Het gaat ook niet om het intypen van het bericht. Elke telefoon heeft tegenwoordig wel T9.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de SMS te omschrijven, maar je kan gewoon T9 aanknallen en met een paar drukken op de knop staat het woord er. Gaat echt heel snel.
Overzetten weet ik niet hoe dat gaat, maar als je de gegevens op je SIMkaart opslaat, leest je W800i ze gewoon hoor. Ik had een Samsung, heb alle gegevens toen van mn telefoongeheugen overgezet naar SIM, SIM in de SE en t werkt perfect
Ja, dat kan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:25 schreef rolandow het volgende:
Ok. Dat klinkt al een stuk beter.
Als je zoekt in de namenlijst, kun je dan alleen de eerste letter van je contactnaam intypen om daar heen te springen, of ook de eerste 2, 3, zodat je keuze steeds verkleind wordt?
Als je veel mensen met de B hebt staan, is het handig als je meteen BA kan intypen als je een Bas moet hebben. Dat bedoel ik.
misschien is dat alleen van Hi blabla, paarse kikker.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met een kerel met een dikke pens en lelijke snor in een geel latex pak..........
Vond het bij een hi-abbo niet zo handig dat ik nog apart moest betalen voor Imode, terwijl dat ik dat maar zelden gebruik. Het abbo wat ik nu besteld heb heeft het allemaal in één bundel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:23 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik zit te denken over een HI abbo. Wat is hier volgens jou mis mee?
dies wel aardig maar heb nog steeds liever deze: http://mobile.brando.com.hk/SEW800iSpeakerCradle.phpquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:04 schreef Geqxon het volgende:
http://www.slashphone.com/69/2691.html
Speakerset + Dockingstation voor de W800i / K750i
volgens mij heeft niemand um nog in Europa kunnen vindenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:30 schreef Skv het volgende:
US$12.00
Kan je deze niet in NL kopen voor een soortgelijk bedrag?
niet zo onaardig over chatman hij is de mentor van me vriendinquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met een kerel met een dikke pens en lelijke snor in een geel latex pak..........
foto?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:29 schreef fvivif het volgende:
[..]
niet zo onaardig over chatman hij is de mentor van me vriendin
goeie reden om hem te pestenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:29 schreef fvivif het volgende:
[..]
niet zo onaardig over chatman hij is de mentor van me vriendin
Dus als ik een HI+i-mode abbonement heb, kan ik dat gewoon gebruiken met de w800i? Dat zou mooi zijn. Dan denk ik dat ik de ideale combi (voor mij dan) heb gevonden.. :-) Thanks!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef Randa_v het volgende:
Gprs en Imode zijn hetzelfde, ik liep er laatst ook tegenaan. Alleen is Imode een merknaam dat alleen gebruikt mag worden voor bepaalde toestellen.
Voor alle toestellen geldt echter wel gewoon dezelfde bundel.
dat is sinds het ontstaan van de headset al zo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:35 schreef Whizzkith het volgende:
Grappig hoe vreemd mensen naar mij kijken als ik in het niets sta te praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |