zoenen met meiden ok...maar omdat nu met je collega's te doenquote:
* DAAR * willen we foto's van zien natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
t was zo erg dat 6 (vrouwelijke)collega's met elkaar hebben staan zoenen...maar was wel gezellig![]()
die zijn er niet...quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef webspider het volgende:
[..]
* DAAR * willen we foto's van zien natuurlijk![]()
![]()
quote:
Tijd om dat te bewijzen in [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [6]quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef zwartedoos het volgende:
ze noemen me 'feestelijk gevulde'![]()
daar sta ik al ergens in samen met vriendinquote:Op maandag 26 september 2005 23:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Tijd om dat te bewijzen in [V] [S&G] Vrouwen Sexy & Gewaagd [6]![]()
ik heb me ermee bemoeidquote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef zwartedoos het volgende:
ze noemen me 'feestelijk gevulde'![]()
ik zag t wat liefquote:
quote:
knap, wist niet dat ik ergens een foto had staan...quote:
idd! maar tis gewoon een oetlul dat wist ik al langerquote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
knap, wist niet dat ik ergens een foto had staan...
ik nietquote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef zwartedoos het volgende:
zullen we het nu weer over leuke dingen hebben??![]()
heb morgen vrij![]()
echt niet!quote:
in dat geval durf ik je vrije dag niet af te troggelenquote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
echt niet!moet verder van woensdag tot en met zondag werken dus ben wel blij met 1 dagje vrij
![]()
mooiquote:Op maandag 26 september 2005 23:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
in dat geval durf ik je vrije dag niet af te troggelen![]()
Een dag vrij is best lekkerquote:Op maandag 26 september 2005 23:31 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
echt niet!moet verder van woensdag tot en met zondag werken dus ben wel blij met 1 dagje vrij
![]()
quote:
Ik zal de mitsen en maren maar achterwege latenquote:Op maandag 26 september 2005 23:46 schreef dawg het volgende:
Ja, carrierevrouw op MSN, dan ben je druk in gesprek, Light.
Hai Phaequote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef PhaE het volgende:
saaaaaaai....
Hey!quote:
Moksy!!!quote:Op maandag 26 september 2005 23:55 schreef Mokster het volgende:
Hier nog iets te beleven?
Trustequote:Op maandag 26 september 2005 23:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan ga ik maar slapen denk ik
Trusten mop!
Ik ben er nog hoor..quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik je noooit zal verlaten!![]()
![]()
![]()
hulp nodigquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:07 schreef zwartedoos het volgende:
godvergodvergodver waarom heb ik t lef niet om mn ex uit mn msn te gooien???volgens mij kick ik op zelfkwelling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |