Ik heb m van dat abbo van telfort.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:26 schreef fvivif het volgende:
heeft iemand dat abbo van telfort?
Ik heb hem en het is gewoon simlock vrij hoorquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:43 schreef JaWi het volgende:
Ook niet bij Telfort? Dan zou ik dus mooi gewoon de Kpn kaart erin kunnen doen.
SonyEricsson W800i
12 maanden
Telfort 200 + 100
¤ 251.99
¤ 21.00 per maand
belcompany.nl
Geen entreekosten en 10 maanden ¤ 10 korting. Lijkt me de goedkoopste oplossing, mits de telefoon echt simlockvrij is.
http://img110.imageshack.us/img110/8986/image32ez.jpg.
kijk, daar heb je nog eens wat aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Whizzkith het volgende:
Lol, ik heb nu een bluetooth dongle (class 2) voor 10 euro gekocht, en hij werkt perfect
Ik kan de hele pc besturen en internetten op de wc
Dat krijg ik dus niet voor mekaarquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Whizzkith het volgende:
Lol, ik heb nu een bluetooth dongle (class 2) voor 10 euro gekocht, en hij werkt perfect
Jij hebt die toch ook van de belcompany?quote:
Ik krijg 'm zover dat ik de afstandsbediening zie.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:07 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Jij hebt die toch ook van de belcompany?
Gewoon cd erin, (dongle nog niet!), installeren, dongle erin, bluetooth op je telefoon aanzetten, nu naar apparaat zoeken op pc, gevonden, even wat aan instellingen klooien op pc... en toen kon ik hem in elk geval al gebruiken als afstandsbediening
1e gebruiken voor internet gaat alleen niet super met XP SP2![]()
Kun je de boel al besturen (muis/pijl beweegt als je joystick beweegt) dan?quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik krijg 'm zover dat ik de afstandsbediening zie.
Maar hoe krijg ik 'm nu op winamp ofzo?
En dat internetten op de plee
Hoe werkt dat dan?
Waar heb je die vandaanquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:21 schreef Whizzkith het volgende:
Jawel. Als je naar een gratis nummer belt (of welk nummer dan ook), en dan een foto neemt, maakt het geen geluid.quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:26 schreef Geqxon het volgende:
Aan dat geluidje is helaas maar barweinig te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |