klappen hebben ofzoquote:Op maandag 26 september 2005 10:20 schreef Het_Biertje het volgende:
wehehe [afbeelding]
[V&A] Feedback deel nog veel meer
hier verder dus![]()
wat dacht je? "ik copieer het hele venster dan mis ik niets" ?quote:Op maandag 26 september 2005 10:22 schreef tazmanian het volgende:
hehehehehquote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat dacht je? "ik copieer het hele venster dan mis ik niets" ?
ga jij eens goed kijken en lezen enzoquote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef tazmanian het volgende:
[..]
hehehehehal weggeedit
trouwens ga's weg7068 (gemiddeld 18 per dag) en je zou weggaan bij 5000
![]()
nee zo'n topic hebben we al in V&Aquote:
Ja, dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:19 schreef SolidasRock het volgende:
[GRATIS] Garderobekast
Hier kan een slotje op neem ik aan?
heb je wel betaald ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:24 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] Toshiba latop Satellite 2180CDT en [TK] Laptop P III 750 Mhz mogen dicht, ik heb deze opgehaald en thuis staan
van vorige week al schat, vorige weekquote:Op woensdag 28 september 2005 23:51 schreef ElisaB het volgende:
sowee, nutteloze topickick van de week
Ik heb wegens bovenmodale RSI een maandje vrij lieverd, een klein maandjequote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Adelante het volgende:
[GEZ] Titanic DVD
van vorige week al schat, vorige week
Iquote:
Bel jij ze evenquote:laat die kerels hier dan maar eens aanpoten en topics scannen
Ow, coolquote:Op donderdag 29 september 2005 00:09 schreef Adelante het volgende:
ik test ze nog wel een keer deze week
Mailtje gaat sturen voor de updatequote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef Adelante het volgende:
*testing*
jah, het werkt nog steeds... de hoeveelheid spam was mischien ook wel een veeg teken
dat het account nog actief is
Dan ben ik ieg op tijdquote:Op donderdag 29 september 2005 00:18 schreef Adelante het volgende:
ah oké, maar volgende week is de big day pas...
quote:Geheel eerlijk en gezien eerdere ervaringen mijnerzijds heb ik TS uitgelegd dat Seat niet een je van het merk is.
Ah, dus als iemand een vraag stelt, er netjes antwoord op krijgt en vervolgens haalt een mod dat antwoord weg en iemand vraagt ernaar is het zeiken?????quote:Op donderdag 29 september 2005 13:02 schreef ElisaB het volgende:
S1nn3rz, je zeikt.
Ik wil je alsvolgt voorstellen: solliciteer zelf naar de functie van V&A-mod. Als de FA's denken dat jij het beter kunt, dan sta ik met liefde mijn plekje aan je af.
Inhoudelijk: er zijn méér posts uit dat topic verwijderd, net zoals er uit vele topics heel regelmatig posts verwijderd worden. Jij weet wat je er schreef en ik weet wat je er schreef:...
[..]
... is een erg overgekwalificeerde beoordeling van jouw oneliner in dat topic.
Ik ken je inmiddels een beetje en weet dat je er genoegen in schept gewoon een beetje te zeiken. Dat is voor een poosje best leuk, maar ik begin het nu toch wel behoorlijk zat te worden. Het komt op me over als aandachttrekkerij en zolang je niet een van mn kinderen ben, voel ik me niet verplicht daar elke keer weer aan tegemoet te komen. Doe wat je niet laten kunt, maar dan weet je nu dat ik het er wel een beetje mee gehad heb en wellicht ook eens een paar keer niet meer op je posts in ga.
Nee. Het zeiken slaat op wat je nu doet. Daarnaast weet ik zeker dat als je normaal antwoord had gegeven je post niet ge-edit was. Maar de manier waarop jij het doet is weinig nuttig.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ah, dus als iemand een vraag stelt, er netjes antwoord op krijgt en vervolgens haalt een mod dat antwoord weg en iemand vraagt ernaar is het zeiken?????
Ik denk inderdaad dat het ElisaB haar levensdoel is om je dwars te zittenquote:Dit is niet antwoord op een vraag geven, dit is mensen dwars willen zitten.
Ff denken, doel je nou het feit dat jij mod zou zijn, dan pak ik mijn spullen en ben ik heel snel pleitte. En als jij nou gewoon niet online is het gewoon ook klaar en opgelost.quote:Met tijden waarbij je online MOET zijn?En anders kun je vertrekken
![]()
En waar doet ze datquote:Jij trekt je eigen conclusies over iemand die je totaal niet kent.
Iemand zeikt, klopt. Dat doe je. Maar vooral hier! Je post in desbetreffend topic was gewoon dom en weinig zinnig.quote:Iemand zeikt, iemand vindt het leuk om te zeiken etcetera etcetera.
Jammer dat ik hetzelfde gedaan had. Dus ligt het aan onze manier van moderaten, of zal het misschien aan jou liggenquote:Als JIJ je werk wat beter zou doen, en niet zo selectief aan het werk zou gaan zou ik niet zo hoeven zeiken.
Shit, val ik dan nu door de mandquote:Op donderdag 29 september 2005 13:47 schreef RATMEN het volgende:
Ik denk inderdaad dat het ElisaB haar levensdoel is om je dwars te zitten.
dan doen we hem dicht.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:45 schreef 3rno het volgende:
[TK] oude Gazellefiets. mag dicht (verkocht!)
Biermans, je zeikt volgens ElisaB.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:17 schreef Het_Biertje het volgende:
-edit RATMEN- Doe maar niet, tis nu klaar ! En het is blijft wel Feedback (of Veedbek) hier.
Ik heb niet gelezen wat er stond eigenlijk, dus ik kan het niet zijn geweest die dat vond.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:27 schreef S1nn3rz het volgende:
Biermans, je zeikt volgens ElisaB.
Halloowquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Biermans, je zeikt volgens ElisaB.
Foei, niet meer doen hoor![]()
Wel ja; doe 'ns gekquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:55 schreef Het_Biertje het volgende:
zal ik jou ff wat laten incasseren ofzo![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:15 schreef Het_Biertje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
YWquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:51 schreef Dizer het volgende:
[TK] Apple Ipod 20 GIG En dat zonder dat ik het vraag
ElisaB, je bent een schat
Super!! Bedanktquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YW
Tis gewoon niet de bedoeling, dus als ik het tegenkom, dan haal ik het weg. Succes met de verkoop
Deze is dicht.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:51 schreef jp84 het volgende:
[TK] psp value pack zgan
verkocht, op 1 dag
kunnen dicht
Dat mag TS dan aangevenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:52 schreef jp84 het volgende:
die andere mag ook dicht hoor, is verkocht
Die is dichtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:18 schreef jp84 het volgende:
omg haha mijn fout, had de verkeerde advertentie gegeven, srry
moet deze zijn [TK] Nokia 6310i boxed
Excuses; overheen gelezenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:31 schreef spanks het volgende:
[TK] Xbox remote controller/dvd-kit is niet verkocht, heb er nl nog een (zie beetje onderaan in topic).
Snel was ik hèquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
[TK] Apple Ipod 20 GIG
Elisa??!!! Wat stond er dan? Ik heb het gemist
Jij bent goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Snel was ik hè
(het was weer een bod ver beneden het hoogste huidige bod)
Geslotenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:59 schreef J_CDA het volgende:
[TK] Sony Vaio FX505 laptop
Verkocht; mag dicht.
ze negeren je biermans, maar gewoon blijven volhouden hoorquote:
Had ik iets gemoeten met het zweepje van VanBierUm?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:09 schreef Adelante het volgende:
ze negeren je biermans, maar gewoon blijven volhouden hoor
Ach, die jongen krijgt niet eens een beugelfles open, dus dat snapt ie toch nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:15 schreef ElisaB het volgende:
Had ik iets gemoeten met het zweepje van VanBierUm?
Sorry
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef Het_Biertje het volgende:
*zich inhoudt*
Check je mailquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:20 schreef Adelante het volgende:
heb trouwens geen mailtje gehad van je, maar alles is goed gegaan wel![]()
bij dezequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:06 schreef Laniboekje het volgende:
Deze mag gesloten worden: PlayStation2 Spel: Super Farm
![]()
Ow, da's wel balen voor jequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:57 schreef Bastard het volgende:
thanx.. nu zit ik alleen met dit topic in mn AT
Das erg lief van je, maar ik zit het wel uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, da's wel balen voor je
Zal ik het oplossen?
Sterktequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:09 schreef Bastard het volgende:
Das erg lief van je, maar ik zit het wel uit.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:41 schreef Dizer het volgende:
Elisa, wil jij misschien deze sluiten?
[TK] Apple Ipod 20 GIG
Is namelijk verkocht
Donequote:
Donequote:
Donequote:Op zondag 9 oktober 2005 20:58 schreef ondeugend het volgende:
Zou in de TT deze gegevens vermeld kunnen worden ?
De Molukse acties - P. Bootsma
Op één of andere manier is dat niet doorgekomen.
[GEZ] Boek "De Molukse acties" - P. Bootsma
Bedankt
Ja onzin dus he?! Volgende keer sla je al die dingen gewoon over. En je mag voortaan alleen koffie halen.. meer nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef ElisaB het volgende:
Had sneller gekund, maar ik had zo'n trek in koffie en toen ging ik koffiepads zoeken en toen kwam ik de post tegen in de gang en toen wilde ik die even lezen en toen vergat ik weer de koffiepads en toen viel ook de klink nog uit de deur en toen heb ik die ook maar eerst even gemaakt en toen en toen en toen...
Bedankt uwe geweldigheid.quote:
dank je ratmanquote:
Ow, ehhh, ja, owkee danquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
Ja onzin dus he?! Volgende keer sla je al die dingen gewoon over. En je mag voortaan alleen koffie halen.. meer niet
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
en voor ElisaB een kusje omdat ze het maar zo zwaar heeft met haar koffiepads en deurklinkjes enzo...![]()
Ur welcome !quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
dank je ratman, en voor ElisaB een kusje omdat ze het maar zo zwaar heeft met haar koffiepads en deurklinkjes enzo...
![]()
Biertjuh....??quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef Het_Biertje het volgende:
Er hing weer zo'n typische V&A stank in m'n AT, dus ik keek hier maar weer ff
wat een ass kissing![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:02 schreef Het_Biertje het volgende:
Er hing weer zo'n typische V&A stank in m'n AT, dus ik keek hier maar weer ff
wat een ass kissing![]()
quote:
Vervlogen tijdenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:06 schreef Adelante het volgende:
dat was voor een half jaar geleden idd wel anders, heftige discussies met MrUber en sinn3rz en een discipline dat users nog opkeken tegen de mods
En dat (ruime) betaling altijd goed isquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:11 schreef Adelante het volgende:
tijd voor een nieuwe faq misschien?
voor alle te plaatsen topics dient toestemming te zijn van één van de betreffende mods
help me ff, jij bent geen mod meer omdat?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:11 schreef Adelante het volgende:
tijd voor een nieuwe faq misschien?
voor alle te plaatsen topics dient toestemming te zijn van één van de betreffende mods
Die hadden we, maar dat werkt niet. V&A-ers (en de mods) willen het liefste SC-en in het FB-topic. So be itquote:
nope, gedane zaken enzoquote:
die hadden we.. al drie keer ofzo... kwam nooit volquote:
I'd buy that for a dollarquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zelfs niet als de users gaan betalen per topic![]()
privatequote:Op zondag 9 oktober 2005 23:21 schreef Het_Biertje het volgende:
help me ff, jij bent geen mod meer omdat?
geen tijd enzo?![]()
dan wel natuurlijk, maar dan mag er wat mij betreft ook echt ALLES worden aangebodenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
Zelfs niet als de users gaan betalen per topic![]()
*alvast topic maakt*quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan wel natuurlijk, maar dan mag er wat mij betreft ook echt ALLES worden aangeboden
* bordje 'reeds verkocht' omhangtquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:25 schreef Adelante het volgende:
dan wel natuurlijk, maar dan mag er wat mij betreft ook echt ALLES worden aangeboden
Voor welk bedrag hadden we de deal ook alweer gesloten ?quote:
ga uit m'n gezichtquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:24 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Voor welk bedrag hadden we de deal ook alweer gesloten ?
Oei, snelle reactie van onsquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:46 schreef spanks het volgende:
kan iemand [TK] XBOX met FIFA 2005 nieuw in doos het geouwehoer van De Geest even verwijderen? Alvast bedankt!
Ik vind het niet echt netjes, maar het gebeurt helaas wel eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:24 schreef spanks het volgende:
maakt niet uit! Bedankt!
Hij's dichtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 23:07 schreef xdc het volgende:
[TK] MDA T-mobile Compact , Simlockvrij + Garantie + GPS BT
mag dicht is verkocht dank alvast!!:P
Kap es met me steeds net even voor zijnquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:03 schreef RATMEN het volgende:
Kap es met me steeds net even voor zijn.
Is dichtquote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:00 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[TK] Complete Samsung E800
Die gaat naar een nieuwe eigenaar, ofwel...verkocht!
Ook slotje op gehangen ...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 19:19 schreef ondeugend het volgende:
[GEZ] Boek "De Molukse acties" - P. Bootsma
Deze kan dicht... ik kan het boek vrijdag ophalen.
CJIB STOP 56 euro STOP life sucks STOP *plop* STOPquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:12 schreef ElisaB het volgende:
En biermans baalt een beetje
Wat is er loos Biermans?
Ieks... GA DOOR akelig... GA DOOR zeker een paar km te hard... STOPquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:19 schreef Het_Biertje het volgende:
CJIB STOP 56 euro STOP life sucks STOP *plop* STOP
64 STOP waar je 50 mag STOP Koos Spee weg ermee STOPquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ieks... GA DOOR akelig... GA DOOR zeker een paar km te hard... STOP
Deed je dat maarquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Je ziet mij toch geen Honda Civic DOHC met neon en gepimpte shit plaatjes posten of wel dan
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:15 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] NEC3500 16x dvdbrander
kusje voor ElisaB![]()
en anders ratmen, die eeeeh sja bedankt dan maar he...
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 15 oktober 2005 08:19 schreef Arnold_fan het volgende:
Topickaper:
[TK] Heao en bedrijfseconomie boeken
idd, 5 gangen kauw ik zo 123 niet wegquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:40 schreef SolidasRock het volgende:
GoLLem, je zit verkeerd. je moet in V&A Ervaringen zijn, niet in V&A Veedback.... en de laatste replie in jouw open brief is amper 10 minuten koud... Hoe snel denk je dat Tonks eet?
dat soort lui krijgen 9 van 10 keer een ban4life..quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
kan er niet 1 of andere blacklist worden aangemaakt met paupers die niet betalen of verzenden?
aha... oke dat is goed om te horenquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef Het_Biertje het volgende:
dat soort lui krijgen 9 van 10 keer een ban4life..
Nou, vooruit; leef je uit. Maak er een apart topic voor. Hebben we in V&A ook eens een keer wat leven in de brouwerijquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:53 schreef schvvmert het volgende:
Ja hallo is er een keer een mooie V&A rel en ook nog op Zondag.![]()
Zijn nick schept wel mogelijkheden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, vooruit; leef je uit. Maak er een apart topic voor. Hebben we in V&A ook eens een keer wat leven in de brouwerij
Mag ik diegeen zijn die een reltopic van maaktquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:54 schreef ElisaB het volgende:
Nou, vooruit; leef je uit. Maak er een apart topic voor. Hebben we in V&A ook eens een keer wat leven in de brouwerij
ja, de zogenaamde permban op fok!...quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:03 schreef Het_Biertje het volgende:
dat soort lui krijgen 9 van 10 keer een ban4life..
ik heb ook zo'n hekel aan van van die verzuurde Exmod kut lui..die na hun modschap zo gaan zeiken enzo...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, de zogenaamde permban op fok!...
hej mênquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:16 schreef Het_Biertje het volgende:
ik heb ook zo'n hekel aan van van die verzuurde Exmod kut lui..die na hun modschap zo gaan zeiken enzo...
jij oo....h
hoi Adelantie![]()
namen willen we. namen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
hej mên
hier zeek ik al over toen ik nog mod was: mensen die toe zijn aan hun 4e permban, maakt de term op zich al ongeloofwaardig
Ja, eigenlijk wel. Maar méér interesse in de W550iquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zeer bedankt, jij interesse in zon mooie telefoon?
*zucht*quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Maar méér interesse in de W550i
Ik was te laatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[TK/TR] Sony ericsson W800I ruilen tegen een MDA compact
ik wil een slotje van elisaB
En geslotenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:26 schreef Nachtdier het volgende:
[TK] 4 kaarten Walibi Flevo.
Kan op slot. De kaarten zijn verkocht.
Ik denk dat de slingers op warenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[GEZ] Gebak.![]()
Aangezien ik weer terug ben van mijn weekban die op een dag na 2 weken mocht duren. Jammer genoeg zie ik helemaal geen slingers aan de wand, gebak, juichende mensen, persoonlijke e-mail, ansichtkaarten en meer van dat soort toestanden.
![]()
![]()
ik lust geen taart.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik denk dat de slingers op waren.
noem je me dom?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee, virtueel bier is meer iets voor je![]()
Iets minder bier drinken biermans, dat houdt je scherp. Je leest nu dingen die er niet zijn.quote:
ow, je noemt me nu ook al alcoholist?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Iets minder bier drinken biermans, dat houdt je scherp. Je leest nu dingen die er niet zijn.![]()
Sinds wanneer ben jij weer vrij?>quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:02 schreef S1nn3rz het volgende:
Iets minder bier drinken biermans, dat houdt je scherp. Je leest nu dingen die er niet zijn.![]()
Donequote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:30 schreef TuLlEpEtOaN het volgende:
[TK] SonyEricsson K700i
Die is verkocht, dus mag dicht aub!
hey stukquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer vrij?>
Je foto staat verkeerd omquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:36 schreef RATMEN het volgende:
Ow en Het_Biertje en S1nn3rz, ga elkaar ff lekker op MSN of in elkaars FoBo spammen ofzo.
Damn, het is echt waar. Je weet niet welke rust je had tot S1nn3rz weer terug isquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:28 schreef S1nn3rz het volgende:
Je foto staat verkeerd om![]()
ik denk ik zeg het ff![]()
Oi Elisaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Damn, het is echt waar. Je weet niet welke rust je had tot S1nn3rz weer terug is
Aha dat deed je eerst niet dus.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Oi Elisa![]()
Ik heb jullie ook gemist hoor, en ik zal me gaan gedragen![]()
Naar nigaria NOOIT sturen, ik krijg die mails ook. gwoon niet beantwoorden, zijn oplichters en markplaats is hiervan op de hoogte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:39 schreef Molluck het volgende:
Sorry dat ik hiervoor dit topic misbruik, maar ik heb ff een vraag die ik zo gauw niet in een ander subforum kwijt kan...
[TK]Finlux Portable DVD-speler
Ik heb zojuist dat topic namens mijn broertje geopend omdat hij op Marktplaats 3 (!) verschillende verzoeken kreeg het ding naar Nigeria te versturen. Mannen en vrouwen en allemaal uit een heel ander deel van het land, maar wel allemaal met het verzoek om hem naar Afrika op te sturen...
Jullie hebben ervaring met internetverkopen, zijn jullie zoiets eerder tegen gekomen? Ik zat zelf aan een soort scammail te denken waarin om zo'n DVD-speler wordt gevraagd
'Ze' zijn met velen en 'ze' doen het bij heel veel aanbiedersquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:04 schreef Molluck het volgende:
Ja ik was ook absoluut niet van plan er op in te gaan, maar het is dus toeval dat het 3x bij die DVD-speler gebeurt...ze doen het dus bij alle producten?
YWquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 01:53 schreef Roolio het volgende:
ElisaB bedankt trouwens voor het schoonhouden van mn topic!
en dicht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:02 schreef chiren het volgende:
[TK] Sony PSP valuepack + Tech Pack + Verzekering!
Is vanochtend verkocht! Kan op slot
Hij is dichtquote:Op zondag 23 oktober 2005 10:36 schreef gecko18 het volgende:
[TK]PSP met 2 Games,8 Films en 128 MB Stick Alles verkocht
inmiddels al gebeurd zag ik.quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:39 schreef siliakus het volgende:
Ik weet niet hoe ik link naar een topic, maar kan een mod kijken naar mijn topic met de titel [TK] 24?? Post in die thread verklaard waarom!
Lekker danquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] Half afgemaakte modkast
hmpf...![]()
Donequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:41 schreef NickNEC het volgende:
[TK] Peugeot 106 1.6 xs mooi, sportief, kortom een primacar mag slotje op. Ik ben de TS. thnx!
Ik heb al drie keer gebeld, maar steeds neemt je moeder opquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:38 schreef Het_Biertje het volgende:
niet, want je hebt me nog steeds niet gebeld![]()
![]()
je moet me ook mobiel bellen poepie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb al drie keer gebeld, maar steeds neemt je moeder op
inmiddels dus drie. Deze zijn verwijderd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zou een modje de eerste twee reacties uit mijn topic kunnen verwijderen? Alvast bedankt.
[TK] Bang & Olufsen Beosystem 3300
Bedankt voor de mededelingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:36 schreef schvvmert het volgende:
Ik wou even melden dat zo'n snel forum toch wel een verademing is.![]()
Jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:39 schreef schvvmert het volgende:
Ah nu je er toch bent, het verhaal met de "failliete" laptop, ben je daar al uit?
Hangslot zit eropquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:54 schreef TheFrankey het volgende:
[TK] Laptop IBM Thinkpad PII 366 192mb kan dicht! is prima verlopen
2 x donequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 03:50 schreef SolidasRock het volgende:
[GEZ] Atx kast
[TK] Prachtige Suzuki Vitara 1.6 cabrio jlx
moet je toch maar voor sc0rpi0n gaan nuquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:34 schreef Adelante het volgende:
Schouderklopjes meldtopic deel 1
Elisabeeb, je wordt soft womênStraks wordt je nog tot favo mod gekozen dit jaar
Ja, nogal....quote:Op zondag 30 oktober 2005 03:10 schreef SolidasRock het volgende:
[TK] dekbed + beddengoed 140x200
Schoonvegen?
donequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:35 schreef mcintosh het volgende:
Wil een modje in de topictitel van dit: [TK] Snel AMD 64 3200+ systeem, ook onderdelen te koop topic veranderen in
[TK] Snel AMD 64 3200+ systeem, ook onderdelen te koop
Dank alvast
Uw mod ElisaB is tegenwoordig weer fulltme aanwezig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:56 schreef Het_Biertje het volgende:
[TK] AMD 1700+ AOpen desktop PC slotje
[TK] Sandisk CF 1.0gb NIEUW offtopic deluxe
damnn, V&A is zowat brandschoon.
\quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uw mod ElisaB is tegenwoordig weer fulltme aanwezig.
Saai he
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik vind het ook maar nix hoor...
Zullen we stiekum vannacht porno doen in FB
Met 425 ga ik mee, en dan kom ik 'm morgen halen als je wilt. Hoger kan ik niet, want meer is er niet beschikbaar voor het kado en ik lap zelf dan al het dubbele (er zijn genzenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:23 schreef fokuserdetiende het volgende:
[..]
![]()
hehe
maar ik moet je helaas teleur stellen want de monitor is onder voorbehoud verkocht voor 110 euro aan een heer uit Rotterdam.(zie
op de laptop is 425 geboden. Die man laat morgen weten of hij hem komt halen voor 450....tegenbod?![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:31 schreef Caipirinhia het volgende:
euhm noujazo dus oeps, mag het even?
Donequote:Op dinsdag 1 november 2005 12:31 schreef Zweefvliegje het volgende:
[TK] iPod Mini 4gb, Zilver <-- verkocht dus het topic mag dicht!
Done en ik zal het kusje door gevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:10 schreef Het_Biertje het volgende:
hoi, mogen alle reacties in dit topic gewist worden?![]()
[TK] SMC SMC2862W-G Wireless USB Adapter (54Mbps)
thnx(kusje is voor E)
Donequote:Op dinsdag 1 november 2005 23:01 schreef Biogarde het volgende:
[TK] Sony-Ericsson P910 Verkocht, mag dicht![]()
haha das goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:54 schreef ElisaB het volgende:
T42, ik ga je morgen uitgebreid antwoord geven. Ik val nu bijna van mn stoel, dus komt er toch geen zinnig woord meer uit
Owkee, daar kom ik.... V&A is bedoeld voor de partikulier die eens iets over heeft. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je als partikulier 10 nieuwe harde schijven over hebt.quote:
Dat wordt een ban dus hequote:Op woensdag 2 november 2005 11:36 schreef fokuserdetiende het volgende:
@ElisaB: Helaas is ie verkocht. Bedankt iig weer eens
ben toch partikulierquote:Op woensdag 2 november 2005 10:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, daar kom ik.... V&A is bedoeld voor de partikulier die eens iets over heeft. Ik kan me zo moeilijk voorstellen dat je als partikulier 10 nieuwe harde schijven over hebt.
Mwah, dit was niet zo ingewikkeld; dit had gisteren ook nog wel gekund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |