met floAt's Mobile Agent gaat het allemaal.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef Skv het volgende:
Puur voor de luiheid dus
Net als waar ik 'm voor heb gekocht.
Alleen dat overschakelen van dvdplayer naar winamp enzo, kan dat??
Ja, iemand eenig idee?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:24 schreef Whizzkith het volgende:
[...]
Hmm, infrarood... Kun je de tel niet als afstandsbedienining voor je tv gebruiken?
Volgens de site van de belcompany heb je dat niet nodig tenzij je een bedrijf bent of een abbo wilt afsluiten bij T-Mobile met een buitenlands paspoort.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:10 schreef SocialDisorder het volgende:
bankafschrift, bankpas, legitimatie, centen, meer heb je niet nodig.
Jazekerquote:is er bij de 800i ook nog wel iets wat de lens beschermt??
Is dat mechanisch?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:44 schreef Roellio het volgende:
Er is gewoon een knopje waarmee je het lenskapje wegschuift!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is dat mechanisch?
O en Roellio, wat jammer dat je hem in de winkel hebt gekocht. Ik heb er nog wel eentje liggen voor 100 euro
Zoals ik al eerder gepost had, als je bij Belcompany de Telfort 200 abonnement afsluit, krijg je dus voor in totaal maar 252 euro een W800i en ook nog een 1 jarig abonnement!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 07:54 schreef Divel het volgende:
Via Google..![]()
http://www.pricewatch.info/item/21624/
Wow vet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:34 schreef A.l.e.x het volgende:
Heeft iemand deze al in NL gezien?
[afbeelding]
http://mobile.brando.com.hk/SEW800iSpeakerCradle.php
erg handige cradle
Bluetooth is veel te traag. Gebruik een USB-kabelquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:46 schreef Crudus het volgende:
Even een vraag: hoe zetten jullie MP3's op deze telefoon? Klopt het dat bluetooth gewoon enorm traag is voor mp3-overdracht? Welk programma gebruiken jullie om mp3's over te zetten? Gewoon copy-pasten of disc2phone of ...?
maar dus ik koop daar me mobiel en ik wil me eigen simkaart er in doen moet ik hem dan niet eerst simlock vrij maken ? zo ja waar kan dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 10:36 schreef Wuder het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost had, als je bij Belcompany de Telfort 200 abonnement afsluit, krijg je dus voor in totaal maar 252 euro een W800i en ook nog een 1 jarig abonnement!
Je mag zelf weten wat je met die extra abonnement doet, desnoods steek je het in de fik of in je aars, of je belt er lekker extras mee
Maar gebruikt men disc2phone of gewoon ctrl-c ctrl-v?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:51 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bluetooth is veel te traag. Gebruik een USB-kabel
Je krijgt je W800i bij Telfort gewoon simlock vrij hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:05 schreef fvivif het volgende:
[..]
maar dus ik koop daar me mobiel en ik wil me eigen simkaart er in doen moet ik hem dan niet eerst simlock vrij maken ? zo ja waar kan dat?
alvast mijn excuses voor de vele vragen ik ben niet zo bekend bij een abboquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:36 schreef Wuder het volgende:
[..]
Je krijgt je W800i bij Telfort gewoon simlock vrij hoor
En je kunt die Telfort 200 gebruiken als extra belminuten
Gewoon kopieren en plakken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:50 schreef Skv het volgende:
Zo, ik heb 'm!
Prima ding, maar dat Disk2Phone vind ik maar een kloteprogramma.
Is er geen mogelijkheid dat je de mp3s er op een andere wijze op zet?
Ik heb 200 mb aan games, maar het is illegaal duss....quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:45 schreef Skv het volgende:
Wie heeft er nog een site met leuke programma's / games?
Dus even toevoegen op msn!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:43 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik heb 200 mb aan games, maar het is illegaal duss....
Verdomd.. heb al een paar keer gezegd: ER ZIT GEEN SIMLOCK OP!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:57 schreef JaWi het volgende:
Bij een 1 jarig abbonement is die alleen met Telfort een beetje betaalbaar, maar goed telfort.
En dan zit er waarschijnlijk ook nog simlock op.
iemand?quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:41 schreef One_conundrum het volgende:
even een vraagje maar geen nut om daar voor een nieuw topic te openen
Hoe zit het met nummer behoud als ik em via Hi.nl bestel? kan ik dan naar de primafoon winkel gaan en dat daar regelen? zal wel niet omdat ik de simkaart erbij zal krijgen. iemand een idee?
Ik ben van hi prepay naar hi abbo gegaan. Ik heb de telefoon bij belcompany gekocht. Mijn oude sim met telefoonnr. x is geldig tot a.s. vrijdag, daarna houdt dat 'simnr.' met daarnaan gekoppeld mijn telefoonnr. op te bestaan. Ik heb bij de aankoop van de telefoon een nieuwe simkaart gekregen, deze simkaart heeft een simnummer waaraan momenteel telefoonnr. y gekoppeld is. Aanstaande vrijdag, als mijn oude sim waardeloos wordt, wordt telefoonnr. y automatisch overgeschakeld naar telefoonnr. x.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:41 schreef One_conundrum het volgende:
even een vraagje maar geen nut om daar voor een nieuw topic te openen
Hoe zit het met nummer behoud als ik em via Hi.nl bestel? kan ik dan naar de primafoon winkel gaan en dat daar regelen? zal wel niet omdat ik de simkaart erbij zal krijgen. iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |