[Dit bericht is gewijzigd door bluelion op 29-11-2002 20:46]
quote:een dvd boek?
Op vrijdag 29 november 2002 20:47 schreef Mr_Knoxville het volgende:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ParametricSearch-Start;sid=B7VLbXVuW7BLd0iJw-GIKgdbRSqpPM5GK7M=
quote:Hij was bij Trekpleister 9.89
Op vrijdag 29 november 2002 20:44 schreef bluelion het volgende:
Weet of heeft er iemand goed koop Titanic DVD?
quote:Ik ging van t weekend ook even bij trekpleister kijken voor die leuke DVD aanbiedingen, maar mooi alles op in zowel Bussum, Hilversum, Alkmaar, als Heerhugowaard
Op zaterdag 30 november 2002 14:50 schreef detulp050 het volgende:[..]
Hij was bij Trekpleister 9.89
Terwijl die actie tot 8 december duurt
quote:Ze hebben 4 van die dingen in het rek liggen, en iedereen die naar die winkel toegaat is in een koopgrage bui. Maar aangezien er niks meer is, of niet voldoende keus, koopt men in 55% van de gevallen iets anders uit de winkel, waar vaak geen korting op zit of wat men vaak niet eens nodig heeft.
Op dinsdag 3 december 2002 21:11 schreef bluelion het volgende:
dat is inderdaad heel jammer,als ze vroegtijdig op zijn
Dit is een marketing truuk (lang leve de commercie
)
[Ontopic voor Luigi ]
Is het een kerstkadotje voor iemand of niet ?
Zoniet, dan vraag je hem toch gewoon voor kerst als er hier niemand meer is die hem je aan kan bieden ?
[Dit bericht is gewijzigd door BYM op 04-12-2002 12:40]
Ik denk dat hij hem wel heeft na 2,5 JAAR!!quote:Op woensdag 21 september 2005 10:21 schreef SunChaser het volgende:
Bij de witte boekenmarkt is ie 7 euro. Maar ik zou wachten tot november, dan komt de Special Edition eindelijk uit
jezus SC, kijk eens naar datums ofzo! november 2002 mên.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:21 schreef SunChaser het volgende:
Bij de witte boekenmarkt is ie 7 euro. Maar ik zou wachten tot november, dan komt de Special Edition eindelijk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |