Waarom doorzoeken? Mis je hem?quote:Op maandag 26 september 2005 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
zoek hier verder naar Pieter!
Search om
wie dan welquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 13:43 schreef nozem het volgende:
Pieter? Was dat niet zo'n kansloos figuur wat betreft vrouwen?
Klopt, maar ik niet!quote:
Wat wil jij dan wel? Geef de singles eens hier hoop (of juist niet)quote:
In ieder geval geen kansloos figuur als PieterCKquote:Op maandag 26 september 2005 13:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat wil jij dan wel? Geef de singles eens hier hoop (of juist niet)
Nee, jij hebt een echte man nodig. Een man als nozem.quote:Op maandag 26 september 2005 13:46 schreef Misstique het volgende:
[..]
In ieder geval geen kansloos figuur als PieterCK![]()
En na dat uur?quote:Op maandag 26 september 2005 13:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We moeten iets doen
Moet nog een uur vullen
Hoe groot is de schade?quote:Op maandag 26 september 2005 13:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben al met Venderwel uitgeweest... mag ik nu passen???
Understatement..quote:Op maandag 26 september 2005 13:59 schreef Tranceptor het volgende:
Pieter is een sufferd.
Mja, het siert jequote:Op maandag 26 september 2005 13:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben al met Venderwel uitgeweest... mag ik nu passen???
hahahhahahaaquote:
heb em doorgeschoven naar mijn collega, die nu helemaal in haar nopjes isquote:
Dat blijkt!quote:
Bah!quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb pieter graag hier![]()
Dan voel ik me alleen maar beter![]()
Stuur m een uitnodiging!quote:Op maandag 26 september 2005 14:05 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb pieter graag hier![]()
Dan voel ik me alleen maar beter![]()
Ik heb veel van je geleerdquote:Op maandag 26 september 2005 14:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Bah!
Je eigen ego opkrikken ten koste van anderen.![]()
En ten koste?quote:Op maandag 26 september 2005 14:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Bah!
Je eigen ego opkrikken ten koste van anderen.![]()
Opmerkelijk he?quote:Op maandag 26 september 2005 14:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat blijkt!![]()
En dat voor een maandag..
Ik sta versteld!quote:Op maandag 26 september 2005 14:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Opmerkelijk he?![]()
Gisteren was leuk.![]()
Over gisteren natuurlijk, de reden van je goede humeurquote:
Ah ja, ik heb niet op fok! gepost, daarom ben ik zo blij natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 14:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Over gisteren natuurlijk, de reden van je goede humeur![]()
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor als je naar een concert van K3 of Kabouter Plop bent geweest hoorquote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb niet op fok! gepost, daarom ben ik zo blij natuurlijk
Dat is een persoonlijke overwinning begrijp ik?quote:Op maandag 26 september 2005 14:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb niet op fok! gepost, daarom ben ik zo blij natuurlijk
Ik ben gister niet naar een concert geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 14:18 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor als je naar een concert van K3 of Kabouter Plop bent geweest hoor![]()
Ja dat maakt mijn maandagochtend natuurlijk zo bijzonder vrolijk.quote:Op maandag 26 september 2005 14:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke overwinning begrijp ik?![]()
* schudt handquote:
Misschien dat als je terugflipt van de vorige keer dat de wereld ook weer normaal is?quote:Op maandag 26 september 2005 14:24 schreef Ynske het volgende:
echt ik ga deze week nog een keer flippen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zow... alle agressie er weer uit????quote:Op maandag 26 september 2005 14:24 schreef Ynske het volgende:
vieze vuile gore kut collega
alleen maar lopen te zeiken over anderen
maar ooit eens een beetje rekening houden met andere collega's ho maar
echt ik ga deze week nog een keer flippen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neej die is er nog niet uitquote:Op maandag 26 september 2005 14:27 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zow... alle agressie er weer uit????
Anders heb ik hier nog wel een collega waar je je op af mag reageren
Sorry, wrong buttonquote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef Godlike02 het volgende:
Zo fok is dr ook weer
Als die net aan het werpen is, heeft die best veel herseninhoudquote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej die is er nog niet uit
echt die gast heeft de herseninhoud van het achtereind van een varken
laat ie dat dus net niet zijnquote:Op maandag 26 september 2005 14:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die net aan het werpen is, heeft die best veel herseninhoud
Zoveel nog?????quote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neej die is er nog niet uit
echt die gast heeft de herseninhoud van het achtereind van een varken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |