had m al klaarstaanquote:
Volgens mij zijn het vraagtekens vooraf .. maar goed, die snap ik ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:46 schreef zwartedoos het volgende:
@webspider die vraagtekens achteraf snap ik niet![]()
goed plan ik ga ook... check je eerst je mail ffquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:49 schreef purplerose het volgende:
Aah! hier zijn we!
quote:
10 nieuwe maar niks van jouquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:49 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
goed plan ik ga ook... check je eerst je mail ff![]()
sta op blockquote:
errugggggggggggggggquote:
heb m!thanks...mijn geest en hart hebben ruzie...dit klopt echt helemaalquote:
ik doe ut foutquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:00 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb m!thanks...mijn geest en hart hebben ruzie...dit klopt echt helemaal![]()
sorry t ligt niet aan jou...denk niet dat iemand iets kan zeggen om me beter te laten voelen ben ik bang...dit is mn eigen tekortkoming ofsowquote:
komt wel goed, het was iig goed bedoeldquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:02 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
sorry t ligt niet aan jou...denk niet dat iemand iets kan zeggen om me beter te laten voelen ben ik bang...dit is mn eigen tekortkoming ofsow
weet ik...liefquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
komt wel goed, het was iig goed bedoeld![]()
vertelquote:
trustequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:08 schreef GewoneMan het volgende:
ik ga slapen truste all![]()
zwartedoos![]()
Goedemorgen schoonheidquote:
Wat hij zegtquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:26 schreef Godlike02 het volgende:
Wat een kut tt weer
Ik ga vandaag twee (!) huisjes bekijken. Een wat kleinere en een ENORME met alleen al 30 m2 tuinquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wel goede morgen
(tenminste dat hoop ik voor je
quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ga vandaag twee (!) huisjes bekijken. Een wat kleinere en een ENORME met alleen al 30 m2 tuin. Daar past mijn bubbelbad prima in
.
In Den Haagquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Waar?
En gaat dat MOD Central worden?![]()
en welke spreekt je het meeste aan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
In Den Haag. Enne mod central
. Muuk mag best es komen bubbelbadderen dan
.
Den Haag is dan weer jammerquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
In Den Haag. Enne mod central
. Muuk mag best es komen bubbelbadderen dan
.
Met de tuin. Die ligt alleen een eurootje of 15.000 boven mijn budget. Maar dat kunnen we er of af onderhandelen, of zelf bij financieren, al is dat laatste fiscaal niet heel verstandigquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en welke spreekt je het meeste aan?
die met die grote tuin of die andere?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:14 schreef RATMEN het volgende:
Nederland heeft 14,4 % singles en is daarmee het derde land met de meeste singles in europa ... Dat houdt in dat we een redelijk kan hebben om nog iemand te vinden. als je dat wil natuurlijk
.
We?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:16 schreef Ynske het volgende:
[..]ik ben verkocht
we zijn niet hopeloos
tis wel veel werk he, een tuin, ok t is heerlijk in de zomer, bubbelbadje natuurlijk ook geweldig maar t onkruid groeit zo verrekt hardquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Met de tuin. Die ligt alleen een eurootje of 15.000 boven mijn budget. Maar dat kunnen we er of af onderhandelen, of zelf bij financieren, al is dat laatste fiscaal niet heel verstandig.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze hebben Plato en mij niet meegerekend.
Ik doe zo mn best om hopeloos te zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis wel veel werk he, een tuin, ok t is heerlijk in de zomer, bubbelbadje natuurlijk ook geweldig maar t onkruid groeit zo verrekt hard
nee godt, we (wij allemaal, met n kleine uitzondering daargelaten) zijn niet hopeloos...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |