Heb me tel al 2 jaar en is idd bijna dood, maar heb nog 1 week tot me abo is afgelopen, dus verlengen is de enige optie om het aan te laten sluiten en nummerbehoud. Toch?quote:Komop, je telefoon is toch wel kapot na 1 jaar en na 1 jaar sluit je toch ergens een nieuwe goedkope abonnement af?
En met die USB kabel kun alles overzetten naar je telefoon!
Ja, als je van je abonnement af wil, meot je ook 3 maanden van te voren schriftelijk aanvragen.. Maar het is gewoon voordeliger om af te sluiten en een nieuwe te nemen, aangezien dat gewoon vele malen goedkoper is!quote:Op woensdag 28 september 2005 20:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Heb me tel al 2 jaar en is idd bijna dood, maar heb nog 1 week tot me abo is afgelopen, dus verlengen is de enige optie om het aan te laten sluiten en nummerbehoud. Toch?
Heeft iemand duidelijke fotos van die oordoppies? Dr zit geen 'schuim' hoesje over?
Ja.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:08 schreef Slomy het volgende:
En tijdens dit topic gaat Skv er eentje kopen
thanks voor de tipquote:Op donderdag 29 september 2005 13:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja.
Zaterdag, als alles doorgaat.
Heb overigens net al een Bluetooth-dongle gehaald bij de BelCompany, die hebben ze in de aanbieding vanaf vandaag t/m 2 oktober voor 10 euro
Mss moet ik dat maar doen. Helaas moet je voor die telefoon bijbetalen op gsm-shop.nl. Daar heb ik verder ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 29 september 2005 15:01 schreef SocialDisorder het volgende:
andere abo nemen?
-edit- of bij een winkel je abo verlengen. Bijv; http://www.gsm-shop.nl/index.php?page=03b&pID=320
Gratis wordt die telefoon vanzelf wel. Ik wacht gewoon nog even.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:11 schreef SocialDisorder het volgende:
tja, je kan niet alles gratis krijgen he?
Vooral handig als je die bluetooth in je laptop ramt, en dan via de bluetooth-afstandsbediening je laptop of afstand kan bedienen.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:57 schreef SocialDisorder het volgende:
ah, handig, vooral omdat je er een USB 2.0 kabel bij krijgt die een stuk sneller is dan BT, volgens mij......
Tsja...ben ik nu te laat meequote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja, als je van je abonnement af wil, meot je ook 3 maanden van te voren schriftelijk aanvragen.. Maar het is gewoon voordeliger om af te sluiten en een nieuwe te nemen, aangezien dat gewoon vele malen goedkoper is!
En een nieuwe abonnement vraag je gewoon op tijd aan en dan is nummerbehoud ook geen probleem.
ik had bij belcompany een abbo van ¤ 26 ¤ 16 euro per maand, alleen de laatste twee maanden ¤ 26 euro. Yep dat is ook 1 jarig!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:08 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga hem dit weekend halen, bij GSM Shop in Den Haag, 280 101 euro, met 1 jaar Orange ¤32.50![]()
Laat me je vertellen wat ik savonds soms doe.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:45 schreef SocialDisorder het volgende:
maar nu weet ik nog steeds niet wat de toegevoegde waarde van die blauwe tand is tov het USB-kabeltje?
HOER!!!!!!!!!! Welke abo was dat dan, want ik kan nergens de W800 voor 100 euro krijgen met een 26 euro abbo.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ik had bij belcompany een abbo van ¤ 26 ¤ 16 euro per maand, alleen de laatste twee maanden ¤ 26 euro. Yep dat is ook 1 jarig!
morgen die usb bluetoothdongle
Het werkt zo:quote:Op donderdag 29 september 2005 21:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
HOER!!!!!!!!!! Welke abo was dat dan, want ik kan nergens de W800 voor 100 euro krijgen met een 26 euro abbo.
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 29 september 2005 23:50 schreef MrX1982 het volgende:
De belcompany site werkt niet
Maar dat aanbod zoals Wuder dat schetst is wel interessant. Ik heb nu telfort zou dat ook gelden als je verlengd?
Hmm morgen heb ik wel tijd. Morgen mss even langs gaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:11 schreef SocialDisorder het volgende:
binnenkort zou dan dit weekend zijn, 2 oktober loopt de actie af.
Ik vind die kleur juist heel stijlvolquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:14 schreef MisterICE het volgende:
Ik vind de kleur alleen minder, ga toch voor de k750i. Deze heeft ook geen functies behalve radio dacht ik
Ik zie het. Blijkbaar weet SE zelf niet eens wat er wel en niet op die telefoon staat, zo compleetquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:27 schreef SocialDisorder het volgende:
die heeft de W800i wel, staat alleen niet op de site vermeld. Vreemd, start de demo van de W800i maar eens op.
met floAt's Mobile Agent gaat het allemaal.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef Skv het volgende:
Puur voor de luiheid dus
Net als waar ik 'm voor heb gekocht.
Alleen dat overschakelen van dvdplayer naar winamp enzo, kan dat??
Ja, iemand eenig idee?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:24 schreef Whizzkith het volgende:
[...]
Hmm, infrarood... Kun je de tel niet als afstandsbedienining voor je tv gebruiken?
Volgens de site van de belcompany heb je dat niet nodig tenzij je een bedrijf bent of een abbo wilt afsluiten bij T-Mobile met een buitenlands paspoort.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
bankafschrift, bankpas, legitimatie, centen, meer heb je niet nodig.
Jazekerquote:is er bij de 800i ook nog wel iets wat de lens beschermt??
Is dat mechanisch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:44 schreef Roellio het volgende:
Er is gewoon een knopje waarmee je het lenskapje wegschuift!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dat mechanisch?
O en Roellio, wat jammer dat je hem in de winkel hebt gekocht. Ik heb er nog wel eentje liggen voor 100 euro
Zoals ik al eerder gepost had, als je bij Belcompany de Telfort 200 abonnement afsluit, krijg je dus voor in totaal maar 252 euro een W800i en ook nog een 1 jarig abonnement!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 07:54 schreef Divel het volgende:
Via Google..![]()
http://www.pricewatch.info/item/21624/
Wow vet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef A.l.e.x het volgende:
Heeft iemand deze al in NL gezien?
[afbeelding]
http://mobile.brando.com.hk/SEW800iSpeakerCradle.php
erg handige cradle
Bluetooth is veel te traag. Gebruik een USB-kabelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef Crudus het volgende:
Even een vraag: hoe zetten jullie MP3's op deze telefoon? Klopt het dat bluetooth gewoon enorm traag is voor mp3-overdracht? Welk programma gebruiken jullie om mp3's over te zetten? Gewoon copy-pasten of disc2phone of ...?
maar dus ik koop daar me mobiel en ik wil me eigen simkaart er in doen moet ik hem dan niet eerst simlock vrij maken ? zo ja waar kan dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:36 schreef Wuder het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost had, als je bij Belcompany de Telfort 200 abonnement afsluit, krijg je dus voor in totaal maar 252 euro een W800i en ook nog een 1 jarig abonnement!
Je mag zelf weten wat je met die extra abonnement doet, desnoods steek je het in de fik of in je aars, of je belt er lekker extras mee
Maar gebruikt men disc2phone of gewoon ctrl-c ctrl-v?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bluetooth is veel te traag. Gebruik een USB-kabel
Je krijgt je W800i bij Telfort gewoon simlock vrij hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:05 schreef fvivif het volgende:
[..]
maar dus ik koop daar me mobiel en ik wil me eigen simkaart er in doen moet ik hem dan niet eerst simlock vrij maken ? zo ja waar kan dat?
alvast mijn excuses voor de vele vragen ik ben niet zo bekend bij een abboquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:36 schreef Wuder het volgende:
[..]
Je krijgt je W800i bij Telfort gewoon simlock vrij hoor
En je kunt die Telfort 200 gebruiken als extra belminuten
Gewoon kopieren en plakken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:50 schreef Skv het volgende:
Zo, ik heb 'm!
Prima ding, maar dat Disk2Phone vind ik maar een kloteprogramma.
Is er geen mogelijkheid dat je de mp3s er op een andere wijze op zet?
Ik heb 200 mb aan games, maar het is illegaal duss....quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef Skv het volgende:
Wie heeft er nog een site met leuke programma's / games?
Dus even toevoegen op msn!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:43 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik heb 200 mb aan games, maar het is illegaal duss....
Verdomd.. heb al een paar keer gezegd: ER ZIT GEEN SIMLOCK OP!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef JaWi het volgende:
Bij een 1 jarig abbonement is die alleen met Telfort een beetje betaalbaar, maar goed telfort.
En dan zit er waarschijnlijk ook nog simlock op.
iemand?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:41 schreef One_conundrum het volgende:
even een vraagje maar geen nut om daar voor een nieuw topic te openen
Hoe zit het met nummer behoud als ik em via Hi.nl bestel? kan ik dan naar de primafoon winkel gaan en dat daar regelen? zal wel niet omdat ik de simkaart erbij zal krijgen. iemand een idee?
Ik ben van hi prepay naar hi abbo gegaan. Ik heb de telefoon bij belcompany gekocht. Mijn oude sim met telefoonnr. x is geldig tot a.s. vrijdag, daarna houdt dat 'simnr.' met daarnaan gekoppeld mijn telefoonnr. op te bestaan. Ik heb bij de aankoop van de telefoon een nieuwe simkaart gekregen, deze simkaart heeft een simnummer waaraan momenteel telefoonnr. y gekoppeld is. Aanstaande vrijdag, als mijn oude sim waardeloos wordt, wordt telefoonnr. y automatisch overgeschakeld naar telefoonnr. x.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:41 schreef One_conundrum het volgende:
even een vraagje maar geen nut om daar voor een nieuw topic te openen
Hoe zit het met nummer behoud als ik em via Hi.nl bestel? kan ik dan naar de primafoon winkel gaan en dat daar regelen? zal wel niet omdat ik de simkaart erbij zal krijgen. iemand een idee?
Ik heb m van dat abbo van telfort.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:26 schreef fvivif het volgende:
heeft iemand dat abbo van telfort?
Ik heb hem en het is gewoon simlock vrij hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:43 schreef JaWi het volgende:
Ook niet bij Telfort? Dan zou ik dus mooi gewoon de Kpn kaart erin kunnen doen.
SonyEricsson W800i
12 maanden
Telfort 200 + 100
¤ 251.99
¤ 21.00 per maand
belcompany.nl
Geen entreekosten en 10 maanden ¤ 10 korting. Lijkt me de goedkoopste oplossing, mits de telefoon echt simlockvrij is.
http://img110.imageshack.us/img110/8986/image32ez.jpg.
kijk, daar heb je nog eens wat aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Whizzkith het volgende:
Lol, ik heb nu een bluetooth dongle (class 2) voor 10 euro gekocht, en hij werkt perfect
Ik kan de hele pc besturen en internetten op de wc
Dat krijg ik dus niet voor mekaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Whizzkith het volgende:
Lol, ik heb nu een bluetooth dongle (class 2) voor 10 euro gekocht, en hij werkt perfect
Jij hebt die toch ook van de belcompany?quote:
Ik krijg 'm zover dat ik de afstandsbediening zie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:07 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Jij hebt die toch ook van de belcompany?
Gewoon cd erin, (dongle nog niet!), installeren, dongle erin, bluetooth op je telefoon aanzetten, nu naar apparaat zoeken op pc, gevonden, even wat aan instellingen klooien op pc... en toen kon ik hem in elk geval al gebruiken als afstandsbediening
1e gebruiken voor internet gaat alleen niet super met XP SP2![]()
Kun je de boel al besturen (muis/pijl beweegt als je joystick beweegt) dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik krijg 'm zover dat ik de afstandsbediening zie.
Maar hoe krijg ik 'm nu op winamp ofzo?
En dat internetten op de plee
Hoe werkt dat dan?
Waar heb je die vandaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Whizzkith het volgende:
Jawel. Als je naar een gratis nummer belt (of welk nummer dan ook), en dan een foto neemt, maakt het geen geluid.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Aan dat geluidje is helaas maar barweinig te doen
Zou ik snel even gaan doen, volgens mij is de actie niet zo lang meer geldig, en de W800i is wel uitverkocht bij vele winkels!quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:22 schreef JaWi het volgende:
Denk dat ik hem met Telfort haal en dan mijn KPN kaart erin doe.
Stop ik die telfort kaart in mijn andere telefoon (6230).
Misschien komt er aan het einde van mijn KPN abbo (juli) wel weer een leuk telefoontje voorbij.
Betaal ik 40 euro voor het toestel en dan de eerste 10 maanden ¤ 16, de laatste 2 maanden ¤ 26.
Mooi ding op afbetaling.
Il wilde net nog even bellen met belcompany, maar ze namen al niet meer op om kwart voor 6quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:31 schreef Wuder het volgende:
quote:
Maar 't werkt wel primaquote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | :-] :-[ [:] :-X :-l |-l :-D :-o |
Ik heb prima bereik..quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:23 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe zit het met de antenne? ik werd zonet gebeld en moest naar buiten lopen, omdat mijn huidige in combo met mn provider slecht berijk heeft. ik vol ergernis naar Hi.nl om te bestellen. UITVERKOCHT
coolquote:Op maandag 3 oktober 2005 19:33 schreef Skv het volgende:
[ code verwijderd ]
Die smiles zijn allemaal in te voeren bij Sms, ik heb ze opgeslagen in mn T9-woordenboek.
Allemaal extra smiles, die je normaal er niet bij hebt staan.
stonden er 2 delen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Skv het volgende:
Och ja, wie nog games wil, klikt hier.
Vooral Ancient Empire I & II zijn erg vet
Kwaliteit valt me reuze meequote:Op maandag 3 oktober 2005 19:46 schreef Skv het volgende:
[[url=http://img321.imageshack.us/img321/4891/dsc000994hr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Bloem. Macro aan.
[[url=http://img395.imageshack.us/img395/1832/dsc001052po.th.jpg]afbeelding][/URL]
Buiten, vanuit mijn slaapkamerraam, door de ruit heen..
[[url=http://img321.imageshack.us/img321/1699/dsc001126ox.th.jpg]afbeelding][/URL]
Sigarenkistje, macro.
[[url=http://img395.imageshack.us/img395/475/dsc001163cw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Spiegel.
[[url=http://img321.imageshack.us/img321/9725/dsc000956yu.th.jpg]afbeelding][/URL]
Woonkamer.
Kut, de rest heb ik in mn telefoongeheugen opgeslagen. Kan ze zo niet openen vanaf mn flashkaartje.
Maar, heeft iemand een oplossing voor mij 'Zwarte thumbnail'-probleem?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:00 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
stonden er 2 delen?
er staat ook een BT spelletje tussen, heb ik vanmorgen even gespeeld met iemand met een W800i... Best grappig![]()
Bluetoothbiplanes ofzo
Nope, kan daar niet hosten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:17 schreef JaWi het volgende:
Filmpjes kan je: http://www.putfile.com/ bijvoorbeeld hosten.
Fotokwaliteit had ik ook al wel bij anderen gezien, prima opzich!
Morgen eens kijken of de belcompany hem nog heeft.
OMG! Plaats die foto even heel snel in TRU!quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:22 schreef Whizzkith het volgende:
[[url=http://img11.imageshack.us/img11/5239/dsc000321io.th.jpg]afbeelding][/URL]
foto gemaakt in het donker (écht donker, gewoon zwart, ik zat in een of ander kutdorp waar zelfs de maan geen zin had om te komen)
Zeker een vet spel, gisternacht gewoon van 02:00-04:00 lopen spelen.. ik ben echt een kut Nerd..quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:58 schreef Skv het volgende:
Och ja, wie nog games wil, klikt hier.
Vooral Ancient Empire I & II zijn erg vet
Lijkt een mooie aanbieding, maar kan hem niet vinden op HI.nl...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:00 schreef One_conundrum het volgende:
iemand al naar hi.nl gekeken. nu met die geld terug actie krijg je 125 terug bij een 20 euro abbo en dan betaal je 69 voor de telefoon. houd je dus geld over. is wel 2-jarig overigens
quote:Ik hoop dat ze net als bij de K750i de kwaliteit van video's omhoog gooien met een update..
De k750i heeft bij de oorspronkelijke firmware lelijke videokwaliteit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
Quoten doet raar hier, dus maar even zo:
[..]
Ach, de w800i is nog maar een maand uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Owh, dat wist ik niet.
Maar goed, die update zal dan toch wel komen?
Vind de kwaliteit van de filmpjes inderdaad niet heel bijzonder. Sommige met de 6230 lijken nog beter.
Maar natuurlijk een beetje weinig materiaal om over te oordelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG! Plaats die foto even heel snel in TRU!
Check die vage orb op haar gezicht! Dat is zwaar buitenaards joh!
uitverkocht. ik zou em vanaaf net aanschaffenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Dudette het volgende:
[..]
Lijkt een mooie aanbieding, maar kan hem niet vinden op HI.nl...?
Kwam via google op tweakersquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef Skv het volgende:
Ach, de w800i is nog maar een maand uit
Die update zal heus wel komen, maar verwacht geen wonderen.
Zal wel iets beter kunnen worden, maar heel veel beter zal het niet zijn.
Ach, als je het op het schermpje van de telefoon bekijkt is het wel prima opzich..
Er is ook nog een W800c die volgens mij alleen voor China/Azie is bestemdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef JaWi het volgende:
Ok, dus de 3 updates die er bij de k750 staan zitten al in de eerste firmware van de w800i?
En nog iets, op sommige sites staat w800 en op andere w800i. Ik neem aan dat er maar een variant is en dat de w800i is?
Oh, een screen protector bedoelde ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:
4,50 voor een W800i of een blauwtand dingel?
Staat in dat topic waar je je vragen had gesteld iets over # ofzo in de stil-modus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:01 schreef Skv het volgende:
Als je naar een gratis nummer belt en je ramt tijdens het bellen je klepje open en maakt een foto, heb je geen geluid.
Maar ik vind t wel irritant.
Wil gewoon zonder
Ligt het aan mij of zie ik alleenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:00 schreef JaWi het volgende:
Overigens staan er in dat topic wel wat manieren om dat geluid uit te zetten met foto's maken. Weet alleen niet of het echt werkt.
http://gathering.tweakers(...)ge/24307824#24307824quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zie ik alleen
a) Vinger op de speaker
b) Bellen en dan foto maken
?
En verder.quote:Probeer de stille modus in te schakelen door een # ingedrukt te houden.
Wanneer je een EU versie hebt staat het shuttergeluid dan uit.
Radio, voor mij is alles waar muziek uit komt radio.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Skv het volgende:
Die radio heb ik toch zeker twee keer gebruikt
Je betaalt hem hoe dan ook op afbetaling, zo gratis is hij dus nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, als ik een 2-jarig Orange-abo neem, kan ik voor 100 eurootjes meer een PSP erbij krijgen!
Ik zit te denken over een HI abbo. Wat is hier volgens jou mis mee?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef Randa_v het volgende:
Voor mij is het bij kpn een contract verlenging en daar zaten volgens mij ook nog voordelen aan. Wat deze precies zijn weet ik alleen niet. Kijk ik eigenlijk ook niet echt naar.Ben eigenlijk allang blij dat ik van mij HI af ben dadelijk.
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, want mijn foon is echt aan vervanging toe. Iets te vaak laten vallen
Ik wil niet geassocieerd worden met een kerel met een dikke pens en lelijke snor in een geel latex pak..........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zit te denken over een HI abbo. Wat is hier volgens jou mis mee?
Ik heb geen zin om de SMS te omschrijven, maar je kan gewoon T9 aanknallen en met een paar drukken op de knop staat het woord er. Gaat echt heel snel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:16 schreef rolandow het volgende:
Ha! Precies het topic dat ik zocht. In 2003 ben ik eens overgestapt van Nokia naar SE, destijds een T610, en dat was niet erg goed bevallen.
Waarom? Omdat ik nogal veel SMS, en de handelingen die ik moest doen om een SMS te versturen nogal veel waren. Bij de Nokia kan ik na het typen van het bericht gewoon 3 keer achter elkaar op dezelfde knop drukken, en is het bericht weg.
Misschien heeft iemand zin om wat shots te maken van de SMS handelingen, of ze anders te omschrijven? Kortom: hoeveel werk is het tegenwoordig om een SMS te versturen met dat ding?
Ten tweede: kan ik mijn Nokia adresboek eenvoudig overzetten op de SE, of moet ik scripts gaan bouwen die de boel converteren naar SE formaat? Bij de Nokia is het mogelijk meerdere gegevens op te slaan per contact (thuis, zakelijk, email, enz.). Is dit bij SE ook zo?
Alvast bedankt voor de reakties.
Het gaat ook niet om het intypen van het bericht. Elke telefoon heeft tegenwoordig wel T9.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de SMS te omschrijven, maar je kan gewoon T9 aanknallen en met een paar drukken op de knop staat het woord er. Gaat echt heel snel.
Overzetten weet ik niet hoe dat gaat, maar als je de gegevens op je SIMkaart opslaat, leest je W800i ze gewoon hoor. Ik had een Samsung, heb alle gegevens toen van mn telefoongeheugen overgezet naar SIM, SIM in de SE en t werkt perfect
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:25 schreef rolandow het volgende:
Ok. Dat klinkt al een stuk beter.
Als je zoekt in de namenlijst, kun je dan alleen de eerste letter van je contactnaam intypen om daar heen te springen, of ook de eerste 2, 3, zodat je keuze steeds verkleind wordt?
Als je veel mensen met de B hebt staan, is het handig als je meteen BA kan intypen als je een Bas moet hebben. Dat bedoel ik.
misschien is dat alleen van Hi blabla, paarse kikker.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met een kerel met een dikke pens en lelijke snor in een geel latex pak..........
Vond het bij een hi-abbo niet zo handig dat ik nog apart moest betalen voor Imode, terwijl dat ik dat maar zelden gebruik. Het abbo wat ik nu besteld heb heeft het allemaal in één bundel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zit te denken over een HI abbo. Wat is hier volgens jou mis mee?
dies wel aardig maar heb nog steeds liever deze: http://mobile.brando.com.hk/SEW800iSpeakerCradle.phpquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:04 schreef Geqxon het volgende:
http://www.slashphone.com/69/2691.html
Speakerset + Dockingstation voor de W800i / K750i
volgens mij heeft niemand um nog in Europa kunnen vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef Skv het volgende:
US$12.00
Kan je deze niet in NL kopen voor een soortgelijk bedrag?
niet zo onaardig over chatman hij is de mentor van me vriendinquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met een kerel met een dikke pens en lelijke snor in een geel latex pak..........
foto?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:29 schreef fvivif het volgende:
[..]
niet zo onaardig over chatman hij is de mentor van me vriendin
goeie reden om hem te pestenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:29 schreef fvivif het volgende:
[..]
niet zo onaardig over chatman hij is de mentor van me vriendin
Dus als ik een HI+i-mode abbonement heb, kan ik dat gewoon gebruiken met de w800i? Dat zou mooi zijn. Dan denk ik dat ik de ideale combi (voor mij dan) heb gevonden.. :-) Thanks!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef Randa_v het volgende:
Gprs en Imode zijn hetzelfde, ik liep er laatst ook tegenaan. Alleen is Imode een merknaam dat alleen gebruikt mag worden voor bepaalde toestellen.
Voor alle toestellen geldt echter wel gewoon dezelfde bundel.
dat is sinds het ontstaan van de headset al zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:35 schreef Whizzkith het volgende:
Grappig hoe vreemd mensen naar mij kijken als ik in het niets sta te praten
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:28 schreef Randa_v het volgende:
Ik doe het veel gebruiken.
Whaha, jah heb ik ook steedsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:35 schreef Whizzkith het volgende:
Grappig hoe vreemd mensen naar mij kijken als ik in het niets sta te praten
Kut is dat deze headset zo relax is dat ik altijd bel met de headset..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat is sinds het ontstaan van de headset al zo.
daarvoor ook, alleen WISTEN ze toen zeker dat je niet helemaal hoonder prcoent was
Of de nieuwe D600 nemen of deze. D500 is echt te oud en heeft geen uitbreidingsmogelijkhedenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan deze telefoon gratis krijgen bij het vernieuwen van mijn T-mobile abbonement. Zit te twijfelen tussen deze en de Samsung D-500. Wat zouden jullie doen?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:11 schreef fvivif het volgende:
ik heb hem dan tutututu de w800i maar horen die oordopjes zo maf te lopen ?
Dan moet je even naar station A'foort - Schothorst gaan, richting schothorst lopen, en hem hier van het stroomhokje aftrekkenquote:
Om welk winkel gaat het nu??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:45 schreef The_Hives het volgende:
ben 2 weken terug geweest. Er waren problemen met de leveringen omdat deze telefoon zo populair is. Bij die winkel was inmiddels een wachtlijst voor die telefoon. Ze kregen er ook maar een paar per week binnen. Meer kon niet, vanwege die populariteit. Dus eigenlijk is het mn beurt afwachten (was ook niet vooraan de lijst).
Maar ik ga volgende week heen (eerder kan ik niet) om er ivm wachttijd een bluetooth setje proberen bij te praten en ze onder wat meer druk te zetten.
Ik wacht wel even tot die bugs gefixed zijn!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef Skv het volgende:
- BUG: With some phones Java applications can no longer turn on Bluetooth (i.e. the message "Failed to complete this enquiry" appears rather than the question "Allow application to create server bluetooth connection?")
- BUG: Some phones experience MS Duo corruption with this firmware. Symptoms include erratic behaviour of the Media Player and problems with the file system.
Gewoon even langs de lokale telecomturk gaan, 10 euro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:22 schreef EmRuTToY het volgende:
Ik heb hem vandaag gratis gekregen bij het verlengen van mijn ma's abonnement in de Orange Shop. Hij is gesimlocked, en laat ik nu net zelf T-Mobile gebruiken. Heb tot nu toe helaas niemand op internet kunnen vinden die hem kan unlocken, als je een ideetje hebt mag je me mailen op emruttoy at gmail dot com
Wel vette telefoon![]()
Ik heb van beiden geen problemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot die bugs gefixed zijn!![]()
Naar 3GP con. met PVAuthorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef fvivif het volgende:
je kan er toch ook filmpjes op zetten ? zo ja weet iemand een goede video conferter iets of zo
Ik vind ImToo beter..quote:
Ik werd ook geweigerd.. heb dus maar op mijn vaders naam een abonnement afgesloten..quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:41 schreef NehcslowZ het volgende:
Ik was gister ook maar even naar de belcompany gegaan voor die telfort 200 aanbieding. Denk je het voor elkaar te hebben, wordt je geweigerd door Telfort. Wordt je vrolijk van![]()
ofquote:Ik heb trouwens nog een tip voor wie fietsend erg snel thuis wil zijn.
Download het nummer Outblast - Life sentence for mankind.
Moet het dan ook op je vader zijn rekening? Anders kan je elke maand geld over gaan zitten maken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:52 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik werd ook geweigerd.. heb dus maar op mijn vaders naam een abonnement afgesloten..
Verder heb ik een brief gestuurd naar die EDR group en ik kreeg na 4 weken bericht dat ze me toch accepteren en dat ik een nieuw abonnement kon gaan afsluiten..
Yep, alles moest op mijn vaders naam...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:23 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
Moet het dan ook op je vader zijn rekening? Anders kan je elke maand geld over gaan zitten maken.
JA IK HOU ME AANBEVOLENquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Wil er iemand nog een W800i poster van 90*50?
A) Je caps zit vast.quote:
Alstie in zo'n oud bushokje zit moet je onderaan de zijkant trappen. dan gaatie ook wel openquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Skv het volgende:
[..]
A) Je caps zit vast.
B) Hij had al vertelt dat je 'm dan uit een hokje moet trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |