had m al klaarstaanquote:
Volgens mij zijn het vraagtekens vooraf .. maar goed, die snap ik ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef zwartedoos het volgende:
@webspider die vraagtekens achteraf snap ik niet![]()
goed plan ik ga ook... check je eerst je mail ffquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:49 schreef purplerose het volgende:
Aah! hier zijn we!
quote:
10 nieuwe maar niks van jouquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
goed plan ik ga ook... check je eerst je mail ff![]()
sta op blockquote:
errugggggggggggggggquote:
heb m!thanks...mijn geest en hart hebben ruzie...dit klopt echt helemaalquote:
ik doe ut foutquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:00 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb m!thanks...mijn geest en hart hebben ruzie...dit klopt echt helemaal![]()
sorry t ligt niet aan jou...denk niet dat iemand iets kan zeggen om me beter te laten voelen ben ik bang...dit is mn eigen tekortkoming ofsowquote:
komt wel goed, het was iig goed bedoeldquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:02 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
sorry t ligt niet aan jou...denk niet dat iemand iets kan zeggen om me beter te laten voelen ben ik bang...dit is mn eigen tekortkoming ofsow
weet ik...liefquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
komt wel goed, het was iig goed bedoeld![]()
vertelquote:
trustequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:08 schreef GewoneMan het volgende:
ik ga slapen truste all![]()
zwartedoos![]()
Goedemorgen schoonheidquote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:26 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een kut tt weer
Ik ga vandaag twee (!) huisjes bekijken. Een wat kleinere en een ENORME met alleen al 30 m2 tuinquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wel goede morgen
(tenminste dat hoop ik voor je
quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ga vandaag twee (!) huisjes bekijken. Een wat kleinere en een ENORME met alleen al 30 m2 tuin. Daar past mijn bubbelbad prima in
.
In Den Haagquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Waar?
En gaat dat MOD Central worden?![]()
en welke spreekt je het meeste aan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
In Den Haag. Enne mod central
. Muuk mag best es komen bubbelbadderen dan
.
Den Haag is dan weer jammerquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
In Den Haag. Enne mod central
. Muuk mag best es komen bubbelbadderen dan
.
Met de tuin. Die ligt alleen een eurootje of 15.000 boven mijn budget. Maar dat kunnen we er of af onderhandelen, of zelf bij financieren, al is dat laatste fiscaal niet heel verstandigquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en welke spreekt je het meeste aan?
die met die grote tuin of die andere?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:14 schreef RATMEN het volgende:
Nederland heeft 14,4 % singles en is daarmee het derde land met de meeste singles in europa ... Dat houdt in dat we een redelijk kan hebben om nog iemand te vinden. als je dat wil natuurlijk
.
We?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:16 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ben verkocht
we zijn niet hopeloos
tis wel veel werk he, een tuin, ok t is heerlijk in de zomer, bubbelbadje natuurlijk ook geweldig maar t onkruid groeit zo verrekt hardquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Met de tuin. Die ligt alleen een eurootje of 15.000 boven mijn budget. Maar dat kunnen we er of af onderhandelen, of zelf bij financieren, al is dat laatste fiscaal niet heel verstandig.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hebben Plato en mij niet meegerekend.
Ik doe zo mn best om hopeloos te zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis wel veel werk he, een tuin, ok t is heerlijk in de zomer, bubbelbadje natuurlijk ook geweldig maar t onkruid groeit zo verrekt hard
nee godt, we (wij allemaal, met n kleine uitzondering daargelaten) zijn niet hopeloos...
Ik heb mijn hele leven in Den Haag. Ik woon op zich liever in Leiden, maar gezien het feit dat alles in mijn leven zich afspeelt in Den Haag, blijf ik daar maarquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Den Haag is dan weer jammer![]()
Nee hoor best leuke stad![]()
Ja maar daar heb je weer tuinmannen voor. En laat ik nou net een vriendje hebben die een eigen tuinarchitectuur en aanleg bedrijf heeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis wel veel werk he, een tuin, ok t is heerlijk in de zomer, bubbelbadje natuurlijk ook geweldig maar t onkruid groeit zo verrekt hard
nee godt, we (wij allemaal, met n kleine uitzondering daargelaten) zijn niet hopeloos...
Leidenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven in Den Haag. Ik woon op zich liever in Leiden, maar gezien het feit dat alles in mijn leven zich afspeelt in Den Haag, blijf ik daar maar.
Ik weet niet waar je woont, dus kan er niet over oordelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leiden![]()
Dan zou ik ook liever leiden doen idd
Wel centrum![]()
Maar ja ik ga hier weer nooit weg![]()
6 uurtjes maarquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:40 schreef webspider het volgende:
Mogguh
Heb ik nog iets gemist in die 6 hele uren zonder Fok! ?
Weet je wat er in 6 uur kan gebeurenquote:
Haarlemquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, dus kan er niet over oordelen.
Daar heb ik een paar weken geleden nog gegeten en gestapt, was erg tofquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Weet je wat er in 6 uur kan gebeuren
vriend van mij gaat juist van Leiden naar Haarlem verhuizenquote:
En niet bellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar weken geleden nog gegeten en gestapt, was erg tof.
Slechte beslissingquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
vriend van mij gaat juist van Leiden naar Utrecht verhuizen
quote:
utrecht was een typo, hij gaat naar Haarlemquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Slechte beslissing![]()
Nee utrecht is ook wel leuk.
Maar mij te ver weg van alles waar ik van hou
Verstandigquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
utrecht was een typo, hij gaat naar Haarlem
Mogguhquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:40 schreef webspider het volgende:
Mogguh
Heb ik nog iets gemist in die 6 hele uren zonder Fok! ?
Zeg, verzin je eigen grappige teksten...quote:
Oef, heb nog wel wat foto's en filmpjes van afgelopen weekend die daar erg goed zouden passen..quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verstandig![]()
(al moet het niet te druk worden)
Het 38stuh BrEeZaH ToPiC, jeweettoggg?
Pieter gevonden![]()
Kom maar opquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:02 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oef, heb nog wel wat foto's en filmpjes van afgelopen weekend die daar erg goed zouden passen..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heheheh, neuh, niet nodig, denk dat ik ze lekker in de prive-collectie hou
Ik gebruik geen P2P programma'squote:Op dinsdag 27 september 2005 09:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Zo is P2P ook de nek omgedraaid
quote:
quote:hmm voor mij ff geen wine meer
je moet ook niet aan de wijn gaan zitten om 6 uur smiddags....
dan slaap je lang, vergeet te eten en hebt last van de naweeën de dag erna
Daar heb ik Kazaa niet voor nodigquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee maar je wil wel geile chix zien toch?
En ik wil graag Phea zijn smaak bepalen
issie in t geilheidstopic dan nu ook al weg?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verstandig![]()
(al moet het niet te druk worden)
Het 38stuh BrEeZaH ToPiC, jeweettoggg?
Pieter gevonden![]()
wat hebben jullie in hemelsnaam allemaal gedaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heheheh, neuh, niet nodig, denk dat ik ze lekker in de prive-collectie hou
das balen danquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:06 schreef webspider het volgende:
[..]tis alweer een tijdje geleden dat ik lekker gelikt heb
ik heb t maar helemaal overgeslagen realiseerde ik me vanmorgen... dus maar een goed ontbijtje genomenquote:
Ik kwam er gisteren rond 23u achter dat ik nog moest eten
moggehquote:
quote:
Sylvana post hier al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
moggeh
klinkt net als één grote GB he
GameBoy?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
moggeh
klinkt net als één grote GB he
The mental picture, wat doe jequote:
Een goede dag nog voor de resterende tijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:17 schreef webspider het volgende:
[..]
The mental picture, wat doe je![]()
of course tha easy onequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
GameBoy?
GeileBende?
of toch the easy one: GangBang
ach dat overleef je ook nog welquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:17 schreef webspider het volgende:
[..]
The mental picture, wat doe je![]()
Ja, en die uitsmijter komt naar kwaad naar mij toe, terwijl jij die 16-jarige paaldansende sletjes loopt te filmenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:02 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oef, heb nog wel wat foto's en filmpjes van afgelopen weekend die daar erg goed zouden passen..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef PhaE het volgende:
Ik denk dat ik maar aan het werk ga....
![]()
omgquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:21 schreef Godlike02 het volgende:
Dutch Gangbang
Dutch gangbang deel 2
Voor de mensen die nog moeten inlezen
Ik denk dat ik maar naar het werk gaquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef PhaE het volgende:
Ik denk dat ik maar aan het werk ga....
![]()
ik begrijp dat je niet geinteresseerd bent?quote:
Je vergeet omfg om maar in dezelfde richting van dit topic te blijvenquote:
Not my cup of teaquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik begrijp dat je niet geinteresseerd bent?![]()
En wat voor historyquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welkom in de Singles History![]()
Oh je dacht dat we hier geen geschiedenis hadden?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Gangbang is voor mensen die niet in staat zijn een normale relatie op te zetten of te behouden
idd niet al te beste timingquote:
Gangbang is voor mensen met aandachtstekortquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Gangbang is voor mensen die niet in staat zijn een normale relatie op te zetten of te behouden
Zo een slechte?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gangbang is voor mensen met aandachtstekort
Btw, Pieter is echt zoekende in dat Breezahtopic
Echt, dat moet toch een kloon zijn?
een kloon van wie... van een behaarde bosaapquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gangbang is voor mensen met aandachtstekort
Btw, Pieter is echt zoekende in dat Breezahtopic
Echt, dat moet toch een kloon zijn?
Niet eens... Zo'n gangbang heeft in mijn ogen niets met relaties te maken. Het gaat gewoon om pure lust. Er schijnen veel stellen te komen die het juist een verrijking van hun relatie vinden. Of je het zelf nu zou doen of niet, vind ik niet dat je kan oordelen of die mensen wel/geen normale relatie (kunnen) hebben... Wat is een normale relatie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
Je klinkt als een ervarings deskundigequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
een kloon van wie... van een behaarde bosaap
wat de stelling betreft ben ik t met pheno eens,
het heeft niets te maken dat mensen geen relatie kunnen krijgen
maar juist alleen maar meer willen dan een 1 op 1 relatie omdat ze zich dan achtergesteld voelen
ze willen meer en meer aandacht hebben
Dat bedoel ik, hiervoor kende denk ik niemand Sylvana, nu wel. Ze heeft spontaan haar fotoboek dichtgegooid, want ze is nu een levend gangbanglegende op fok. Triest dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Sylvana kwam die aandacht te kort?
Ze had in elk geval stuk meer aandacht na de gangbang.
neej das een 1 op 11 relatiequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, met al die vrouwen die achter mij aan huppelen lijkt het wel net een gangbang.
Een voetbal elftal?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Stelling: Gangbangen is een typische singles bezigheid.
hahaha neem aan dat je met dat ervaringsdeskundige pietertje bedoeltquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je klinkt als een ervarings deskundige
Wil je het nog meer uitleggen aan ons?
En zijn er veel stelletjes die dat doen?
En hoe weet je wie de vader is![]()
On eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Hoi, btw.
doeiquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een ontzettend slecht openingsplaatje. Ik durf hier nu echt niet meer te posten hoor.
lekkere binnenkomstquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Hoi, btw.
Misschien komt dat omdat versieren een kunst is?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
singles praten vooral over sex
De meeste doen het weinig heb ik zo de indruk
Gangbangen is wel een geliefd onderwerp,quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
singles praten vooral over sex
De meeste doen het weinig heb ik zo de indruk
en rimmenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gangbangen is wel een geliefd onderwerp,.
En wanneer spreken we van een groep?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
@godt. gangbang is in mijn ogen iets wat tussen meerdere mannen én vrouwen plaatsvind
dus niet 1 man en 2 vrouwen of omgekeerd, ook geen partnerruil
maar wanneer er echt sprake is van een groep
omdat iedereen nieuwsgierig is, maar bijna niemand het durftquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gangbangen is wel een geliefd onderwerp,.
Eens!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een ontzettend slecht openingsplaatje. Ik durf hier nu echt niet meer te posten hoor.
quote:
wat jij wil.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
En wanneer spreken we van een groep?
Meer dan 3, 4, 5?
Ja wanneer is het een groepquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Meer dan 3, 4, 5?
Niet generaliseren aubquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
omdat iedereen nieuwsgierig is, maar bijna niemand het durft![]()
ik denk dat je daar wel vanaf kunt gaan spreken vanaf 5 ( onder 4 valt partnerruil he )quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Meer dan 3, 4, 5?
Ik zou zeggen 5.... 2 dames en 3 heren.... mixen maar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja wanneer is het een groep
3 is een trio
4 een kwartet
Wanneer is het een gangbang
pff... jij bent scherp op de vroege ochtend...quote:
zoiets jahquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:42 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 5.... 2 dames en 3 heren.... mixen maar...![]()
Duidelijk, je spreekt dus al van een gangbang met 3 personenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:43 schreef Godlike02 het volgende:
Opgezocht![]()
Van dale kent het woord niet
A gang bang is a situation in which one individual, either a woman or a man, has sexual intercourse with multiple partners simultaneously. The term is most commonly used when the individual is a woman, who receives a penis or other object in her vagina and anus at the same time. When a man has sex with several women, it is usually known as a reverse gang bang or a whorgy. The term was once considered an offensive taboo word, but is deemed less so today—to the point that it is sometimes used in news bulletins.
Kben redelijk wakker jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
pff... jij bent scherp op de vroege ochtend...![]()
bijna iedereen is wel nieuwsgierig dan...
no problem. Anything to keep you happyquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kben redelijk wakker ja![]()
Thnx voor de rectificatie![]()
werk zequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:48 schreef Elcaro het volgende:
pff.. ik ga maar weer eens een suffe vergadering in...
Ik wil kofieeeeeee....quote:
Buurtze!quote:
* haalt nog een capuccinoquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wil kofieeeeeee..... Moet alleen nog even volhouden zonder,
.
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wil kofieeeeeee..... Moet alleen nog even volhouden zonder,
.
Dank!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier heb je er al eentje
hier ook maar meteen een bakkie thee gehaald
Maak hem geil zou ik zeggenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:55 schreef Misstique het volgende:
PieterCK post weer in t geilheidstopic![]()
ach erm meissiequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:55 schreef Misstique het volgende:
PieterCK post weer in t geilheidstopic![]()
Neuh.. kgebruik dat topic tegenswoordigs als SCquote:
En hem een foto van Sugar Lee met een breezah sturenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:58 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neuh.. kgebruik dat topic tegenswoordigs als SC![]()
Hij is goed jaquote:
Lo. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat je hier inmiddels illegaal komt?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:09 schreef Frezer het volgende:Ik ga me opmaken voor de grote wandeling richting koffie automaat.
![]()
[..]
Lo. Ik heb in de wandelgangen gehoord dat je hier inmiddels illegaal komt?
![]()
Je bent met hem vroeg gaan nuecken?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent met hem vroeg gaan nuecken?
Fembobquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:11 schreef Ynske het volgende:
moggeh Muuk en Fembob
zeg frezerke neem er voor mij ook ff een mee
moet je wel ff status aanvragen he,quote:
Als ik terug ben issie koudquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:11 schreef Ynske het volgende:
moggeh Muuk en Fembob
zeg frezerke neem er voor mij ook ff een mee
Mag ik dan asielzoeker zijn??quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je wel ff status aanvragen he,
in 3 voud naar iedereen op de meel, misschien dat je dan net als Pheno een speciale behandeling krijgt
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ik terug ben issie koud, is 7minuten lopen. Ga gezellig mee joh!
is goequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Als ik terug ben issie koud, is 7minuten lopen. Ga gezellig mee joh!
Had graag uw mailadresje!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
is goe
gezellig
@fembob, nee niet via hier.... in 3 voud via de meel!!!!!!!!!!!!!
Een schande is hetquote:
quote:
Ik heb het gevoel dat je er de draak mee steektquote:
doodmakenquote:
quote:
Singledom rulez!quote:
Nee, het gebouw is een wandeling van 7 minuten lang,quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:13 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
7 Minuten?
Je moet naar de dichtsbijzijnde kroeg ofzo?!
Wat voor lijst?quote:
Johquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je er de draak mee steekt.
Ik schijn een status te moeten aanvragen aangezien ik niet meer single ben.quote:
wahahahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
moet je wel ff status aanvragen he,
in 3 voud naar iedereen op de meel, misschien dat je dan net als Pheno een speciale behandeling krijgt
Toen ik dat moest was de lijst veel kleinerquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:19 schreef fembol het volgende:
[..]
Ik schijn een status te moeten aanvragen aangezien ik niet meer single ben.
Dacht dat jij misschien wel ervaring had, en een lijst met e-mailadresjes had.
Geef me jouw lijst maar, dan ben ik vast op weg geholpen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toen ik dat moest was de lijst veel kleiner
Jij denkt dat ik een lijstje van 5 personen bewaar voor bijna 2 jaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:34 schreef fembol het volgende:
[..]
Geef me jouw lijst maar, dan ben ik vast op weg geholpen.
![]()
En anders blijf ik wel een illegale asielzoeker!![]()
Ik hoopte er slechts op.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een lijstje van 5 personen bewaar voor bijna 2 jaar
Sollyquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
**kijkt even om het hoekje**
je weet toch wel hoe zwaar je t dan gaat krijgen hequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef fembol het volgende:
Blijf wel illegaal.
wbquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:40 schreef Godlike02 het volgende:
Zo ben dr weer
venderwel is er niet, je kunt verder!quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ook, pauzequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u!
uurtje hoor
maybe anderhalf daarna ga ik weer ff weg
Nee, ik haal wat en ben weer terug. Gisteren al een lange lunch gehadquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik ook
maar ga ff aan de overkant lunchen
Dus lange lunch
dynamisch nog wel....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:44 schreef webspider het volgende:
Zoo, weer een dynamische dag op het werk begonnen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
venderwel is er niet, je kunt verder!
succes meisquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
![]()
o shit, kwart voor elf?? ik moet hollen, moet naar de tandarts!!!
* kijkt ook even meequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
kom binnenquote:
Illegalenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:39 schreef fembol het volgende:
Blijf wel illegaal.
heb het al zwaar genoeg gehad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
je weet toch wel hoe zwaar je t dan gaat krijgen he
daarbij... een beetje moeite kun je wel doen
iddquote:
Fok!, mail, Fok!, mail, Fok!, mail, lunch, en vanmiddag zie ik wel weerquote:
vriend van me werkt aan de overkantquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik haal wat en ben weer terug. Gisteren al een lange lunch gehad
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:49 schreef PPWB84 het volgende:
morgen!
quote:
ze moet een aanvraag indienen,quote:
Wie blieven er dan allemaal een mail?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:49 schreef Ynske het volgende:
[..]als je dat al zwaar noemt,
ken je het echte leven niet
No pain no gain, dat idee toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze moet een aanvraag indienen,
maar vind dat teveel werk
hmm das idd erg dynamisch...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:49 schreef webspider het volgende:
[..]
Fok!, mail, Fok!, mail, Fok!, mail, lunch, en vanmiddag zie ik wel weer![]()
Gewoon een brief schrijvenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef fembol het volgende:
[..]
En is er een aanvraagformulier voorhanden?
roken, goed ideequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
vriend van me werkt aan de overkant
Net al even wezen roken
zorgen voor een originele sollicitatiebrief, met voldoende motivatiequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:50 schreef fembol het volgende:
[..]
Wie blieven er dan allemaal een mail?
En is er een aanvraagformulier voorhanden?
Ik niet, ben echt hard aan t werkquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:51 schreef Godlike02 het volgende:
allemaal luie donders
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik niet, ben echt hard aan t werk![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:51 schreef Godlike02 het volgende:
allemaal luie donders
roken, slecht planquote:
Heb serieus al veel gedaan vanochtend, kga als een speer!quote:
Geweldige Singles,quote:
roken = goedquote:
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb serieus al veel gedaan vanochtend, kga als een speer!![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:57 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Geweldige Singles,
Berouw heb ik om de zonde die ik heb begaan
Ik kon Bob niet laten staan
Ik vraag jullie hierbij om een lief gebaar
Heb meelij, want het valt me zwaar
Het idee dat ik hier niet meer mag verkeren
Vind ik verdraaid moeilijk te accepteren
Zonder jullie voel ik mij niet compleet
Een dierbare plek waar ik mijn singledagen sleet
Ik hoop dat jullie voor mijn eerlijk pleidooi zwichten
En dat ik jullie mag blijven berichten
Liefs,
Jullie Fembol
Wil je niet vervelen met mijn werkzaamheden hier.quote:
maar ik moet je teleurstellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:57 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Geweldige Singles,
Berouw heb ik om de zonde die ik heb begaan
Ik kon Bob niet laten staan
Ik vraag jullie hierbij om een lief gebaar
Heb meelij, want het valt me zwaar
Het idee dat ik hier niet meer mag verkeren
Vind ik verdraaid moeilijk te accepteren
Zonder jullie voel ik mij niet compleet
Een dierbare plek waar ik mijn singledagen sleet
Ik hoop dat jullie voor mijn eerlijk pleidooi zwichten
En dat ik jullie mag blijven berichten
Liefs,
Jullie Fembob
Nou tijd niet meer gedaan! Binnenkort weer eens doen....inspiratie genoeg op zich.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef Ynske het volgende:
@pimmetje
nog altijd niet van t rijmen af?
hebbie nog geschreven?
hier maar bar weinig...
Ik vraag er toch om?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wil je niet vervelen met mijn werkzaamheden hier.
Goed, je hebt erom gevraagd:quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vraag er toch om?![]()
Stelling: Singles hebben saai kut werk!
okee, gaan we stemmen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef fembol het volgende:
Fokforum, 27 September 2005
Geachte Singles-dames en Singles-heren,
Graag wil ik in aanmerking komen voor een status om in uw Singles-topic te mogen blijven posten.
Sinds afgelopen weekend is mijn status als Single helaas ten einde en heb ik als zodanig geen rechten meer uw topics te bezoeken. Daar ik altijd graag op de hoogte blijf van wat er in singles omgaat en daar mijn visie op geef zou ik het erg waarderen als u mij deze status toekent.
Ik begrijp dat er bepaalde dingen zullen moeten veranderen, wil ik blijven doorposten. Mijn voorstel is deze:
1 ik zal slechts over de bouwvakker berichten als mij daar naar gevraagd wordt, onder voorbehoud dat ik ten alle tijden bepaalde informatie voor mijzelf houd
2 ik zal meeleven met uw lief en of leed
Verder zou ik u dit bericht natuurlijk 3 keer kunnen sturen, als zijnde in 3-voud, maar dat doe ik niet.
Met vriendelijke groet,
Fembol
Nepsingle sinds dit weekend.
Afgekeurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef fembol het volgende:
Graag wil ik in aanmerking komen voor een status om in uw Singles-topic te mogen blijven posten.
Sinds afgelopen weekend is mijn status als Single helaas ten einde en heb ik als zodanig geen rechten meer uw topics te bezoeken. Daar ik altijd graag op de hoogte blijf van wat er in singles omgaat en daar mijn visie op geef zou ik het erg waarderen als u mij deze status toekent.
Ik begrijp dat er bepaalde dingen zullen moeten veranderen, wil ik blijven doorposten. Mijn voorstel is deze:
1 ik zal slechts over de bouwvakker berichten als mij daar naar gevraagd wordt, onder voorbehoud dat ik ten alle tijden bepaalde informatie voor mijzelf houd
Verder zou ik u dit bericht natuurlijk 3 keer kunnen sturen, als zijnde in 3-voud, maar dat doe ik niet.
Met vriendelijke groet,
Fembol
afgekeurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef fembol het volgende:
Met vriendelijke groet,
Fembol
als of jij mijn gedachte kan lezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:09 schreef fembol het volgende:
[..]
Dat was duidelijk.
Nu de rest nog.
En ze wil geen eens moeite doen om het in zesvoud te sturen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
afgekeurd![]()
en is niet via de meel verstuurd
Wat dient er bewezen te worden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En ze wil geen eens moeite doen om het in zesvoud te sturen.
Plus ik zie geen overtuigend bewijs of de toegevoegde waarde
is dit alles wat je overhebt om hier te mogen posten, terwijl je heiligschennis hebt gepleegd? afgekeurdquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:05 schreef fembol het volgende:
Met vriendelijke groet,
Fembol
Ik heb hier wel niets te zeggen, maar wat mij betreft ben je wel op de goede weg!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:12 schreef fembol het volgende:
![]()
Ik word dus unaniem uit singles geflikkerd?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Ik heb hier wel niets te zeggen, maar wat mij betreft ben je wel op de goede weg!![]()
jij geeft ook snel opquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:16 schreef fembol het volgende:
* fembol gaat in een hoekje zitten janken
dilemma: fok! of bouwvakker.....
Dit spreekt nog niet echt voor je.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:16 schreef fembol het volgende:
* fembol gaat in een hoekje zitten janken
dilemma: fok! of bouwvakker.....
zelfs piedra wordt nu strengquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:18 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Dit spreekt nog niet echt voor je.
Je moet vechten voor je bestaansrecht hier
HA!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
oe oe, ik post hier ook als niet-single, hier wordt met twee maten en gewichten gemeten.
je bent net op tijd voor de nieuwe stemronde kleinkonijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
oe oe, ik post hier ook als niet-single, hier wordt met twee maten en gewichten gemeten.
ik zou ook spreken van een flagrante schending van het gelijkheidsbeginsel, jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef fembol het volgende:
HA!!
Dus: Objection!! Ik word hier gediscrimineerd als zijnde gammaslet!!
nee, kleinkonijn gaat nu ook door de censuur stel ik voor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef fembol het volgende:
[..]
HA!!
Dus: Objection!! Ik word hier gediscrimineerd als zijnde gammaslet!!
Hmm ... er komt ineens een track van de beastie boys in me op .. "you gotta fight ... for your right .. to paaaaaarty!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:18 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Je moet vechten voor je bestaansrecht hier
Nietus, die moet er 6 indienen, ik moest er 3quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef PPWB84 het volgende:
en kleinkonijn moet 2 aanvragen indienen, want die is niet alleen.
ik ook!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef PPWB84 het volgende:
als ik moest kiezen tussen fok en een bouwvakker wist ik het wel![]()
niet alleen ? praat je nu over superkleinkonijn of over meneerkleinkonijn ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:21 schreef PPWB84 het volgende:
en kleinkonijn moet 2 aanvragen indienen, want die is niet alleen.
In dat geval 9!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet alleen ? praat je nu over superkleinkonijn of over meneerkleinkonijn ?
Welkom op fokquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef petitlapin het volgende:
neej hoorquote:
dus niet.quote:
Psssst fok is groter dan singlesquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus niet.
anders zou je er wel meer moeite voor doen
en het bewijzen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej hoor
klein konijn hoeft dat niet.
die willen we hebben voor haar relletjes (hoewel ze al lang geleden zijn)
jij hebt nog altijd niet bewezen waarom we jou zouden moeten behouden
ik ben zo'n hormoonbom dat ik wel een beetje wil rellen hoor, het probleem is dat ik ga beginnen huilen als ik zelf te hard word aangepaktquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Ynske het volgende:
neej hoor
klein konijn hoeft dat niet.
die willen we hebben voor haar relletjes (hoewel ze al lang geleden zijn)
jij hebt nog altijd niet bewezen waarom we jou zouden moeten behouden
psssst! steek je tijd nou in t verkrijgen van een nieuw lidmaatschap!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:26 schreef fembol het volgende:
[..]
![]()
Julle hebben anders weken van mijn bouwvakkerperikelen kunnen genieten en er over roddelen.
Het was ook in mijn afwezigheid onderwerp van gesprek
Vivi for presidentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |