ik heb er geen zin meer in die computerkast af te maken. misschien dat hier een modidioot rondloopt die hem wilt overnemen voor een 10tje. geen dolgedraaide schroeven. wel sluit de paneel moeilijker doordat ik eraan gewerkt heb en ik moet hem nog goed afmaken met dikker steviger zittend plastic.
Mocht je besluiten hem bij het vuilnis te dumpen, geef dan even een seintje.. heb ern geen geld voor over, maar voor later een keer hobbyen is die wel geinig.
als ik hem gratis weg wou geven had ik de titel allang veranderd. ik denk dat 10 euro gwoon teveel is in deze crisistijden. misschien had ik 25 euro moeten vragen en dan kan iedereen proberen af te dingen naar bijv 10 euro was ik hem allang kwijt geweest
10tje maar dan wel ff vast houden tot volgend weekend dan kom ik em ophalen (tenzij je em dit weekend wil brengen naar leeuwarden
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends. My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.