieske eruit gaan.
Zijn missie was niet 20 sigaretten. Zijn missie was roken tot volgende week donderdag (morgen dus) en per sigaret zou hij 500 euro krijgen... met een maximum van 20 sigaretten. Hij mocht er dus wel 50 roken, maar krijgt er maar 20 betaald.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De weekopdracht was al mislukt, dus als genomineerde mocht hij toen weer roken.
Zijn persoonlijke missie had ie al volbracht: 20 sigaretten roken zonder op heterdaad betrapt te worden.
Hij mocht zoveel roken als hij wilde, met als restrictie dat niemand hem zou zien en dat niemand mocht weten dat hij "deze gunst van Big Brother" had.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
De weekopdracht was al mislukt, dus als genomineerde mocht hij toen weer roken.
Zijn persoonlijke missie had ie al volbracht: 20 sigaretten roken zonder op heterdaad betrapt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |