Dit keer? Ik kan me geen dag herinneren dat er de hele dag niets aan de hand was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kan Fok dit keer niets aan doen... Ddos geloof ik....
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een groep mensen in een huis, afgesloten van de buitenwereld (behalve Tanja), gevolgd 24/7 door camera's (behalve onderlichamen van mannen onder de douche).. zoiets is BB...![]()
Had ik laatst eens gelezen ja, maar dat is toch al nieuws van maanden terug, en de laatste weken (lees: sinds begin van bb) eigenlijk nog geen last gehad, tot deze week, nu is het weer wel traagquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dan bij HummieYvonne in de DBK moeten komen zekerquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat laatst iedereen zo op TALPA zat te schelden, maar wanneerbeginnen we met FOK?
Mên, wat een bende
quote:21:04Roel weet van niets!
Joost heeft het met Roel over de missie van de rookpolitie en het feit dat ze een stiekeme roker op het spoor zijn. “Ik heb echt geen flauw idee wie het is. Doe je best!" bluft Roel. Joost kan zich best voorstellen dat de niet-rokers gefrustreerd zijn en dus toch gaan roken. En inderdaad, Roel voelt zich ook héél onrustig en geïrriteerd door het niet-roken. “Vandaag is de pittigste dag tot nu toe”, aldus een klagende Roel.
Ze zei ook: wat was DAT met Bob Dylan ook alweer?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat haar ook een keer. Ze weet verreweg het meest van muziek van het hele stelletje daar.
De rest zijn allemaal cultuurbarbaren.
Het zijn dus geen tbs ers, want die waren al langs weggeweest.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Een groep mensen in een huis, afgesloten van de buitenwereld, gevolgd 24/7 door camera's... zoiets is BB...![]()
Al kende ze alle top veertigs van de afgelopen 25 jaar uit d'r hoofd...We hebben het hier over Bob Dylan...DE Bob Dylan....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laat haar ook een keer. Ze weet verreweg het meest van muziek van het hele stelletje daar.
De rest zijn allemaal cultuurbarbaren.
jahaa....mijn keyboard pakt weleens een lettertje niet...quote:
Ja die kunnen wel ontsnappen... Geen camera bewaking...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef regenworm het volgende:
Het zijn dus geen tbs ers, want die waren al langs weggeweest.![]()
![]()
Dan hebben ze elke dag last van een ddos aanval.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het antwoord, mijn vriend, is blowen in de wind...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Al kende ze alle top veertigs van de afgelopen 25 jaar uit d'r hoofd...We hebben het hier over Bob Dylan...DE Bob Dylan....![]()
Vanavond was het een aanvalletje begreep ik...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit keer? Ik kan me geen dag herinneren dat er de hele dag niets aan de hand was.
Over de andere dagen scheld ik graag met je mee!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:02 schreef iteejer het volgende:
We hadden weer een aanvalletjeZowel athena als aphrodite waren de klos. Betreffende ip geband, en athena en aphrodite gekickt, resp tux en apache heropgestart.
sorry maar die is er welquote:
Last van een ddos aanvalquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
[traag]
Waarom zijn ze gestopt met fietsen?
[/traag]
...1964.....1986......quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Al kende ze alle top veertigs van de afgelopen 25 jaar uit d'r hoofd...We hebben het hier over Bob Dylan...DE Bob Dylan....![]()
Hebben ze bij Fok! ook al weekopdrachten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:00 schreef Pinball het volgende:
[traag]
Waarom zijn ze gestopt met fietsen?
[/traag]
Als de bewaking net zo vaak slaapt als de regie is er helemaal niets aanquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
Ja die kunnen wel ontsnappen... Geen camera bewaking...![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:59 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja die kunnen wel ontsnappen... Geen camera bewaking...![]()
Maakt een hoop duidelijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vanavond was het een aanvalletje begreep ik...
[..]
Over de andere dagen scheld ik graag met je mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |