Ik doe zo mn best om hopeloos te zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis wel veel werk he, een tuin, ok t is heerlijk in de zomer, bubbelbadje natuurlijk ook geweldig maar t onkruid groeit zo verrekt hard
nee godt, we (wij allemaal, met n kleine uitzondering daargelaten) zijn niet hopeloos...
Ik heb mijn hele leven in Den Haag. Ik woon op zich liever in Leiden, maar gezien het feit dat alles in mijn leven zich afspeelt in Den Haag, blijf ik daar maarquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Den Haag is dan weer jammer![]()
Nee hoor best leuke stad![]()
Ja maar daar heb je weer tuinmannen voor. En laat ik nou net een vriendje hebben die een eigen tuinarchitectuur en aanleg bedrijf heeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis wel veel werk he, een tuin, ok t is heerlijk in de zomer, bubbelbadje natuurlijk ook geweldig maar t onkruid groeit zo verrekt hard
nee godt, we (wij allemaal, met n kleine uitzondering daargelaten) zijn niet hopeloos...
Leidenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven in Den Haag. Ik woon op zich liever in Leiden, maar gezien het feit dat alles in mijn leven zich afspeelt in Den Haag, blijf ik daar maar.
Ik weet niet waar je woont, dus kan er niet over oordelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leiden![]()
Dan zou ik ook liever leiden doen idd
Wel centrum![]()
Maar ja ik ga hier weer nooit weg![]()
6 uurtjes maarquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:40 schreef webspider het volgende:
Mogguh
Heb ik nog iets gemist in die 6 hele uren zonder Fok! ?
Weet je wat er in 6 uur kan gebeurenquote:
Haarlemquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:33 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, dus kan er niet over oordelen.
Daar heb ik een paar weken geleden nog gegeten en gestapt, was erg tofquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Weet je wat er in 6 uur kan gebeuren
vriend van mij gaat juist van Leiden naar Haarlem verhuizenquote:
En niet bellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Daar heb ik een paar weken geleden nog gegeten en gestapt, was erg tof.
Slechte beslissingquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
vriend van mij gaat juist van Leiden naar Utrecht verhuizen
quote:
utrecht was een typo, hij gaat naar Haarlemquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Slechte beslissing![]()
Nee utrecht is ook wel leuk.
Maar mij te ver weg van alles waar ik van hou
Verstandigquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
utrecht was een typo, hij gaat naar Haarlem
Mogguhquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:40 schreef webspider het volgende:
Mogguh
Heb ik nog iets gemist in die 6 hele uren zonder Fok! ?
Zeg, verzin je eigen grappige teksten...quote:
Oef, heb nog wel wat foto's en filmpjes van afgelopen weekend die daar erg goed zouden passen..quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verstandig![]()
(al moet het niet te druk worden)
Het 38stuh BrEeZaH ToPiC, jeweettoggg?
Pieter gevonden![]()
Kom maar opquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:02 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oef, heb nog wel wat foto's en filmpjes van afgelopen weekend die daar erg goed zouden passen..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heheheh, neuh, niet nodig, denk dat ik ze lekker in de prive-collectie hou
Ik gebruik geen P2P programma'squote:Op dinsdag 27 september 2005 09:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Zo is P2P ook de nek omgedraaid
quote:
quote:hmm voor mij ff geen wine meer
je moet ook niet aan de wijn gaan zitten om 6 uur smiddags....
dan slaap je lang, vergeet te eten en hebt last van de naweeën de dag erna
Daar heb ik Kazaa niet voor nodigquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee maar je wil wel geile chix zien toch?
En ik wil graag Phea zijn smaak bepalen
issie in t geilheidstopic dan nu ook al weg?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verstandig![]()
(al moet het niet te druk worden)
Het 38stuh BrEeZaH ToPiC, jeweettoggg?
Pieter gevonden![]()
wat hebben jullie in hemelsnaam allemaal gedaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:04 schreef PhaE het volgende:
[..]
Heheheh, neuh, niet nodig, denk dat ik ze lekker in de prive-collectie hou
das balen danquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:06 schreef webspider het volgende:
[..]tis alweer een tijdje geleden dat ik lekker gelikt heb
ik heb t maar helemaal overgeslagen realiseerde ik me vanmorgen... dus maar een goed ontbijtje genomenquote:
Ik kwam er gisteren rond 23u achter dat ik nog moest eten
moggehquote:
quote:
Sylvana post hier al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
moggeh
klinkt net als één grote GB he
GameBoy?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
moggeh
klinkt net als één grote GB he
The mental picture, wat doe jequote:
Een goede dag nog voor de resterende tijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:17 schreef webspider het volgende:
[..]
The mental picture, wat doe je![]()
of course tha easy onequote:Op dinsdag 27 september 2005 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
GameBoy?
GeileBende?
of toch the easy one: GangBang
ach dat overleef je ook nog welquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:17 schreef webspider het volgende:
[..]
The mental picture, wat doe je![]()
Ja, en die uitsmijter komt naar kwaad naar mij toe, terwijl jij die 16-jarige paaldansende sletjes loopt te filmenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:02 schreef PhaE het volgende:
[..]
Oef, heb nog wel wat foto's en filmpjes van afgelopen weekend die daar erg goed zouden passen..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:22 schreef PhaE het volgende:
Ik denk dat ik maar aan het werk ga....
![]()
omgquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:21 schreef Godlike02 het volgende:
Dutch Gangbang
Dutch gangbang deel 2
Voor de mensen die nog moeten inlezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |