dat vraag ik me nou ook al de hele tijd af, volgens mij ijlen zequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:28 schreef Loedertje het volgende:
Ik snap iets niet
Ralph zou toch gewoon mogen roken?
Alleen Roel/Tanja en Natalie hadden toch een rookverbod?
tanja is een trut...ze laat t nu klinken alsof roel zijn opdracht heeft verluld...en dat is echt niet o...hj heeft waarschijnlijk ies gezegd van: ach, ik weet zeker dat jullie volgende week wel weer eten hebben...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef Marrije het volgende:
Waaaaaaaaaaaat? Heeft Roel nu aan Tanja verteld dat als ze hem niet betrappen dat ze dan verzekerd zijn van goed eten???
nee alle genomineerden + tanja (omdat die het overnam van Chantal) en Nathaliequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat vraag ik me nou ook al de hele tijd af, volgens mij ijlen ze
dat is de opdracht ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef Marrije het volgende:
Waaaaaaaaaaaat? Heeft Roel nu aan Tanja verteld dat als ze hem niet betrappen dat ze dan verzekerd zijn van goed eten???
Dan had Roel het ook wel gered....iets moeilijker misschien, maar hij had het gered!quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:30 schreef Stereotomy het volgende:
DIT had de rookpolitie op dag 1 moeten zijn. Dan was Roel NOOIT op 20 (twintig, halloo) sigaretten gekomen - 10.000 EUR rijker. 22.000 oude florijnen.
Ze heeft 't net al goed gemaakt pieperds.. Roel heeft gezegd: "Ik maak me er niet druk om, ik ga er vanuit dat we gewoon weer eten krijgen volgende week"... Zei ze net. Dus niks aan de hand.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tanja is een trut...ze laat t nu klinken alsof roel zijn opdracht heeft verluld...en dat is echt niet o...hj heeft waarschijnlijk ies gezegd van: ach, ik weet zeker dat jullie volgende week wel weer eten hebben...
quote:
Maar ze zei wel dat Roel had gezegd dat hij niet betrapt mocht worden en dat het allemaal wel goed kwam. Hij heeft dus indirect toegegeven dat ie rookt, anders valt er niks van betrappen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:32 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tanja is een trut...ze laat t nu klinken alsof roel zijn opdracht heeft verluld...en dat is echt niet o...hj heeft waarschijnlijk ies gezegd van: ach, ik weet zeker dat jullie volgende week wel weer eten hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |