Waarom doorzoeken? Mis je hem?quote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
zoek hier verder naar Pieter!
Search om
wie dan welquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:43 schreef nozem het volgende:
Pieter? Was dat niet zo'n kansloos figuur wat betreft vrouwen?
Klopt, maar ik niet!quote:
Wat wil jij dan wel? Geef de singles eens hier hoop (of juist niet)quote:
In ieder geval geen kansloos figuur als PieterCKquote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wil jij dan wel? Geef de singles eens hier hoop (of juist niet)
Nee, jij hebt een echte man nodig. Een man als nozem.quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
In ieder geval geen kansloos figuur als PieterCK![]()
En na dat uur?quote:Op maandag 26 september 2005 13:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We moeten iets doen
Moet nog een uur vullen
Hoe groot is de schade?quote:Op maandag 26 september 2005 13:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben al met Venderwel uitgeweest... mag ik nu passen???
Understatement..quote:Op maandag 26 september 2005 13:59 schreef Tranceptor het volgende:
Pieter is een sufferd.
Mja, het siert jequote:Op maandag 26 september 2005 13:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben al met Venderwel uitgeweest... mag ik nu passen???
hahahhahahaaquote:
heb em doorgeschoven naar mijn collega, die nu helemaal in haar nopjes isquote:
Dat blijkt!quote:
Bah!quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb pieter graag hier![]()
Dan voel ik me alleen maar beter![]()
Stuur m een uitnodiging!quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb pieter graag hier![]()
Dan voel ik me alleen maar beter![]()
Ik heb veel van je geleerdquote:Op maandag 26 september 2005 14:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Bah!
Je eigen ego opkrikken ten koste van anderen.![]()
En ten koste?quote:Op maandag 26 september 2005 14:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Bah!
Je eigen ego opkrikken ten koste van anderen.![]()
Opmerkelijk he?quote:Op maandag 26 september 2005 14:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat blijkt!![]()
En dat voor een maandag..
Ik sta versteld!quote:Op maandag 26 september 2005 14:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Opmerkelijk he?![]()
Gisteren was leuk.![]()
Over gisteren natuurlijk, de reden van je goede humeurquote:
Ah ja, ik heb niet op fok! gepost, daarom ben ik zo blij natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Over gisteren natuurlijk, de reden van je goede humeur![]()
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor als je naar een concert van K3 of Kabouter Plop bent geweest hoorquote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb niet op fok! gepost, daarom ben ik zo blij natuurlijk
Dat is een persoonlijke overwinning begrijp ik?quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb niet op fok! gepost, daarom ben ik zo blij natuurlijk
Ik ben gister niet naar een concert geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 14:18 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor als je naar een concert van K3 of Kabouter Plop bent geweest hoor![]()
Ja dat maakt mijn maandagochtend natuurlijk zo bijzonder vrolijk.quote:Op maandag 26 september 2005 14:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke overwinning begrijp ik?![]()
* schudt handquote:
Misschien dat als je terugflipt van de vorige keer dat de wereld ook weer normaal is?quote:Op maandag 26 september 2005 14:24 schreef Ynske het volgende:
echt ik ga deze week nog een keer flippen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zow... alle agressie er weer uit????quote:Op maandag 26 september 2005 14:24 schreef Ynske het volgende:
vieze vuile gore kut collega
alleen maar lopen te zeiken over anderen
maar ooit eens een beetje rekening houden met andere collega's ho maar
echt ik ga deze week nog een keer flippen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neej die is er nog niet uitquote:Op maandag 26 september 2005 14:27 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zow... alle agressie er weer uit????
Anders heb ik hier nog wel een collega waar je je op af mag reageren
Sorry, wrong buttonquote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef Godlike02 het volgende:
Zo fok is dr ook weer
Als die net aan het werpen is, heeft die best veel herseninhoudquote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej die is er nog niet uit
echt die gast heeft de herseninhoud van het achtereind van een varken
laat ie dat dus net niet zijnquote:Op maandag 26 september 2005 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die net aan het werpen is, heeft die best veel herseninhoud
Zoveel nog?????quote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej die is er nog niet uit
echt die gast heeft de herseninhoud van het achtereind van een varken
2 vrienden waren erg enthousiastquote:Op maandag 26 september 2005 15:02 schreef melismay het volgende:
Godddtttt Hoe was Ratpack?????
Ah okquote:Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
2 vrienden waren erg enthousiast
Ik vond het wel grappig voor een keer.
Trancie heeft soms momenten dat hij een afscheidstopic opent, om vervolgens een tijdje daarna toch weer te posten omdat hij het niet kan missen. Dus ja, volgens mij is dit wel degelijk een overwinning voor onze Trancie.quote:Op maandag 26 september 2005 14:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke overwinning begrijp ik?![]()
Bijnaquote:Op maandag 26 september 2005 15:15 schreef QyRoZ het volgende:
Is het al weekend?
Je bent ook gewoon een beetje zielig, maar dat had je al genoeg laten zien hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Trancie heeft soms momenten dat hij een afscheidstopic opent, om vervolgens een tijdje daarna toch weer te posten omdat hij het niet kan missen. Dus ja, volgens mij is dit wel degelijk een overwinning voor onze Trancie.
ik kon het niet laten
Je blijft gewoon boeiend gespreksonderwerp TC!quote:
En terecht, maar Dawg is één van die figuren die nooit zelf iets kan bedenken. Dan haakt hij weer in op wat andere mensen zeggen en voelt hij zich maar wat tof. Dat doet hij al topics lang, naast mekkeren, steunen, slijmen en kreunen bij alle dames hier.quote:Op maandag 26 september 2005 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je blijft gewoon boeiend gespreksonderwerp TC!![]()
Oh?quote:Op maandag 26 september 2005 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je blijft gewoon boeiend gespreksonderwerp TC!![]()
Mooi op tijd!quote:
Zo valt het niet op dat we klonen zijnquote:
Niet dan? Er worden hele topics geopend voor m!quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef Tranceptor het volgende:
Feliciteer een user met zijn avatar (vandaag Misstique)
Als je dit nou eens kon onderbouwen met posts, maar dat kun je niet. Als je nu eens een keer niet terugvalt op je so-called cynisme of de toonzetting of whatever in je posts. Misschien neemt iemand je dan ietsje serieuzer. Al denk ik van niet.quote:Op maandag 26 september 2005 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En terecht, maar Dawg is één van die figuren die nooit zelf iets kan bedenken. Dan haakt hij weer in op wat andere mensen zeggen en voelt hij zich maar wat tof. Dat doet hij al topics lang, naast mekkeren, steunen, slijmen en kreunen bij alle dames hier.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef Tranceptor het volgende:
Feliciteer een user met zijn avatar (vandaag Misstique)
Jij denkt ook nog serieus dat ik daar iets om geef? Man, het is Fok! Nothing there to take thát seriously.quote:Op maandag 26 september 2005 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Over domme sufferd gesproken, kijk eens goed! WAAR gaat dat topic nou ECHT over?
In iedere topic zitten slijmposts en je bent het altijd met de gemene deler eens. Wanneer heb jij nu ooit een andere mening over ook maar iets gehad hier? Nooit. Het is altijd maar weer meeblaten en dan vooral met dames. Word toch een keer vent!quote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je dit nou eens kon onderbouwen met posts, maar dat kun je niet. Als je nu eens een keer niet terugvalt op je so-called cynisme of de toonzetting of whatever in je posts. Misschien neemt iemand je dan ietsje serieuzer. Al denk ik van niet.
Je reageert toch.quote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij denkt ook nog serieus dat ik daar iets om geef? Man, het is Fok! Nothing there to take thát seriously.![]()
Hey WS!quote:
Of kan het geen zier schelen en nemen de moeite niet om een verborgen boodschap uit jouw posts te halenquote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een aantal mensen haalden dat eruit, de rest was zo dom dat ze dat niet konden. Alsof ik ooit serieus in een TC-post zou zetten: ' de koek is op'
quote:
Ben er nog mee bezig .. maar tis wat zwaarquote:Ben je de dag een beetje doorgekomen?
Te luidruchtig?quote:
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee hoor viel mee!
Je smeet niet met de deur
Wijntje aubquote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee![]()
Kan ik wat voor je inschenken? Ksta nou toch in de keuken.
Moet ik de kelder weer in?quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wijntje aub
Maar die staat niet in de keuken
Shit, het licht doet t niet meer, help me ffquote:
PieterCKquote:Op maandag 26 september 2005 19:15 schreef Mukie het volgende:
wie de fok is pieter?
ja gaat wel weer, loat mich toch neet gekmake!quote:Op maandag 26 september 2005 19:23 schreef Mukie het volgende:
ow die
das niet interessant
hey ZW
Gaatie?
nu alweer singlequote:
en geneukt?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 19:27 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja gaat wel weer, loat mich toch neet gekmake!![]()
bij mij nietquote:Op maandag 26 september 2005 19:31 schreef fembol het volgende:
[..]
Wat 1 zo'n zinnetje op de vroege morgen een reacties kan veroorzaken!
Wie had er zin op de vroege morgen?quote:Op maandag 26 september 2005 19:31 schreef fembol het volgende:
[..]
Wat 1 zo'n zinnetje op de vroege morgen een reacties kan veroorzaken!
quote:Op maandag 26 september 2005 19:44 schreef Una_Piedra het volgende:
n'avond
[..]
Wie had er zin op de vroege morgen?
Bouwvakker nog steeds niet?quote:
Klopt. Het is erg slecht werk weerquote:Op maandag 26 september 2005 19:54 schreef QyRoZ het volgende:
Het is prima bierdrinkweer.
Je vergeet de JJJJJJJJquote:Op maandag 26 september 2005 20:19 schreef Wojworshebn het volgende:
LLoooooooooooooooooooooo
Zulk grootse plannen, Godt?quote:
Hiquote:
Absoluut!quote:
wat schafte de pot?quote:
Ik hoorde dat het wat is geworden met die bouwvakker!quote:Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef fembol het volgende:
Ja!
Het is dan ook een slowchatquote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef PPWB84 het volgende:
wat gaan we traag!
ja ik zei nu alquote:Op maandag 26 september 2005 19:47 schreef fembol het volgende:
[..]
Jij zei ook iets dergelijks rond een uurtje of 08.00 vanochtend!
Mukiequote:Op maandag 26 september 2005 21:20 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja ik zei nu al
Boeiend
Ik wacht nl altijd tot ik verkondig geen vrijgezel meer te zijn.
Ja!quote:Op maandag 26 september 2005 21:14 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het wat is geworden met die bouwvakker!
pimp my rollatorquote:
rilllllllllll je zal het krijgen of dat kind op die fotoquote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef zwartedoos het volgende:
krentebaard en wat vinden jullie hiervan
ik verveel me sowieso al snel single of nietquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Wanneer de Singles niet worden onderhouden, vervelen zij zich al snel
quote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef nozem het volgende:
Heden heeft het singlestopic op FOK! een nieuwe mascotte. Om de snelheid d'r weer in te krijgen.
[afbeelding]
nee das waarquote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef nozem het volgende:
Ik ben ook snel uitgespeeld, doorgaans. Alleen seks verveelt niet.
hey Pim! Wat was haar verhaal/excuus?quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef PPWB84 het volgende:
wat gaan we traag!
Dat blijktquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
Klopt. Een erg goede zelfs.quote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef Wojworshebn het volgende:
Hey Mistique, je naam is ook een hoerentent in het Oosten des lands![]()
Nee hoor, ik ben Misstique met dubbel squote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef Wojworshebn het volgende:
Hey Mistique, je naam is ook een hoerentent in het Oosten des lands![]()
opgelostquote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef zwartedoos het volgende:
krentebaard en wat vinden jullie hiervan
Ik verveel me eigenlijk nooit.quote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
Nu je het zegtquote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben Misstique met dubbel s![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik verveel me eigenlijk nooit.
Net weer mn pensioen netjes afgerond, rekeningen betaald, was gedaan etc...
Snap sowieso niet dat mensen zich kunnen vervelen. Er is altijd wel iets te doen
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik me het laatst heb verveeld.quote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
Dat valt wel mee toch,quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef PPWB84 het volgende:
wat gebeurt er oepens. zit er weer gang in!
ja, ik vergiste mequote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Frezer het volgende:
Ik ben een wasmachine bedieningspaneel aan het fotosoepen, das moeilijk genoeg voor mij.
Succes met de oto!
[..]
Dat valt wel mee toch,.
Veel sloperijen hebben wel een rijtje auto's staan voor een paar 100 euronen met apk. Verder marktplaats zoeken!quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef zwartedoos het volgende:
ik zoek voor een vriendin een cheape auto echt cheap...ze krijgt pas in november geld om een betere te kopen en is nu op zoek naar 1 die het tot die tijd uithoudt...
Ze was er dit keer wel en we hebben 'gestudeerd' en boodschapjes gedaan. was wel gezellig! En net mailde ze enzo. En ze smste datz e t gezellig vondquote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef Misstique het volgende:
Zeg Pim, wat zei dat meisje nou?
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ze was er dit keer wel en we hebben 'gestudeerd' en boodschapjes gedaan. was wel gezellig! En net mailde ze enzo. En ze smste datz e t gezellig vondmaar ja afwahcten maar hoe t zich ontwikkeld.
lekker laten lullenquote:Op maandag 26 september 2005 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
soms krijg ik zo de kots van fok! reageer ik in een topic over dik zijn halen ze meteen een foto uit mn fotoboek om me te vertellen hoe lelijk ik wel niet benen jaja ik weet t hier moet je je niks van aantrekken maar stiekem ikke niet leuk vinden
Ze mogen toch geen foto's van je posten zonder jouw toestemming?!?quote:Op maandag 26 september 2005 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
soms krijg ik zo de kots van fok! reageer ik in een topic over dik zijn halen ze meteen een foto uit mn fotoboek om me te vertellen hoe lelijk ik wel niet benen jaja ik weet t hier moet je je niks van aantrekken maar stiekem ikke niet leuk vinden
is dat zoquote:Op maandag 26 september 2005 22:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze mogen toch geen foto's van je posten zonder jouw toestemming?!?
Het zegt vooral veel over de bekrompen belevingswereld van die pubertjes hoor, dat ze dit menen te moeten doen ..quote:Op maandag 26 september 2005 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
soms krijg ik zo de kots van fok! reageer ik in een topic over dik zijn halen ze meteen een foto uit mn fotoboek om me te vertellen hoe lelijk ik wel niet ben
volgens mij heb ik dat in de regelementen gelezen ja.quote:Op maandag 26 september 2005 22:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
is dat zonou t is niet de eerst x hoor dat ze me dat flikken en dan lekker met zn allen mij belachelijk maken
![]()
![]()
Ehm, ik heb ze net ook bekeken maar ... Je bent toch helemaal niet dik/lelijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
soms krijg ik zo de kots van fok! reageer ik in een topic over dik zijn halen ze meteen een foto uit mn fotoboek
tja kweet t ook niet...t gaat om die foto met zn 4en ik ben de 2e van links is allang geleden zie er nu ook weer heel anders uit maar goed zo dik/lelijk??quote:Op maandag 26 september 2005 22:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Ehm, ik heb ze net ook bekeken maar ... Je bent toch helemaal niet dik/lelijk![]()
Die foto is inderdaad minder positief, je lijkt wel goed aangeschoten daarquote:Op maandag 26 september 2005 22:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
t gaat om die foto met zn 4en ik ben de 2e van links is allang geleden zie er nu ook weer heel anders uit maar goed zo dik/lelijk??nee toch?boost mn confidence eens please
![]()
ziet er goed uit meisquote:Op maandag 26 september 2005 22:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tja kweet t ook niet...t gaat om die foto met zn 4en ik ben de 2e van links is allang geleden zie er nu ook weer heel anders uit maar goed zo dik/lelijk??nee toch?boost mn confidence eens please
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Die foto is inderdaad minder positief, je lijkt wel goed aangeschoten zat daarmaar je andere foto's compenseren dat hoor .. Je ziet er leuk uit
![]()
quote:
we hadden een personeelsfeestje...eerst gratis gezopen en daarna op stap...t was zo erg dat 6 (vrouwelijke)collega's met elkaar hebben staan zoenen...maar was wel gezelligquote:
hmm zou ik niet gedaan hebben.. dan geef je ze gezien hun beperkte herseninhoud nog gelijk ookquote:
was jij er 1 vanquote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
we hadden een personeelsfeestje...eerst gratis gezopen en daarna op stap...t was zo erg dat 6 (vrouwelijke)collega's met elkaar hebben staan zoenen...maar was wel gezellig![]()
bevestigingquote:
ja das wel waar...maar vond t zelf eigenlijk toch al een slechte foto...en nu reden te meer om m te verwijderen..quote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hmm zou ik niet gedaan hebben.. dan geef je ze gezien hun beperkte herseninhoud nog gelijk ook
Ik geloof niet dat ik al eens een florisante foto heb gezien van iemand waar veel drank in is gegoten,quote:Op maandag 26 september 2005 22:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja das wel waar...maar vond t zelf eigenlijk toch al een slechte foto...en nu reden te meer om m te verwijderen..
zoenen met meiden ok...maar omdat nu met je collega's te doenquote:
* DAAR * willen we foto's van zien natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
t was zo erg dat 6 (vrouwelijke)collega's met elkaar hebben staan zoenen...maar was wel gezellig![]()
die zijn er niet...quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef webspider het volgende:
[..]
* DAAR * willen we foto's van zien natuurlijk![]()
![]()
quote:
Tijd om dat te bewijzen in [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [6]quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef zwartedoos het volgende:
ze noemen me 'feestelijk gevulde'![]()
daar sta ik al ergens in samen met vriendinquote:Op maandag 26 september 2005 23:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd om dat te bewijzen in [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [6]![]()
ik heb me ermee bemoeidquote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef zwartedoos het volgende:
ze noemen me 'feestelijk gevulde'![]()
ik zag t wat liefquote:
quote:
knap, wist niet dat ik ergens een foto had staan...quote:
idd! maar tis gewoon een oetlul dat wist ik al langerquote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
knap, wist niet dat ik ergens een foto had staan...
ik nietquote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef zwartedoos het volgende:
zullen we het nu weer over leuke dingen hebben??![]()
heb morgen vrij![]()
echt niet!quote:
in dat geval durf ik je vrije dag niet af te troggelenquote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
echt niet!moet verder van woensdag tot en met zondag werken dus ben wel blij met 1 dagje vrij
![]()
mooiquote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
in dat geval durf ik je vrije dag niet af te troggelen![]()
Een dag vrij is best lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
echt niet!moet verder van woensdag tot en met zondag werken dus ben wel blij met 1 dagje vrij
![]()
quote:
Ik zal de mitsen en maren maar achterwege latenquote:Op maandag 26 september 2005 23:46 schreef dawg het volgende:
Ja, carrierevrouw op MSN, dan ben je druk in gesprek, Light.
Hai Phaequote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef PhaE het volgende:
saaaaaaai....
Hey!quote:
Moksy!!!quote:Op maandag 26 september 2005 23:55 schreef Mokster het volgende:
Hier nog iets te beleven?
Trustequote:Op maandag 26 september 2005 23:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan ga ik maar slapen denk ik
Trusten mop!
Ik ben er nog hoor..quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je noooit zal verlaten!![]()
![]()
![]()
hulp nodigquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:07 schreef zwartedoos het volgende:
godvergodvergodver waarom heb ik t lef niet om mn ex uit mn msn te gooien???volgens mij kick ik op zelfkwelling![]()
Gewoon op *block* drukken, zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:07 schreef zwartedoos het volgende:
godvergodvergodver waarom heb ik t lef niet om mn ex uit mn msn te gooien???volgens mij kick ik op zelfkwelling![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon op *block* drukken, zo moeilijk is het niet
En dan ook op verwijderen, anders helpt t nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon op *block* drukken, zo moeilijk is het niet
maar das zo definitief...schaam me om het te zeggen maar denk niet dat ik daar klaar voor ben..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef melismay het volgende:
[..]
En dan ook op verwijderen, anders helpt t niet
als je er eg spijt van krijgt kan je um altijd nog terugzetten... maar waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maar das zo definitief...schaam me om het te zeggen maar denk niet dat ik daar klaar voor ben..![]()
das waar....maar soms kletsen we nog en als ik dan ineens altijd offline ben valt dat ook op...ben ik nl zelden...dat ding staat altijd aan ook al ben ik er niet..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je er eg spijt van krijgt kan je um altijd nog terugzetten... maar waarom?
denk dat je dan beter een keer kan bellen dan hem elke dag online zien komen...
Maar lieverd, het werkt echt wel het beste...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maar das zo definitief...schaam me om het te zeggen maar denk niet dat ik daar klaar voor ben..![]()
kweet t...kmoet me er gewoon bij neerleggen dat t over is...gaat meestal ook wel...voor een tijdje....en dan is er weer iets waardoor ik me er weer enorm mee bezig houdt ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar lieverd, het werkt echt wel het beste...
Ja, de smileys raakte ook een beetje opquote:
dat heet gevoel, wees blij dat je dat hebtquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
kweet t...kmoet me er gewoon bij neerleggen dat t over is...gaat meestal ook wel...voor een tijdje....en dan is er weer iets waardoor ik me er weer enorm mee bezig houdt ofzo![]()
![]()
t andere topic werd een beetje saaiquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja, de smileys raakte ook een beetje op
Maar hoe kom jij hier verzeild dan?
nee, ik ga niet terug lezen![]()
soms zou ik willen dat ik wat minder gevoel had....quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat heet gevoel, wees blij dat je dat hebt![]()
alles heeft voor en nadelen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ik wat minder gevoel had....
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
alles heeft voor en nadelen...
quote:
trustequote:
Veel gevoel is anders ook best lekker hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ik wat minder gevoel had....
*stopt worteltje in gapende mond*quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:27 schreef webspider het volgende:
[..]
*stopt worteltje in gapende mond*
ik leef..geloof me maar wordt er niet gelukkig van..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Veel gevoel is anders ook best lekker hoor
of wacht, ging het daar niet over
ZD, je zult toch verder moeten met je leven, en niet blijven hangen bij een ex. Die ex leeft verder, doe hetzelfde !
Als je hem (ik neem aan dat het een mannetje is) daarvoor moet blocken, doe dat dan.. maar leef !
als het dan toch moet dan liever sappige hema worstquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:27 schreef webspider het volgende:
[..]
*stopt worteltje in gapende mond*
Kan wel wat anders verzinnen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
als het dan toch moet dan liever sappige hema worst
Nighty night misstiquemeisje.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
![]()
* bijt hard in wortel en spuugt stukje uit
truste!
hehehequote:
Niet in bijten graagquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:28 schreef purplerose het volgende:
[..]
als het dan toch moet dan liever sappige hema worst
heb al dank jequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:34 schreef purplerose het volgende:
* purplerose wie kan ik nog bijschenken voor wat drinken, ik ga toch lopen
zachjes sabbel ende knabbelquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:34 schreef purplerose het volgende:
* purplerose wie kan ik nog bijschenken voor wat drinken, ik ga toch lopen
Die is vast bezig met zn door-de-weeks-wipjequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:37 schreef zwartedoos het volgende:
over groeien gesproken...waar is TC eigenlijk??![]()
o jammer dan moet ik wachten tot t weekendquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Die is vast bezig met zn door-de-weeks-wipje![]()
Luv is in the airquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
o jammer dan moet ik wachten tot t weekend![]()
Ik ken dat spulquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:39 schreef purplerose het volgende:
@ webspider: asjebliefcola met flinke scheut goldstrike (google als je het niet weet
)
tis idd erg potent als je er net aan begintquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ken dat spul... herinneringen aan een avond goldstrike en aftershock zijn .. vaag
Merci !![]()
Doordrinken, dan merk je er niets meer vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
tis idd erg potent als je er net aan begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |