Lijkt een mooie aanbieding, maar kan hem niet vinden op HI.nl...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:00 schreef One_conundrum het volgende:
iemand al naar hi.nl gekeken. nu met die geld terug actie krijg je 125 terug bij een 20 euro abbo en dan betaal je 69 voor de telefoon. houd je dus geld over. is wel 2-jarig overigens
quote:Ik hoop dat ze net als bij de K750i de kwaliteit van video's omhoog gooien met een update..
De k750i heeft bij de oorspronkelijke firmware lelijke videokwaliteit.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef JaWi het volgende:
Quoten doet raar hier, dus maar even zo:
[..]
Ach, de w800i is nog maar een maand uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:34 schreef JaWi het volgende:
Owh, dat wist ik niet.
Maar goed, die update zal dan toch wel komen?
Vind de kwaliteit van de filmpjes inderdaad niet heel bijzonder. Sommige met de 6230 lijken nog beter.
Maar natuurlijk een beetje weinig materiaal om over te oordelen.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
OMG! Plaats die foto even heel snel in TRU!
Check die vage orb op haar gezicht! Dat is zwaar buitenaards joh!
uitverkocht. ik zou em vanaaf net aanschaffenquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:29 schreef Dudette het volgende:
[..]
Lijkt een mooie aanbieding, maar kan hem niet vinden op HI.nl...?
Kwam via google op tweakersquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:39 schreef Skv het volgende:
Ach, de w800i is nog maar een maand uit
Die update zal heus wel komen, maar verwacht geen wonderen.
Zal wel iets beter kunnen worden, maar heel veel beter zal het niet zijn.
Ach, als je het op het schermpje van de telefoon bekijkt is het wel prima opzich..
Er is ook nog een W800c die volgens mij alleen voor China/Azie is bestemdquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:48 schreef JaWi het volgende:
Ok, dus de 3 updates die er bij de k750 staan zitten al in de eerste firmware van de w800i?
En nog iets, op sommige sites staat w800 en op andere w800i. Ik neem aan dat er maar een variant is en dat de w800i is?
Oh, een screen protector bedoelde ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:
4,50 voor een W800i of een blauwtand dingel?
Staat in dat topic waar je je vragen had gesteld iets over # ofzo in de stil-modus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:01 schreef Skv het volgende:
Als je naar een gratis nummer belt en je ramt tijdens het bellen je klepje open en maakt een foto, heb je geen geluid.
Maar ik vind t wel irritant.
Wil gewoon zonder
Ligt het aan mij of zie ik alleenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:00 schreef JaWi het volgende:
Overigens staan er in dat topic wel wat manieren om dat geluid uit te zetten met foto's maken. Weet alleen niet of het echt werkt.
http://gathering.tweakers(...)ge/24307824#24307824quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zie ik alleen
a) Vinger op de speaker
b) Bellen en dan foto maken
?
En verder.quote:Probeer de stille modus in te schakelen door een # ingedrukt te houden.
Wanneer je een EU versie hebt staat het shuttergeluid dan uit.
Radio, voor mij is alles waar muziek uit komt radio.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:49 schreef Skv het volgende:
Die radio heb ik toch zeker twee keer gebruikt
Je betaalt hem hoe dan ook op afbetaling, zo gratis is hij dus nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef SocialDisorder het volgende:
hmm, als ik een 2-jarig Orange-abo neem, kan ik voor 100 eurootjes meer een PSP erbij krijgen!
Ik zit te denken over een HI abbo. Wat is hier volgens jou mis mee?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef Randa_v het volgende:
Voor mij is het bij kpn een contract verlenging en daar zaten volgens mij ook nog voordelen aan. Wat deze precies zijn weet ik alleen niet. Kijk ik eigenlijk ook niet echt naar.Ben eigenlijk allang blij dat ik van mij HI af ben dadelijk.
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, want mijn foon is echt aan vervanging toe. Iets te vaak laten vallen
Ik wil niet geassocieerd worden met een kerel met een dikke pens en lelijke snor in een geel latex pak..........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zit te denken over een HI abbo. Wat is hier volgens jou mis mee?
Ik heb geen zin om de SMS te omschrijven, maar je kan gewoon T9 aanknallen en met een paar drukken op de knop staat het woord er. Gaat echt heel snel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:16 schreef rolandow het volgende:
Ha! Precies het topic dat ik zocht. In 2003 ben ik eens overgestapt van Nokia naar SE, destijds een T610, en dat was niet erg goed bevallen.
Waarom? Omdat ik nogal veel SMS, en de handelingen die ik moest doen om een SMS te versturen nogal veel waren. Bij de Nokia kan ik na het typen van het bericht gewoon 3 keer achter elkaar op dezelfde knop drukken, en is het bericht weg.
Misschien heeft iemand zin om wat shots te maken van de SMS handelingen, of ze anders te omschrijven? Kortom: hoeveel werk is het tegenwoordig om een SMS te versturen met dat ding?
Ten tweede: kan ik mijn Nokia adresboek eenvoudig overzetten op de SE, of moet ik scripts gaan bouwen die de boel converteren naar SE formaat? Bij de Nokia is het mogelijk meerdere gegevens op te slaan per contact (thuis, zakelijk, email, enz.). Is dit bij SE ook zo?
Alvast bedankt voor de reakties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |