Oh, please. Als je 2 dagen in bed gaat liggen heb je al verloren, want dan denk je dat je iets moeilijks gaat doen. Gelulquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Loedertje het volgende:
En zoals je hierboven al ergens kon lezen (sassefras?) is dat ook de allerbeste manier om de eerste dagen door te brengen .
Na vanvond wil iedereen in NL toch Tanja uit het huis hebben. Misschien mag ze dan niet genomineerd worden door de bewoners, maar de donderdagse uitzending is LIVE... Dus als de persoon die exit moet, toch even Tanja's naam noemt als genomineerde... kunnen ze daar niets meer aan doenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Idd. En dan Linea Recta naar het ziekenhuis....
Daaaag Tanja![]()
en dat er dan donderdag niemand uithoeft omdat Tanja al gaat![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:26 schreef Sassefras het volgende:
tanja kan een leuke trap techniek.. doet ze nog wel soepel trouwens, met zo'n buik in de weg!
En Tanja heeft een Suzuki Crack.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:24 schreef -Delta- het volgende:
Zei Naat nou net dat ze een Smart heeft?![]()
Past wel enorm bij d'r![]()
Ik studeer geschiedenis en heb Bob Dylan nog niet voorbij horen komen hoor.. Napoleon overigens wel..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Nee is geschiedenis.Iedereen weet toch ook wie Napoleon was![]()
Thanks..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zolang Roel er met niemand over praat heeft ie zn geld
Dylan is heel belangrijk ja. Het rare aan deze discussie is dat het ook over Lieske ging, terwijl zij dus waarschijnlijk wél weet wie Dylan is en ook het meeste wist over al die artiesten. Het verbaast mij dus dat het niet over bv Dido ging, die helemaal niemand kende geloof ik. Afzeiken van Lieske is prima, maar op dit gebied niet geheel op z'n plaats denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Tjesus...Bob Dylan is..is...de grondlegger van....de voorloper van...van....
Ach laat ook maar, ik ben gewoon een oude lul...
Ik neem aan dat BB dat wel doet voor hem als hij het vergeet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:28 schreef MissHobje het volgende:
Thanks..![]()
En mag hij het donderdag bekend maken.. of moet ie de rest van de periode zijn kop houden zolang hij in het huis zit >>? ( wat eerder dan met Lieske zou zijn met die geld actie zeg maar)
Je hebt ook aanstaande moeders die vlak voor een bevalling plots besluiten hun hele huis intensief te gaan schoonmakenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:28 schreef Foreverblue het volgende:
Tanja heeft nu meer bewogen dan de 5 weken in het huis
dat weet ik niet ik denk dat het donderdag bekend wordt gemaaktquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Thanks..![]()
En mag hij het donderdag bekend maken.. of moet ie de rest van de periode zijn kop houden zolang hij in het huis zit >>? ( wat eerder dan met Lieske zou zijn met die geld actie zeg maar)
Jawel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus als de persoon die exit moet, toch even Tanja's naam noemt als genomineerde... kunnen ze daar niets meer aan doen![]()
Ik vind Lieske ook leuk ...(in ieder geval qua uiterlijk...)quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dylan is heel belangrijk ja. Het rare aan deze discussie is dat het ook over Lieske ging, terwijl zij dus waarschijnlijk wél weet wie Dylan is en ook het meeste wist over al die artiesten. Het verbaast mij dus dat het niet over bv Dido ging, die helemaal niemand kende geloof ik. Afzeiken van Lieske is prima, maar op dit gebied niet geheel op z'n plaats denk ik.
Volgens mij weet Ralph ook wel hoe het zit, maar hij steunt Roel gewoon in z'n geheime opdracht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef Falco het volgende:
Haha Ralph is wel een beetje naïef dat ie Roel zo gelooft!
Ralph krijgt geen enkele airtime van BB... Heb je 'm vanavond in de uitzending voorbij zien komen?quote:
Ook aan het spiegelen schat??quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt ook aanstaande moeders die vlak voor een bevalling plots besluiten hun hele huis intensief te gaan schoonmaken
Precies... daarom kan het dus niet, aangezien alles dan de volgende dag in de krant staat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jawel hoorer zit namelijk een kleine vertraging in van 2min ofzo dus kunnen ze eventueel het beeld scramblen
(alleen het publiek kan het dan uiteraard wel horen)
Ralph is LIEFquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij weet Ralph ook wel hoe het zit, maar hij steunt Roel gewoon in z'n geheime opdracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |