Ah okquote:Op maandag 26 september 2005 15:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
2 vrienden waren erg enthousiast
Ik vond het wel grappig voor een keer.
Trancie heeft soms momenten dat hij een afscheidstopic opent, om vervolgens een tijdje daarna toch weer te posten omdat hij het niet kan missen. Dus ja, volgens mij is dit wel degelijk een overwinning voor onze Trancie.quote:Op maandag 26 september 2005 14:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke overwinning begrijp ik?![]()
Bijnaquote:Op maandag 26 september 2005 15:15 schreef QyRoZ het volgende:
Is het al weekend?
Je bent ook gewoon een beetje zielig, maar dat had je al genoeg laten zien hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 15:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Trancie heeft soms momenten dat hij een afscheidstopic opent, om vervolgens een tijdje daarna toch weer te posten omdat hij het niet kan missen. Dus ja, volgens mij is dit wel degelijk een overwinning voor onze Trancie.
ik kon het niet laten
Je blijft gewoon boeiend gespreksonderwerp TC!quote:
En terecht, maar Dawg is één van die figuren die nooit zelf iets kan bedenken. Dan haakt hij weer in op wat andere mensen zeggen en voelt hij zich maar wat tof. Dat doet hij al topics lang, naast mekkeren, steunen, slijmen en kreunen bij alle dames hier.quote:Op maandag 26 september 2005 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je blijft gewoon boeiend gespreksonderwerp TC!![]()
Oh?quote:Op maandag 26 september 2005 15:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je blijft gewoon boeiend gespreksonderwerp TC!![]()
Mooi op tijd!quote:
Zo valt het niet op dat we klonen zijnquote:
Niet dan? Er worden hele topics geopend voor m!quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef Tranceptor het volgende:
Feliciteer een user met zijn avatar (vandaag Misstique)
Als je dit nou eens kon onderbouwen met posts, maar dat kun je niet. Als je nu eens een keer niet terugvalt op je so-called cynisme of de toonzetting of whatever in je posts. Misschien neemt iemand je dan ietsje serieuzer. Al denk ik van niet.quote:Op maandag 26 september 2005 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
En terecht, maar Dawg is één van die figuren die nooit zelf iets kan bedenken. Dan haakt hij weer in op wat andere mensen zeggen en voelt hij zich maar wat tof. Dat doet hij al topics lang, naast mekkeren, steunen, slijmen en kreunen bij alle dames hier.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef Tranceptor het volgende:
Feliciteer een user met zijn avatar (vandaag Misstique)
Jij denkt ook nog serieus dat ik daar iets om geef? Man, het is Fok! Nothing there to take thát seriously.quote:Op maandag 26 september 2005 16:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Over domme sufferd gesproken, kijk eens goed! WAAR gaat dat topic nou ECHT over?
In iedere topic zitten slijmposts en je bent het altijd met de gemene deler eens. Wanneer heb jij nu ooit een andere mening over ook maar iets gehad hier? Nooit. Het is altijd maar weer meeblaten en dan vooral met dames. Word toch een keer vent!quote:Op maandag 26 september 2005 16:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je dit nou eens kon onderbouwen met posts, maar dat kun je niet. Als je nu eens een keer niet terugvalt op je so-called cynisme of de toonzetting of whatever in je posts. Misschien neemt iemand je dan ietsje serieuzer. Al denk ik van niet.
Je reageert toch.quote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij denkt ook nog serieus dat ik daar iets om geef? Man, het is Fok! Nothing there to take thát seriously.![]()
Hey WS!quote:
Of kan het geen zier schelen en nemen de moeite niet om een verborgen boodschap uit jouw posts te halenquote:Op maandag 26 september 2005 16:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een aantal mensen haalden dat eruit, de rest was zo dom dat ze dat niet konden. Alsof ik ooit serieus in een TC-post zou zetten: ' de koek is op'
quote:
Ben er nog mee bezig .. maar tis wat zwaarquote:Ben je de dag een beetje doorgekomen?
Te luidruchtig?quote:
Dat valt dan weer meequote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee hoor viel mee!
Je smeet niet met de deur
Wijntje aubquote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee![]()
Kan ik wat voor je inschenken? Ksta nou toch in de keuken.
Moet ik de kelder weer in?quote:Op maandag 26 september 2005 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wijntje aub
Maar die staat niet in de keuken
Shit, het licht doet t niet meer, help me ffquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |