niks mis mee hoor Knurkiequote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef Knurkie het volgende:
ja sorry ik wilde snel een nieuwe maken ivm de streams
D'r zitten 100 camera's in de badkamer. Privacyquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef NG het volgende:
Gaan ze nou de deur eruithalen? Leuk voor mensen die toch nog een ebetje privacy willen...
Jij snapt het dus,de bb bewoners met z'n allen niet,kan je nagaan hoe dom ze zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef D.Rose het volgende:
waarom willen ze per se nog een week op rantsoen?
Ik heb met stream 3 iig nergens last van.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
is bij jullie het geluid ook zo zacht van de streams? Moet de volume bijna voluit zetten om wat te horen!
Alleen stream 3 doet het goed, de rest is bagger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
is bij jullie het geluid ook zo zacht van de streams? Moet de volume bijna voluit zetten om wat te horen!
Dido wil nooit wat Menno wilquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Menno stelt voor dat niemand gaat roken om het zo makkelijker te maken om de roker te betrappen. Dido wil niet
dat moest eigelijk gisteren omdat Tanja zo knap is dat ze niet rooktquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef Djoj het volgende:
Heeft iemand meegekregen waarom Linda gekookt heeft voor Tanja??
Dit is volgens mij standaard, weet niet beter dat het geluid van stream3 goed is en de rest is bagger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Alleen stream 3 doet het goed, de rest is bagger.
Niet te geloven, had eigenlijk gehoopt dat Linda het leuk vind om te koken en het daarom gedaan heeft, uit vrije wil dus...Nou, ik had het dus NIET gedaan, never nooit!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat moest eigelijk gisteren omdat Tanja zo knap is dat ze niet rookt![]()
Ongeloofelijk dat die gasten het allemaal maar pikken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:01 schreef Knurkie het volgende:
[..]
dat moest eigelijk gisteren omdat Tanja zo knap is dat ze niet rookt![]()
Ah ! Dus toch !quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:04 schreef ChantalC het volgende:
Joost vertelt net aan Roel dat ze genomineerd worden als ze niks opmerken..
(geen idee of het al gepost was maar goed..)quote:Big Brother: ZWANGERE TANJA WERKTE OP SEKSBOERDERIJ!
Hebben de makers van Big Brother zich verlaagd tot het binnenhalen van een hoertje, omdat geen enkele andere vrouw bereid was haar kind in het Big Brother-huis te baren? Fanatieke volgers van Big Brother, die op internet dag-en nacht naar de livestreams kijken en luisteren, hoorden namelijk zaterdagnacht tot hun verbijstering dat zwangere Tanja vertelde over haar leven in de seksboerderij...
Zwangere Tanja blijft voor commotie zorgen. wilde zij eerst uit BB-huis vertrekken en kon slechts de komst van haar moeder -overigens tegen alle regels in- haar vertrek verhinderen het begint er steeds meer op te lijken dat Tanja ingehuurd is door Big Brother om de kijkcijfers op te kruiden met een heuse geboorte!
Geruchten willen dat dat plannetje van Big Brother echter niet van een leien dakje ging en dat geen enkele zwangere vrouw die door Big Brother benaderd werd bereid was voor het oog van tv-kijkend Nederland een kind ter wereld te brengen.
Tanja zou dan ook overgehaald zijn met de belofte dat Big Brother haar niet geringe schulden op zich zou nemen als zij in het BB-huis zou bevallen. Bovendien zou Tanja de verzekering hebben gekregen dat zij voor die bevalling niet weggestemd zou kunnen worden door haar medebewoners.
En nu gaat het gerucht dat Tanja wel vaker dingen doet in ruil voor geld. Seks hebben bijvoorbeeld!
Kijkers en luisteraars naar de livestreams van Big Brother hoorde Tanja namelijk zaterdagnacht verhalen over haar avonturen in een seksboerderij!
Volgens kijkers en luisteraars op www.bigbrother.fok.nl zei Tanja vannacht namelijk: "Ik zou zo weer in een sexboerderij gaan werken", zei ze. "Dan kan ik mijn kind tenminste onderhouden".
Maar daar bleef het niet bij, want Tanja blijkt in haar relaties met mannen niet al te gelukkig geweest te zijn en daarom maar liever betaald wordt voor haar contacten met de andere sekse.
Tanja: "Als je al zo vaak door kerels bent gebruikt, dan maakt het toch allemaal niet meer uit. Je krijgt er dan tenminste voor betaald"
Tanja lijkt zich ook bewust van het feit dat ze zich alles kan permitteren omdat zij -als de geruchten waar zijn- toch niet weggestemd kan worden. zo vertelde de nog immer stevig rokende Tanja dat ze haar kraamhulp voor thuis al afgezegd heeft voor ze het huis inging. Ze mag ook ieder ogenblik weer beginnen met roken. Het enige dat er dan gebeurd is dat Chantal vanaf dat moment moet stoppen met roken. Degene die zich niet aan deze weekopdracht houden staan namelijk genomineerd.
Dan mag jij de volgende aanmakenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef NG het volgende:
wat een saaie topictitel...
Nog niet had het ook gelezen, goede reclame voor de sexboerderijen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:05 schreef Sputnik het volgende:
Via Vkmag.com, artikel uit de Zij (een of ander vrouwenblad?? )
[..]
(geen idee of het al gepost was maar goed..)
http://bigbrother.fok.nl/blog/493quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:05 schreef Sputnik het volgende:
Via Vkmag.com, artikel uit de Zij (een of ander vrouwenblad?? )
[..]
(geen idee of het al gepost was maar goed..)
Het is niet om aan te zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat artiestengedoe zooo saaaai![]()
ze bedoeld 10 nummer 10 hitsquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:13 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: 10 nummer 10 nummer 1 hits.
Que?
Weet ik, maar was weer een blonde opmerkingquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef Knurkie het volgende:
ze bedoeld 10 nummer 10 hits
o ik dacht je had de oplossing niet gehoordquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Weet ik, maar was weer een blonde opmerking![]()
Ja, zou leuk zijn als hij nu zou zeggen "ik wil ff alleen douchen".quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef NG het volgende:
Waarom gaat Roel nu niet even doorstoken met stiekem doen?Zo'n type lijkt hij mij wel...
Ik ben benieuwd wat ze vannacht doen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:18 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ja, zou leuk zijn als hij nu zou zeggen "ik wil ff alleen douchen".
Ik wil die mislukte "inval" wel zien...hehe
Chantal maakt wel eens meer vreemde opmerkingen GNA GNA GNAquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Weet ik, maar was weer een blonde opmerking![]()
Hij zal toch niet he...nee he...geloof er niets van na alles wat de rookpliezie verteld heeft...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:23 schreef Falco het volgende:
Roel zei nu nadrukkelijk dat hij even in zijn eentje in de slaapkamer wou zijn. Kom maar op met die inval!
Dan heb je Tanja's boeren Engels nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe spreekt ze het uit? Als Sjer? Ze had het eerder over Aliesja Kies.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef Mike1964 het volgende:
Roel is toch niet zo stom om toch een peuk op te steken he? Of zit hij de boel gewoon te fokken?
Ja en had Lieske het niet over Chairquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoe spreekt ze het uit? Als Sjer? Ze had het eerder over Aliesja Kies.
Dat laatstequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef NG het volgende:
Scanman: Heb jij constant 4 streams op die grootte openstaan of vergroot je snel eentje zodra je een screenshot wil maken?
<===== ziet Tanja nog eens de rol van Ma Flodder overnemen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Nog maar een keer Tanja, die vanavond op tv toch wel enorm is afgemaakt door BB
[afbeelding]
IK heb namelijk de 4 streams in een html site gezet, maar als ik een screenshot wil maken op een iets groter formaat kan ik alleen op de stream dubbelklikken en dan gaat ie fullscreen.. Wat op zijn beurt niet echt scherp isquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef NG het volgende:
Scanman: Heb jij constant 4 streams op die grootte openstaan of vergroot je snel eentje zodra je een screenshot wil maken?
chantal zou hebben gezegd patatjeugdquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieske heeft er toch wat moeite mee en wil niet als een NSB'er achter Roel aanlopen.
dat vraag ik me nou ook al de hele tijd af, volgens mij ijlen zequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:28 schreef Loedertje het volgende:
Ik snap iets niet
Ralph zou toch gewoon mogen roken?
Alleen Roel/Tanja en Natalie hadden toch een rookverbod?
tanja is een trut...ze laat t nu klinken alsof roel zijn opdracht heeft verluld...en dat is echt niet o...hj heeft waarschijnlijk ies gezegd van: ach, ik weet zeker dat jullie volgende week wel weer eten hebben...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef Marrije het volgende:
Waaaaaaaaaaaat? Heeft Roel nu aan Tanja verteld dat als ze hem niet betrappen dat ze dan verzekerd zijn van goed eten???
nee alle genomineerden + tanja (omdat die het overnam van Chantal) en Nathaliequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat vraag ik me nou ook al de hele tijd af, volgens mij ijlen ze
dat is de opdracht ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef Marrije het volgende:
Waaaaaaaaaaaat? Heeft Roel nu aan Tanja verteld dat als ze hem niet betrappen dat ze dan verzekerd zijn van goed eten???
Dan had Roel het ook wel gered....iets moeilijker misschien, maar hij had het gered!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
DIT had de rookpolitie op dag 1 moeten zijn. Dan was Roel NOOIT op 20 (twintig, halloo) sigaretten gekomen - 10.000 EUR rijker. 22.000 oude florijnen.
Ze heeft 't net al goed gemaakt pieperds.. Roel heeft gezegd: "Ik maak me er niet druk om, ik ga er vanuit dat we gewoon weer eten krijgen volgende week"... Zei ze net. Dus niks aan de hand.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tanja is een trut...ze laat t nu klinken alsof roel zijn opdracht heeft verluld...en dat is echt niet o...hj heeft waarschijnlijk ies gezegd van: ach, ik weet zeker dat jullie volgende week wel weer eten hebben...
quote:
Maar ze zei wel dat Roel had gezegd dat hij niet betrapt mocht worden en dat het allemaal wel goed kwam. Hij heeft dus indirect toegegeven dat ie rookt, anders valt er niks van betrappen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tanja is een trut...ze laat t nu klinken alsof roel zijn opdracht heeft verluld...en dat is echt niet o...hj heeft waarschijnlijk ies gezegd van: ach, ik weet zeker dat jullie volgende week wel weer eten hebben...
Daar zat nog een rookfilter tussen hequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef ChantalC het volgende:
Tanja: "Ik zal nooit een sigaret in de buurt van mijn kindje aansteken!"
Wat deed ze afgelopen weken?
Lieske ziet er altijd leuk uit, zij is gewoon leuk...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef BB-King het volgende:
Wat heeft Lieske leuke kleren aan!!!!!!!!
Hallo! Lees eens!!:quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze zei wel dat Roel had gezegd dat hij niet betrapt mocht worden en dat het allemaal wel goed kwam. Hij heeft dus indirect toegegeven dat ie rookt, anders valt er niks van betrappen...
Als ze zit te bluffen doet ze het goed!
Nou kijk. Zoals in het dagelijksleven, wanneer iemand iets tegen je zegt en je moet het een paar dagen later in een andere context weer letterlijk herhalen, gaat er veel van de context en letterlijke tekst verloren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ze zei wel dat Roel had gezegd dat hij niet betrapt mocht worden en dat het allemaal wel goed kwam. Hij heeft dus indirect toegegeven dat ie rookt, anders valt er niks van betrappen...
Lekker bij de hand van haarquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef scanman01 het volgende:
Lieske wijst Tanja erop dat het ook slecht is als ze na de bevalling blijft roken. Ze zegt ook dat het heel erg veel geld scheelt. Tanja zegt dat ze dat weet.
Ongeduldig typjequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallo! Lees eens!!:
"Ze heeft 't net al goed gemaakt pieperds.. Roel heeft gezegd: "Ik maak me er niet druk om, ik ga er vanuit dat we gewoon weer eten krijgen volgende week"... Zei ze net. Dus niks aan de hand."
Ik vind ze trouwens enorm dom bezig> Gaan ze helemaal uitzoeken wat die geheime opdracht is. Laat 't nou lekker met rust!![]()
Had ie daar niet zijn laatste peuk ingegooid?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:36 schreef kwakveense het volgende:
tanja zou nooit een sigaret aansteken in de buurt van haar kind...
weet ze niet dat rook en schadelijke stffen wel tto 12 uur in een ruimte blijven hangen als je er rookt? hm?
ze hebben nu de lege envelop van roels opdracht ook gevonden..
haha leuke tv dit...ze zijn allemaal gestrest en paranoia...
de gewone algemene opdracht, niet zijn geheime opdrachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar daar mocht ie toch met niemand over praten?
quote:Maar ze zei wel dat Roel had gezegd dat hij niet betrapt mocht worden en dat het allemaal wel goed kwam. Hij heeft dus indirect toegegeven dat ie rookt, anders valt er niks van betrappen...
Of hij gaat er vanuit dat hij donderdag gewoon naar huis meot en daar lekker eten krijgtquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallo! Lees eens!!:
"Ze heeft 't net al goed gemaakt pieperds.. Roel heeft gezegd: "Ik maak me er niet druk om, ik ga er vanuit dat we gewoon weer eten krijgen volgende week"... Zei ze net. Dus niks aan de hand."
Ik vind ze trouwens enorm dom bezig> Gaan ze helemaal uitzoeken wat die geheime opdracht is. Laat 't nou lekker met rust!![]()
nee voor de genomineerden gold het rookverbod sowiesoquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:28 schreef Loedertje het volgende:
Ik snap iets niet
Ralph zou toch gewoon mogen roken?
Alleen Roel/Tanja en Natalie hadden toch een rookverbod?
die regel is er helemaal nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:41 schreef Knurkie het volgende:
Als Tanja zegt dat ze stiekum gaat roken is Chantal dan vergeten te vertellen dat zij mag roken maar dat Chantal het dan moet overnemen?
jij bent een pieperd!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hallo! Lees eens!!:
ik vraag me dus nog steeds af of Chantal dat wel verteld heeft...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef Sassefras het volgende:
tanja mag toch gewoon roken als ze wil?? dan moet chantal toch per direct stoppen?
vindt het nogal saai..quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:35 schreef BB-King het volgende:
Wat heeft Lieske leuke kleren aan!!!!!!!!
Dat kwam vanmiddag ook al ter sprake in een SC topic .quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:41 schreef Knurkie het volgende:
Als Tanja zegt dat ze stiekum gaat roken is Chantal dan vergeten te vertellen dat zij mag roken maar dat Chantal het dan moet overnemen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef Sassefras het volgende:
tanja mag toch gewoon roken als ze wil?? dan moet chantal toch per direct stoppen?
Die regel is erbij gekomen. Tanja lag op bed toen Chantal met die mededeling kwam na een bezoekje aan de DBK.quote:
1) Roel is koelquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
Ik snap nou niks meer van die hele RP opdracht...
ja dat dacht ik al maar nu helemaal omdat Tanja het over stiekum roken heeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat kwam vanmiddag ook al ter sprake in een SC topic .
Ik denk idd dat Chantal haar kaken stijf opelkaar heeft gehouden hierover en daarom zo loopt te slijmen met Chantal, puur uit eigenbelang.
Ik bedoelde meer de inkijk. Mooi gezicht vind ik.quote:
Naar welk nummer moet ik SMS-en om daarvoor te stemmen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:45 schreef D.Rose het volgende:
zou toch wat zijn als Tanja de weekopdracht verpest, zodat iedereen behalve zij weer verder mag met uien en pindakaas
'quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
Ik snap nou niks meer van die hele RP opdracht...
Een groep mensen in een huis, afgesloten van de buitenwereld, gevolgd 24/7 door camera's... zoiets is BB...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
Ik ook niet meer, maar volgens mij snap ik ook niks meer van BB.
Kan Fok dit keer niets aan doen... Ddos geloof ik....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat laatst iedereen zo op TALPA zat te schelden, maar wanneerbeginnen we met FOK?
Mên, wat een bende
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat laatst iedereen zo op TALPA zat te schelden, maar wanneerbeginnen we met FOK?
Mên, wat een bende
Laat haar ook een keer. Ze weet verreweg het meest van muziek van het hele stelletje daar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske: Wat was Bob Dylan ook al weer?
pffffffffff
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jij bent een pieperd!!!
met die opmerking maakt ze toch haar eerdere opmerking net goed?
asl ik zeg: taurus heeft appel gezegd
en daarna zeg: taurus heeft peer gezegd
dan het het tweede het eerste niet op....
pfrrrrrrrrrrt
heft he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jij bent een pieperd!!!
met die opmerking maakt ze toch haar eerdere opmerking net goed?
asl ik zeg: taurus heeft appel gezegd
en daarna zeg: taurus heeft peer gezegd
dan het het tweede het eerste niet op....
pfrrrrrrrrrrt
Dit keer? Ik kan me geen dag herinneren dat er de hele dag niets aan de hand was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan Fok dit keer niets aan doen... Ddos geloof ik....
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een groep mensen in een huis, afgesloten van de buitenwereld (behalve Tanja), gevolgd 24/7 door camera's (behalve onderlichamen van mannen onder de douche).. zoiets is BB...![]()
Had ik laatst eens gelezen ja, maar dat is toch al nieuws van maanden terug, en de laatste weken (lees: sinds begin van bb) eigenlijk nog geen last gehad, tot deze week, nu is het weer wel traagquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan bij HummieYvonne in de DBK moeten komen zekerquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Mên, wat een bende
quote:21:04Roel weet van niets!
Joost heeft het met Roel over de missie van de rookpolitie en het feit dat ze een stiekeme roker op het spoor zijn. “Ik heb echt geen flauw idee wie het is. Doe je best!" bluft Roel. Joost kan zich best voorstellen dat de niet-rokers gefrustreerd zijn en dus toch gaan roken. En inderdaad, Roel voelt zich ook héél onrustig en geïrriteerd door het niet-roken. “Vandaag is de pittigste dag tot nu toe”, aldus een klagende Roel.
Ze zei ook: wat was DAT met Bob Dylan ook alweer?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat haar ook een keer. Ze weet verreweg het meest van muziek van het hele stelletje daar.
De rest zijn allemaal cultuurbarbaren.
Het zijn dus geen tbs ers, want die waren al langs weggeweest.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een groep mensen in een huis, afgesloten van de buitenwereld, gevolgd 24/7 door camera's... zoiets is BB...![]()
Al kende ze alle top veertigs van de afgelopen 25 jaar uit d'r hoofd...We hebben het hier over Bob Dylan...DE Bob Dylan....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat haar ook een keer. Ze weet verreweg het meest van muziek van het hele stelletje daar.
De rest zijn allemaal cultuurbarbaren.
jahaa....mijn keyboard pakt weleens een lettertje niet...quote:
Ja die kunnen wel ontsnappen... Geen camera bewaking...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
Het zijn dus geen tbs ers, want die waren al langs weggeweest.![]()
![]()
Dan hebben ze elke dag last van een ddos aanval.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het antwoord, mijn vriend, is blowen in de wind...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Al kende ze alle top veertigs van de afgelopen 25 jaar uit d'r hoofd...We hebben het hier over Bob Dylan...DE Bob Dylan....![]()
Vanavond was het een aanvalletje begreep ik...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit keer? Ik kan me geen dag herinneren dat er de hele dag niets aan de hand was.
Over de andere dagen scheld ik graag met je mee!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef iteejer het volgende:
We hadden weer een aanvalletjeZowel athena als aphrodite waren de klos. Betreffende ip geband, en athena en aphrodite gekickt, resp tux en apache heropgestart.
sorry maar die is er welquote:
Last van een ddos aanvalquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
[traag]
Waarom zijn ze gestopt met fietsen?
[/traag]
...1964.....1986......quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Al kende ze alle top veertigs van de afgelopen 25 jaar uit d'r hoofd...We hebben het hier over Bob Dylan...DE Bob Dylan....![]()
Hebben ze bij Fok! ook al weekopdrachten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
[traag]
Waarom zijn ze gestopt met fietsen?
[/traag]
Als de bewaking net zo vaak slaapt als de regie is er helemaal niets aanquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
Ja die kunnen wel ontsnappen... Geen camera bewaking...![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die kunnen wel ontsnappen... Geen camera bewaking...![]()
Maakt een hoop duidelijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vanavond was het een aanvalletje begreep ik...
[..]
Over de andere dagen scheld ik graag met je mee!
Kijk en dat is dus waar ik nieuwsgierig naar benquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
-knip-
helaas kun je als je praat niet werken met aanhalingstekens, dus je weet helemaal niet wat bb opvat als een directe quote van roel of een verbastering van tanja...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het antwoord, mijn vriend, is blowen in de wind...![]()
Ja, hij is op bed gaan liggen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Is Roel naar bed? Ik zie hem niet op de streams
Ik wíst hetquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:03 schreef Loedertje het volgende:
Roel doet nu hetzelfde als Tanja tijdens haar 1e rookvrije dagen, slapen
Roel heeft het moeilijk vandaag, zijn eerste dag zonder sigaretquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ja, die heeft het zwaar nu hij echt aan het stoppen is met roken.. Als je wilt stoppen met roken, zijn de eerste 2 dagen het beste door te komen door alleen maar te slapen.. (spreek uit ervaring)quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
De regie is verschrikkelijk slechtquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als de bewaking net zo vaak slaapt als de regie is er helemaal niets aan
Tanja had het óók moeilijk de eerste dagen , niemand die daar iets over zei.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel heeft het moeilijk vandaag, zijn eerste dag zonder sigaret
Alleen uien en pindakaas... en 2 pakjes shag...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:06 schreef BONG4002 het volgende:
En ze hebben weer eten en rookwaar in overvloed,
I could'nt agree morequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie is verschrikkelijk slecht
toen kwam lieske net uit de luiers vandaan ,misschien daarom dat ze niet weet wie Bob Dylan isquote:
Tanja heeft de eerste 2 dagen 21 uur per dag in bed gelegen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Tanja had het óók moeilijk de eerste dagen , niemand die daar iets over zei.
Bob Dylan ken ik wel, maar wie is Lieske?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef Coraatje het volgende:
toen kwam lieske net uit de luiers vandaan ,misschien daarom dat ze niet weet wie Bob Dylan is
Ze weet dus wel wie Dylan is. Ze werd verkeerd gequote door Mike1964. Ze schijnt te hebben gezegd: "Wat was dat met Bob Dylan ook alweer?"quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
toen kwam lieske net uit de luiers vandaan ,misschien daarom dat ze niet weet wie Bob Dylan is
En zoals je hierboven al ergens kon lezen (sassefras?) is dat ook de allerbeste manier om de eerste dagen door te brengen .quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja heeft de eerste 2 dagen 21 uur per dag in bed gelegen.
Boerenzoon uit Groningen met petje opquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bob Dylan ken ik wel, maar wie is Lieske?![]()
Behalve als je een tv programma aan het maken bentquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Loedertje het volgende:
[..]
En zoals je hierboven al ergens kon lezen (sassefras?) is dat ook de allerbeste manier om de eerste dagen door te brengen .
Mea culpa....maar toch...Bob Dylan...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze weet dus wel wie Dylan is. Ze werd verkeerd gequote door Mike1964. Ze schijnt te hebben gezegd: "Wat was dat met Bob Dylan ook alweer?"
aandachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat heeft Tanja opeens?
Varkenspest denk ik...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef Kinga het volgende:
Jezus, wat heeft Tanja opeens?
Was ook één van de eerste dingen die ik dacht toen ik haar over de bank heen zag springen en achter Menno aan zag rennen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/2866/tanja083ge.th.jpg]afbeelding][/URL]
Tanja: "Ik kan helemaal niet op die lopende band lopen":{
Geen idee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
Mooie uitzending op tv vanavond trouwens, vond je ook niet?
zolang Roel er met niemand over praat heeft ie zn geldquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:18 schreef MissHobje het volgende:
Stel dat die week opdracht alsnog mislukt door actie van Tanja of een ander.. heeft Roel dan wel zijn centjes ?? weet ff n ie meer
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[[url=http://img267.imageshack.us/img267/369/chantal018fi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zielig....
not
Dat zeg ik. Ik kom overigens zelf ook uit 1985 en ik weet ook niet wie Bob Dylan is..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef Coraatje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:18 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoop dat Tanja zo naar de DBK gaat en te horen krijgt dat Chantal het over moet nemen als Tanja een peuk opsteekt (en dat Chantal dat al een tijdje weet)
Bloed aan de muur !
Zegt iets over Lieske én over jou dan. En niet iets positiefs...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik kom overigens zelf ook uit 1985 en ik weet ook niet wie Bob Dylan is..![]()
Dat is ook echt geen vereiste. Zegt dus niks over Lieske.
Idd. En dan Linea Recta naar het ziekenhuis....quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:21 schreef Kinga het volgende:
En nu zouden die vliezen eens moeten breken...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Zegt iets over Lieske én over jou dan. En niet iets positiefs...![]()
Tjesus...Bob Dylan is..is...de grondlegger van....de voorloper van...van....quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Ik kom overigens zelf ook uit 1985 en ik weet ook niet wie Bob Dylan is..![]()
Dat is ook echt geen vereiste. Zegt dus niks over Lieske.
Nee is geschiedenis.Iedereen weet toch ook wie Napoleon wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef Taurus het volgende:
[..]Onzin. Ik zie geen enkele reden die mij overtuigt waarom ik per se iets van Bob Dylan moet weten. Omdat JIJ 'm zo geweldig vond/vind? Omdat iedereen hem toentertijd zo geweldig vond/vind?
![]()
geen goede reden.
Inderdaad, geen goeie redenen die je noemt. De échte reden heet: "algemene ontwikkeling"quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef Taurus het volgende:
[..]Onzin. Ik zie geen enkele reden die mij overtuigt waarom ik per se iets van Bob Dylan moet weten. Omdat JIJ 'm zo geweldig vond/vind? Omdat iedereen hem toentertijd zo geweldig vond/vind?
![]()
geen goede reden.
Gelukkig is je engels beter dan je nederlands..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:06 schreef kwakveense het volgende:
"we dachtennn dat ik eerst een eetprobleem had in plaats van dat ik zwanger was"
ze wilde namelijk al een hele tijd niet meer etennn...erm ja...dan denk je bij jezelf "goh misschien heb ik wel een eetprobleem"
chatal zegt da I've got you babe niet goed engels is...tanja heeft hier wel bijna gelijk overigens: voltooid tegenwoordige tijd zegt ze....dat klopt niet, maar t is wel écht I've got you babe (een alernatief zou zijn I have a car)
*anglist signs off*
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tjesus...Bob Dylan is..is...de grondlegger van....de voorloper van...van....
Ach laat ook maar, ik ben gewoon een oude lul...
We gaan gewoon weer streams kijken en stomme commentaren geven...lekker belangrijk dit..![]()
Oh, please. Als je 2 dagen in bed gaat liggen heb je al verloren, want dan denk je dat je iets moeilijks gaat doen. Gelulquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Loedertje het volgende:
En zoals je hierboven al ergens kon lezen (sassefras?) is dat ook de allerbeste manier om de eerste dagen door te brengen .
Na vanvond wil iedereen in NL toch Tanja uit het huis hebben. Misschien mag ze dan niet genomineerd worden door de bewoners, maar de donderdagse uitzending is LIVE... Dus als de persoon die exit moet, toch even Tanja's naam noemt als genomineerde... kunnen ze daar niets meer aan doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Idd. En dan Linea Recta naar het ziekenhuis....
Daaaag Tanja![]()
en dat er dan donderdag niemand uithoeft omdat Tanja al gaat![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:26 schreef Sassefras het volgende:
tanja kan een leuke trap techniek.. doet ze nog wel soepel trouwens, met zo'n buik in de weg!
En Tanja heeft een Suzuki Crack.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
Zei Naat nou net dat ze een Smart heeft?![]()
Past wel enorm bij d'r![]()
Ik studeer geschiedenis en heb Bob Dylan nog niet voorbij horen komen hoor.. Napoleon overigens wel..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Nee is geschiedenis.Iedereen weet toch ook wie Napoleon was![]()
Thanks..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zolang Roel er met niemand over praat heeft ie zn geld
Dylan is heel belangrijk ja. Het rare aan deze discussie is dat het ook over Lieske ging, terwijl zij dus waarschijnlijk wél weet wie Dylan is en ook het meeste wist over al die artiesten. Het verbaast mij dus dat het niet over bv Dido ging, die helemaal niemand kende geloof ik. Afzeiken van Lieske is prima, maar op dit gebied niet geheel op z'n plaats denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tjesus...Bob Dylan is..is...de grondlegger van....de voorloper van...van....
Ach laat ook maar, ik ben gewoon een oude lul...
Ik neem aan dat BB dat wel doet voor hem als hij het vergeet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:28 schreef MissHobje het volgende:
Thanks..![]()
En mag hij het donderdag bekend maken.. of moet ie de rest van de periode zijn kop houden zolang hij in het huis zit >>? ( wat eerder dan met Lieske zou zijn met die geld actie zeg maar)
Je hebt ook aanstaande moeders die vlak voor een bevalling plots besluiten hun hele huis intensief te gaan schoonmakenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja heeft nu meer bewogen dan de 5 weken in het huis
dat weet ik niet ik denk dat het donderdag bekend wordt gemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks..![]()
En mag hij het donderdag bekend maken.. of moet ie de rest van de periode zijn kop houden zolang hij in het huis zit >>? ( wat eerder dan met Lieske zou zijn met die geld actie zeg maar)
Jawel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als de persoon die exit moet, toch even Tanja's naam noemt als genomineerde... kunnen ze daar niets meer aan doen![]()
Ik vind Lieske ook leuk ...(in ieder geval qua uiterlijk...)quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dylan is heel belangrijk ja. Het rare aan deze discussie is dat het ook over Lieske ging, terwijl zij dus waarschijnlijk wél weet wie Dylan is en ook het meeste wist over al die artiesten. Het verbaast mij dus dat het niet over bv Dido ging, die helemaal niemand kende geloof ik. Afzeiken van Lieske is prima, maar op dit gebied niet geheel op z'n plaats denk ik.
Volgens mij weet Ralph ook wel hoe het zit, maar hij steunt Roel gewoon in z'n geheime opdracht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef Falco het volgende:
Haha Ralph is wel een beetje naïef dat ie Roel zo gelooft!
Ralph krijgt geen enkele airtime van BB... Heb je 'm vanavond in de uitzending voorbij zien komen?quote:
Ook aan het spiegelen schat??quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt ook aanstaande moeders die vlak voor een bevalling plots besluiten hun hele huis intensief te gaan schoonmaken
Precies... daarom kan het dus niet, aangezien alles dan de volgende dag in de krant staat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel hoorer zit namelijk een kleine vertraging in van 2min ofzo dus kunnen ze eventueel het beeld scramblen
(alleen het publiek kan het dan uiteraard wel horen)
Ralph is LIEFquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij weet Ralph ook wel hoe het zit, maar hij steunt Roel gewoon in z'n geheime opdracht.
Uiteindelijk werd het ook para*mompel* hahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Ralph en Roel in de slaapkamer. Ralph struikelt volkomen over 'paranoide'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |