Lijkt een mooie aanbieding, maar kan hem niet vinden op HI.nl...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:00 schreef One_conundrum het volgende:
iemand al naar hi.nl gekeken. nu met die geld terug actie krijg je 125 terug bij een 20 euro abbo en dan betaal je 69 voor de telefoon. houd je dus geld over. is wel 2-jarig overigens
quote:Ik hoop dat ze net als bij de K750i de kwaliteit van video's omhoog gooien met een update..
De k750i heeft bij de oorspronkelijke firmware lelijke videokwaliteit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
Quoten doet raar hier, dus maar even zo:
[..]
Ach, de w800i is nog maar een maand uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Owh, dat wist ik niet.
Maar goed, die update zal dan toch wel komen?
Vind de kwaliteit van de filmpjes inderdaad niet heel bijzonder. Sommige met de 6230 lijken nog beter.
Maar natuurlijk een beetje weinig materiaal om over te oordelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG! Plaats die foto even heel snel in TRU!
Check die vage orb op haar gezicht! Dat is zwaar buitenaards joh!
uitverkocht. ik zou em vanaaf net aanschaffenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Dudette het volgende:
[..]
Lijkt een mooie aanbieding, maar kan hem niet vinden op HI.nl...?
Kwam via google op tweakersquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef Skv het volgende:
Ach, de w800i is nog maar een maand uit
Die update zal heus wel komen, maar verwacht geen wonderen.
Zal wel iets beter kunnen worden, maar heel veel beter zal het niet zijn.
Ach, als je het op het schermpje van de telefoon bekijkt is het wel prima opzich..
Er is ook nog een W800c die volgens mij alleen voor China/Azie is bestemdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef JaWi het volgende:
Ok, dus de 3 updates die er bij de k750 staan zitten al in de eerste firmware van de w800i?
En nog iets, op sommige sites staat w800 en op andere w800i. Ik neem aan dat er maar een variant is en dat de w800i is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |