quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 09:40 schreef Ynske het volgende:
[..]ik weet wel een oplossing....
maar lijkt me niet verstandig om die op t werk te gaan doen
dan kijken je collega's je een beetje zoaan
Mogguhquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 09:41 schreef Elcaro het volgende:
* Elcaro kruipt tegen Misstique aan
mmm... slapen...
Hai GLquote:Op maandag 26 september 2005 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mogguh
ja ja ik weet wel wanneer ik een TT maak![]()
Iedereen moe en brak
Weer langer donker
Lastig om je bed uit te komen
Ik ken dat gevoel... Als een mol, goede uitdrukkingquote:Op maandag 26 september 2005 09:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai GL![]()
Idd erg actuele TT, ben helemaal stuk..
Dagen worden weer korter, zometeen in t donker weg en in t donker weer trug, voel me dan net een mol.
hier nog al iemand die daar behoorlijk veel moeite mee heeft, ok ik mag nog van geluk spreken dat ik om half 5 klaar ben....quote:Op maandag 26 september 2005 09:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai GL![]()
Idd erg actuele TT, ben helemaal stuk..
Dagen worden weer korter, zometeen in t donker weg en in t donker weer trug, voel me dan net een mol.
Nog steeds natquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier nog al iemand die daar behoorlijk veel moeite mee heeft, ok ik mag nog van geluk spreken dat ik om half 5 klaar ben....
vandaag dan ook maar besloten om een busabbo af te gaan sluiten voor de komende maanden, aangezien het met dit weer geen lolletje is om met de fiets te gaan werken.
quote:Op maandag 26 september 2005 09:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heeft deze week een overvolle agenda met veel vergaderingen en overleggen
Wel een leuk idee trouwens! Komt de sfeer op kantoor wel ten goede verwacht ikquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel... Als een mol, goede uitdrukking![]()
Vooral met de kerst, dan krijg ik bijna de neiging om een kaarsje aan te steken en op mijn bureau te zetten
Half 5?quote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier nog al iemand die daar behoorlijk veel moeite mee heeft, ok ik mag nog van geluk spreken dat ik om half 5 klaar ben....
vandaag dan ook maar besloten om een busabbo af te gaan sluiten voor de komende maanden, aangezien het met dit weer geen lolletje is om met de fiets te gaan werken.
@elcaro. hmm kaarsjes op t werk... ik brand ze thuis al heel veel, wat een idee om t op t werk ook te gaan doen
dus jij voelt de laatste zonnestralen die nog door de wolken heen piepen op je neerkomen wanneer je naar huis gaatquote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Half 5?![]()
3 uur![]()
Ik heb er al helemaal zin in
stfu!!quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Half 5?![]()
3 uur![]()
Ik heb er al helemaal zin in
Omgeving amsterdam geen zonnestraal te zienquote:Op maandag 26 september 2005 09:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus jij voelt de laatste zonnestralen die nog door de wolken heen piepen op je neerkomen wanneer je naar huis gaat
Vind je het nog leuk hier Misstique? Je komt iig lekker vaakquote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wel een leuk idee trouwens! Komt de sfeer op kantoor wel ten goede verwacht ik![]()
Gelukkig nog eentje....quote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef RATMEN het volgende:. Ik ben wakker en lekker aan de slag
.
Was hier om half 9, dus taai om half 5 weer af.....quote:
Bevalt me hier primaquote:Op maandag 26 september 2005 09:58 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Vind je het nog leuk hier Misstique? Je komt iig lekker vaak![]()
Eindelijk mensen die met je pratenquote:Op maandag 26 september 2005 09:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bevalt me hier prima![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Ben je wel echte single dan?quote:Op maandag 26 september 2005 09:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bevalt me hier prima![]()
Goedemorgen trouwens![]()
ach een beetje meer nat kan er nog wel bij vandaag...quote:Op maandag 26 september 2005 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omgeving amsterdam geen zonnestraal te zien
Wel veel regen
Dus dan weten jullie wat er die kant op gaat komen!
nog neit gesignaleerd....quote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Ben je wel echte single dan?![]()
We hebben al teveel nep-singles hier.... Waar is Pheno trouwens?
Aan het trouwenquote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
Yep, 100 % single!quote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Elcaro het volgende:
[..]
hahaha... was dat vandaag?quote:Op maandag 26 september 2005 10:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aan het trouwen
Maandag ochtend he!![]()
dat was toch pas in october?quote:Op maandag 26 september 2005 10:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aan het trouwen
Maandag ochtend he!![]()
quote:
en de konijntjes huppelen in het veld....quote:Op maandag 26 september 2005 10:02 schreef petitlapin het volgende:
de zon schijnt in brussel hoor. Het is hier echt warm en zonnig
zo zou ik t idd wel willen noemen jahquote:Op maandag 26 september 2005 10:05 schreef PPWB84 het volgende:
wat een kutweer
net zo nat bedoel je?quote:Op maandag 26 september 2005 10:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo zou ik t idd wel willen noemen jah
Kwalitatief uitermate teleurstellend?quote:Op maandag 26 september 2005 10:05 schreef PPWB84 het volgende:
wat een kutweer
gooi het eruit jongen.... we zijn er voor jequote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef PPWB84 het volgende:
ik ga vandaag samen met een leuk meisje studerenAl is dat nog maar de vraag sinds ze vrijdag me gewoon liet staan
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |