quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]ik weet wel een oplossing....
maar lijkt me niet verstandig om die op t werk te gaan doen
dan kijken je collega's je een beetje zoaan
Mogguhquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 09:41 schreef Elcaro het volgende:
* Elcaro kruipt tegen Misstique aan
mmm... slapen...
Hai GLquote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh
ja ja ik weet wel wanneer ik een TT maak![]()
Iedereen moe en brak
Weer langer donker
Lastig om je bed uit te komen
Ik ken dat gevoel... Als een mol, goede uitdrukkingquote:Op maandag 26 september 2005 09:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai GL![]()
Idd erg actuele TT, ben helemaal stuk..
Dagen worden weer korter, zometeen in t donker weg en in t donker weer trug, voel me dan net een mol.
hier nog al iemand die daar behoorlijk veel moeite mee heeft, ok ik mag nog van geluk spreken dat ik om half 5 klaar ben....quote:Op maandag 26 september 2005 09:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai GL![]()
Idd erg actuele TT, ben helemaal stuk..
Dagen worden weer korter, zometeen in t donker weg en in t donker weer trug, voel me dan net een mol.
Nog steeds natquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier nog al iemand die daar behoorlijk veel moeite mee heeft, ok ik mag nog van geluk spreken dat ik om half 5 klaar ben....
vandaag dan ook maar besloten om een busabbo af te gaan sluiten voor de komende maanden, aangezien het met dit weer geen lolletje is om met de fiets te gaan werken.
quote:Op maandag 26 september 2005 09:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft deze week een overvolle agenda met veel vergaderingen en overleggen
Wel een leuk idee trouwens! Komt de sfeer op kantoor wel ten goede verwacht ikquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel... Als een mol, goede uitdrukking![]()
Vooral met de kerst, dan krijg ik bijna de neiging om een kaarsje aan te steken en op mijn bureau te zetten
Half 5?quote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier nog al iemand die daar behoorlijk veel moeite mee heeft, ok ik mag nog van geluk spreken dat ik om half 5 klaar ben....
vandaag dan ook maar besloten om een busabbo af te gaan sluiten voor de komende maanden, aangezien het met dit weer geen lolletje is om met de fiets te gaan werken.
@elcaro. hmm kaarsjes op t werk... ik brand ze thuis al heel veel, wat een idee om t op t werk ook te gaan doen
dus jij voelt de laatste zonnestralen die nog door de wolken heen piepen op je neerkomen wanneer je naar huis gaatquote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Half 5?![]()
3 uur![]()
Ik heb er al helemaal zin in
stfu!!quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Half 5?![]()
3 uur![]()
Ik heb er al helemaal zin in
Omgeving amsterdam geen zonnestraal te zienquote:Op maandag 26 september 2005 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus jij voelt de laatste zonnestralen die nog door de wolken heen piepen op je neerkomen wanneer je naar huis gaat
Vind je het nog leuk hier Misstique? Je komt iig lekker vaakquote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wel een leuk idee trouwens! Komt de sfeer op kantoor wel ten goede verwacht ik![]()
Gelukkig nog eentje....quote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef RATMEN het volgende:. Ik ben wakker en lekker aan de slag
.
Was hier om half 9, dus taai om half 5 weer af.....quote:
Bevalt me hier primaquote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Vind je het nog leuk hier Misstique? Je komt iig lekker vaak![]()
Eindelijk mensen die met je pratenquote:Op maandag 26 september 2005 09:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bevalt me hier prima![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Ben je wel echte single dan?quote:Op maandag 26 september 2005 09:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bevalt me hier prima![]()
Goedemorgen trouwens![]()
ach een beetje meer nat kan er nog wel bij vandaag...quote:Op maandag 26 september 2005 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omgeving amsterdam geen zonnestraal te zien
Wel veel regen
Dus dan weten jullie wat er die kant op gaat komen!
nog neit gesignaleerd....quote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ben je wel echte single dan?![]()
We hebben al teveel nep-singles hier.... Waar is Pheno trouwens?
Aan het trouwenquote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Yep, 100 % single!quote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hahaha... was dat vandaag?quote:Op maandag 26 september 2005 10:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aan het trouwen
Maandag ochtend he!![]()
dat was toch pas in october?quote:Op maandag 26 september 2005 10:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aan het trouwen
Maandag ochtend he!![]()
quote:
en de konijntjes huppelen in het veld....quote:Op maandag 26 september 2005 10:02 schreef petitlapin het volgende:
de zon schijnt in brussel hoor. Het is hier echt warm en zonnig
zo zou ik t idd wel willen noemen jahquote:Op maandag 26 september 2005 10:05 schreef PPWB84 het volgende:
wat een kutweer
net zo nat bedoel je?quote:Op maandag 26 september 2005 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo zou ik t idd wel willen noemen jah
Kwalitatief uitermate teleurstellend?quote:Op maandag 26 september 2005 10:05 schreef PPWB84 het volgende:
wat een kutweer
gooi het eruit jongen.... we zijn er voor jequote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef PPWB84 het volgende:
ik ga vandaag samen met een leuk meisje studerenAl is dat nog maar de vraag sinds ze vrijdag me gewoon liet staan
![]()
Waar liet staab?quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef PPWB84 het volgende:
ik ga vandaag samen met een leuk meisje studerenAl is dat nog maar de vraag sinds ze vrijdag me gewoon liet staan
![]()
Heb je haar niet meer gesproken daarna?quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef PPWB84 het volgende:
![]()
*doommuziekje* the worst is yet to come *doommuziekje*quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend?
Ja zo zou je het kunnen stellen
Maar we mochten deze september verre van klagen
En vanaf hier kan het alleen maar slechter worden de komende maanden
* Una_Piedra heeft afgesproken om het niet later dan 21:00 uur te makenquote:
Drie uur naar je werk rijden is ook geen pretje hoorquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
klopt... maar iedere dag zeiknat op je werk verschijnen ook nietquote:Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra heeft afgesproken om het niet later dan 21:00 uur te maken![]()
[..]
Drie uur naar je werk rijden is ook geen pretje hoor![]()
dus daarom ben je zo laat? Je was op de fietsquote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
Mag ik de mensen die te ACHTERLIJK zijn om in een auto FATSOENLIJK te rijden verzoeken voortaan de fiets te pakken. Bedankt
Lastig he al die auto´s achter je!quote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
Mag ik de mensen die te ACHTERLIJK zijn om in een auto FATSOENLIJK te rijden verzoeken voortaan de fiets te pakken. Bedankt
Ook goeiemorgen pheno!quote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
hahaha... ja.... of:quote:Op maandag 26 september 2005 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lastig he al die auto´s achter je!![]()
Dat mensen dat niet kunnen waarderen dat je 30 links rijd.
Pheno in de auto:
tralla, file nieuws op de radio!
30 kom file
Pheno: 30 KM!!!! Ik zie geen auto![]()
En maar gek vinden dat je niet kan door rijdenquote:Op maandag 26 september 2005 10:15 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hahaha... ja.... of:
wat, 1 spookrijder? Zie er wel 100!!![]()
Sterf!quote:Op maandag 26 september 2005 10:14 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dus daarom ben je zo laat? Je was op de fiets![]()
kom maar, kom maar, kom maar.....quote:
Wel kinderachtig van haar hoor.....quote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef PPWB84 het volgende:
vandaag hoor ik de echte reden...nou we ahdden afgesproken om elkaar te treffen na haar college, dus iks tond daar. maar ze kwam amar neit, dus ik bellen en toen nam ze neit op. En toen smste ik waarz e was en toen smste ze terug waar ben jij. En tone smste ik voor gebouw x en toen smste ze ik zie je niet, kom naar de bieb. Dus ik naar de bieb, maar zag haar niet. Op een gegeven moment smste ze ik zie je niet, ik ga hoor, volgende keer weer een poging? xje. En toen mailde ze savonds dat t jammer was dat t zo knullig ging met afspreken. Ik mailde terug dat ik hier niet echt van gediend was (ik was voor haar daarnaartoe gekomen), en gister mailde ze terug dat het was omdat ze met een vriendin was en die was aan het stoken en ze wilde niet met die vriendin op me afstappen en ze durfde ook eigenlijk niet zo goed, want ze vond me eigenlijk wel een beetje leuk. Maar dat schijnt weer niet de echte reden te zijn, die hoor ik zo dus. Als ze vandaag er wel is tenminste.
Is ze beetje verlegen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef PPWB84 het volgende:
vandaag hoor ik de echte reden...nou we ahdden afgesproken om elkaar te treffen na haar college, dus iks tond daar. maar ze kwam amar neit, dus ik bellen en toen nam ze neit op. En toen smste ik waarz e was en toen smste ze terug waar ben jij. En tone smste ik voor gebouw x en toen smste ze ik zie je niet, kom naar de bieb. Dus ik naar de bieb, maar zag haar niet. Op een gegeven moment smste ze ik zie je niet, ik ga hoor, volgende keer weer een poging? xje. En toen mailde ze savonds dat t jammer was dat t zo knullig ging met afspreken. Ik mailde terug dat ik hier niet echt van gediend was (ik was voor haar daarnaartoe gekomen), en gister mailde ze terug dat het was omdat ze met een vriendin was en die was aan het stoken en ze wilde niet met die vriendin op me afstappen en ze durfde ook eigenlijk niet zo goed, want ze vond me eigenlijk wel een beetje leuk. Maar dat schijnt weer niet de echte reden te zijn, die hoor ik zo dus. Als ze vandaag er wel is tenminste.
ja, we zien t wel.quote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is ze beetje verlegen?
Wel vreemde actie maar gewoon maar ff afwachten
Kan ik me voorstellen, ben benieuwd met wat voor verhaal ze komt.quote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef PPWB84 het volgende:
ja het is wat vaagjesmaar ik ken dr pas sinds vorig weekend, dus we moeten elkaar nog leren kennen. Maar ik was wel pissig.
ik ben benieuwd of ze uberhaupt komtquote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ben benieuwd met wat voor verhaal ze komt.
heeee Q!quote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. De huizenjacht kan beginnen.
ja, beur die jongen ff opquote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef petitlapin het volgende:
ik geloof niets van dat verhaal, maar that's me
'vriendinnen' hebben bij mij ontelbare keren als excuus gediend om afspraakjes niet te laten doorgaan
zeg ik ben joey niet, mij kun je wel geloven hoor kleinkonijn. kun je me vertellen waarom je het niet gelooft?quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef petitlapin het volgende:
ik geloof niets van dat verhaal, maar that's me
'vriendinnen' hebben bij mij ontelbare keren als excuus gediend om afspraakjes niet te laten doorgaan
uhm... Ik geloof dat ze bedoeld dat ze het verhaal/excuus van je nieuwe vriendinnetje niet geloofd Pimquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zeg ik ben joey niet, mij kun je wel geloven hoor kleinkonijn. kun je me vertellen waarom je het niet gelooft?
Psssstquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zeg ik ben joey niet, mij kun je wel geloven hoor kleinkonijn. kun je me vertellen waarom je het niet gelooft?
Ik vind het ook moeilijk te geloven hoorquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
oooohquote:Op maandag 26 september 2005 10:28 schreef purplerose het volgende:
ze gelooft jou hoor, maar die chick niet
een chick, die chicks chicks noemtquote:Op maandag 26 september 2005 10:28 schreef purplerose het volgende:
ze gelooft jou hoor, maar die chick niet
ik geloof JOU wel, ik geloof dat meisje niet. En dat is gewoon gebaseerd op mijn ervaring dat als ik een date had waar ik uiteindelijk niet naartoe wou, maar ik niet durfde afzeggen, ik in laatste instantie altijd wel een vriendinverhaal gebruikte als excuusquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef PPWB84 het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
heeee Q!
Huizenjacht? Toch op zoek naar iets dichter bij het werk?
focus je er niet te veel opquote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef PPWB84 het volgende:
nou ik hoor vandaag de echte reden wel, en ik hoop dat ze een beetje een goeie heeft.
i cquote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef purplerose het volgende:
@ Elcaro im just a cheekie chick![]()
Als ik dichter bij mn werk ga wonen moet ik in de parkeergarage van mn bedrijf gaan zitten, veel dichter bij dan ik nu zit kom ik niet echt.quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
heeee Q!
Huizenjacht? Toch op zoek naar iets dichter bij het werk?
Zou kunnen ja. Ze zei ook datz e t gelijk zo serieus vond zo'n drinkafspaakje...misschien heeft het daarmee te maken. Ik vroeg gewoon of ze wat ging drinken...dan moet ze geen ja zeggen. maar goed..hoor t wel.quote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik geloof JOU wel, ik geloof dat meisje niet. En dat is gewoon gebaseerd op mijn ervaring dat als ik een date had waar ik uiteindelijk niet naartoe wou, maar ik niet durfde afzeggen, ik in laatste instantie altijd wel een vriendinverhaal gebruikte als excuus. Redelijk gemeen maar ja
![]()
ik hoop dat het bij jou beter afloopt, en dat ze de tweede afspraak weer niet cancelt
cheeky girlsquote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef purplerose het volgende:
@ Elcaro im just a cheekie chick![]()
IDDquote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ze zei ook datz e t gelijk zo serieus vond zo'n drinkafspaakje...misschien heeft het daarmee te maken. Ik vroeg gewoon of ze wat ging drinken...dan moet ze geen ja zeggen. maar goed..hoor t wel.
Een drinkafspraak te serieus?? Wat wil ze dan als 1e doen? Samen touwtje springen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ze zei ook datz e t gelijk zo serieus vond zo'n drinkafspaakje...misschien heeft het daarmee te maken. Ik vroeg gewoon of ze wat ging drinken...dan moet ze geen ja zeggen. maar goed..hoor t wel.
quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een drinkafspraak te serieus?? Wat wil ze dan als 1e doen? Samen touwtje springen?
Naakt?quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een drinkafspraak te serieus?? Wat wil ze dan als 1e doen? Samen touwtje springen?
en dat vriendinverhaal is helemaal stom, ze lijkt wel 14.quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
in ondertrouw gaanquote:
misschien wil ze wel neukenquote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Doe je dat in de kerkquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 10:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Neem dr dan in de bieb!
Wel van achter want aankijken wil je dr niet meer na dat geintje
What the fuck voor een verhaal Pim, pak ze allebeiquote:Op maandag 26 september 2005 10:28 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook moeilijk te geloven hoor![]()
jah fembolquote:Op maandag 26 september 2005 10:40 schreef Tranceptor het volgende:
Morgen trouwens mensen
En ? Al iemand single af?
quote:
foeiquote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef Tranceptor het volgende:
Hebben ze wat die twee tortelduifjes, al kusjes op de wang gedaan?
fembol nu --> fembobquote:
lijkt me wel. ze begint toch geen relatie zonder dat ze zn drilboor heeft gezien?quote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef Pheno het volgende:
Heeft hij haar zijn drilboor al laten zien?
Dat zou ik ook doenquote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef PPWB84 het volgende:
als ik hier neit meer mag posten as ik een relatie heb, dan blijf ik single
Ja, hij heeft met zijn waterpas haar bouwput nagemetenquote:Op maandag 26 september 2005 10:43 schreef Pheno het volgende:
Heeft hij haar zijn drilboor al laten zien?
Ik weet niet hoe christelijk ze is?quote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
lijkt me wel. ze begint toch geen relatie zonder dat ze zn drilboor heeft gezien?
fembob welquote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
lijkt me wel. ze begint toch geen relatie zonder dat ze zn drilboor heeft gezien?
quote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef PPWB84 het volgende:
als ik hier neit meer mag posten as ik een relatie heb, dan blijf ik single
Wordt er op maandagochtend niet genueckt?quote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ja, hij heeft met zijn waterpas haar bouwput nagemeten![]()
dohw... 't is maandagochtend hoor...![]()
ik voel niet eens de behoefte om te rukkenquote:Op maandag 26 september 2005 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt er op maandagochtend niet genueckt?
iedere ochtend behalve maandagquote:Op maandag 26 september 2005 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
snel! bel een dokter!!!quote:Op maandag 26 september 2005 10:47 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ik voel niet eens de behoefte om te rukken![]()
quote:
Het is wel een spannende risicofactor.quote:Op maandag 26 september 2005 10:45 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Nee !quote:Op maandag 26 september 2005 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks is het een omgebouwd wijfquote:Op maandag 26 september 2005 10:50 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is wel een spannende risicofactor.
Hij niet, hij is 'anders' (lees: a-seksueel en frigide)quote:Op maandag 26 september 2005 10:51 schreef PPWB84 het volgende:
bouwvakkers willen toch altijd neuken
Zo'n Kelly type maar dan andersom?quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n Kelly type maar dan andersom?
En ze vindt het nog leuk ook.quote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef PPWB84 het volgende:
arme fembol. ze wordt gewoon gebruik!![]()
Niet eens als stortplaatsquote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef PPWB84 het volgende:
arme fembol. ze wordt gewoon gebruik!![]()
je klinkt jaloers....quote:Op maandag 26 september 2005 10:54 schreef purplerose het volgende:
maar als zaademmer
mag hij nu al in dr klaarkomen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:54 schreef purplerose het volgende:
maar als zaademmer
tuurlijk niet...quote:
hardlyquote:
En de zak over het hoofd !quote:
alleen op de wang?quote:Op maandag 26 september 2005 10:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
hardly
Ze hebben nog niet eens gezoend
Vandaar dat ik zeg dat ze niet als stortplaats gebruikt wordtquote:Op maandag 26 september 2005 10:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
hardly
zonder tong telt nietquote:
ja dat maakt ze jou wijsquote:Op maandag 26 september 2005 10:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
hardly
Ik wist het hiervoor ook niet, maar kennelijk wel. Ik vond het al redelijk opmerkelijk dat ze allemaal radio 538 luisterenquote:Op maandag 26 september 2005 10:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zelfs een bouwvakker heeft een grens kennelijk
Conflict zei iets van de weekquote:Op maandag 26 september 2005 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zeg dat ze niet als stortplaats gebruikt wordt
Laat staan een zaademmer
quote:Op maandag 26 september 2005 10:57 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
ja dat maakt ze jou wijsals ze nog neit eens gezoend hebben, dan is het geen bouwvakker! maar een homo.
Was dat Conflict?quote:Op maandag 26 september 2005 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Conflict zei iets van de week![]()
Moeten we niet luisteren![]()
gewoon een kus op de mond kan ook heel romantisch zijn hoorquote:
Ja dat was conflictquote:Op maandag 26 september 2005 10:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Was dat Conflict?![]()
Lekker let jij op.
ken wel wezen, maar dat heet een kus op de mond en niet zoenenquote:Op maandag 26 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
gewoon een kus op de mond kan ook heel romantisch zijn hoor![]()
Wat dan?quote:Op maandag 26 september 2005 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Conflict zei iets van de week![]()
Moeten we niet luisteren![]()
Sop jij even lekker door in je augurken.quote:Op maandag 26 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn niet romantischquote:Op maandag 26 september 2005 10:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
keer me je aars toe en hij doet tquote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef PPWB84 het volgende:
dat heeft fembol weer..is t een homo..'waarom gaat ie niet omhoog Bob?'
Ze zit stiekum in dat programma 'Herken de Homo', maar zelfs met 1 kandidaat is het al te moeilijk voor haar.quote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef PPWB84 het volgende:
dat heeft fembol weer..is t een homo..'waarom gaat ie niet omhoog Bob?'
[Singles] Vaseline? Nergens voor nodig!quote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan het me niet heugen. Ik kan me wel Buzzer heugen die iets van het postgedrag zei.
Misschien heeft Conflict nog wat gzegd? I don't knowquote:Op maandag 26 september 2005 11:00 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik kan het me niet heugen. Ik kan me wel Buzzer heugen die iets van het postgedrag zei.
Deja vuquote:Op maandag 26 september 2005 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[Singles] Vaseline? Nergens voor nodig!
Ah er was iemand gefrustreerd dat hij zelf niet meer kriktequote:Op maandag 26 september 2005 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu weten we het dusquote:Op maandag 26 september 2005 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien heeft Conflict nog wat gzegd? I don't know
Jij maakt ook niet zo vaak rijtjes en zoquote:Op maandag 26 september 2005 11:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah er was iemand gefrustreerd dat hij zelf niet meer krikte
Ik was er niet tijdens dit topic
Ik ook nietquote:Op maandag 26 september 2005 11:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ah er was iemand gefrustreerd dat hij zelf niet meer krikte
Ik was er niet tijdens dit topic
Gelukkig zijn mijn post getallen al flink gezaktquote:Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef Tranceptor het volgende:
Gelukkig is God er wel ieder topic bij zodat hij altijd antwoord weet op de vraag: Watskeburt???!!
De mijne ook, ik heb er dit weekend 0quote:Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mijn post getallen al flink gezakt![]()
Leuk, maar probeer even je zinnen iets pinniger te formuleren en dan een klein cursusje te volgen, misschien mag je dan een keer me proberen af te zeiken.quote:Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij maakt ook niet zo vaak rijtjes en zo
![]()
Ander gedrag zouden we het wel over kunnen hebben![]()
Maar ik denk dat een specialist dan een betere optie is![]()
wat versta je onder flink gezakt?quote:Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat was ook nodig, Tong80 kreeg het al benauwd.quote:Op maandag 26 september 2005 11:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren 0.quote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
De mijne ook, ik heb er dit weekend 0
chickfight!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 11:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Leuk, maar probeer even je zinnen iets pinniger te formuleren en dan een klein cursusje te volgen, misschien mag je dan een keer me proberen af te zeiken.![]()
Je leert het ook alquote:
haquote:
Ik fok vrij weinig in het weekend, dat vind ik meer een werkdag ietsquote:Op maandag 26 september 2005 11:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gisteren was ik de hele dag op stap, dus sja dan wordt het lastig.
quote:Op maandag 26 september 2005 11:11 schreef Pheno het volgende:
Ik fok vrij weinig in het weekend, dat vind ik meer een werkdag iets
Iedereen hier bijnaquote:Op maandag 26 september 2005 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus het mag niet in het weekend van het vrouwtje? Dan dient er aandacht voor haar te zijn?quote:Op maandag 26 september 2005 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zondag: 120quote:Op maandag 26 september 2005 11:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iedereen hier bijna![]()
Ik had alleen uitzondering zaterdagnacht
ach... gewoon andere definitie van fokkenquote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dus het mag niet in het weekend van het vrouwtje? Dan dient er aandacht voor haar te zijn?![]()
dan WIL je gewoon aandacht aan je partner gevenquote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Tranceptor het volgende:
Dus het mag niet in het weekend van het vrouwtje? Dan dient er aandacht voor haar te zijn?![]()
kopen of huren ? sorry, ik volg het niet zo goedquote:
jamaar jij bent een konijn.... En we weten allemaal hoe konijntjes zijnquote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan WIL je gewoon aandacht aan je partner geven![]()
dienen of aandacht willen geven is wat andersquote:Op maandag 26 september 2005 11:14 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
waar precies?quote:
Zeer verstandig antwoord.quote:Op maandag 26 september 2005 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
dienen of aandacht willen geven is wat anders
hij moet wel...quote:
ooh tranceptor komt naar utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 11:18 schreef Tranceptor het volgende:
Donderdag uitreiking iemands bachelor, vrijdag naar d&b-feestje in Utrecht.
Yns vluchtquote:
Ja, jij mag de hele ruimte, wij nemen de aarde wel!quote:Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Yns vlucht
heeft iemand nog een overnachtingsplaatsje buiten Utrecht vrijdag?
You need therapyquote:Op maandag 26 september 2005 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat was dus zaterdagnacht /zondagochtend
En gister avodn eventjes
quote:Op maandag 26 september 2005 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
You need therapy
Oh kut, ik had de dagetappe vrijdag
3 heb ik er zeker, maar niet alleen in deze maand. Denk ikquote:Op maandag 26 september 2005 11:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
De derde keer in je leven?
eigenlijk in een maand ofzo?
watquote:
Kopen. Huren is ongeveer onmogelijk hier.quote:Op maandag 26 september 2005 11:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kopen of huren ? sorry, ik volg het niet zo goed![]()
Je kunt ook krakenquote:Op maandag 26 september 2005 11:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Kopen. Huren is ongeveer onmogelijk hier.
Al eeuwen!quote:Op maandag 26 september 2005 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand single af?
fembolquote:Op maandag 26 september 2005 11:57 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand single af?
je komt niet overtuigend genoeg overquote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ik toch zeg ik!
In Amersfoort zijn geen leuke dames voor jou, in Utrecht ook niet overigens.quote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ik toch zeg ik!
Q, gefeli !quote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ik toch zeg ik!
Wat is er met je avatar gebeurd?quote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ik toch zeg ik!
je denkt toch zeker niet dat die gasten hier actief bezig zijn een relatie te krijgenquote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Tranceptor het volgende:
Behalve Fembol en Q nog iemand anders single af?
Opgegeten.quote:Op maandag 26 september 2005 12:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat is er met je avatar gebeurd?
Een relatie met de bierfles!quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet dat die gasten hier actief bezig zijn een relatie te krijgen
Nee stel je voor!quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
je denkt toch zeker niet dat die gasten hier actief bezig zijn een relatie te krijgen
Ik kreeg er een plak-kit bij.quote:Op maandag 26 september 2005 12:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Q, gefeli !
Heb je dr al lekker gezoend?
Of is ze lek...?
Actief bezig:quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kut is al een stuk minder groot en beter te doen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:12 schreef webspider het volgende:
Maar een relatie is zo'n groot woord
De gemakzuchtigen!quote:Op maandag 26 september 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sommigen hier hebben al een relatie en hoeven er niet eens actief voor bezig.![]()
eerder weer een bouwvakker die bezig isquote:
Ik ben er allang mee opgehoudenquote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef Tranceptor het volgende:
Is die gammagrap nog niet over? Iedereen begint het opeens te roepen, hoe kansloos.
* Pheno gaat etenquote:Op maandag 26 september 2005 12:23 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het zijn vast de r(el)ationelen die er wel mee op kunnen houden ofzo.![]()
Hoiquote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef Misstique het volgende:
Trug uit meeting, weer een nieuw project erbij gekregen..![]()
* lunchen gaat![]()
Hai TCquote:
Heb je even toegevoegd, zoals beloofd.quote:Op maandag 26 september 2005 12:27 schreef Misstique het volgende:
Trug uit meeting, weer een nieuw project erbij gekregen..![]()
* lunchen gaat![]()
Kzie t thuis welquote:Op maandag 26 september 2005 12:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Heb je even toegevoegd, zoals beloofd.
En nu back to work.
Hier ook niet. En jij ook!quote:Op maandag 26 september 2005 12:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kzie t thuis wel![]()
geen MSN op t werk
Werk-ze!![]()
Prima! Beetje moe..quote:Op maandag 26 september 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:, die Dawg
Misstique, alles goed verder?
PieterCK (is?)was er ook goed in, msn lijstjes vergrotenquote:Op maandag 26 september 2005 13:07 schreef Tranceptor het volgende:, die Dawg
Misstique, alles goed verder?
Goedemorgen. Net wakker? Neuken?quote:
MSNquote:Op maandag 26 september 2005 13:20 schreef QyRoZ het volgende:
Ik doe er niet aan mee.
Wat is er eigenlijk met die gast gebeurd?quote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
PieterCK (is?)was er ook goed in, msn lijstjes vergroten
ja!quote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je iets tegen duitschers ofzo?
zit nu in het breezahreeks of in [PUB] ofzo, weet ik veelquote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die gast gebeurd?
Van de aardbodem verdwenen.quote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom heb je iets tegen Duitsers dan?quote:
Geilheidstopic post ie nog wel isquote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
verhuisd naar t grote geilheidstopicquote:Op maandag 26 september 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:
Nope, daar zit ie ook niet meer.quote:Op maandag 26 september 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
verhuisd naar t grote geilheidstopic
Kheb me al 3 keer voorgesteld, ik blijf niet aan de gangquote:
Daaromquote:Op maandag 26 september 2005 13:28 schreef nozem het volgende:
[..]
Waarom heb je iets tegen Duitsers dan?
Ik heb de voorstelling niet gezien.quote:Op maandag 26 september 2005 13:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb me al 3 keer voorgesteld, ik blijf niet aan de gang![]()
Had met mijn vorige functie te makenquote:
Zolang je maar niet achtergesteld wordt,...quote:Op maandag 26 september 2005 13:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kheb me al 3 keer voorgesteld, ik blijf niet aan de gang![]()
Oh, dan kent Misstique hem wel ze eindigt het topic vaakquote:Op maandag 26 september 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/118156
Daar is pieter dus
Daniel stamt nog uit de tijd dat we met meerdere mensen achter de computer zaten. Toen was t leven nog mooiquote:
Kennen is in dit verband een te groot woord.quote:Op maandag 26 september 2005 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dan kent Misstique hem wel ze eindigt het topic vaak
jawelquote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kennen is in dit verband een te groot woord.
Voor de webcam bedoel je toch?quote:Op maandag 26 september 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daniel stamt nog uit de tijd dat we met meerdere mensen achter de computer zaten. Toen was t leven nog mooi![]()
quote:
Misschien wel, maar er zijn een hele hoop klonen die FOK! onveilig maken...quote:Op maandag 26 september 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voor de webcam bedoel je toch?
Lekker crackertrekken?
In his dreams...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |