Kijk en dat is dus waar ik nieuwsgierig naar benquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef kwakveense het volgende:
[..]
-knip-
helaas kun je als je praat niet werken met aanhalingstekens, dus je weet helemaal niet wat bb opvat als een directe quote van roel of een verbastering van tanja...
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het antwoord, mijn vriend, is blowen in de wind...![]()
Ja, hij is op bed gaan liggen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Is Roel naar bed? Ik zie hem niet op de streams
Ik wíst hetquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:03 schreef Loedertje het volgende:
Roel doet nu hetzelfde als Tanja tijdens haar 1e rookvrije dagen, slapen
Roel heeft het moeilijk vandaag, zijn eerste dag zonder sigaretquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
Ja, die heeft het zwaar nu hij echt aan het stoppen is met roken.. Als je wilt stoppen met roken, zijn de eerste 2 dagen het beste door te komen door alleen maar te slapen.. (spreek uit ervaring)quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
De regie is verschrikkelijk slechtquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:02 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als de bewaking net zo vaak slaapt als de regie is er helemaal niets aan
Tanja had het óók moeilijk de eerste dagen , niemand die daar iets over zei.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:05 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Roel heeft het moeilijk vandaag, zijn eerste dag zonder sigaret
Alleen uien en pindakaas... en 2 pakjes shag...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:06 schreef BONG4002 het volgende:
En ze hebben weer eten en rookwaar in overvloed,
I could'nt agree morequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
De regie is verschrikkelijk slecht
toen kwam lieske net uit de luiers vandaan ,misschien daarom dat ze niet weet wie Bob Dylan isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |