rilllllllllll je zal het krijgen of dat kind op die fotoquote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef zwartedoos het volgende:
krentebaard en wat vinden jullie hiervan
ik verveel me sowieso al snel single of nietquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
Stelling: Wanneer de Singles niet worden onderhouden, vervelen zij zich al snel
quote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef nozem het volgende:
Heden heeft het singlestopic op FOK! een nieuwe mascotte. Om de snelheid d'r weer in te krijgen.
[afbeelding]
nee das waarquote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef nozem het volgende:
Ik ben ook snel uitgespeeld, doorgaans. Alleen seks verveelt niet.
hey Pim! Wat was haar verhaal/excuus?quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef PPWB84 het volgende:
wat gaan we traag!
Dat blijktquote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
Klopt. Een erg goede zelfs.quote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef Wojworshebn het volgende:
Hey Mistique, je naam is ook een hoerentent in het Oosten des lands![]()
Nee hoor, ik ben Misstique met dubbel squote:Op maandag 26 september 2005 21:35 schreef Wojworshebn het volgende:
Hey Mistique, je naam is ook een hoerentent in het Oosten des lands![]()
opgelostquote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef zwartedoos het volgende:
krentebaard en wat vinden jullie hiervan
Ik verveel me eigenlijk nooit.quote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
Nu je het zegtquote:Op maandag 26 september 2005 21:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben Misstique met dubbel s![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 21:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik verveel me eigenlijk nooit.
Net weer mn pensioen netjes afgerond, rekeningen betaald, was gedaan etc...
Snap sowieso niet dat mensen zich kunnen vervelen. Er is altijd wel iets te doen
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik me het laatst heb verveeld.quote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef Mukie het volgende:
Dat valt wel mee toch,quote:Op maandag 26 september 2005 21:50 schreef PPWB84 het volgende:
wat gebeurt er oepens. zit er weer gang in!
ja, ik vergiste mequote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef Frezer het volgende:
Ik ben een wasmachine bedieningspaneel aan het fotosoepen, das moeilijk genoeg voor mij.
Succes met de oto!
[..]
Dat valt wel mee toch,.
Veel sloperijen hebben wel een rijtje auto's staan voor een paar 100 euronen met apk. Verder marktplaats zoeken!quote:Op maandag 26 september 2005 22:05 schreef zwartedoos het volgende:
ik zoek voor een vriendin een cheape auto echt cheap...ze krijgt pas in november geld om een betere te kopen en is nu op zoek naar 1 die het tot die tijd uithoudt...
Ze was er dit keer wel en we hebben 'gestudeerd' en boodschapjes gedaan. was wel gezellig! En net mailde ze enzo. En ze smste datz e t gezellig vondquote:Op maandag 26 september 2005 22:14 schreef Misstique het volgende:
Zeg Pim, wat zei dat meisje nou?
Dat klinkt goed!quote:Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ze was er dit keer wel en we hebben 'gestudeerd' en boodschapjes gedaan. was wel gezellig! En net mailde ze enzo. En ze smste datz e t gezellig vondmaar ja afwahcten maar hoe t zich ontwikkeld.
lekker laten lullenquote:Op maandag 26 september 2005 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
soms krijg ik zo de kots van fok! reageer ik in een topic over dik zijn halen ze meteen een foto uit mn fotoboek om me te vertellen hoe lelijk ik wel niet benen jaja ik weet t hier moet je je niks van aantrekken maar stiekem ikke niet leuk vinden
Ze mogen toch geen foto's van je posten zonder jouw toestemming?!?quote:Op maandag 26 september 2005 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
soms krijg ik zo de kots van fok! reageer ik in een topic over dik zijn halen ze meteen een foto uit mn fotoboek om me te vertellen hoe lelijk ik wel niet benen jaja ik weet t hier moet je je niks van aantrekken maar stiekem ikke niet leuk vinden
is dat zoquote:Op maandag 26 september 2005 22:35 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze mogen toch geen foto's van je posten zonder jouw toestemming?!?
Het zegt vooral veel over de bekrompen belevingswereld van die pubertjes hoor, dat ze dit menen te moeten doen ..quote:Op maandag 26 september 2005 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
soms krijg ik zo de kots van fok! reageer ik in een topic over dik zijn halen ze meteen een foto uit mn fotoboek om me te vertellen hoe lelijk ik wel niet ben
volgens mij heb ik dat in de regelementen gelezen ja.quote:Op maandag 26 september 2005 22:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
is dat zonou t is niet de eerst x hoor dat ze me dat flikken en dan lekker met zn allen mij belachelijk maken
![]()
![]()
Ehm, ik heb ze net ook bekeken maar ... Je bent toch helemaal niet dik/lelijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:30 schreef zwartedoos het volgende:
soms krijg ik zo de kots van fok! reageer ik in een topic over dik zijn halen ze meteen een foto uit mn fotoboek
tja kweet t ook niet...t gaat om die foto met zn 4en ik ben de 2e van links is allang geleden zie er nu ook weer heel anders uit maar goed zo dik/lelijk??quote:Op maandag 26 september 2005 22:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Ehm, ik heb ze net ook bekeken maar ... Je bent toch helemaal niet dik/lelijk![]()
Die foto is inderdaad minder positief, je lijkt wel goed aangeschoten daarquote:Op maandag 26 september 2005 22:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
t gaat om die foto met zn 4en ik ben de 2e van links is allang geleden zie er nu ook weer heel anders uit maar goed zo dik/lelijk??nee toch?boost mn confidence eens please
![]()
ziet er goed uit meisquote:Op maandag 26 september 2005 22:44 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
tja kweet t ook niet...t gaat om die foto met zn 4en ik ben de 2e van links is allang geleden zie er nu ook weer heel anders uit maar goed zo dik/lelijk??nee toch?boost mn confidence eens please
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 22:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Die foto is inderdaad minder positief, je lijkt wel goed aangeschoten zat daarmaar je andere foto's compenseren dat hoor .. Je ziet er leuk uit
![]()
quote:
we hadden een personeelsfeestje...eerst gratis gezopen en daarna op stap...t was zo erg dat 6 (vrouwelijke)collega's met elkaar hebben staan zoenen...maar was wel gezelligquote:
hmm zou ik niet gedaan hebben.. dan geef je ze gezien hun beperkte herseninhoud nog gelijk ookquote:
was jij er 1 vanquote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
we hadden een personeelsfeestje...eerst gratis gezopen en daarna op stap...t was zo erg dat 6 (vrouwelijke)collega's met elkaar hebben staan zoenen...maar was wel gezellig![]()
bevestigingquote:
ja das wel waar...maar vond t zelf eigenlijk toch al een slechte foto...en nu reden te meer om m te verwijderen..quote:Op maandag 26 september 2005 22:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hmm zou ik niet gedaan hebben.. dan geef je ze gezien hun beperkte herseninhoud nog gelijk ook
Ik geloof niet dat ik al eens een florisante foto heb gezien van iemand waar veel drank in is gegoten,quote:Op maandag 26 september 2005 22:58 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ja das wel waar...maar vond t zelf eigenlijk toch al een slechte foto...en nu reden te meer om m te verwijderen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |