Waar liet staab?quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef PPWB84 het volgende:
ik ga vandaag samen met een leuk meisje studerenAl is dat nog maar de vraag sinds ze vrijdag me gewoon liet staan
![]()
Heb je haar niet meer gesproken daarna?quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef PPWB84 het volgende:
ik ga vandaag samen met een leuk meisje studerenAl is dat nog maar de vraag sinds ze vrijdag me gewoon liet staan
![]()
*doommuziekje* the worst is yet to come *doommuziekje*quote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend?
Ja zo zou je het kunnen stellen
Maar we mochten deze september verre van klagen
En vanaf hier kan het alleen maar slechter worden de komende maanden
* Una_Piedra heeft afgesproken om het niet later dan 21:00 uur te makenquote:
Drie uur naar je werk rijden is ook geen pretje hoorquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
vandaag dan ook maar besloten om een busabbo af te gaan sluiten voor de komende maanden, aangezien het met dit weer geen lolletje is om met de fiets te gaan werken.
klopt... maar iedere dag zeiknat op je werk verschijnen ook nietquote:Op maandag 26 september 2005 10:11 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
* Una_Piedra heeft afgesproken om het niet later dan 21:00 uur te maken![]()
[..]
Drie uur naar je werk rijden is ook geen pretje hoor![]()
dus daarom ben je zo laat? Je was op de fietsquote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
Mag ik de mensen die te ACHTERLIJK zijn om in een auto FATSOENLIJK te rijden verzoeken voortaan de fiets te pakken. Bedankt
Lastig he al die auto´s achter je!quote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
Mag ik de mensen die te ACHTERLIJK zijn om in een auto FATSOENLIJK te rijden verzoeken voortaan de fiets te pakken. Bedankt
Ook goeiemorgen pheno!quote:Op maandag 26 september 2005 10:12 schreef Pheno het volgende:
hahaha... ja.... of:quote:Op maandag 26 september 2005 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lastig he al die auto´s achter je!![]()
Dat mensen dat niet kunnen waarderen dat je 30 links rijd.
Pheno in de auto:
tralla, file nieuws op de radio!
30 kom file
Pheno: 30 KM!!!! Ik zie geen auto![]()
En maar gek vinden dat je niet kan door rijdenquote:Op maandag 26 september 2005 10:15 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hahaha... ja.... of:
wat, 1 spookrijder? Zie er wel 100!!![]()
Sterf!quote:Op maandag 26 september 2005 10:14 schreef Elcaro het volgende:
[..]
dus daarom ben je zo laat? Je was op de fiets![]()
kom maar, kom maar, kom maar.....quote:
Wel kinderachtig van haar hoor.....quote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef PPWB84 het volgende:
vandaag hoor ik de echte reden...nou we ahdden afgesproken om elkaar te treffen na haar college, dus iks tond daar. maar ze kwam amar neit, dus ik bellen en toen nam ze neit op. En toen smste ik waarz e was en toen smste ze terug waar ben jij. En tone smste ik voor gebouw x en toen smste ze ik zie je niet, kom naar de bieb. Dus ik naar de bieb, maar zag haar niet. Op een gegeven moment smste ze ik zie je niet, ik ga hoor, volgende keer weer een poging? xje. En toen mailde ze savonds dat t jammer was dat t zo knullig ging met afspreken. Ik mailde terug dat ik hier niet echt van gediend was (ik was voor haar daarnaartoe gekomen), en gister mailde ze terug dat het was omdat ze met een vriendin was en die was aan het stoken en ze wilde niet met die vriendin op me afstappen en ze durfde ook eigenlijk niet zo goed, want ze vond me eigenlijk wel een beetje leuk. Maar dat schijnt weer niet de echte reden te zijn, die hoor ik zo dus. Als ze vandaag er wel is tenminste.
Is ze beetje verlegen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:21 schreef PPWB84 het volgende:
vandaag hoor ik de echte reden...nou we ahdden afgesproken om elkaar te treffen na haar college, dus iks tond daar. maar ze kwam amar neit, dus ik bellen en toen nam ze neit op. En toen smste ik waarz e was en toen smste ze terug waar ben jij. En tone smste ik voor gebouw x en toen smste ze ik zie je niet, kom naar de bieb. Dus ik naar de bieb, maar zag haar niet. Op een gegeven moment smste ze ik zie je niet, ik ga hoor, volgende keer weer een poging? xje. En toen mailde ze savonds dat t jammer was dat t zo knullig ging met afspreken. Ik mailde terug dat ik hier niet echt van gediend was (ik was voor haar daarnaartoe gekomen), en gister mailde ze terug dat het was omdat ze met een vriendin was en die was aan het stoken en ze wilde niet met die vriendin op me afstappen en ze durfde ook eigenlijk niet zo goed, want ze vond me eigenlijk wel een beetje leuk. Maar dat schijnt weer niet de echte reden te zijn, die hoor ik zo dus. Als ze vandaag er wel is tenminste.
ja, we zien t wel.quote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is ze beetje verlegen?
Wel vreemde actie maar gewoon maar ff afwachten
Kan ik me voorstellen, ben benieuwd met wat voor verhaal ze komt.quote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef PPWB84 het volgende:
ja het is wat vaagjesmaar ik ken dr pas sinds vorig weekend, dus we moeten elkaar nog leren kennen. Maar ik was wel pissig.
ik ben benieuwd of ze uberhaupt komtquote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, ben benieuwd met wat voor verhaal ze komt.
heeee Q!quote:Op maandag 26 september 2005 10:24 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. De huizenjacht kan beginnen.
ja, beur die jongen ff opquote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef petitlapin het volgende:
ik geloof niets van dat verhaal, maar that's me
'vriendinnen' hebben bij mij ontelbare keren als excuus gediend om afspraakjes niet te laten doorgaan
zeg ik ben joey niet, mij kun je wel geloven hoor kleinkonijn. kun je me vertellen waarom je het niet gelooft?quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef petitlapin het volgende:
ik geloof niets van dat verhaal, maar that's me
'vriendinnen' hebben bij mij ontelbare keren als excuus gediend om afspraakjes niet te laten doorgaan
uhm... Ik geloof dat ze bedoeld dat ze het verhaal/excuus van je nieuwe vriendinnetje niet geloofd Pimquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zeg ik ben joey niet, mij kun je wel geloven hoor kleinkonijn. kun je me vertellen waarom je het niet gelooft?
Psssstquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
zeg ik ben joey niet, mij kun je wel geloven hoor kleinkonijn. kun je me vertellen waarom je het niet gelooft?
Ik vind het ook moeilijk te geloven hoorquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
oooohquote:Op maandag 26 september 2005 10:28 schreef purplerose het volgende:
ze gelooft jou hoor, maar die chick niet
een chick, die chicks chicks noemtquote:Op maandag 26 september 2005 10:28 schreef purplerose het volgende:
ze gelooft jou hoor, maar die chick niet
ik geloof JOU wel, ik geloof dat meisje niet. En dat is gewoon gebaseerd op mijn ervaring dat als ik een date had waar ik uiteindelijk niet naartoe wou, maar ik niet durfde afzeggen, ik in laatste instantie altijd wel een vriendinverhaal gebruikte als excuusquote:Op maandag 26 september 2005 10:27 schreef PPWB84 het volgende:
quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
heeee Q!
Huizenjacht? Toch op zoek naar iets dichter bij het werk?
focus je er niet te veel opquote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef PPWB84 het volgende:
nou ik hoor vandaag de echte reden wel, en ik hoop dat ze een beetje een goeie heeft.
i cquote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef purplerose het volgende:
@ Elcaro im just a cheekie chick![]()
Als ik dichter bij mn werk ga wonen moet ik in de parkeergarage van mn bedrijf gaan zitten, veel dichter bij dan ik nu zit kom ik niet echt.quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef Elcaro het volgende:
[..]
heeee Q!
Huizenjacht? Toch op zoek naar iets dichter bij het werk?
Zou kunnen ja. Ze zei ook datz e t gelijk zo serieus vond zo'n drinkafspaakje...misschien heeft het daarmee te maken. Ik vroeg gewoon of ze wat ging drinken...dan moet ze geen ja zeggen. maar goed..hoor t wel.quote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik geloof JOU wel, ik geloof dat meisje niet. En dat is gewoon gebaseerd op mijn ervaring dat als ik een date had waar ik uiteindelijk niet naartoe wou, maar ik niet durfde afzeggen, ik in laatste instantie altijd wel een vriendinverhaal gebruikte als excuus. Redelijk gemeen maar ja
![]()
ik hoop dat het bij jou beter afloopt, en dat ze de tweede afspraak weer niet cancelt
cheeky girlsquote:Op maandag 26 september 2005 10:29 schreef purplerose het volgende:
@ Elcaro im just a cheekie chick![]()
IDDquote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ze zei ook datz e t gelijk zo serieus vond zo'n drinkafspaakje...misschien heeft het daarmee te maken. Ik vroeg gewoon of ze wat ging drinken...dan moet ze geen ja zeggen. maar goed..hoor t wel.
Een drinkafspraak te serieus?? Wat wil ze dan als 1e doen? Samen touwtje springen?quote:Op maandag 26 september 2005 10:31 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Ze zei ook datz e t gelijk zo serieus vond zo'n drinkafspaakje...misschien heeft het daarmee te maken. Ik vroeg gewoon of ze wat ging drinken...dan moet ze geen ja zeggen. maar goed..hoor t wel.
quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een drinkafspraak te serieus?? Wat wil ze dan als 1e doen? Samen touwtje springen?
Naakt?quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een drinkafspraak te serieus?? Wat wil ze dan als 1e doen? Samen touwtje springen?
en dat vriendinverhaal is helemaal stom, ze lijkt wel 14.quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
in ondertrouw gaanquote:
misschien wil ze wel neukenquote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |