Ik denk dat ik maar naar het werk gaquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef PhaE het volgende:
Ik denk dat ik maar aan het werk ga....
![]()
ik begrijp dat je niet geinteresseerd bent?quote:
Je vergeet omfg om maar in dezelfde richting van dit topic te blijvenquote:
Not my cup of teaquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:24 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ik begrijp dat je niet geinteresseerd bent?![]()
En wat voor historyquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welkom in de Singles History![]()
Oh je dacht dat we hier geen geschiedenis hadden?
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Gangbang is voor mensen die niet in staat zijn een normale relatie op te zetten of te behouden
idd niet al te beste timingquote:
Gangbang is voor mensen met aandachtstekortquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
Stelling: Gangbang is voor mensen die niet in staat zijn een normale relatie op te zetten of te behouden
Zo een slechte?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gangbang is voor mensen met aandachtstekort
Btw, Pieter is echt zoekende in dat Breezahtopic
Echt, dat moet toch een kloon zijn?
een kloon van wie... van een behaarde bosaapquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gangbang is voor mensen met aandachtstekort
Btw, Pieter is echt zoekende in dat Breezahtopic
Echt, dat moet toch een kloon zijn?
Niet eens... Zo'n gangbang heeft in mijn ogen niets met relaties te maken. Het gaat gewoon om pure lust. Er schijnen veel stellen te komen die het juist een verrijking van hun relatie vinden. Of je het zelf nu zou doen of niet, vind ik niet dat je kan oordelen of die mensen wel/geen normale relatie (kunnen) hebben... Wat is een normale relatie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
Je klinkt als een ervarings deskundigequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
een kloon van wie... van een behaarde bosaap
wat de stelling betreft ben ik t met pheno eens,
het heeft niets te maken dat mensen geen relatie kunnen krijgen
maar juist alleen maar meer willen dan een 1 op 1 relatie omdat ze zich dan achtergesteld voelen
ze willen meer en meer aandacht hebben
Dat bedoel ik, hiervoor kende denk ik niemand Sylvana, nu wel. Ze heeft spontaan haar fotoboek dichtgegooid, want ze is nu een levend gangbanglegende op fok. Triest dus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Sylvana kwam die aandacht te kort?
Ze had in elk geval stuk meer aandacht na de gangbang.
neej das een 1 op 11 relatiequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, met al die vrouwen die achter mij aan huppelen lijkt het wel net een gangbang.
Een voetbal elftal?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Stelling: Gangbangen is een typische singles bezigheid.
hahaha neem aan dat je met dat ervaringsdeskundige pietertje bedoeltquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je klinkt als een ervarings deskundige
Wil je het nog meer uitleggen aan ons?
En zijn er veel stelletjes die dat doen?
En hoe weet je wie de vader is![]()
On eens.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Hoi, btw.
doeiquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een ontzettend slecht openingsplaatje. Ik durf hier nu echt niet meer te posten hoor.
lekkere binnenkomstquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:35 schreef Frezer het volgende:
Hoi, btw.
Misschien komt dat omdat versieren een kunst is?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
singles praten vooral over sex
De meeste doen het weinig heb ik zo de indruk
Gangbangen is wel een geliefd onderwerp,quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:36 schreef Godlike02 het volgende:
singles praten vooral over sex
De meeste doen het weinig heb ik zo de indruk
en rimmenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gangbangen is wel een geliefd onderwerp,.
En wanneer spreken we van een groep?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
@godt. gangbang is in mijn ogen iets wat tussen meerdere mannen én vrouwen plaatsvind
dus niet 1 man en 2 vrouwen of omgekeerd, ook geen partnerruil
maar wanneer er echt sprake is van een groep
omdat iedereen nieuwsgierig is, maar bijna niemand het durftquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:39 schreef Frezer het volgende:
[..]
Gangbangen is wel een geliefd onderwerp,.
Eens!quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat een ontzettend slecht openingsplaatje. Ik durf hier nu echt niet meer te posten hoor.
quote:
wat jij wil.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
En wanneer spreken we van een groep?
Meer dan 3, 4, 5?
Ja wanneer is het een groepquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Meer dan 3, 4, 5?
Niet generaliseren aubquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Elcaro het volgende:
[..]
omdat iedereen nieuwsgierig is, maar bijna niemand het durft![]()
ik denk dat je daar wel vanaf kunt gaan spreken vanaf 5 ( onder 4 valt partnerruil he )quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Meer dan 3, 4, 5?
Ik zou zeggen 5.... 2 dames en 3 heren.... mixen maar...quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja wanneer is het een groep
3 is een trio
4 een kwartet
Wanneer is het een gangbang
pff... jij bent scherp op de vroege ochtend...quote:
zoiets jahquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:42 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik zou zeggen 5.... 2 dames en 3 heren.... mixen maar...![]()
Duidelijk, je spreekt dus al van een gangbang met 3 personenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:43 schreef Godlike02 het volgende:
Opgezocht![]()
Van dale kent het woord niet
A gang bang is a situation in which one individual, either a woman or a man, has sexual intercourse with multiple partners simultaneously. The term is most commonly used when the individual is a woman, who receives a penis or other object in her vagina and anus at the same time. When a man has sex with several women, it is usually known as a reverse gang bang or a whorgy. The term was once considered an offensive taboo word, but is deemed less so today—to the point that it is sometimes used in news bulletins.
Kben redelijk wakker jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
pff... jij bent scherp op de vroege ochtend...![]()
bijna iedereen is wel nieuwsgierig dan...
no problem. Anything to keep you happyquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kben redelijk wakker ja![]()
Thnx voor de rectificatie![]()
werk zequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:48 schreef Elcaro het volgende:
pff.. ik ga maar weer eens een suffe vergadering in...
Ik wil kofieeeeeee....quote:
Buurtze!quote:
* haalt nog een capuccinoquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:52 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik wil kofieeeeeee..... Moet alleen nog even volhouden zonder,
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |