Gewoon op *block* drukken, zo moeilijk is het nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:07 schreef zwartedoos het volgende:
godvergodvergodver waarom heb ik t lef niet om mn ex uit mn msn te gooien???volgens mij kick ik op zelfkwelling![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon op *block* drukken, zo moeilijk is het niet
En dan ook op verwijderen, anders helpt t nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:09 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon op *block* drukken, zo moeilijk is het niet
maar das zo definitief...schaam me om het te zeggen maar denk niet dat ik daar klaar voor ben..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:11 schreef melismay het volgende:
[..]
En dan ook op verwijderen, anders helpt t niet
als je er eg spijt van krijgt kan je um altijd nog terugzetten... maar waarom?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maar das zo definitief...schaam me om het te zeggen maar denk niet dat ik daar klaar voor ben..![]()
das waar....maar soms kletsen we nog en als ik dan ineens altijd offline ben valt dat ook op...ben ik nl zelden...dat ding staat altijd aan ook al ben ik er niet..quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als je er eg spijt van krijgt kan je um altijd nog terugzetten... maar waarom?
denk dat je dan beter een keer kan bellen dan hem elke dag online zien komen...
Maar lieverd, het werkt echt wel het beste...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:14 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
maar das zo definitief...schaam me om het te zeggen maar denk niet dat ik daar klaar voor ben..![]()
kweet t...kmoet me er gewoon bij neerleggen dat t over is...gaat meestal ook wel...voor een tijdje....en dan is er weer iets waardoor ik me er weer enorm mee bezig houdt ofzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar lieverd, het werkt echt wel het beste...
Ja, de smileys raakte ook een beetje opquote:
dat heet gevoel, wees blij dat je dat hebtquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
kweet t...kmoet me er gewoon bij neerleggen dat t over is...gaat meestal ook wel...voor een tijdje....en dan is er weer iets waardoor ik me er weer enorm mee bezig houdt ofzo![]()
![]()
t andere topic werd een beetje saaiquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ja, de smileys raakte ook een beetje op
Maar hoe kom jij hier verzeild dan?
nee, ik ga niet terug lezen![]()
soms zou ik willen dat ik wat minder gevoel had....quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat heet gevoel, wees blij dat je dat hebt![]()
alles heeft voor en nadelen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ik wat minder gevoel had....
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:23 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
alles heeft voor en nadelen...
quote:
trustequote:
Veel gevoel is anders ook best lekker hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:21 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
soms zou ik willen dat ik wat minder gevoel had....
*stopt worteltje in gapende mond*quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:27 schreef webspider het volgende:
[..]
*stopt worteltje in gapende mond*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |