Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef Sassefras het volgende:
tanja mag toch gewoon roken als ze wil?? dan moet chantal toch per direct stoppen?
Die regel is erbij gekomen. Tanja lag op bed toen Chantal met die mededeling kwam na een bezoekje aan de DBK.quote:
1) Roel is koelquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
Ik snap nou niks meer van die hele RP opdracht...
ja dat dacht ik al maar nu helemaal omdat Tanja het over stiekum roken heeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat kwam vanmiddag ook al ter sprake in een SC topic .
Ik denk idd dat Chantal haar kaken stijf opelkaar heeft gehouden hierover en daarom zo loopt te slijmen met Chantal, puur uit eigenbelang.
Ik bedoelde meer de inkijk. Mooi gezicht vind ik.quote:
Naar welk nummer moet ik SMS-en om daarvoor te stemmen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:45 schreef D.Rose het volgende:
zou toch wat zijn als Tanja de weekopdracht verpest, zodat iedereen behalve zij weer verder mag met uien en pindakaas
'quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef ChantalC het volgende:
Ik snap nou niks meer van die hele RP opdracht...
Een groep mensen in een huis, afgesloten van de buitenwereld, gevolgd 24/7 door camera's... zoiets is BB...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:50 schreef regenworm het volgende:
Ik ook niet meer, maar volgens mij snap ik ook niks meer van BB.
Kan Fok dit keer niets aan doen... Ddos geloof ik....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat laatst iedereen zo op TALPA zat te schelden, maar wanneerbeginnen we met FOK?
Mên, wat een bende
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:53 schreef scanman01 het volgende:
Leuk dat laatst iedereen zo op TALPA zat te schelden, maar wanneerbeginnen we met FOK?
Mên, wat een bende
Laat haar ook een keer. Ze weet verreweg het meest van muziek van het hele stelletje daar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef Mike1964 het volgende:
Lieske: Wat was Bob Dylan ook al weer?
pffffffffff
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jij bent een pieperd!!!
met die opmerking maakt ze toch haar eerdere opmerking net goed?
asl ik zeg: taurus heeft appel gezegd
en daarna zeg: taurus heeft peer gezegd
dan het het tweede het eerste niet op....
pfrrrrrrrrrrt
heft he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jij bent een pieperd!!!
met die opmerking maakt ze toch haar eerdere opmerking net goed?
asl ik zeg: taurus heeft appel gezegd
en daarna zeg: taurus heeft peer gezegd
dan het het tweede het eerste niet op....
pfrrrrrrrrrrt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |