Of de nieuwe D600 nemen of deze. D500 is echt te oud en heeft geen uitbreidingsmogelijkhedenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan deze telefoon gratis krijgen bij het vernieuwen van mijn T-mobile abbonement. Zit te twijfelen tussen deze en de Samsung D-500. Wat zouden jullie doen?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:11 schreef fvivif het volgende:
ik heb hem dan tutututu de w800i maar horen die oordopjes zo maf te lopen ?
Dan moet je even naar station A'foort - Schothorst gaan, richting schothorst lopen, en hem hier van het stroomhokje aftrekkenquote:
Om welk winkel gaat het nu??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:45 schreef The_Hives het volgende:
ben 2 weken terug geweest. Er waren problemen met de leveringen omdat deze telefoon zo populair is. Bij die winkel was inmiddels een wachtlijst voor die telefoon. Ze kregen er ook maar een paar per week binnen. Meer kon niet, vanwege die populariteit. Dus eigenlijk is het mn beurt afwachten (was ook niet vooraan de lijst).
Maar ik ga volgende week heen (eerder kan ik niet) om er ivm wachttijd een bluetooth setje proberen bij te praten en ze onder wat meer druk te zetten.
Ik wacht wel even tot die bugs gefixed zijn!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:26 schreef Skv het volgende:
- BUG: With some phones Java applications can no longer turn on Bluetooth (i.e. the message "Failed to complete this enquiry" appears rather than the question "Allow application to create server bluetooth connection?")
- BUG: Some phones experience MS Duo corruption with this firmware. Symptoms include erratic behaviour of the Media Player and problems with the file system.
Gewoon even langs de lokale telecomturk gaan, 10 euro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:22 schreef EmRuTToY het volgende:
Ik heb hem vandaag gratis gekregen bij het verlengen van mijn ma's abonnement in de Orange Shop. Hij is gesimlocked, en laat ik nu net zelf T-Mobile gebruiken. Heb tot nu toe helaas niemand op internet kunnen vinden die hem kan unlocken, als je een ideetje hebt mag je me mailen op emruttoy at gmail dot com
Wel vette telefoon![]()
Ik heb van beiden geen problemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:23 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik wacht wel even tot die bugs gefixed zijn!![]()
Naar 3GP con. met PVAuthorquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:19 schreef fvivif het volgende:
je kan er toch ook filmpjes op zetten ? zo ja weet iemand een goede video conferter iets of zo
Ik vind ImToo beter..quote:
Ik werd ook geweigerd.. heb dus maar op mijn vaders naam een abonnement afgesloten..quote:Op zondag 9 oktober 2005 12:41 schreef NehcslowZ het volgende:
Ik was gister ook maar even naar de belcompany gegaan voor die telfort 200 aanbieding. Denk je het voor elkaar te hebben, wordt je geweigerd door Telfort. Wordt je vrolijk van![]()
ofquote:Ik heb trouwens nog een tip voor wie fietsend erg snel thuis wil zijn.
Download het nummer Outblast - Life sentence for mankind.
Moet het dan ook op je vader zijn rekening? Anders kan je elke maand geld over gaan zitten maken.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:52 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik werd ook geweigerd.. heb dus maar op mijn vaders naam een abonnement afgesloten..
Verder heb ik een brief gestuurd naar die EDR group en ik kreeg na 4 weken bericht dat ze me toch accepteren en dat ik een nieuw abonnement kon gaan afsluiten..
Yep, alles moest op mijn vaders naam...quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:23 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
Moet het dan ook op je vader zijn rekening? Anders kan je elke maand geld over gaan zitten maken.
JA IK HOU ME AANBEVOLENquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Wil er iemand nog een W800i poster van 90*50?
A) Je caps zit vast.quote:
Alstie in zo'n oud bushokje zit moet je onderaan de zijkant trappen. dan gaatie ook wel openquote:Op maandag 10 oktober 2005 12:10 schreef Skv het volgende:
[..]
A) Je caps zit vast.
B) Hij had al vertelt dat je 'm dan uit een hokje moet trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |